Alleen het schillen kost veel meer tijd dan bij aardappelsquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eigenlijk nog gemakkelijker dan aardappels koken.
Wel leuker om te zien voor jou, toch? Als ik terug denk aan die Javaanse vrouwen die met zo een stok de rijst slaan in een soort stamperquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Alleen het schillen kost veel meer tijd dan bij aardappels
waarom niet. Als je je kerel zoent krijg je toch ook zijn speeksel in je mond?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
mensen die uit het bakje eten ( kwark ofzo) en het daarna weer terug zetten in de koelkast. no way dat ik er dan nog uit wil eten![]()
Erg herkenbaar, zo is mijn vriend ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
-Mensen die té makkelijk zijn met eten.. ja dat kan ook.
''Wat wil je eten?''
''Doe maar iets. Als het maar eetbaar is''
*Schuift al het eten naar binnen*
''Vond je het lekker?''
''Als het niet te vreten was had ik dat wel gezegd''
En dat áltijd..Meestal zegt ie ook gewoon niets.
Ik hoor van anderen dat ik goed kan koken, dus daar ligt het niet aan.. Maar mn vriend houdt niet van eten.
niet pas drie dagen laterquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom niet. Als je je kerel zoent krijg je toch ook zijn speeksel in je mond?
Sterker nog, heb een tijdje wat gehad die vrijwel niets luste, na een paar weken had ik er echt genoeg vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met iemand die niet van eten houdt.
Ja, een ex van mij was nog erger. Die at alleen gebakken aardappels of patat, vlees, chicken burgers en soms babi pangang. Zijn vader kookte altijd 3x per week nasi goreng. En zo aten ze daar thuis altijd. Daar werd ik wel eens moedeloos van.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterker nog, heb een tijdje wat gehad die vrijwel niets luste, na een paar weken had ik er echt genoeg van
Tsja ik kan er wel tegen, want hij protesteert ook niet bij wat ik ook voorzet.. Hij eet wel ongeveer alles. Dat is na een ex die niets lustte wel een verbetering.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met iemand die niet van eten houdt.
Hoeveel kilo was die gast ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, een ex van mij was nog erger. Die at alleen gebakken aardappels of patat, vlees, chicken burgers en soms babi pangang. Zijn vader kookte altijd 3x per week nasi goreng. En zo aten ze daar thuis altijd. Daar werd ik wel eens moedeloos van.
Sommige mensenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
Ik was laatst voor werk in een nogal sjabby buurt. Ik kwam in een achtertuin waar het vuilnis tot een meter hoog lag opgetast. Tussen de troep kon ik 3 kapotte friteuses, 2 platte televisies en 6 kapotte scooters herkennen.![]()
Ik vroeg me meteen af hoe de bewoners er uit zouden zien.
Dat is gewoon smerigquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef MaximusTG het volgende:
Mn vriendin at vanavond bij dr ouders; macaroni met smac en doperwtjes van een andere keer. Dat zijn pas slechte keukengewoonten. :p
Kindermishandeling.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef MaximusTG het volgende:
Mn vriendin at vanavond bij dr ouders; macaroni met smac en doperwtjes van een andere keer. Dat zijn pas slechte keukengewoonten. :p
Inproba ken ik niet, maar ugh, Conimexquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Inproba vind ik trouwens ook zoiets vreselijks.
Zelfs de sambals van Conimex en Inproba zijn ook ''.
Heb wel eens meegemaakt dat m'n schoonmoeder rookworst door de macaroni heen deed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Boudewijn Buch beschrijft in een jeugdherinnering dat ie gaat camperen met een vriendje en diens ouders, het eten is macaroni met een blikje tomatenpuree er door.
huiver.
Smac of gewoon kipfilet (de broodbeleg variant) in stukjes geknipt erdoor. Ik eet uiteraard nooit bij mijn schoonouders.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb wel eens meegemaakt dat m'n schoonmoeder rookworst door de macaroni heen deed.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Smac of gewoon kipfilet (de broodbeleg variant) in stukjes geknipt erdoor. Ik eet uiteraard nooit bij mijn schoonouders.
Haha bij mijn ex schoonouders kon je dat ook echt voorgezet krijgen, alleen ging er dan nog wel een zakje ''nasikruiden'' doorquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Boudewijn Buch beschrijft in een jeugdherinnering dat ie gaat camperen met een vriendje en diens ouders, het eten is macaroni met een blikje tomatenpuree er door.
huiver.
Ja! En dan van die Zwitserse strooikaas er overheen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Haha bij mijn ex schoonouders kon je dat ook echt voorgezet krijgen, alleen ging er dan nog wel een zakje ''nasikruiden'' door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |