Kennelijk moet je wel miepen op dit forum om aandacht te krijgen? zie hier, ik heb een reply! HE! misschien is benzin ook wel zo aan het miepen zodat jullie hem aandacht geven! want alles wat jullie nu zeggen is al 100x verteld!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en weer een hoor die begint te miepen als niet iedereen met hem bezig is
echt ontzettend onaantrekkelijk
soms hebben mensen gewoon niks te zeggen op wat je typt
we zijn hier geen prive kliniek die zorg-op-maat bieden
sorry hoor
maar er zijn hier kei veel mensen die erg hun best doen zo veel mogelijk zinnige dingen te zeggen
als het even niet om jou draait kan dat toch ook gewoon
vind het nogal onbeschoft om zo te reageren
je ziet echt alles buiten proportioneelquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik trek wat jullie zeiden heel erg aan als een persoonlijke aanval. Ik open mezelf hier best behoorlijk en ik wil dan niet op mijn hart worden getrapt. Ik heb op het moment al heel veel aan mijn hoofd.
Ten eerste weet ik niet exact hou oud Benzin is, 22 ofzo. Daarnaast ga ik ervanuit dat als jij in een topic vraagt hoe oud iemand is, en die persoon dit zelf leest, hij er zelf antwoord op geeft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:50 schreef Kevin24 het volgende:
Kennelijk moet je wel miepen op dit forum om aandacht te krijgen? zie hier, ik heb een reply! HE! misschien is benzin ook wel zo aan het miepen zodat jullie hem aandacht geven! want alles wat jullie nu zeggen is al 100x verteld!
Ik vraag NERGENS om aandacht, ik stelde een simpele vraag hoe oud benzin is om inzicht te krijgen in de 'persoon' Benzin. Maar kennelijk weten jullie dat ook niet want heb nog steeds geen antwoord. Goed bezig.
Niet bot, een beetje huilerig.quote:Ik kwam hier niet om aandacht te trekken maar om mensen te helpen, om mijn ervaringen te delen zodat misschien andere er ook wat aan hebben dat is 100 maal nuttiger dan dat de popiejopie's lopen te roepen "gewoon doen! makke! stel je niet aan!" want die kunnen gewoonweg niet voorstellen wat er omgaat in onze hoofden.
Maargoed, veel plezier met dit topicExcuus voor mijn onbeschoftheid en excuus als deze post ene beetje bot overkomt.
het is toch niet aan mij om te vertellen of benzin al getongt heeft of aan iemand anders? het is aan benzinquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:50 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Kennelijk moet je wel miepen op dit forum om aandacht te krijgen? zie hier, ik heb een reply! HE! misschien is benzin ook wel zo aan het miepen zodat jullie hem aandacht geven! want alles wat jullie nu zeggen is al 100x verteld!
Ik vraag NERGENS om aandacht, ik stelde een simpele vraag hoe oud benzin is om inzicht te krijgen in de 'persoon' Benzin. Maar kennelijk weten jullie dat ook niet want heb nog steeds geen antwoord. Goed bezig.
Ik kwam hier niet om aandacht te trekken maar om mensen te helpen, om mijn ervaringen te delen zodat misschien andere er ook wat aan hebben dat is 100 maal nuttiger dan dat de popiejopie's lopen te roepen "gewoon doen! makke! stel je niet aan!" want die kunnen gewoonweg niet voorstellen wat er omgaat in onze hoofden.
Maargoed, veel plezier met dit topicExcuus voor mijn onbeschoftheid en excuus als deze post ene beetje bot overkomt.
Chill, relaxed, deel vooral je ervaringen. Misschien biedt ons dat weer wat inzichtquote:Kennelijk moet je wel miepen op dit forum om aandacht te krijgen? zie hier, ik heb een reply! HE! misschien is benzin ook wel zo aan het miepen zodat jullie hem aandacht geven! want alles wat jullie nu zeggen is al 100x verteld!
Ik kwam hier niet om aandacht te trekken maar om mensen te helpen, om mijn ervaringen te delen zodat misschien andere er ook wat aan hebben dat is 100 maal nuttiger dan dat de popiejopie's lopen te roepen "gewoon doen! makke! stel je niet aan!" want die kunnen gewoonweg niet voorstellen wat er omgaat in onze hoofden.
Maargoed, veel plezier met dit topic Excuus voor mijn onbeschoftheid en excuus als deze post ene beetje bot overkomt.
Vind je het dan niet een beetje raar? Je komt hier, vraagt om hulp, mensen leggen heel objectief uit wat er verkeerd gaat, en dan ben je op je hart getrapt? Ik heb hier werkelijk waar niemand iets wat maar in de buurt van onvriendelijk komt zien zeggen. Ongeduldig sure, maar het was niet onvriendelijk en niet respectloos. Het probleem hiermee ligt toch echt bij jezelf, sorry. Ik zelf ben in dit topic al veel geduldiger dan ik in het echt ben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:40 schreef benzin het volgende:
Misschien wel, maar ik trek wat jullie zeiden heel erg aan als een persoonlijke aanval. Ik open mezelf hier best behoorlijk en ik wil dan niet op mijn hart worden getrapt. Ik heb op het moment al heel veel aan mijn hoofd.
Gezonde assertiviteit hoor. Kijk Benzin: zelfverdediging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:50 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Er was heel veel om op te reageren in een hele korte tijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:50 schreef Kevin24 het volgende:
Mijn argumenten om dat niet te doen zijn nog steeds hetzelfde als vroeger. In de huidige situatie zie ik geen manier om dat te doen zonder dat mijn ouders erachter komen. Dat ik hen niet wil teleurstellen is een van de belangrijkste redenen om dat niet te doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
maar zoals al gezegd: je hebt veel meer hulp nodig dan hier geboden kan worden
waarom zoek je die nog steeds niet?
Hoe zou jij je ouders typeren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef benzin het volgende:
Mijn argumenten om dat niet te doen zijn nog steeds hetzelfde als vroeger. In de huidige situatie zie ik geen manier om dat te doen zonder dat mijn ouders erachter komen. Dat ik hen niet wil teleurstellen is een van de belangrijkste redenen om dat niet te doen.
mensen hebben al 100 manieren gegeven om daar om heen te werkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Er was heel veel om op te reageren in een hele korte tijd![]()
Ik ben 21 en ik hebben gezoend.
[..]
Mijn argumenten om dat niet te doen zijn nog steeds hetzelfde als vroeger. In de huidige situatie zie ik geen manier om dat te doen zonder dat mijn ouders erachter komen. Dat ik hen niet wil teleurstellen is een van de belangrijkste redenen om dat niet te doen.
Ik vind het nogal een slap excuus. Wat is nu belangrijker voor jou, je eigen geluk of of je ouders zien dat je naar een psych gaat? Alsof er tegenwoordig iets bijzonders is aan naar een psycholoog aan. je bedenkt wel erg makkelijk redenen om veilig in je "buhuhu" situatie te blijven zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef benzin het volgende:
Hij moet gewoon de ballen kweken om te zeggen dat hij aan z'n zelfvertrouwen gaat werken met externe hulp. Alsof z'n ouders nu nog niet doorhebben dat er iets mis is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
mensen hebben al 100 manieren gegeven om daar om heen te werken
hoeveel heb je daar van geprobeerd of uitgezocht of het kan?
Bang, gesloten, verdrietig, eenzaam, gestressedquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe zou jij je ouders typeren?
Ze hebben toch al een fucked up leven dus dan kan het simpele feit dat jij hulp inschakelt voor jezelf die ZIJ NIET KUNNEN BIEDEN (belangrijk!) er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:00 schreef benzin het volgende:
Bang, gesloten, verdrietig, eenzaam, gestressed
Hij is bang en vindt het ook wel fijn om het slachtoffer uit te hangen, zielig te doen en aandacht te krijgen. Redelijk duidelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin je hebt al tips gekregen om hulp te zoeken zonder je ouders erachter komen, wat is er mis met die tips dan?
Je piemel in een leuke meid steken is een stuk fijner.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef usedtoknow het volgende:
Hij is bang en vindt het ook wel fijn om het slachtoffer uit te hangen, zielig te doen en aandacht te krijgen. Redelijk duidelijk.
Dat hebben ze je dan meegegeven. Maar dat is hun vergissing toch. Jij wilt hun niet teleurstellen. Maar wil je hun dan wel aandoen dat ze het leven van hun zoon verpesten door hun eigen beperkingen. Je kunt je ouders een groter plezier doen als je jezelf niet klein laat maken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Bang, gesloten, verdrietig, eenzaam, gestressed
Het gaat gewoon niet. Het geld kan ik oplossen door een psycholoog te zoeken die ik gewoon contant kan betalen zonder dat de zorgverzekeraar dat vergoed. Het tweede probleem is dat ik gewoon moet verklaren waar ik heen ga. Ik zou daardoor niet altijd kunnen garanderen dat ik naar een afspraak kan komen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin je hebt al tips gekregen om hulp te zoeken zonder je ouders erachter komen, wat is er mis met die tips dan?
Dat mag wel wat aardiger. Zelfs als het 'fucked up' is, is het niet aan mij om dat nog verder te verpesten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een fucked up leven dus dan kan het simpele feit dat jij hulp inschakelt voor jezelf die ZIJ NIET KUNNEN BIEDEN (belangrijk!) er ook nog wel bij.
Daar is hij te bang voor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je piemel in een leuke meid steken is een stuk fijner.
Dus jij verpest het leven van jouw ouders door zelf iets aan je leven te doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet. Het geld kan ik oplossen door een psycholoog te zoeken die ik gewoon contant kan betalen zonder dat de zorgverzekeraar dat vergoed. Het tweede probleem is dat ik gewoon moet verklaren waar ik heen ga. Ik zou daardoor niet altijd kunnen garanderen dat ik naar een afspraak kan komen.
[..]
Dat mag wel wat aardiger. Zelfs als het 'fucked up' is, is het niet aan mij om dat nog verder te verpesten.
Nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Daar is hij te bang voor.
Ben ik de enige die zich ergert?
Ik verpest het leven van mijn ouders als ze er achter komen dat ik helemaal niet zo perfect ben als ze denken. Als ze er achter komen hoe mislukt mijn leven is en dat ze dat niet door hebben gehadquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dus jij verpest het leven van jouw ouders door zelf iets aan je leven te doen?
je kunt de rekening van de psych daarna indienen bij de zorgverzekering en dan krijg je het terugquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet. Het geld kan ik oplossen door een psycholoog te zoeken die ik gewoon contant kan betalen zonder dat de zorgverzekeraar dat vergoed. Het tweede probleem is dat ik gewoon moet verklaren waar ik heen ga. Ik zou daardoor niet altijd kunnen garanderen dat ik naar een afspraak kan komen.
[..]
Dat mag wel wat aardiger. Zelfs als het 'fucked up' is, is het niet aan mij om dat nog verder te verpesten.
Je bent 21. Het is sowieso de hoogste tijd om uit huis te gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef benzin het volgende:
Joh, stel je niet aan. Leer eerst eens om dingen die ik tegen je zeg gewoon objectief te bekijken en niet steeds in de stress te schieten als het naar jouw idee onaardig is.quote:Dat mag wel wat aardiger. Zelfs als het 'fucked up' is, is het niet aan mij om dat nog verder te verpesten.
Denk je nou echt dat je ouders niet doorhebben dat het met meiden niet zo lekker loopt? Wie heb je meegenomen de laatste 3 kerstdiners?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:10 schreef benzin het volgende:
Ik verpest het leven van mijn ouders als ze er achter komen dat ik helemaal niet zo perfect ben als ze denken. Als ze er achter komen hoe mislukt mijn leven is en dat ze dat niet door hebben gehad
Alleen omdat het beeld van zijn ouder van de situatie hebben beter is. Hij durf niet te vertellen dat het niet zo goed gaat. Psychologen vinden zijn ouders iets voor gekken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dus jij verpest het leven van jouw ouders door zelf iets aan je leven te doen?
Als zijn ouders dat denken en niet doorhebben dat het niet goed met hem gaat zijn ze ten eerste wereldvreemd en is het ten tweede zaak dat hij zo snel mogelijk op eigen poten gaat staan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef deelnemer het volgende:
Alleen omdat het beeld vat zijn ouder van de situatie hebben beter is. Hij durf niet te vertellen dat het niet zo goed gaat. Psychologen vinden zijn ouders iets voor gekken.
Dat verpest hun leven niet. Hoogstens voor even zullen ze teleurgesteld zijn. Daarna zullen ze je gewoon steunen. Dat heb ik ook met mijn ouders meegemaakt een paar maanden geleden, toen ik elke dag zat te janken omdat ik een hekel aan de wereld had enzo. Zelfs mijn ouders houden nog van me nu ik ben gestopt met perfecte dochter zijn en braaf en slim met een goede studie. Ik ben nu gewoon hun een tikkeltje vervelende in de snackbar werkende kind, teleurgesteld zijn ze niet eens zo erg. Ik ben nu gelukkiger, dat vinden zij ook fijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verpest het leven van mijn ouders als ze er achter komen dat ik helemaal niet zo perfect ben als ze denken. Als ze er achter komen hoe mislukt mijn leven is en dat ze dat niet door hebben gehad
Zijn ouders kennen hem niet? Hij ziet zijn ouders nooit? Mijn ouders hebben alles meteen door en een beetje bekrompen en kortzichtig om te denken dat psychologen voor gekken zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Alleen omdat het beeld vat zijn ouder van de situatie hebben beter is. Hij durf niet te vertellen dat het niet zo goed gaat. Psychologen vinden zijn ouders iets voor gekken.
Juist en wat boeit dat, Het is jou leven JIJ moet iets gaan veranderen en je hoeft je niet te verantwoorden naar hen toe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je niet je eigen keuzes mag maken, hoe word je dan volwassen? Het verkeerde idee is dat moet voldoen aan een ideaalbeeld van anderen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat verpest hun leven niet. Hoogstens voor even zullen ze teleurgesteld zijn. Daarna zullen ze je gewoon steunen. Dat heb ik ook met mijn ouders meegemaakt een paar maanden geleden, toen ik elke dag zat te janken omdat ik een hekel aan de wereld had enzo. Zelfs mijn ouders houden nog van me nu ik ben gestopt met perfecte dochter zijn en braaf en slim met een goede studie. Ik ben nu gewoon hun een tikkeltje vervelende in de snackbar werkende kind, teleurgesteld zijn ze niet eens zo erg. Ik ben nu gelukkiger, dat vinden zij ook fijn.
En waar denk je dat de papieren van de zorgverzekering erover (i.v.m. eigen risico enzo) terechtkomen dan? En dat geld komt terecht op een rekening die zij kunnen inzien. Het moet 100% contant en ontraceerbaar blijven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
je kunt de rekening van de psych daarna indienen bij de zorgverzekering en dan krijg je het terug
en je bent 21 sowieso tijd om op te houden met verklaren waar je heen gaat
en anders lieg je maar
ik ben toen ik 16 was ook in therapie gegaan zonder dat mijn ouders dat wisten dus dan moet het jou met je 21 helemaal lukken
Je doet net of het vreemd of raar is dat ik nog thuis woon, maar de meeste studiegenoten wonen ook nog thuis.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef Catbert het volgende:
Je verpest dus helemaal niets. Je bent 21, woont nog bij je ouders. Denk je nu echt dat ze niet doorhebben dat je niet lekker in je vel zit?
Denk je nou echt dat je ouders niet doorhebben dat het met meiden niet zo lekker loopt? Wie heb je meegenomen de laatste 3 kerstdiners?
Who cares. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
En waar denk je dat de papieren van de zorgverzekering erover (i.v.m. eigen risico enzo) terechtkomen dan? En dat geld komt terecht op een rekening die zij kunnen inzien. Het moet 100% contant en ontraceerbaar blijven.
Maar jij was misschien sowieso meer een rebel. Als ik ineens iets ga doen zonder te vertellen wat ik ga doen, dan gaan alle alarmbellen af omdat ik dat nooit doe.
Ik zeg niet dat het vreemd is. Over 2 jaar, dan is het vreemd. Maar op dit moment is het wel nodig.quote:Je doet net of het vreemd of raar is dat ik nog thuis woon, maar de meeste studiegenoten wonen ook nog thuis.
Hahaha. God wat ben jij naief. Toen ik 17 was dacht ik ook dat m'n ouders vanalles niet doorhadden. Nu 14 jaar later weet ik hoe het echt zit.quote:Ik weet zeker dat mijn ouders het niet door hebben dat ik niet lekker in mijn vel zit
De laatste 3 kerstdiners had ik niemand bij me en dat weten ze wel. Ik probeer het onderwerp meiden helemaal te vermijden. Mijn ouders proberen daar vaak over te zeuren, maar ik doe dan net of het me niet zoveel interesseert.
Ze proberen erover te zeuren zeg je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
En waar denk je dat de papieren van de zorgverzekering erover (i.v.m. eigen risico enzo) terechtkomen dan? En dat geld komt terecht op een rekening die zij kunnen inzien. Het moet 100% contant en ontraceerbaar blijven.
Maar jij was misschien sowieso meer een rebel. Als ik ineens iets ga doen zonder te vertellen wat ik ga doen, dan gaan alle alarmbellen af omdat ik dat nooit doe.
[..]
Je doet net of het vreemd of raar is dat ik nog thuis woon, maar de meeste studiegenoten wonen ook nog thuis.
Ik weet zeker dat mijn ouders het niet door hebben dat ik niet lekker in mijn vel zit
De laatste 3 kerstdiners had ik niemand bij me en dat weten ze wel. Ik probeer het onderwerp meiden helemaal te vermijden. Mijn ouders proberen daar vaak over te zeuren, maar ik doe dan net of het me niet zoveel interesseert.
er hoeven helemaal geen papieren te zijn als je dat regeltquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Je doet net of het vreemd of raar is dat ik nog thuis woon, maar de meeste studiegenoten wonen ook nog thuis.
Ik weet zeker dat mijn ouders het niet door hebben dat ik niet lekker in mijn vel zit
Alleen over het meiden-stukje. Verder nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze proberen erover te zeuren zeg je?
Dan valt het ze dus wel op.
Je moet het niet stiekem willen doen. Je deelt het ze gewoon mee. Je bent volwaasen aan het worden. Dat kan alleen als je mag veranderen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook als ik doe alsof alles goed gaat hebben mijn ouders door dat het niet goed gaat, daar zijn het ook wel je ouders voor, helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Benzin ís toch ook de perfecte jongen? Geen wonder dat zijn ouders niets door hebben
Dan breek je die ban toch... alsof dat een ramp is.quote:Maar jij was misschien sowieso meer een rebel. Als ik ineens iets ga doen zonder te vertellen wat ik ga doen, dan gaan alle alarmbellen af omdat ik dat nooit doe.
Benzin, ik snap je wel, aangezien ik ook nooit mijn ouders in dingen durf te betrekken. Maar als je het niet doet zit je op je 30e nog in dezelfde situatie als nu. Op jezelf gaan wonen is een aanrader als je ook eens je eigen leven wilt gaan leven, en voor je eigen geluk kunt gaan in plaats van dat van je ouders. Onderneem hier alsjeblieft stappen in, het is echt onprettig om dit soort posts van jou te lezen. Niet omdat we je niet mogen, maar omdat het ons blijkbaar wat kan schelen dat jij je kut voelt, en omdat we je beter gunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Alleen over het meiden-stukje. Verder niet
Het domineert het topic behoorlijk... Dus hij kan er wel iets mee lijkt me zo, Kan maar willen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef Catbert het volgende:
Anyway. Benzin; misschien moet je toch serieus eens even hier de reacties gaan tellen die je allemaal exact hetzelfde vertellen en daar wat mee doen.
Nee. Hij moet gewoon een paar ballen groeien en zeggen "pap, mam; het lukt me niet om in contact met meiden te komen, dit komt doordat ik sociaal wat minder vaardig ben, en ik ga daarvoor professionele hulp zoeken".quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin je kunt toch wel eens in de 4 weken 'overwerken'?
En in alle waarschijnlijkheid zullen zijn ouders daar positief op reageren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Hij moet gewoon een paar ballen groeien en zeggen "pap, mam; het lukt me niet om in contact met meiden te komen, dit komt doordat ik sociaal wat minder vaardig ben, en ik ga daarvoor professionele hulp zoeken".
Ja. En doen ze dat niet dan is het tijd om uit huis te gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En in alle waarschijnlijkheid zullen zijn ouders daar positief op reageren.
Juist anders hebben we over 10 jaar nog een Benzin in dezelfde situatie zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja. En doen ze dat niet dan is het tijd om uit huis te gaan.
Hij moet gewoon bij zijn ouders weg, al is het maar voor even. Het zorgt voor beweging in je leven. Ook als het dan een paar maanden extra slecht met je gaat is het ontzettend leerzaam.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:48 schreef usedtoknow het volgende:
Uit huis gaan terwijl hij zo overgevoelig is? Lijkt mij juist weer geen strak plan.
Mij welquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:48 schreef usedtoknow het volgende:
Uit huis gaan terwijl hij zo overgevoelig is? Lijkt mij juist weer geen strak plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |