Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die toename van fanboys voor een willekeurige buitenlandse grootmacht vind ik echt een walgelijke ontwikkeling.
Precies. Wat een stelletje zoutzakken van zogenaamde voetbalfans hier johquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.
Dat mag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.
De klassieker is zondag pas.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
Hebben de blinden al gewonnen van de lammen?
Is aanstaande zondag pas om 12:30.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
Hebben de blinden al gewonnen van de lammen?
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag.
Heb het meer over gasten die opeens diehard supporter zijn na een rondleiding door Camp nou op vakantie.
Pipo bedoel jequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Serko het volgende:
Als pinto er niet in had gestaan was de defensie van barca veel stabieler. die man zorgt voor enorme paniek
en barca zeggen. en een avatar nemen van het clublogoquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag.
Heb het meer over gasten die opeens diehard supporter zijn na een rondleiding door Camp nou op vakantie.
Als er 1 maffe Real supporter het zat is en Messi omlegd.. dan maken ze kans.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef NumberSeven het volgende:
Ik gun zowel barca als real geen overwinning maar eerlijk is eerlijk; barca is gewoon te goed. ze domineren de wereld nog wel komende paar jaar.
quote:
Huhuuuu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is aanstaande zondag pas om 12:30.
Nee, die zit hier veilig op dit forum.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als er 1 maffe Real supporter het zat is en Messi omlegd.. dan maken ze kans.
Je mag toch wel gewoon voor een buitenlandse club zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag.
gewoon het hele midfield murderen van barca en je wint ook wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is er nog xavi, iniesta, pedro, busquets en fabregas. het is gewoon te goed ingespeeld. je ziet dat zelfs sanchez zich perfect heeft aangepast aan t tiki-taka en immens hoge tempo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap daar gewoon geen klote van. Je krijgt toch binding met een club doordat het door je vader wordt doorgegeven, je in de stad geboren wordt, je naar de wedstrijden gaat en ga zo maar door.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Je mag toch wel gewoon voor een buitenlandse club zijn?Doe niet zo kinderachtig man. Ben je voor Feyenoord prima, ben je voor Real prima, ben je voor Chelsea prima. Alles is prima te volgen via internet nu.
Ban voor de TS!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
2-1? in de topictitel?
bij mij staat het 2-0
vorige match, staat nu 4-1quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
2-1? in de topictitel?
bij mij staat het 2-0
Goed opgemerkt, ban voor GGMM.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
2-1? in de topictitel?
bij mij staat het 2-0
Ban voor GGMMquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
2-1? in de topictitel?
bij mij staat het 2-0
Als je uit Oss komt ben je voor fokking TOP ja,quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Je mag toch wel gewoon voor een buitenlandse club zijn?Doe niet zo kinderachtig man. Ben je voor Feyenoord prima, ben je voor Real prima, ben je voor Chelsea prima. Alles is prima te volgen via internet nu.
Mooi he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een prestatie was dat zeg, met Inter van Barca 'winnen'.
Echt zwak vind ik dat, maar goed. Beetje voor een topclub zijn zodat je kans hebt op CL en alles wint en dan denkt dat je altijd gelijk hebt als je praat over voetbal. Zo ken ik een hoop mensen in ieder geval.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Ben half Engels dus zou het in mijn geval nog wel logisch kunnen vinden dat ik uitgesproken fan was van een Engelse club.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap daar gewoon geen klote van. Je krijgt toch binding met een club doordat het door je vader wordt doorgegeven, je in de stad geboren wordt, je naar de wedstrijden gaat en ga zo maar door.
Maar toch niet doordat je ze op TV ziet?
Er zijn mensen Caland, die van het voetbal houden en daarom fan worden van een bepaalde club.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap daar gewoon geen klote van. Je krijgt toch binding met een club doordat het door je vader wordt doorgegeven, je in de stad geboren wordt, je naar de wedstrijden gaat en ga zo maar door.
Maar toch niet doordat je ze op TV ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |