Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die toename van fanboys voor een willekeurige buitenlandse grootmacht vind ik echt een walgelijke ontwikkeling.
Precies. Wat een stelletje zoutzakken van zogenaamde voetbalfans hier johquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.
Dat mag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.
De klassieker is zondag pas.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
Hebben de blinden al gewonnen van de lammen?
Is aanstaande zondag pas om 12:30.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
Hebben de blinden al gewonnen van de lammen?
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag.
Heb het meer over gasten die opeens diehard supporter zijn na een rondleiding door Camp nou op vakantie.
Pipo bedoel jequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Serko het volgende:
Als pinto er niet in had gestaan was de defensie van barca veel stabieler. die man zorgt voor enorme paniek
en barca zeggen. en een avatar nemen van het clublogoquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag.
Heb het meer over gasten die opeens diehard supporter zijn na een rondleiding door Camp nou op vakantie.
Als er 1 maffe Real supporter het zat is en Messi omlegd.. dan maken ze kans.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef NumberSeven het volgende:
Ik gun zowel barca als real geen overwinning maar eerlijk is eerlijk; barca is gewoon te goed. ze domineren de wereld nog wel komende paar jaar.
quote:
Huhuuuu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is aanstaande zondag pas om 12:30.
Nee, die zit hier veilig op dit forum.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als er 1 maffe Real supporter het zat is en Messi omlegd.. dan maken ze kans.
Je mag toch wel gewoon voor een buitenlandse club zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag.
gewoon het hele midfield murderen van barca en je wint ook wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is er nog xavi, iniesta, pedro, busquets en fabregas. het is gewoon te goed ingespeeld. je ziet dat zelfs sanchez zich perfect heeft aangepast aan t tiki-taka en immens hoge tempo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap daar gewoon geen klote van. Je krijgt toch binding met een club doordat het door je vader wordt doorgegeven, je in de stad geboren wordt, je naar de wedstrijden gaat en ga zo maar door.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Je mag toch wel gewoon voor een buitenlandse club zijn?Doe niet zo kinderachtig man. Ben je voor Feyenoord prima, ben je voor Real prima, ben je voor Chelsea prima. Alles is prima te volgen via internet nu.
Ban voor de TS!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
2-1? in de topictitel?
bij mij staat het 2-0
vorige match, staat nu 4-1quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
2-1? in de topictitel?
bij mij staat het 2-0
Goed opgemerkt, ban voor GGMM.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
2-1? in de topictitel?
bij mij staat het 2-0
Ban voor GGMMquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
2-1? in de topictitel?
bij mij staat het 2-0
Als je uit Oss komt ben je voor fokking TOP ja,quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Je mag toch wel gewoon voor een buitenlandse club zijn?Doe niet zo kinderachtig man. Ben je voor Feyenoord prima, ben je voor Real prima, ben je voor Chelsea prima. Alles is prima te volgen via internet nu.
Mooi he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een prestatie was dat zeg, met Inter van Barca 'winnen'.
Echt zwak vind ik dat, maar goed. Beetje voor een topclub zijn zodat je kans hebt op CL en alles wint en dan denkt dat je altijd gelijk hebt als je praat over voetbal. Zo ken ik een hoop mensen in ieder geval.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Ben half Engels dus zou het in mijn geval nog wel logisch kunnen vinden dat ik uitgesproken fan was van een Engelse club.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap daar gewoon geen klote van. Je krijgt toch binding met een club doordat het door je vader wordt doorgegeven, je in de stad geboren wordt, je naar de wedstrijden gaat en ga zo maar door.
Maar toch niet doordat je ze op TV ziet?
Er zijn mensen Caland, die van het voetbal houden en daarom fan worden van een bepaalde club.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap daar gewoon geen klote van. Je krijgt toch binding met een club doordat het door je vader wordt doorgegeven, je in de stad geboren wordt, je naar de wedstrijden gaat en ga zo maar door.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef msnk het volgende:
Jullie hebben een ongelofelijk spektakel gemist (Afrika Cup). Maar ja, jullie zijn geen voetballiefhebbers.
Daar moet je ook niet mee praten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Echt zwak vind ik dat, maar goed. Beetje voor een topclub zijn zodat je kans hebt op CL en alles wint en dan denkt dat je altijd gelijk hebt als je praat over voetbal. Zo ken ik een hoop mensen in ieder geval.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach we zien ze volgende week wel als ze in een container in Rotterdam aankomen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef msnk het volgende:
Jullie hebben een ongelofelijk spektakel gemist (Afrika Cup). Maar ja, jullie zijn geen voetballiefhebbers.
En ik op mijn beurt snap daar helemaal niks van. nou, dat kan toch? We hoeven het niet altijd eens te worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn mensen Caland, die van het voetbal houden en daarom fan worden van een bepaalde club.
Ik ben ook een 100% Feyenoorder, maar het spel dat Barca wekelijks op de mat legt maakt mij een fan van Barca.
Winnen is altijd terecht. behalve als de scheids een fout maakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. Terecht gewonnen ook.
Verkeerde tussenstand stond in de TT.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Lol, ik weet niet of dat de bedoeling is.
Houdt de rode kaart met gestrekt been omhoog?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zelfs de scheidsrechter maakt er een spektakel van.
Hmmmm mwoah.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Winnen is altijd terecht. behalve als de scheids een fout maakt.
T was toch geen tussenstand maar de stand van de vorige wedstrijd? Stond er al vanaf het begin namelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verkeerde tussenstand stond in de TT.
Okequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Tinos85 het volgende:
Verdomme m'n stream loopt ongeveer 5 minuten achter
Dat was toch wel al bekend mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat een dwaas is die Pepe toch. Die heeft echt iets loszitten in zijn bovenkamer.
Joh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat een dwaas is die Pepe toch. Die heeft echt iets loszitten in zijn bovenkamer.
super normaal in Portugalquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ok, moment we fixen 't ff voor je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Tinos85 het volgende:
Wat een unieke mening.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Heb gewoon helemaal weggehaaldquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
T was toch geen tussenstand maar de stand van de vorige wedstrijd? Stond er al vanaf het begin namelijk.
Thanksquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, moment we fixen 't ff voor je.
Dat was idd. een buitengewone prestatie met een hele matige ploeg. Maar daar had mourinho wel een keiharde berlijnse muur achterin met lucio, materazzi, die braziliaan etc.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een prestatie was dat zeg, met Inter van Barca 'winnen'.
Hele matige ploeg die de CL wint, right.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat was idd. een buitengewone prestatie met een hele matige ploeg. Maar daar had mourinho wel een keiharde berlijnse muur achterin met lucio, materazzi, die braziliaan etc.
Ik heb even het CS278-Paup3r modem gereset, is het nu weer goed?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Tinos85 het volgende:
25 jaar tot levenslang.quote:
Laat Barca lekker komen zodat ze die geweldige counters kunnen uitvoeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Madrid laat het wel redelijk lopen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
matig wel in de juiste context plaatsen; mourinho haalde er letterlijk alles uit wat hij eruit kon halen en speelde heel erg defensief. Dan had je een van de beste spitsen voorin voor de counter, zo konden ze iedereen verslaan. waarom denk je dat inter nu bijna niets meer presteert?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hele matige ploeg die de CL wint, right.
Hij krijgt er zelf éénquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Waar zijn die zelfde jankerts nu.. nu CR7 om een kaartje vraagt?
moet jij niet naar de skihutquote:
Hadden wij ook moeten doen op het WK.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou het veld aflopen en mijn spelers meenemen als ik Mourinho was
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
shirtje voor calandAls je uit Oss komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heel je leven voor VVV zijn is top. Elk jaar kijken of je gaat degraderen of niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Echt zwak vind ik dat, maar goed. Beetje voor een topclub zijn zodat je kans hebt op CL en alles wint en dan denkt dat je altijd gelijk hebt als je praat over voetbal. Zo ken ik een hoop mensen in ieder geval.
terecht afgekeurdquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou het veld aflopen en mijn spelers meenemen als ik Mourinho was
Na de wedstrijd gaan we nog ff een uurtje of zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet jij niet naar de skihut
najah het andere deel van vader tot zoon zegt wel iets voor jou hopelijk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Kick shirt, het is alleen jammer dat ik niet echt een local ben.
Ach, ik ben voor NEC maar echt topvoetbal krijg je dan niet te zien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
was toch een duidelijke overtreding.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah was echt een zuivere goal .quote:
Desalniettemin houden we van je om wie je bent Happel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je mijn username te moeilijk vind, knip/plak dan gewoon even. Zeker ook weer genote he, strepenstaander.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef Happel het volgende:
De Boswachter kan met zijn kleutergedrag naar het Africa cup topic gaan, hier de link: Afrika Cup 2012 #2: Frank Kramer is een held
Na 10x zag ik 'm nog niet hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef eight het volgende:
[..]
was toch een duidelijke overtreding.
Gewoon Real Madrid en AZ supporteren dan meid. Zolang ze eerste staan dan hè?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, ik ben voor NEC maar echt topvoetbal krijg je dan niet te zien.
Logica.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja heel je leven voor VVV zijn is top. Elk jaar kijken of je gaat degraderen of niet.
Nee dank je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Gewoon Real Madrid en AZ supporteren dan meid. Zolang ze eerste staan dan hè?
twas zwaar gestraftquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah was echt een zuivere goal .
10-0, dat lijkt mij wel een speciale uitslag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Als Feyenoord zondag nou een kwart van het spel van Barca speelt winnen we 10-0 Caland
Ik teken voor een onterechte 1-0 in de 94e minuut met een 10-90% balbezitverhouding hoor. Kan mij het verrotten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Als Feyenoord zondag nou een kwart van het spel van Barca speelt winnen we 10-0 Caland
Jullie winnen sowieso met 4-0.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Khoop t, is mn vriend gezelliger.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Waardige vervanger van Marcello inderdaad.quote:
3-1 is ook prima. Of 2-0quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10-0, dat lijkt mij wel een speciale uitslag.
Huh? Je zit zeker niet te kijken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Haha, ik denk dat dat juist prachtig is voor de fans, de hele wedstrijd billen knijpen en dan BAM, 3 punten binnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik teken voor een onterechte 1-0 in de 94e minuut met een 10-90% balbezitverhouding hoor. Kan mij het verrotten.
Half, via de stream. 2-0 voor Barca toch nog steeds?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Je zit zeker niet te kijken?
Gestolen punten zijn de mooiste punten inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat dat juist prachtig is voor de fans, de hele wedstrijd billen knijpen en dan BAM, 3 punten binnen.
Denk dat het niet veel uitmaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat dat juist prachtig is voor de fans, de hele wedstrijd billen knijpen en dan BAM, 3 punten binnen.
Tegen Ajax vind ik overtuigende punten net zo veel waard hoor. Kun je nog een week of 2 lopen pronken op je werk/school etc.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gestolen punten zijn de mooiste punten inderdaad.
Ja maar dat komt niet door het goede spel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Half, via de stream. 2-0 voor Barca toch nog steeds?
Klopt. Komt door de scheids.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar dat komt niet door het goede spel.
mwah, ze moeten het slechte spel tegen vvv compenseren dus hoop ik dat guidetti speelt en t een makkelijke overwinning wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel uitmaakt.
Is die nog niet steeds ziek?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
mwah, ze moeten het slechte spel tegen vvv compenseren dus hoop ik dat guidetti speelt en t een makkelijke overwinning wordt.
Juist dan zou ik liever onterecht willen winnen. Penalty na een schwalbe ofzo. En dan genieten van de kamervragen de dag erop.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen Ajax vind ik overtuigende punten net zo veel waard hoor. Kun je nog een week of 2 lopen pronken op je werk/school etc.
gemakkelijk zal het niet worden..quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
mwah, ze moeten het slechte spel tegen vvv compenseren dus hoop ik dat guidetti speelt en t een makkelijke overwinning wordt.
Die goals zaten er toch aardig in hoor. Al had het 2-1 moeten staan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar dat komt niet door het goede spel.
Ah ok, nice.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is net weer begonnen met trainen.
Ja, ok heeft ook wel iets. Maar voor de status van de club is een overtuigende overwinning beter, zeker gezien het spel in die ufo eerder dit seizoen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist dan zou ik liever onterecht willen winnen. Penalty na een schwalbe ofzo. En dan genieten van de kamervragen de dag erop.
Jij ook niet, maar je wordt ook gedoogd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze discussie hoort hier niet...
Klopt. Maar wel weer een assist..quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Messi speelt trouwens ook niet heel gelukkig.
Scherp gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel weer een assist..
Ik wou al zeggen, heel veel acties lukken net niet maar t lijkt ook te voorspelbaar soms.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Messi speelt trouwens ook niet heel gelukkig.
Zo!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manolev heeft ook soms een assist.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pepe is als hij zijn hoofd erbij houdt sowieso echt een geweldige centrale verdediger. Helaas is die 'als' factor nogal klein bij hem als het om dit soort wedstrijden gaat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Messi zit in de zak van Pepe. Scheidsrechter fluit slecht. Balverlies van beide kanten. Wedstrijd is voorbij.
villaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Alexis verpest het steedsTijd voor Ibi of Villa
+5000?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:29 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Die groenedijk weer vind het zo knap dat ze het weten wanneer ze op buiten spel staan, terwijl die lijn duidelijk in het veld is gemaakt waar beide net voor staan, duidelijker kan je het niet hebben als speler zijnde..En die man krijgt +5000 voor deze achterlijke uitspraken in het afgelopen 1,5 uur..
Ghehe...so truequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:29 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Die groenedijk weer vind het zo knap dat ze het weten wanneer ze op buiten spel staan, terwijl die lijn duidelijk in het veld is gemaakt waar beide net voor staan, duidelijker kan je het niet hebben als speler zijnde..En die man krijgt +5000 voor deze achterlijke uitspraken in het afgelopen 1,5 uur..
the usualquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef NumberSeven het volgende:
Wat deed pepe? stream loopt vast.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Nog meer mensen bij wie de stream wegvalt?
What Pepe does best.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef NumberSeven het volgende:
niet veel, onbewuste hand in het gezicht van Fabregas.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef NumberSeven het volgende:
Countertjequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef NumberSeven het volgende:
Dat heb ik niet, maar misschien loopt die van mij achter op die van jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Nog meer mensen bij wie de stream wegvalt?
Bal ging over de doellijn, scheidsrechter keurde hem goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef NumberSeven het volgende:
oke, hoe was de goal. sorry man, stream loopt vast.
quote:
Hij zat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef NumberSeven het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal ging over de doellijn, scheidsrechter keurde hem goed.
16 vierkantjes met een schot van de middenlijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef NumberSeven het volgende:
Benzema, heeft de bal in de zestien, Benzema heeft de bal,quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef NumberSeven het volgende:
dit wel jaquote:
Nu krijg je zo reclame van sport 1quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:33 schreef NightDream het volgende:
Mijn streaming is 5 min weg en ik mis de hele wedstrijd.
Ook niet echt moeilijk als je Hiquain het eerste kwartier zagquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:31 schreef Hierro het volgende:
Benzema
De beste aanvaller van Real dit seizoen
Gewoon 90ste minuut ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een sukkels. Hup Madrid. Vol erop nu.
parallels?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit wel jadan maar via parallels.
tnx, op naar de 2-3!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Benzema, heeft de bal in de zestien, Benzema heeft de bal,
Benzema Benzema,
HIJ SCOOOOOOOOOORT
GOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL
Zo ging het.
Vooral dat koppie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijke voetballer is die Ozil toch.
kijk even op google. kan je windows naast je mac draaien.quote:
jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
heb alleen geluid bij 13th? jullie wel beeld
vraag mij nog steeds hoe het wordt als sahin en ozil samen spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijke voetballer is die Ozil toch.
Neequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
De modjes liggen net als Ajacied al op bed.
Hier doet hij het goed hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:36 schreef anoukane het volgende:
13th stream doet het bij mij helemaal niet..
pauper
ben je blind of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
De modjes liggen net als Ajacied al op bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |