Chill, relaxed, deel vooral je ervaringen. Misschien biedt ons dat weer wat inzichtquote:Kennelijk moet je wel miepen op dit forum om aandacht te krijgen? zie hier, ik heb een reply! HE! misschien is benzin ook wel zo aan het miepen zodat jullie hem aandacht geven! want alles wat jullie nu zeggen is al 100x verteld!
Ik vraag NERGENS om aandacht, ik stelde een simpele vraag hoe oud benzin is om inzicht te krijgen in de 'persoon' Benzin. Maar kennelijk weten jullie dat ook niet want heb nog steeds geen antwoord. Goed bezig.
Ik kwam hier niet om aandacht te trekken maar om mensen te helpen, om mijn ervaringen te delen zodat misschien andere er ook wat aan hebben dat is 100 maal nuttiger dan dat de popiejopie's lopen te roepen "gewoon doen! makke! stel je niet aan!" want die kunnen gewoonweg niet voorstellen wat er omgaat in onze hoofden.
Maargoed, veel plezier met dit topic Excuus voor mijn onbeschoftheid en excuus als deze post ene beetje bot overkomt.
Vind je het dan niet een beetje raar? Je komt hier, vraagt om hulp, mensen leggen heel objectief uit wat er verkeerd gaat, en dan ben je op je hart getrapt? Ik heb hier werkelijk waar niemand iets wat maar in de buurt van onvriendelijk komt zien zeggen. Ongeduldig sure, maar het was niet onvriendelijk en niet respectloos. Het probleem hiermee ligt toch echt bij jezelf, sorry. Ik zelf ben in dit topic al veel geduldiger dan ik in het echt ben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:40 schreef benzin het volgende:
Misschien wel, maar ik trek wat jullie zeiden heel erg aan als een persoonlijke aanval. Ik open mezelf hier best behoorlijk en ik wil dan niet op mijn hart worden getrapt. Ik heb op het moment al heel veel aan mijn hoofd.
Gezonde assertiviteit hoor. Kijk Benzin: zelfverdediging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:50 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Kennelijk moet je wel miepen op dit forum om aandacht te krijgen? zie hier, ik heb een reply! HE! misschien is benzin ook wel zo aan het miepen zodat jullie hem aandacht geven! want alles wat jullie nu zeggen is al 100x verteld!
Ik vraag NERGENS om aandacht, ik stelde een simpele vraag hoe oud benzin is om inzicht te krijgen in de 'persoon' Benzin. Maar kennelijk weten jullie dat ook niet want heb nog steeds geen antwoord. Goed bezig.
Ik kwam hier niet om aandacht te trekken maar om mensen te helpen, om mijn ervaringen te delen zodat misschien andere er ook wat aan hebben dat is 100 maal nuttiger dan dat de popiejopie's lopen te roepen "gewoon doen! makke! stel je niet aan!" want die kunnen gewoonweg niet voorstellen wat er omgaat in onze hoofden.
Maargoed, veel plezier met dit topicExcuus voor mijn onbeschoftheid en excuus als deze post ene beetje bot overkomt.
Er was heel veel om op te reageren in een hele korte tijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:50 schreef Kevin24 het volgende:
Mijn argumenten om dat niet te doen zijn nog steeds hetzelfde als vroeger. In de huidige situatie zie ik geen manier om dat te doen zonder dat mijn ouders erachter komen. Dat ik hen niet wil teleurstellen is een van de belangrijkste redenen om dat niet te doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
maar zoals al gezegd: je hebt veel meer hulp nodig dan hier geboden kan worden
waarom zoek je die nog steeds niet?
Hoe zou jij je ouders typeren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef benzin het volgende:
Mijn argumenten om dat niet te doen zijn nog steeds hetzelfde als vroeger. In de huidige situatie zie ik geen manier om dat te doen zonder dat mijn ouders erachter komen. Dat ik hen niet wil teleurstellen is een van de belangrijkste redenen om dat niet te doen.
mensen hebben al 100 manieren gegeven om daar om heen te werkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Er was heel veel om op te reageren in een hele korte tijd![]()
Ik ben 21 en ik hebben gezoend.
[..]
Mijn argumenten om dat niet te doen zijn nog steeds hetzelfde als vroeger. In de huidige situatie zie ik geen manier om dat te doen zonder dat mijn ouders erachter komen. Dat ik hen niet wil teleurstellen is een van de belangrijkste redenen om dat niet te doen.
Ik vind het nogal een slap excuus. Wat is nu belangrijker voor jou, je eigen geluk of of je ouders zien dat je naar een psych gaat? Alsof er tegenwoordig iets bijzonders is aan naar een psycholoog aan. je bedenkt wel erg makkelijk redenen om veilig in je "buhuhu" situatie te blijven zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef benzin het volgende:
Hij moet gewoon de ballen kweken om te zeggen dat hij aan z'n zelfvertrouwen gaat werken met externe hulp. Alsof z'n ouders nu nog niet doorhebben dat er iets mis is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
mensen hebben al 100 manieren gegeven om daar om heen te werken
hoeveel heb je daar van geprobeerd of uitgezocht of het kan?
Bang, gesloten, verdrietig, eenzaam, gestressedquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe zou jij je ouders typeren?
Ze hebben toch al een fucked up leven dus dan kan het simpele feit dat jij hulp inschakelt voor jezelf die ZIJ NIET KUNNEN BIEDEN (belangrijk!) er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:00 schreef benzin het volgende:
Bang, gesloten, verdrietig, eenzaam, gestressed
Hij is bang en vindt het ook wel fijn om het slachtoffer uit te hangen, zielig te doen en aandacht te krijgen. Redelijk duidelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin je hebt al tips gekregen om hulp te zoeken zonder je ouders erachter komen, wat is er mis met die tips dan?
Je piemel in een leuke meid steken is een stuk fijner.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef usedtoknow het volgende:
Hij is bang en vindt het ook wel fijn om het slachtoffer uit te hangen, zielig te doen en aandacht te krijgen. Redelijk duidelijk.
Dat hebben ze je dan meegegeven. Maar dat is hun vergissing toch. Jij wilt hun niet teleurstellen. Maar wil je hun dan wel aandoen dat ze het leven van hun zoon verpesten door hun eigen beperkingen. Je kunt je ouders een groter plezier doen als je jezelf niet klein laat maken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Bang, gesloten, verdrietig, eenzaam, gestressed
Het gaat gewoon niet. Het geld kan ik oplossen door een psycholoog te zoeken die ik gewoon contant kan betalen zonder dat de zorgverzekeraar dat vergoed. Het tweede probleem is dat ik gewoon moet verklaren waar ik heen ga. Ik zou daardoor niet altijd kunnen garanderen dat ik naar een afspraak kan komen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin je hebt al tips gekregen om hulp te zoeken zonder je ouders erachter komen, wat is er mis met die tips dan?
Dat mag wel wat aardiger. Zelfs als het 'fucked up' is, is het niet aan mij om dat nog verder te verpesten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een fucked up leven dus dan kan het simpele feit dat jij hulp inschakelt voor jezelf die ZIJ NIET KUNNEN BIEDEN (belangrijk!) er ook nog wel bij.
Daar is hij te bang voor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je piemel in een leuke meid steken is een stuk fijner.
Dus jij verpest het leven van jouw ouders door zelf iets aan je leven te doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet. Het geld kan ik oplossen door een psycholoog te zoeken die ik gewoon contant kan betalen zonder dat de zorgverzekeraar dat vergoed. Het tweede probleem is dat ik gewoon moet verklaren waar ik heen ga. Ik zou daardoor niet altijd kunnen garanderen dat ik naar een afspraak kan komen.
[..]
Dat mag wel wat aardiger. Zelfs als het 'fucked up' is, is het niet aan mij om dat nog verder te verpesten.
Nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Daar is hij te bang voor.
Ben ik de enige die zich ergert?
Ik verpest het leven van mijn ouders als ze er achter komen dat ik helemaal niet zo perfect ben als ze denken. Als ze er achter komen hoe mislukt mijn leven is en dat ze dat niet door hebben gehadquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dus jij verpest het leven van jouw ouders door zelf iets aan je leven te doen?
je kunt de rekening van de psych daarna indienen bij de zorgverzekering en dan krijg je het terugquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet. Het geld kan ik oplossen door een psycholoog te zoeken die ik gewoon contant kan betalen zonder dat de zorgverzekeraar dat vergoed. Het tweede probleem is dat ik gewoon moet verklaren waar ik heen ga. Ik zou daardoor niet altijd kunnen garanderen dat ik naar een afspraak kan komen.
[..]
Dat mag wel wat aardiger. Zelfs als het 'fucked up' is, is het niet aan mij om dat nog verder te verpesten.
Je bent 21. Het is sowieso de hoogste tijd om uit huis te gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef benzin het volgende:
Joh, stel je niet aan. Leer eerst eens om dingen die ik tegen je zeg gewoon objectief te bekijken en niet steeds in de stress te schieten als het naar jouw idee onaardig is.quote:Dat mag wel wat aardiger. Zelfs als het 'fucked up' is, is het niet aan mij om dat nog verder te verpesten.
Denk je nou echt dat je ouders niet doorhebben dat het met meiden niet zo lekker loopt? Wie heb je meegenomen de laatste 3 kerstdiners?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:10 schreef benzin het volgende:
Ik verpest het leven van mijn ouders als ze er achter komen dat ik helemaal niet zo perfect ben als ze denken. Als ze er achter komen hoe mislukt mijn leven is en dat ze dat niet door hebben gehad
Alleen omdat het beeld van zijn ouder van de situatie hebben beter is. Hij durf niet te vertellen dat het niet zo goed gaat. Psychologen vinden zijn ouders iets voor gekken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dus jij verpest het leven van jouw ouders door zelf iets aan je leven te doen?
Als zijn ouders dat denken en niet doorhebben dat het niet goed met hem gaat zijn ze ten eerste wereldvreemd en is het ten tweede zaak dat hij zo snel mogelijk op eigen poten gaat staan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef deelnemer het volgende:
Alleen omdat het beeld vat zijn ouder van de situatie hebben beter is. Hij durf niet te vertellen dat het niet zo goed gaat. Psychologen vinden zijn ouders iets voor gekken.
Dat verpest hun leven niet. Hoogstens voor even zullen ze teleurgesteld zijn. Daarna zullen ze je gewoon steunen. Dat heb ik ook met mijn ouders meegemaakt een paar maanden geleden, toen ik elke dag zat te janken omdat ik een hekel aan de wereld had enzo. Zelfs mijn ouders houden nog van me nu ik ben gestopt met perfecte dochter zijn en braaf en slim met een goede studie. Ik ben nu gewoon hun een tikkeltje vervelende in de snackbar werkende kind, teleurgesteld zijn ze niet eens zo erg. Ik ben nu gelukkiger, dat vinden zij ook fijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verpest het leven van mijn ouders als ze er achter komen dat ik helemaal niet zo perfect ben als ze denken. Als ze er achter komen hoe mislukt mijn leven is en dat ze dat niet door hebben gehad
Zijn ouders kennen hem niet? Hij ziet zijn ouders nooit? Mijn ouders hebben alles meteen door en een beetje bekrompen en kortzichtig om te denken dat psychologen voor gekken zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Alleen omdat het beeld vat zijn ouder van de situatie hebben beter is. Hij durf niet te vertellen dat het niet zo goed gaat. Psychologen vinden zijn ouders iets voor gekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |