abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108897878
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:49 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij je daar niets bij kunt voorstellen.
Wat impliceer je daar dan mee, als ik vragen mag?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_108898208
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
:o nu is zelfs de manier waarop iemand over eten praat als erger-factor in de keukengewoontes aangemeld :D

Ik word steeds blijer dat ik me niet erger, wat zullen jullie moe zijn na een gemiddelde dag al dat geërger.
Dus als jij vier uur staat te koken en je krijgt als reactie 'och, t'is te vreten', dan ben jij tevreden met het antwoord? :D
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 11:39:33 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108899042
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:03 schreef Staal het volgende:

[..]

}:| .
Ik begin me zelfs aan jou te ergeren dat jij in ieder deel benadrukt dat jij je echt nooit ergert.
Hoe kun je je nu helemaal nooit ergens aan ergeren? Er moet verdorie toch wel iets zijn?

Je doet me denken aan die vrouw met die prachtige krullen uit de laatste reclame van Andrelon.
ik gebruik wel altijd andrelon :Y misschien is dat ( :') andrelon voor lang haar, die hebben ze eruit gegooid, dus nu heb ik andrelon "perfecte puntjes" of zoiets O+ vrouwenshampoo O+ )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 11:41:34 #229
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108899110
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dus als jij vier uur staat te koken en je krijgt als reactie 'och, t'is te vreten', dan ben jij tevreden met het antwoord? :D
Dan ga ik ervan uit dat het te eten is en dat was de bedoeling :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:58:06 #230
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_108899624
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik word steeds blijer dat ik me niet erger, wat zullen jullie moe zijn na een gemiddelde dag al dat geërger.
Nee hoor, ik erger me eigenlijk zelden in de keuken, dat komt omdat ik mijn eetpartners goed africht. >:)

quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vermoed sowieso dat als jíj 4 hele uren staat te koken, dat dat komt omdat het eten gigantisch aan het mislukken is. :P
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 12:01:26 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108899739
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nee hoor, ik erger me eigenlijk zelden in de keuken, dat komt omdat ik mijn eetpartners goed africht. >:)

[..]

Ik vermoed sowieso dat als jíj 4 hele uren staat te koken, dat dat komt omdat het eten gigantisch aan het mislukken is. :P
daar verkijk je je op, heb best wel eens lekkere sudderlappen gemaakt die lang op staan (te bluppen) ik vind koken erg leuk en wil daar best wel de tijd voor nemen :Y

Maarja met al die kritische blikken hier zal al het eten wat ik kook wel als mislukt bestempeld worden :Y
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:08:16 #232
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_108899965
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
daar verkijk je je op, heb best wel eens lekkere sudderlappen gemaakt die lang op staan (te bluppen) ik vind koken erg leuk en wil daar best wel de tijd voor nemen :Y
En dan zou je je niet ergeren als een of andere vlerk het vuur ongevraagd hoger of lager gaat zetten? :(

quote:
Maarja met al die kritische blikken hier zal al het eten wat ik kook wel als mislukt bestempeld worden :Y
Ah, dit is dus een uitnodiging voor een sudderlappen-keurmeeting bij Bosbeetle. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 12:13:10 #233
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108900114
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En dan zou je je niet ergeren als een of andere vlerk het vuur ongevraagd hoger of lager gaat zetten? :(

[..]

Ah, dit is dus een uitnodiging voor een sudderlappen-keurmeeting bij Bosbeetle. :)
:X nee dat durf ik niet, allemaal ergerende mensen over de vloer, die me gaan vervloeken omdat ik ergens een flesje maggie in de kast heb staan, de vlammetjes af en toe onder mijn pan vandaan komen, ik mijn paprika niet goed snijd, en me niet aan de keuken etiquette houd.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:15:23 #234
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_108900194
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maar als jij dan vraagt: ''Vond je het lekker?''
Is het toch wel leuk om als antwoord te krijgen "Beetletje, ik heb lekker gegeten of "nou, je zou dit of dat kunnen toevoegen of weglaten".

Maar nee dit krijg je als antwoord terwijl jij je best hebt gedaan: ''Als het niet te vreten was had ik dat wel gezegd'' .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_108900214
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:X nee dat durf ik niet, allemaal ergerende mensen over de vloer, die me gaan vervloeken omdat ik ergens een flesje maggie in de kast heb staan, de vlammetjes af en toe onder mijn pan vandaan komen, ik mijn paprika niet goed snijd, en me niet aan de keuken etiquette houd.
Vergeet niet sudderlappen gebruiken die niet bij de derde volle maan van het jaar geoogst zijn door magische elfjes. Iets ander kan namelijk echt niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:16:42 #236
42366 Staal
pi_108900231
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik zeik nooit bij een ander.
Un certain jeune homme
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 12:16:51 #237
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108900237
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef Staal het volgende:

[..]

Maar als jij dan vraagt: ''Vond je het lekker?''
Is het toch wel leuk om als antwoord te krijgen "Beetletje, ik heb lekker gegeten of "nou, je zou dit of dat kunnen toevoegen of weglaten".

Maar nee dit krijg je als antwoord terwijl jij je best hebt gedaan: ''Als het niet te vreten was had ik dat wel gezegd'' .
Ik vraag dan ook nooit "vond je het lekker" ik vraag altijd "is het een beetje te eten" en dan krijg ik meestal wel een ja terug.
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 12:18:09 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108900280
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vergeet niet sudderlappen gebruiken die niet bij de derde volle maan van het jaar geoogst zijn door magische elfjes. Iets ander kan namelijk echt niet.
het oogsten van een sudderlap O+ de mental image is mooi O+
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 12:18:27 #239
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108900284
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik zeik nooit bij een ander.
Dan kun je het lang ophouden :Y
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:20:46 #240
42366 Staal
pi_108900366
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vraag dan ook nooit "vond je het lekker" ik vraag altijd "is het een beetje te eten" en dan krijg ik meestal wel een ja terug.
Dan heb je fatsoenlijke gasten. Want een grauw : ''Als het niet te vreten was had ik dat wel gezegd'' is echt niet leuk om te ontvangen.
Un certain jeune homme
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:21:24 #241
42366 Staal
pi_108900389
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Doet me denken aan het kweekvlees van de toekomst.
Un certain jeune homme
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:28:03 #242
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_108900586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Dan heb je fatsoenlijke gasten. Want een grauw : ''Als het niet te vreten was had ik dat wel gezegd'' is echt niet leuk om te ontvangen.
Van mij mag ie dat zeggen, maar 't zou wel meteen de laatste keer zijn dat ik voor 'm gekookt had. Daar ben ik vrij makkelijk in.
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 12:33:43 #243
91830 MaximusTG
pi_108900736
Hmm, ja idd, ondankbaar zeg.. Klinkt als mn schoonzus en dr vriend. Kook je daar wat voor, en vraag je of het smaakt krijg je in zo'n rauw Noord-Hollands accent:
"Mwa, tis goed binnen te houduh hoor"
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:35:59 #244
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_108900806
Ook. Gewoon de laatste keer geweest dat ik kookte. :)
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 12:39:22 #245
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108900881
:D sodeju als je zelf vind dat je lekker gekookt hebt is het toch genoeg :D Ik ben ook nooit zo uitgebreid ofzo in mijn bedankjes als ik bij iemand gegeten heb, dan blijft het ook wel bij "was lekker" of "prima binnen te houden" Je kunt toch ook wel zien aan de 'gulzigheid' waarmee er gegeten wordt of het okay gevonden wordt.
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 12:42:06 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108900953
Ohja dan toch een ergernis van mijn kant maar niet echt over keuken gewoonten, maar ik heb een vriend die als we uit eten gaan altijd commentaar heeft op het bedienend personeel, hij vind altijd wel iets niet netjes, iets verkeerd geserveerd, iets niet goed gebakken, ergens te weinig van iets opzitten etc etc. En als hij het dan meld dan zegt hij het ook nog met een soort air over zich zo van "jullie zijn bedienend personeel, en ik sta in rang boven jullie" :@ ik kan altijd wel door de grond zakken als hij dat doet...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:45:11 #247
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_108901025
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
:D sodeju als je zelf vind dat je lekker gekookt hebt is het toch genoeg :D Ik ben ook nooit zo uitgebreid ofzo in mijn bedankjes als ik bij iemand gegeten heb, dan blijft het ook wel bij "was lekker" of "prima binnen te houden" Je kunt toch ook wel zien aan de 'gulzigheid' waarmee er gegeten wordt of het okay gevonden wordt.
Ja, ik weet zelf wel of ik lekker gekookt heb. En nee, ik hoef geen uitgebreide bedankjes. Maar je kunt ook gewoon "lekker" zeggen ipv "prima binnen te houden". Of van mijn part "niet lekker" als je het niet lekker vond. Nogmaals, ik vind het prima hoor, als dat jou manier van uitdrukken is. Maar mij ontneemt het de lust om ooit nog eens voor je te koken. Wat ik zelf geen enkel probleem vindt. Dus waar lullen we over?

Als je iemand na een potje neuken vraagt hoe het was en hij zegt "ach, ik ben klaargekomen" is de kans ook vrij klein dat dat nog eens gaat gebeuren. Lijkt me vrij normaal.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:45:54 #248
42366 Staal
pi_108901049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:45 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, ik weet zelf wel of ik lekker gekookt heb. En nee, ik hoef geen uitgebreide bedankjes. Maar je kunt ook gewoon "lekker" zeggen ipv "prima binnen te houden". Of van mijn part "niet lekker" als je het niet lekker vond. Nogmaals, ik vind het prima hoor, als dat jou manier van uitdrukken is. Maar mij ontneemt het de lust om ooit nog eens voor je te koken. Wat ik zelf geen enkel probleem vindt. Dus waar lullen we over?

Als je iemand na een potje neuken vraagt hoe het was en hij zegt "ach, ik ben klaargekomen" is de kans ook vrij klein dat dat nog eens gaat gebeuren. Lijkt me vrij normaal.

:D !
Un certain jeune homme
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 12:46:23 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108901067
Na het neuken vragen hoe was het :?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:47:40 #250
42366 Staal
pi_108901112
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja dan toch een ergernis van mijn kant maar niet echt over keuken gewoonten, maar ik heb een vriend die als we uit eten gaan altijd commentaar heeft op het bedienend personeel, hij vind altijd wel iets niet netjes, iets verkeerd geserveerd, iets niet goed gebakken, ergens te weinig van iets opzitten etc etc. En als hij het dan meld dan zegt hij het ook nog met een soort air over zich zo van "jullie zijn bedienend personeel, en ik sta in rang boven jullie" :@ ik kan altijd wel door de grond zakken als hij dat doet...
Ik zit te snikken van de lach hier om die opmerking van Robin. :D.

Maar het bold gedeelte is wel heel erg inderdaad.
Un certain jeune homme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')