dat werd mij inderdaad ook verteld.quote:
Ik ook, alleen werd het eten van plastic tegengehouden door mijn ouders.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kaas korstjeshet lekkerste van het hele kaas.
vroeger at ik dat met plastic en al op
Gore eikels dat het zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:07 schreef seasushi het volgende:
Ik eet als sinds ik 4 was geen boter/margarine en kaas meer, en nog steeds, nu 35 jaar later, maken ze nog wel eens een "lekker" boterhammetje met boter en kaas voor me
Ik heb het dus inderdaad over het plastic...quote:Op woensdag 14 september 2011 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kaas korstjeshet lekkerste van het hele kaas.
vroeger at ik dat met plastic en al op
Bij mij zijn ze vanaf mijn 10e nooit meer vergeten dat ik geen margarine eet gelukkigquote:Op woensdag 14 september 2011 09:07 schreef seasushi het volgende:
Ik eet als sinds ik 4 was geen boter/margarine en kaas meer, en nog steeds, nu 35 jaar later, maken ze nog wel eens een "lekker" boterhammetje met boter en kaas voor me
DIT>quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:23 schreef pussywillow het volgende:
En de tot snot gekookte groentes die verpulveren als je ernaar kijkt.
wij kregen ook altijd een eigen bakje met chips omdat mn jongste broertje zo gek op chips is dat hij binnen een paar tellen een gezamenlijk bak/zak leeg heeft. en dan bleef er niets voor de rest over.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg vroeger van omaaltijd chips in een koffiefilterzakje en dat vond ik niet leuk want daar past maar heel weinig in
dat vond ik ook leuk en is maar goed dat ik een bakje kreeg, anders was ik net als jouw broertjequote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef loecje het volgende:
[..]
wij kregen ook altijd een eigen bakje met chips omdat mn jongste broertje zo gek op chips is dat hij binnen een paar tellen een gezamenlijk bak/zak leeg heeft. en dan bleef er niets voor de rest over.
ik vond dat juist altijd wel leuk. een eigen bakje en verschillende zakken chips op het aanrecht waarmee we het bakje mochten vullen tot de rand. en daarna rustig mn chips kunnen opeten.
Dat kregen wij ook altijd bij oma..quote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg vroeger van omaaltijd chips in een koffiefilterzakje en dat vond ik niet leuk want daar past maar heel weinig in
"Korstjes zijn gezond" en "zand schuurt de maag".quote:Op woensdag 14 september 2011 07:27 schreef _Arual_ het volgende:
Ik herinner me er nog een. Onder het mom van "korstjes zijn gezond" moest ik ook de oranje korstjes van de kaas opeten. Zelfs als dat maar een klein randje was van bijvoorbeeld een plakje kaas, stikte ik daar soms half in. Gadver, nu snij ik het weg.
bij ons waren het versierde boterbakjes. filterzakje lijkt me nogal smeren. ff je zakje neerleggen en alles valt eruit.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vond ik ook leuk en is maar goed dat ik een bakje kreeg, anders was ik net als jouw broertjemaar een koffiefilterzakje...
Ik kreeg altijd patatjes in zo'n zakje van m'n vaderquote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Gelukkig behoorden mijn ouders niet tot die categorie. De smacaroni was me dus ook onbekend, totdat ik het op 10 of 11 jarige leeftijd bij iemand anders kreeg. Ik dacht dat ik over mijn nek moest gaan. Helaas was ik zo gedrild door mijn ouders dat als ik ergens was ik netjes alles op moest eten. Ik heb dus keurig alles opgegeten en 1000 doden gestorven om vervolgens naar huis te rennen en alles weer uit te kotsen. Later begreep ik ook dat heel veel mensen smac gebruikten in hun macaroni.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Smac is nogal een favoriet van veel moeders hierzo. Hoe zou dat komen? Heeft het blue band kookboek dat er in gebracht of was dat een huishoudschool favoriet?
Smac in de macaroni? The fuckquote:Op woensdag 14 september 2011 15:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gelukkig behoorden mijn ouders niet tot die categorie. De smacaroni was me dus ook onbekend, totdat ik het op 10 of 11 jarige leeftijd bij iemand anders kreeg. Ik dacht dat ik over mijn nek moest gaan. Helaas was ik zo gedrild door mijn ouders dat als ik ergens was ik netjes alles op moest eten. Ik heb dus keurig alles opgegeten en 1000 doden gestorven om vervolgens naar huis te rennen en alles weer uit te kotsen. Later begreep ik ook dat heel veel mensen smac gebruikten in hun macaroni.
Ik ben mijn moeder eeuwig dankbaar dat zij gewoon gehakt gebruikte.
Yup, hier ook!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Smac in de macaroni? The fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |