SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Kan je een #2 achter de TT zetten?quote:
smac met macaroniquote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Smac in de macaroni? The fuck
Pakjesmacaroni is dan ook smerig.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:34 schreef hugsy33 het volgende:
mijn broertje (14) en zusje (17) vissen nog steeds alle 'dingetjes' uit hun eten.
Zelfs de inimini stukjes kruiden uit een pakje nasi of macaroni vissen ze ertussenuit omdat ze die vies vinden
Ik vond die vellen op vanillepudding juist lekker. De rest was weeïg namelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef n105 het volgende:
Gekookte pudding met vellen erop. O vreselijk!!
Amerikaans zeker?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef RandomMoron het volgende:
spekkie voor je bekkie..een door mijn moeder verzonnen rijstschotel uit de oven met rijst, slagroom en spek. Ik word er elke keer weer misselijk van als ik er aan denk :S
dat klinkt ook echt als n vreselijk ranzige combinatiequote:Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef RandomMoron het volgende:
spekkie voor je bekkie..een door mijn moeder verzonnen rijstschotel uit de oven met rijst, slagroom en spek. Ik word er elke keer weer misselijk van als ik er aan denk :S
Serieus, mij mag je wakker maken voor een zacht gekookt vers eitje. Met een beetje zout in de dooier, ik vind dat echt zo lekker.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef summer2bird het volgende:
Gekookte eieren in de ochtend werden zo gekookt dat letterlijk de helft van het ei nog doorzichtig was.
Dus gewoon ipv het ei onderdompelen in water, het ei half in water en half niet in water.
Door mijzelf gemaakte ( ik was 10 ofzo) aardbei ijsjes met munt.
Bah!
Sindsdien lust ik ook haast niks meer met munt behalve pepermuntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |