Dat was niet genant, dat was gewoon het beste voetbal ooit neergelegd in 90 minuten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Afgezien van de score, ook het spel is echt een stuk beter van Real. Ik kan me de classico van november 2010 nog wel herinneren, dat was echt genant
Die wedstrijd was Barca echt geniaal, niet normaal meer. Voetbal tot in perfectie. Hier kon Real Madrid toen weinig aan doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was niet genant, dat was gewoon het beste voetbal ooit neergelegd in 90 minuten.
Ik moet gewoon lachen als ik dit zie. Dit was zooo geweldig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was niet genant, dat was gewoon het beste voetbal ooit neergelegd in 90 minuten.
Gaan we dit topic hiervoor "misbruiken" ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:01 schreef chufi het volgende:
En we zijn weer een week verder, halve finales
nu : Mirandes - Athletico Bilbao
morgen: Valencia - Barcelona
CdR staat toch ook voor Copa del Rey ...?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Gaan we dit topic hiervoor "misbruiken" ?
Wordt trouwens nog een moeilijke pot voor Barca. Thuis maar afmaken dan![]()
Athletico Bilbao zou minder moeite moeten hebben met Mirandes.
Klopt, maakt verder ook niet uit, maar titel blijft volgens mij "El Clasico".quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
CdR staat toch ook voor Copa del Rey ...?
Tello ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Paul-89 het volgende:
Die buitenspeler die afgelopen zaterdag debuteerde deed het wel leuk. Ben zijn naam vergeten.
Yep, ik schakel overquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet hier?
[Copa del Rey] Valencia - Barcelona om 21:00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |