Dat ben je ook. Te hard en direct. Maar van jou weet ik dat je het goed bedoelt en me op die manier probeert te helpen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin, jij vind mij al hard en direct. Geen wonder dat vrouwen dan eng lijken
Mwaah. Veel meisjes zijn nog steeds niet lief tegen me. De paar keer dat meisjes mij zonder bijbedoelingen (het aansmeren van een of ander goed doel) uit zichzelf aanspreken, dan is dat vaak om iets beledigends te zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze komen minder voor, vast. Maar jij extrapoleert je slechte ervaringen van de middelbare school naar de hele populatie. Dat is verkeerd.
Maar waar wil je aangesproken worden als je nergens naar toe gaat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Te hard en direct. Maar van jou weet ik dat je het goed bedoelt en me op die manier probeert te helpen.
[..]
Mwaah. Veel meisjes zijn nog steeds niet lief tegen me. De paar keer dat meisjes mij zonder bijbedoelingen (het aansmeren van een of ander goed doel) uit zichzelf aanspreken, dan is dat vaak om iets beledigends te zeggen.
Dat ligt dan aan jou. Blijkbaar ben jij zo afschuwelijk dat vrouwen de moeite nemen om jou aan te spreken en dan iets beledigends te zeggen. Dat je je nog op straat durft te vertonen!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Veel meisjes zijn nog steeds niet lief tegen me. De paar keer dat meisjes mij zonder bijbedoelingen (het aansmeren van een of ander goed doel) uit zichzelf aanspreken, dan is dat vaak om iets beledigends te zeggen.
Voor een deel wel waar, maar ik ben op zich wel op plekken soms en ik zou het niet erg vinden om vaker aangesproken te worden en danquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar waar wil je aangesproken worden als je nergens naar toe gaat?
Mwaah, ik weet niet waar dat aan ligt. Ik ben niet afschuwelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
Dat ligt dan aan jou. Blijkbaar ben jij zo afschuwelijk dat vrouwen de moeite nemen om jou aan te spreken en dan iets beledigends te zeggen. Dat je je nog op straat durft te vertonen!!
Op een middag gezellig met een paar vriendinnen lol hebben ten koste van iemand is blijkbaar erg leuk.quote:Ik geloof geen klap van je verhaal. Het bestaat niet dat vrouwen je alleen maar beledigen. Als je niet interessant bent dan houden ze dat voor zich. Jij interpreteert waarschijnlijk alles als belediging.
Shot in the dark dit, maar goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Op een middag gezellig met een paar vriendinnen lol hebben ten koste van iemand is blijkbaar erg leuk.
Een jongen op een positieve manier aanspreken is niet echt interessant, omdat er duizenden jongens beter zijn dan ik.
Er zijn zoveel prikkels om onaardig tegen mij te zijn en zo weinig prikkels om lief voor me te zijn
Ik heb geen idee waar je op doelt, maar als je gewoon door stad loopt zie ik geen reden om iemand aan te gaan spreken? Hoe lekker diegene ook is. In een kroeg met uitgaan is een ander verhaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor een deel wel waar, maar ik ben op zich wel op plekken soms en ik zou het niet erg vinden om vaker aangesproken te worden en dan
Mijn laatste echt leuke gesprek met een meisje was zo'n verkoopmeisje die zieltjes wint voor een goed doel. En als iemand maar lief genoeg voor me is dan vind ik het op zo'n moment heel moeilijk om nee te zeggen. Ze vroeg naar mijn dag en ze luisterde naar me
Ik zou er goud voor geven om door een meisje te worden aangesproken, zonder commerciėle motieven, op een positieve manier.
[..]
Mwaah, ik weet niet waar dat aan ligt. Ik ben niet afschuwelijk.
[..]
Op een middag gezellig met een paar vriendinnen lol hebben ten koste van iemand is blijkbaar erg leuk.
Een jongen op een positieve manier aanspreken is niet echt interessant, omdat er duizenden jongens beter zijn dan ik.
Er zijn zoveel prikkels om onaardig tegen mij te zijn en zo weinig prikkels om lief voor me te zijn
Juist en dan zou ik dus zeggen Benzin, Neem eens een assertiviteitstrainingquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
Het hangt inderdaad er van af hoe je zelf opstelt. Mensen, man of vrouw vinden het altijd nodig om tegen me aan te praten. Soms erg vermoeiendmaar het heeft ook mede te maken met mijn gedrag.
Benzin in dit geval gaat er al van uit dat vrouwen hem haten, hem niet positief willen aanspreken. Zeg maar alles heel erg negatief.
Dat straal je dan ook uit, en als hij maar hele korte reacties geeft trekken veel mensen vaan hun conclussie.
In de rij voor de kassa wel bv, of als je samen naar het zelfde staat te kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je op doelt, maar als je gewoon door stad loopt zie ik geen reden om iemand aan te gaan spreken? Hoe lekker diegene ook is. In een kroeg met uitgaan is een ander verhaal.
Maar dan spreek je iemand aan met een reden.. Niet alleen omdat iemand er mooi uitziet. (tuurlijk komt dat ook voor, maar je snapt me wel)quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de rij voor de kassa wel bv, of als je samen naar het zelfde staat te kijken.
Misschien? dat weet ik wel zeker. Vrouwen maken zich veel meer druk om hoe ze eruitzien enzo. Juist die vrouwen die erg bitchy zijn hebben hier vaak last van, dat is dan gewoon een 'muurtje' om niet te laten merken dat ze onzeker zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Kevin24 het volgende:
Tja, wat ik de laatste paar weken heb geleerd is dat vrouwen ook zo onzeker als ze pest zijn, misschien wel iets meer dan wij mannen.
Om welke reden spreken ze je aan dan? Ik praat alleen met mensen in de rij als daarvoor een aanleiding is (dat ze me voorlaten omdat ik maar 2 items heb ofzo). Normaal sta je met de rug naar iemand toe, en bovendien is het geen plek waar je komt om sociaal te doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:51 schreef ook_gek het volgende:
In de rij voor de kassa wel bv, of als je samen naar het zelfde staat te kijken.
Heh. Ik kwam een paar jaar terug een keer langs een groepje meiden gefietst, jaar of 17 ofzo. Was om 4 uur 's nachts en een van hun draaide zich om en vroeg of ze wat mocht vragen. Ik stopte, en zei "ja hoor". Zei: "waarom heb je zo'n lelijk hoofd". Nogal een WTF momentjequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
Als je doelt op van die 14jarige breezermeisjes die iedereen die langs komet lopen uitschelden hoef je je niet zo druk te maken. Dat zijn van die onzekere meisjes die je niet serieus kan nemen.
Dat bedoelde ik. Jij verwoord het beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien? dat weet ik wel zeker. Vrouwen maken zich veel meer druk om hoe ze eruitzien enzo. Juist die vrouwen die erg bitchy zijn hebben hier vaak last van, dat is dan gewoon een 'muurtje' om niet te laten merken dat ze onzeker zijn.
[..]
Om welke reden spreken ze je aan dan? Ik praat alleen met mensen in de rij als daarvoor een aanleiding is (dat ze me voorlaten omdat ik maar 2 items heb ofzo). Normaal sta je met de rug naar iemand toe, en bovendien is het geen plek waar je komt om sociaal te doen.
Graag gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:56 schreef Joysa het volgende:
Dat bedoelde ik. Jij verwoord het beter.
Misschien. Maar net als dat konijntje loop ik ook wel echt gevaar voor iets groots en boosaardigs.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
Įls iemand je al belachelijk maakt in jouw ogen dan straal je waarschijnlijk enorme onzekerheid uit, als een bang konijntje dat in de koplampen van een aanstormende auto staart. Dan ben je een makkelijk slachtoffer. Het verkoopmeisje schenkt je niet voor niets op die manier aandacht. Kan ze weer een prospect scoren.
Misschien wel. Ik voel me best wel snel persoonlijk aangevallen ja. Ik wil gewoon graag dat mensen blij met me zijn en me mogen en het steekt me als ze dat niet doen.quote:Daarnaast denk ik dat jij overgevoelig bent. Ik zie het hier ook. Als iemand iets scherper reageert voel jij je ontzettend aangevallen. Als je alles interpreteert als een persoonlijke aanval dan kan ik me voorstellen dat je naar de wereld kijkt zoals jij het doet.
Met mij is ook een hoop mis, maar ik was een beter persoon geweest als mensen aardiger tegen me waren geweest.quote:Op een schaal van 1 tot 10 scoort jouw zelfvertrouwen een -3. Waarom leg je dan nog de schuld bij de 'onaardigheid' van de mensen, en niet bij je eigen gebrek aan zelfvertrouwen en relativeringsvermogen?
en weer verwacht je van een ander dat ze al het werk doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor een deel wel waar, maar ik ben op zich wel op plekken soms en ik zou het niet erg vinden om vaker aangesproken te worden en dan
verander je uitstraling en levenshouding en het gebeurt vanzelfquote:Mijn laatste echt leuke gesprek met een meisje was zo'n verkoopmeisje die zieltjes wint voor een goed doel. En als iemand maar lief genoeg voor me is dan vind ik het op zo'n moment heel moeilijk om nee te zeggen. Ze vroeg naar mijn dag en ze luisterde naar me
Ik zou er goud voor geven om door een meisje te worden aangesproken, zonder commerciėle motieven, op een positieve manier.
meisjes op de middelbare school pesten vastquote:[..]
Mwaah, ik weet niet waar dat aan ligt. Ik ben niet afschuwelijk.
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Shot in the dark dit, maar goed.
Ik ben van mening dat je krijgt waar je om vraagt. In het uitgaansleven lijken het ook altijd bepaalde personen te zijn die ruzie aantrekken. Įls iemand je al belachelijk maakt in jouw ogen dan straal je waarschijnlijk enorme onzekerheid uit, als een bang konijntje dat in de koplampen van een aanstormende auto staart. Dan ben je een makkelijk slachtoffer. Het verkoopmeisje schenkt je niet voor niets op die manier aandacht. Kan ze weer een prospect scoren.
Daarnaast denk ik dat jij overgevoelig bent. Ik zie het hier ook. Als iemand iets scherper reageert voel jij je ontzettend aangevallen. Als je alles interpreteert als een persoonlijke aanval dan kan ik me voorstellen dat je naar de wereld kijkt zoals jij het doet. Op een schaal van 1 tot 10 scoort jouw zelfvertrouwen een -3. Waarom leg je dan nog de schuld bij de 'onaardigheid' van de mensen, en niet bij je eigen gebrek aan zelfvertrouwen en relativeringsvermogen?
Je zegt twee keer 'misschien'. Maar eigenlijk weet je wel dat het helemaal geen misschien is, maar gewoon een zekerheidje dat je onzekerheid uitstraalt en je te snel aangevallen voelt. En ik zie nergens in jouw verhaal een aanzet om dat nu eens echt te veranderen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien. Maar net als dat konijntje loop ik ook wel echt gevaar voor iets groots en boosaardigs.
Ze is ook nauwelijks ingegaan op dat goede doel, uiteraard begon ze daar wel mee, maar ze legde al gauw de aandacht naar mij toe en toen dat prettig voelde wist ze daar heel snel en goed op in te spelen. Ik was eerst hartstikke blij en pas minuten later besefte ik me wat ik net had gedaan.
Het was ook niet de eerste keer dat ik in zo'n verkoopmeisje trap.
[..]
Misschien wel. Ik voel me best wel snel persoonlijk aangevallen ja. Ik wil gewoon graag dat mensen blij met me zijn en me mogen en het steekt me als ze dat niet doen.
[..]
Met mij is ook een hoop mis, maar ik was een beter persoon geweest als mensen aardiger tegen me waren geweest.
serieus kerel stel je niet zo aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien. Maar net als dat konijntje loop ik ook wel echt gevaar voor iets groots en boosaardigs.
niet iedereen kan je aardig vinden, dat is praktisch gewoon niet mogelijkquote:Ze is ook nauwelijks ingegaan op dat goede doel, uiteraard begon ze daar wel mee, maar ze legde al gauw de aandacht naar mij toe en toen dat prettig voelde wist ze daar heel snel en goed op in te spelen. Ik was eerst hartstikke blij en pas minuten later besefte ik me wat ik net had gedaan.
[..]
Misschien wel. Ik voel me best wel snel persoonlijk aangevallen ja. Ik wil gewoon graag dat mensen blij met me zijn en me mogen en het steekt me als ze dat niet doen.
Ik was een beter persoon geweest als mijn ouders wat normaler warenquote:[..]
Met mij is ook een hoop mis, maar ik was een beter persoon geweest als mensen aardiger tegen me waren geweest.
Amen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus kerel stel je niet zo aan
dat konijntje kan vermoord woorden ja, jij ook door een kudde losgeslagen vrouwen?
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ze wat onaardigs zeggen
dat overkomt iedereen wel eens
ik ben echt nogal dik en daar zeggen mensen ook wel eens wat gemeens over
denk ik dan: oh nee de wereld haat me ik ga in een hoekje liggen sterven?
daar kom je ver mee in het levendan creer je echt je eigen ongeluk hoor
iedereen hier krijgt wel eens wat 'gemeens' naar zijn hoofd, kijk maar naar het voorbeeld van catbert
en waar gaat dat nou werkelijk over? over de onzekerheid van die tjappies die dat grappig vinden
Jij begint al te steigeren als een meid iets aardig tegen je zegt volgens mij. Als je eens wat meer sociale contacten op zou doen zou je merken dat dat ook voor meiden de standaard omgangsvorm is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef benzin het volgende:
Leuke cirkel zit je in. Je voelt je snel aangevallen dus je interpreteert veel normale dingen als 'onaardig' gedrag, wat je erin bevestigd dat alle mensen eigenlijk onaardig zijn.quote:Misschien wel. Ik voel me best wel snel persoonlijk aangevallen ja. Ik wil gewoon graag dat mensen blij met me zijn en me mogen en het steekt me als ze dat niet doen.
Je was een beter persoon geweest als je je minder aangetrokken had van andere mensen. Jij bent de enige persoon die verantwoordelijk is voor jouw geluk. Mensen die niet het sociale benul hebben zich respectvol op te stellen naar anderen zijn waardeloos. Dus hun mening over jou heeft ook NUL waarde. Dat voorbeeld van die meid die die kutopmerking maakt, denk je dat ik me daar iets van aantrek? Ik ben alleen verbaasd dat iemand zo dom kan zijn dat ze denkt dat zo iets grappig is.quote:Met mij is ook een hoop mis, maar ik was een beter persoon geweest als mensen aardiger tegen me waren geweest.
Je verwacht van mij dat ik in staat ben om een meisje aan te spreken zonder dat ze onaardig tegen me zal gaan doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
en weer verwacht je van een ander dat ze al het werk doen
Waarom zien mensen dan mijn liefheid en betrouwbaarheid niet? (En mijn humor, intelligent, bij vlagen creativiteit) Waarom kiezen mensen ervoor om mijn slechte kanten, zoals die onzekerheid en angst, te zien? Waarom kijken ze niet naar mijn goede kanten?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
Je krijgt terug wat je uitstraalt. Jij denkt dat je liefheid en betrouwbaarheid uitstraalt, maar mensen zien onzekerheid en angst.
Dat konijntje komt er goed vanaf. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze me heel verdrietig en onzeker kunnen maken doordat ze wat onaardigs zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
serieus kerel stel je niet zo aan
dat konijntje kan vermoord woorden ja, jij ook door een kudde losgeslagen vrouwen?
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ze wat onaardigs zeggen
dat overkomt iedereen wel eens
Waarom niet? Dat is toch juist prettig en lekker makkelijk?quote:niet iedereen kan je aardig vinden, dat is praktisch gewoon niet mogelijk
en je bereikt zo het tegenovergestelde
mensen houden niet van ja-en-amen mensen om het zo maar te zeggen
Ik voel me niet echt een eigen persoon met een eigen karakter. Bijna alles wat ik in mijn leven heb gedaan, alle keuzes die ik heb gemaakt en alles wat mij overkomen is, is door anderen bepaald. 95% van wie ik ben ligt buiten mijn invloed. Dat vind ik juist het ergste omdat dat mij het idee geeft dat ik gevangen zit in mijn leven. Het is alsof ik in een film speel waarvan iemand anders het script bepaald heeft. Feitelijk zou een acteur met hetzelfde script mijn leven net zo kunnen levenspelen als ik.quote:of ben jij alleen wat andere mensen van je maken? of ben je een eigen persoon met een eigen karakter etc
Het maakt me blij, maar ook vatbaar voor naļviteit. Meisjes hebben me alleen nodig als ze iets proberen te verkopen, hun computers en andere consumentenelektronica het niet meer doen of als ze een hoog cijfer nodig hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:08 schreef Catbert het volgende:
Jij begint al te steigeren als een meid iets aardig tegen je zegt volgens mij. Als je eens wat meer sociale contacten op zou doen zou je merken dat dat ook voor meiden de standaard omgangsvorm is.
Jij trekt je daar niets van aan omdat jij heel anders in elkaar steekt dan ik. Voor mij is zoiets niet leuk en ik ga daar een heel stuk minder sterk mee om.quote:Je was een beter persoon geweest als je je minder aangetrokken had van andere mensen. .. Dat voorbeeld van die meid die die kutopmerking maakt, denk je dat ik me daar iets van aantrek? Ik ben alleen verbaasd dat iemand zo dom kan zijn dat ze denkt dat zo iets grappig is.
Waarom zou iemand onaardig tegen je doen als je haar gewoon aanspreekt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef benzin het volgende:
Je verwacht van mij dat ik in staat ben om een meisje aan te spreken zonder dat ze onaardig tegen me zal gaan doen?
Eensquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Benzin, jij hebt heel hard hulp nodig om je levenshouding te veranderen. Maak een afspraak met een huisarts en laat je doorverwijzen.
jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Je verwacht van mij dat ik in staat ben om een meisje aan te spreken zonder dat ze onaardig tegen me zal gaan doen?
[..]
omdat jij er voor kiest om de hele tijd die onzekerheid te etalerenquote:Waarom zien mensen dan mijn liefheid en betrouwbaarheid niet? (En mijn humor, intelligent, bij vlagen creativiteit) Waarom kiezen mensen ervoor om mijn slechte kanten, zoals die onzekerheid en angst, te zien? Waarom kijken ze niet naar mijn goede kanten?
ow jeetje wat is je leven zwaarquote:[..]
Dat konijntje komt er goed vanaf. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze me heel verdrietig en onzeker kunnen maken doordat ze wat onaardigs zeggen.
[..]
omdat er alleen al in jou dorp/stad tienduizenden mensen wonen die allemaal wat anders leuk vindenquote:Waarom niet? Dat is toch juist prettig en lekker makkelijk?
Jij staat dat toch toe?quote:[..]
Ik voel me niet echt een eigen persoon met een eigen karakter. Bijna alles wat ik in mijn leven heb gedaan, alle keuzes die ik heb gemaakt en alles wat mij overkomen is, is door anderen bepaald. 95% van wie ik ben ligt buiten mijn invloed. Dat vind ik juist het ergste omdat dat mij het idee geeft dat ik gevangen zit in mijn leven. Het is alsof ik in een film speel waarvan iemand anders het script bepaald heeft. Feitelijk zou een acteur met hetzelfde script mijn leven net zo kunnen levenspelen als ik.
als je dat echt geloofd dan vind ik het een wonder dat je wel in staat bent om je eigen veters te strikkenquote:Waarom niet? Dat is toch juist prettig en lekker makkelijk?
Niet als je je gedraagt als een slachtoffer van de boosaardigheid van de maatschappij. Wat op zich al een bizarre aanname is die zich alleen maar heeft gevormd naar de waandenkbeelden in je hoofd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat die dik bovenop liggen. Het is geen keuze. Het is je uitstraling, het is onvermijdelijk voor mensen om dat te zienquote:Waarom zien mensen dan mijn liefheid en betrouwbaarheid niet? (En mijn humor, intelligent, bij vlagen creativiteit) Waarom kiezen mensen ervoor om mijn slechte kanten, zoals die onzekerheid en angst, te zien? Waarom kijken ze niet naar mijn goede kanten?
Omdat jij de ruggengraat heb van een natte krant. Andere mensen laten zich niet ongelukkig maken hierdoor.quote:Dat konijntje komt er goed vanaf. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze me heel verdrietig en onzeker kunnen maken doordat ze wat onaardigs zeggen.
Ja. Voor jou ja. Voor die ander niet, want die wordt niet uitgedaagd, serieus genomen en gecorrigeerd waar nodig. Mensen zijn niet geļnteresseerd in deurmatten, neem dat maar van mij aan.quote:Waarom niet? Dat is toch juist prettig en lekker makkelijk?
Onzin. Die denkbeelden heb je zelf in je hoofd gestopt. Dat script voor onzekerheid heb je zelf geschreven, dat is je niet aangedaan.quote:Ik voel me niet echt een eigen persoon met een eigen karakter. Bijna alles wat ik in mijn leven heb gedaan, alle keuzes die ik heb gemaakt en alles wat mij overkomen is, is door anderen bepaald. 95% van wie ik ben ligt buiten mijn invloed. Dat vind ik juist het ergste omdat dat mij het idee geeft dat ik gevangen zit in mijn leven. Het is alsof ik in een film speel waarvan iemand anders het script bepaald heeft. Feitelijk zou een acteur met hetzelfde script mijn leven net zo kunnen levenspelen als ik.
Je moet eens ophouden jezelf als slachtoffer te zien. Die meiden doen gewoon aardig. Normaal dus. Ik doe tegen klanten ook hardstikke sociaal omdat dat in een commerciele rol van me verwacht wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef benzin het volgende:
Het maakt me blij, maar ook vatbaar voor naļviteit. Meisjes hebben me alleen nodig als ze iets proberen te verkopen, hun computers en andere consumentenelektronica het niet meer doen of als ze een hoog cijfer nodig hebben
Wil je wel veranderen of niet?quote:Jij trekt je daar niets van aan omdat jij heel anders in elkaar steekt dan ik. Voor mij is zoiets niet leuk en ik ga daar een heel stuk minder sterk mee om.
En vlucht je dus weg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
Ik vind het vervelend dat jullie twee zo moe van me wordenMisschien moet ik hier ook gewoon wel helemaal niet over praten.
Misschien kom ik later wel weer kijken.
of je gaat verbeterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
Ik vind het vervelend dat jullie twee zo moe van me wordenMisschien moet ik hier ook gewoon wel helemaal niet over praten.
Het ging nooit echt beter, ik liet (in de andere reeks) mijn leuke kant meer zien en ik verborg deze kant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
of je gaat verbeteren
toen het beter met je ging werd niemand moe van je maar juist blij van je
dat jij er voor kiest om weg te gaan ipv te verbeteren vind ik erg tekenend
Ze zeggen vrij duidelijk dat ze moe zijn (van mijn slachtofferrol):quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Want ze zijn niet moe van je ze willen met je communiceren en nu haak je dus gewoon af.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
ow jeetje wat is je leven zwaar
sorry hoor benzin, ik mag je meer en meer maar ik vind dit echt een heel kinderachtige houding
iedereen heeft dingen mee gemaakt die rot zijn
als dit het ergste is en je daar zo over valt... wat moet er dan wel niet van je komen als er ooit echt wat ergs met je gebeurt..
serieus benzin ik krijg heel sterk het gevoel dat het beter me je ging en dat je er toen achter kwam dat dat minder aandacht op leverde en je nu weer om aandacht te krijgen zo gaat doen
je bent toch slimmer dan opmerkingen als
als je dat echt gelooft dan vind ik het een wonder dat je wel in staat bent om je eigen veters te strikken
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Niet als je je gedraagt als een slachtoffer van de boosaardigheid van de maatschappij. Wat op zich al een bizarre aanname is die zich alleen maar heeft gevormd naar de waandenkbeelden in je hoofd.
Omdat jij de ruggengraat heb van een natte krant. Andere mensen laten zich niet ongelukkig maken hierdoor.
Ik word echt een beetje moe van de slachtofferrol.
Op deze manier kan je nooit geholpen worden en lijkt het er sterk op dat je ook helemaal niet wilt dat mensen je helpen. Kruip dan maar weer lekker onder je steen.
Juist en waarom als men het je duizend malen verteld ga je dan niet eens actie ondernemen om uit die rol te kruipen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ging nooit echt beter, ik liet (in de andere reeks) mijn leuke kant meer zien en ik verborg deze kant.
Het is fijn dat mensen blij van me worden
[..]
Ze zeggen vrij duidelijk dat ze moe zijn (van mijn slachtofferrol):
[..]
[..]
Juist niet in de vorm van de persoon die Benzin heet enkel het gedrag wat hij zich heeft aangemeten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
moe van die slachtofferrol. Dat is wat anders!
Natuurlijk bestaat dat meisje wel. Er zijn meisjes die zulke zachte eitjes als vriend willen om de baas te spelen binnen de relatie. En als hij nou eenmaal een zacht ei is van zichzelf, kan hij daar ook niets aan doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ik bén helemaal niet hard. Jij wilt in je ideale bubbel blijven leven maar die bubbel bestaat niet.
Een meisje dat je handje vast houdt en boe roept tegen alle spoken bestaat gewoon niet, sorry.
Je bent leuk, je bent lief, je bent slim, ja, in die zin wel een catch voor vrouwen. Maar verder ben je zo'n vreselijk zacht ei zonder ruggengraat, dįįr moet je wat aan doen. Ik zou het niet volhouden
wat snap je daar niet aan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ging nooit echt beter, ik liet (in de andere reeks) mijn leuke kant meer zien en ik verborg deze kant.
[..]
Ze zeggen vrij duidelijk dat ze moe zijn (van mijn slachtofferrol):
[..]
[..]
een zacht ei of iemand die in zijn broek plast als je een keer boos kijkt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat dat meisje wel. Er zijn meisjes die zulke zachte eitjes als vriend willen om de baas te spelen binnen de relatie. En als hij nou eenmaal een zacht ei is van zichzelf, kan hij daar ook niets aan doen.
Dat bedoel ik jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Juist niet in de vorm van de persoon die Benzin heet enkel het gedrag wat hij zich heeft aangemeten.
Een meisje dat een handje vasthoudt en alle draken verslaat, letterlijk, vind ķk niet gezond maar ok. Hij mag in die bubbel blijven, het is niet dat ik het hem niet gunquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat dat meisje wel. Er zijn meisjes die zulke zachte eitjes als vriend willen om de baas te spelen binnen de relatie. En als hij nou eenmaal een zacht ei is van zichzelf, kan hij daar ook niets aan doen.
Allebei, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren. Lekker interessant; als hij dat wil en zij ook is het wel gelijkwaardig voor die twee mensen binnen een relatie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een zacht ei of iemand die in zijn broek plast als je een keer boos kijkt?
en dan nog, lekkere gelijkwaardige relatie promoot je hier
Weet je, succes met je leven! hoop dat je alles op een rijtje krijgt voor jezelf.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
Die meisjes bestaan ze zuigen enkel hun prooi helemaal leeg en na een paar maanden duwen ze hem aan de kant en zoeken ze een nieuwe prooi. Daar is benzin geen zak meegeholpen als zulke bloedzuigers op hem af komen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Je had schrijver moeten worden Heloef.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:48 schreef heloef het volgende:
Ik snap hem wel de slachtofferrol is net als een warme deken om 7 uur s'ochtends op een koude winterdag waar je niet onderuit wil komen. Maar net als die deken moet je er uit kruipen om wat te bereiken.
Goede metaforen heb ik ook.
Zegt dat niet genoeg, mensen mogen je, ik zie meer in jou dan in mezelf.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef benzin het volgende:
[..]
maar volgens mij is dat niet wat hij wil maar wat zijn sociale angst hem op legt zeg maarquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:47 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Allebei, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren. Lekker interessant; als hij dat wil en zij ook is het wel gelijkwaardig voor die twee mensen binnen een relatie.
Op het mentale vlak of qua versieren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had schrijver moeten worden Heloef.
Maar hoe staat het nu met jou? Heb je de laatste week nog vorderingen gemaakt op dit gebied?
en weer een hoor die begint te miepen als niet iedereen met hem bezig isquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:47 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Weet je, succes met je leven! hoop dat je alles op een rijtje krijgt voor jezelf.
Ik peer um ook uit dit topic. Ga wel in notepad ofzo zitten typen, want response krijg ik toch nergens op. dus weinig verschil
Het versieren, want het mentale vlak ging bij jou al heel aardig geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Op het mentale vlak of qua versieren?
Nou we hadden operatie "London Calling" (je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het versieren, want het mentale vlak ging bij jou al heel aardig geloof ik.
Misschien moet je eens kappen met dat soort aannames te doen wat betreft hoe mensen tegen je aankijken? Dat ik me tegen je aanbemoei is m'n eigen keuze.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
Laat diequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:48 schreef heloef het volgende:
Ik snap hem wel de slachtofferrol is net als een warme deken om 7 uur s'ochtends op een koude winterdag waar je niet onderuit wil komen. Maar net als die deken moet je er uit kruipen om wat te bereiken.
Goede metaforen heb ik ook.
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou we hadden operatie "London Calling" (je weet wat ik bedoel) en dat was het wel.
Voor de rest heb ik het er wel een beetje mee gahd (ja ik klink heel oud nu) en verder ken ik ook niemand die interessant is.
In het SC "versier" topic ging het prima. Dat biedt misschien betere mogelijkheden om leuk mee te doen. Hier wordt je geconfronteerd met jezelf en dat is misschien niet zo handig. Zoals Rhu al opmerkte, verstoppen mensen hun sores en proberen leuk mee te doen. Zo ontstaan er mogelijkheden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
Misschien wel, maar ik trek wat jullie zeiden heel erg aan als een persoonlijke aanval. Ik open mezelf hier best behoorlijk en ik wil dan niet op mijn hart worden getrapt. Ik heb op het moment al heel veel aan mijn hoofd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat snap je daar niet aan?
je bent geen slachtoffer, je verkiest er een te zijn
we zijn dus moe van je keuze ja maar dat wil niet zeggen dat we je als persoon niet meer mogen
waarom zou het ons zo opwinden? als we je een lul zouden vinden zouden we denken: ah fijn hij doet maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |