abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107253842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin, jij vind mij al hard en direct. Geen wonder dat vrouwen dan eng lijken :@
Dat ben je ook. Te hard en direct. Maar van jou weet ik dat je het goed bedoelt en me op die manier probeert te helpen. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze komen minder voor, vast. Maar jij extrapoleert je slechte ervaringen van de middelbare school naar de hele populatie. Dat is verkeerd.
Mwaah. Veel meisjes zijn nog steeds niet lief tegen me. De paar keer dat meisjes mij zonder bijbedoelingen (het aansmeren van een of ander goed doel) uit zichzelf aanspreken, dan is dat vaak om iets beledigends te zeggen.
pi_107253927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ben je ook. Te hard en direct. Maar van jou weet ik dat je het goed bedoelt en me op die manier probeert te helpen. :)

[..]

Mwaah. Veel meisjes zijn nog steeds niet lief tegen me. De paar keer dat meisjes mij zonder bijbedoelingen (het aansmeren van een of ander goed doel) uit zichzelf aanspreken, dan is dat vaak om iets beledigends te zeggen.
Maar waar wil je aangesproken worden als je nergens naar toe gaat?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_107253984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan jou. Blijkbaar ben jij zo afschuwelijk dat vrouwen de moeite nemen om jou aan te spreken en dan iets beledigends te zeggen. Dat je je nog op straat durft te vertonen!!

:')

Ik geloof geen klap van je verhaal. Het bestaat niet dat vrouwen je alleen maar beledigen. Als je niet interessant bent dan houden ze dat voor zich. Jij interpreteert waarschijnlijk alles als belediging.
pi_107254126
Sommige mensen scheld ik uit voor de grap, omdat dat hier een gecultiveerde omgangsvorm is :') Ook wel grappig soms :D
pi_107254165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Maar waar wil je aangesproken worden als je nergens naar toe gaat?
Voor een deel wel waar, maar ik ben op zich wel op plekken soms en ik zou het niet erg vinden om vaker aangesproken te worden en dan

Mijn laatste echt leuke gesprek met een meisje was zo'n verkoopmeisje die zieltjes wint voor een goed doel. En als iemand maar lief genoeg voor me is dan vind ik het op zo'n moment heel moeilijk om nee te zeggen. Ze vroeg naar mijn dag en ze luisterde naar me :)

Ik zou er goud voor geven om door een meisje te worden aangesproken, zonder commerciėle motieven, op een positieve manier.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:

Dat ligt dan aan jou. Blijkbaar ben jij zo afschuwelijk dat vrouwen de moeite nemen om jou aan te spreken en dan iets beledigends te zeggen. Dat je je nog op straat durft te vertonen!!
Mwaah, ik weet niet waar dat aan ligt. Ik ben niet afschuwelijk.

quote:
Ik geloof geen klap van je verhaal. Het bestaat niet dat vrouwen je alleen maar beledigen. Als je niet interessant bent dan houden ze dat voor zich. Jij interpreteert waarschijnlijk alles als belediging.
Op een middag gezellig met een paar vriendinnen lol hebben ten koste van iemand is blijkbaar erg leuk.

Een jongen op een positieve manier aanspreken is niet echt interessant, omdat er duizenden jongens beter zijn dan ik.

Er zijn zoveel prikkels om onaardig tegen mij te zijn en zo weinig prikkels om lief voor me te zijn :)
pi_107254275
Als je doelt op van die 14jarige breezermeisjes die iedereen die langs komet lopen uitschelden hoef je je niet zo druk te maken. Dat zijn van die onzekere meisjes die je niet serieus kan nemen.
pi_107254320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]

Op een middag gezellig met een paar vriendinnen lol hebben ten koste van iemand is blijkbaar erg leuk.

Een jongen op een positieve manier aanspreken is niet echt interessant, omdat er duizenden jongens beter zijn dan ik.

Er zijn zoveel prikkels om onaardig tegen mij te zijn en zo weinig prikkels om lief voor me te zijn :)
Shot in the dark dit, maar goed.

Ik ben van mening dat je krijgt waar je om vraagt. In het uitgaansleven lijken het ook altijd bepaalde personen te zijn die ruzie aantrekken. Įls iemand je al belachelijk maakt in jouw ogen dan straal je waarschijnlijk enorme onzekerheid uit, als een bang konijntje dat in de koplampen van een aanstormende auto staart. Dan ben je een makkelijk slachtoffer. Het verkoopmeisje schenkt je niet voor niets op die manier aandacht. Kan ze weer een prospect scoren.

Daarnaast denk ik dat jij overgevoelig bent. Ik zie het hier ook. Als iemand iets scherper reageert voel jij je ontzettend aangevallen. Als je alles interpreteert als een persoonlijke aanval dan kan ik me voorstellen dat je naar de wereld kijkt zoals jij het doet. Op een schaal van 1 tot 10 scoort jouw zelfvertrouwen een -3. Waarom leg je dan nog de schuld bij de 'onaardigheid' van de mensen, en niet bij je eigen gebrek aan zelfvertrouwen en relativeringsvermogen?
pi_107254336
quote:

[..]

Voor een deel wel waar, maar ik ben op zich wel op plekken soms en ik zou het niet erg vinden om vaker aangesproken te worden en dan

Mijn laatste echt leuke gesprek met een meisje was zo'n verkoopmeisje die zieltjes wint voor een goed doel. En als iemand maar lief genoeg voor me is dan vind ik het op zo'n moment heel moeilijk om nee te zeggen. Ze vroeg naar mijn dag en ze luisterde naar me :)

Ik zou er goud voor geven om door een meisje te worden aangesproken, zonder commerciėle motieven, op een positieve manier.

[..]

[..]

Ik heb geen idee waar je op doelt, maar als je gewoon door stad loopt zie ik geen reden om iemand aan te gaan spreken? Hoe lekker diegene ook is. In een kroeg met uitgaan is een ander verhaal.
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:48:49 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107254396
Het hangt inderdaad er van af hoe je zelf opstelt. Mensen, man of vrouw vinden het altijd nodig om tegen me aan te praten. Soms erg vermoeiend :D maar het heeft ook mede te maken met mijn gedrag.

Benzin in dit geval gaat er al van uit dat vrouwen hem haten, hem niet positief willen aanspreken. Zeg maar alles heel erg negatief.

Dat straal je dan ook uit, en als hij maar hele korte reacties geeft trekken veel mensen vaan hun conclussie.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107254461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
Het hangt inderdaad er van af hoe je zelf opstelt. Mensen, man of vrouw vinden het altijd nodig om tegen me aan te praten. Soms erg vermoeiend :D maar het heeft ook mede te maken met mijn gedrag.

Benzin in dit geval gaat er al van uit dat vrouwen hem haten, hem niet positief willen aanspreken. Zeg maar alles heel erg negatief.

Dat straal je dan ook uit, en als hij maar hele korte reacties geeft trekken veel mensen vaan hun conclussie.
Juist en dan zou ik dus zeggen Benzin, Neem eens een assertiviteitstraining ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:51:58 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107254499
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je op doelt, maar als je gewoon door stad loopt zie ik geen reden om iemand aan te gaan spreken? Hoe lekker diegene ook is. In een kroeg met uitgaan is een ander verhaal.
In de rij voor de kassa wel bv, of als je samen naar het zelfde staat te kijken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107254557
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In de rij voor de kassa wel bv, of als je samen naar het zelfde staat te kijken.
Maar dan spreek je iemand aan met een reden.. Niet alleen omdat iemand er mooi uitziet. (tuurlijk komt dat ook voor, maar je snapt me wel)
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:55:11 #73
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107254594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Kevin24 het volgende:
Tja, wat ik de laatste paar weken heb geleerd is dat vrouwen ook zo onzeker als ze pest zijn, misschien wel iets meer dan wij mannen.
Misschien? dat weet ik wel zeker. Vrouwen maken zich veel meer druk om hoe ze eruitzien enzo. Juist die vrouwen die erg bitchy zijn hebben hier vaak last van, dat is dan gewoon een 'muurtje' om niet te laten merken dat ze onzeker zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:51 schreef ook_gek het volgende:
Om welke reden spreken ze je aan dan? Ik praat alleen met mensen in de rij als daarvoor een aanleiding is (dat ze me voorlaten omdat ik maar 2 items heb ofzo). Normaal sta je met de rug naar iemand toe, en bovendien is het geen plek waar je komt om sociaal te doen.

quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
Als je doelt op van die 14jarige breezermeisjes die iedereen die langs komet lopen uitschelden hoef je je niet zo druk te maken. Dat zijn van die onzekere meisjes die je niet serieus kan nemen.
Heh. Ik kwam een paar jaar terug een keer langs een groepje meiden gefietst, jaar of 17 ofzo. Was om 4 uur 's nachts en een van hun draaide zich om en vroeg of ze wat mocht vragen. Ik stopte, en zei "ja hoor". Zei: "waarom heb je zo'n lelijk hoofd". Nogal een WTF momentje :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107254625
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Misschien? dat weet ik wel zeker. Vrouwen maken zich veel meer druk om hoe ze eruitzien enzo. Juist die vrouwen die erg bitchy zijn hebben hier vaak last van, dat is dan gewoon een 'muurtje' om niet te laten merken dat ze onzeker zijn.

[..]

Om welke reden spreken ze je aan dan? Ik praat alleen met mensen in de rij als daarvoor een aanleiding is (dat ze me voorlaten omdat ik maar 2 items heb ofzo). Normaal sta je met de rug naar iemand toe, en bovendien is het geen plek waar je komt om sociaal te doen.
Dat bedoelde ik. Jij verwoord het beter.
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:58:20 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107254708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:56 schreef Joysa het volgende:
Dat bedoelde ik. Jij verwoord het beter.
Graag gedaan ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107254745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef Mystikvm het volgende:

Įls iemand je al belachelijk maakt in jouw ogen dan straal je waarschijnlijk enorme onzekerheid uit, als een bang konijntje dat in de koplampen van een aanstormende auto staart. Dan ben je een makkelijk slachtoffer. Het verkoopmeisje schenkt je niet voor niets op die manier aandacht. Kan ze weer een prospect scoren.
Misschien. Maar net als dat konijntje loop ik ook wel echt gevaar voor iets groots en boosaardigs.

Ze is ook nauwelijks ingegaan op dat goede doel, uiteraard begon ze daar wel mee, maar ze legde al gauw de aandacht naar mij toe en toen dat prettig voelde wist ze daar heel snel en goed op in te spelen. Ik was eerst hartstikke blij en pas minuten later besefte ik me wat ik net had gedaan.

Het was ook niet de eerste keer dat ik in zo'n verkoopmeisje trap.

quote:
Daarnaast denk ik dat jij overgevoelig bent. Ik zie het hier ook. Als iemand iets scherper reageert voel jij je ontzettend aangevallen. Als je alles interpreteert als een persoonlijke aanval dan kan ik me voorstellen dat je naar de wereld kijkt zoals jij het doet.
Misschien wel. Ik voel me best wel snel persoonlijk aangevallen ja. Ik wil gewoon graag dat mensen blij met me zijn en me mogen en het steekt me als ze dat niet doen.

quote:
Op een schaal van 1 tot 10 scoort jouw zelfvertrouwen een -3. Waarom leg je dan nog de schuld bij de 'onaardigheid' van de mensen, en niet bij je eigen gebrek aan zelfvertrouwen en relativeringsvermogen?
Met mij is ook een hoop mis, maar ik was een beter persoon geweest als mensen aardiger tegen me waren geweest.
pi_107254782
quote:

[..]

en weer verwacht je van een ander dat ze al het werk doen
quote:

verander je uitstraling en levenshouding en het gebeurt vanzelf
quote:
[..]

[..]

meisjes op de middelbare school pesten vast
jongens ook
dat is de middelbare school

maar van jou leeftijd zijn meisjes er echt niet meer op uit om je te kakken te zetten hoor
het zijn gewoon volwassen mensen die toevallig tieten hebben
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107254806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Shot in the dark dit, maar goed.

Ik ben van mening dat je krijgt waar je om vraagt. In het uitgaansleven lijken het ook altijd bepaalde personen te zijn die ruzie aantrekken. Įls iemand je al belachelijk maakt in jouw ogen dan straal je waarschijnlijk enorme onzekerheid uit, als een bang konijntje dat in de koplampen van een aanstormende auto staart. Dan ben je een makkelijk slachtoffer. Het verkoopmeisje schenkt je niet voor niets op die manier aandacht. Kan ze weer een prospect scoren.

Daarnaast denk ik dat jij overgevoelig bent. Ik zie het hier ook. Als iemand iets scherper reageert voel jij je ontzettend aangevallen. Als je alles interpreteert als een persoonlijke aanval dan kan ik me voorstellen dat je naar de wereld kijkt zoals jij het doet. Op een schaal van 1 tot 10 scoort jouw zelfvertrouwen een -3. Waarom leg je dan nog de schuld bij de 'onaardigheid' van de mensen, en niet bij je eigen gebrek aan zelfvertrouwen en relativeringsvermogen?
^O^ echt helemaal mee eens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107254954
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien. Maar net als dat konijntje loop ik ook wel echt gevaar voor iets groots en boosaardigs.

Ze is ook nauwelijks ingegaan op dat goede doel, uiteraard begon ze daar wel mee, maar ze legde al gauw de aandacht naar mij toe en toen dat prettig voelde wist ze daar heel snel en goed op in te spelen. Ik was eerst hartstikke blij en pas minuten later besefte ik me wat ik net had gedaan.

[..]

Misschien wel. Ik voel me best wel snel persoonlijk aangevallen ja. Ik wil gewoon graag dat mensen blij met me zijn en me mogen en het steekt me als ze dat niet doen.

[..]

Met mij is ook een hoop mis, maar ik was een beter persoon geweest als mensen aardiger tegen me waren geweest.
Je zegt twee keer 'misschien'. Maar eigenlijk weet je wel dat het helemaal geen misschien is, maar gewoon een zekerheidje dat je onzekerheid uitstraalt en je te snel aangevallen voelt. En ik zie nergens in jouw verhaal een aanzet om dat nu eens echt te veranderen.

Je krijgt terug wat je uitstraalt. Jij denkt dat je liefheid en betrouwbaarheid uitstraalt, maar mensen zien onzekerheid en angst. Zonder dat je daar vanaf stapt zal het nooit goed komen. Niet om je een complex aan te praten, maar zo is het wel. Je bent als een rolstoeler die aan polsstokhoogspringen mee wil doen en maar niet lijkt te snappen dat hij beter rolstoelbasketbal kan gaan doen om sportief bezig te zijn. Ondertussen geef je de andere mensen maar de schuld van je eigen onvermogen.
pi_107254962
quote:

[..]

serieus kerel stel je niet zo aan
dat konijntje kan vermoord woorden ja, jij ook door een kudde losgeslagen vrouwen? :')
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ze wat onaardigs zeggen
dat overkomt iedereen wel eens
ik ben echt nogal dik en daar zeggen mensen ook wel eens wat gemeens over
denk ik dan: oh nee de wereld haat me ik ga in een hoekje liggen sterven?
daar kom je ver mee in het leven :') dan creėer je echt je eigen ongeluk hoor

iedereen hier krijgt wel eens wat 'gemeens' naar zijn hoofd, kijk maar naar het voorbeeld van catbert
en waar gaat dat nou werkelijk over? over de onzekerheid van die tjappies die dat grappig vinden
quote:

[..]

niet iedereen kan je aardig vinden, dat is praktisch gewoon niet mogelijk
en je bereikt zo het tegenovergestelde
mensen houden niet van ja-en-amen mensen om het zo maar te zeggen
quote:
[..]

Ik was een beter persoon geweest als mijn ouders wat normaler waren
zo heeft iedereen wat
en je komt pas ergens als je je verzet door die invloed van uiten af
of ben jij alleen wat andere mensen van je maken? of ben je een eigen persoon met een eigen karakter etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107255008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat konijntje kan vermoord woorden ja, jij ook door een kudde losgeslagen vrouwen? :')
ik ben echt nogal dik en daar zeggen mensen ook wel eens wat gemeens over
denk ik dan: oh nee de wereld haat me ik ga in een hoekje liggen sterven?
daar kom je ver mee in het leven :') dan creer je echt je eigen ongeluk hoor

iedereen hier krijgt wel eens wat 'gemeens' naar zijn hoofd, kijk maar naar het voorbeeld van catbert
en waar gaat dat nou werkelijk over? over de onzekerheid van die tjappies die dat grappig vinden

Amen!
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:08:37 #82
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107255023
quote:
Jij begint al te steigeren als een meid iets aardig tegen je zegt volgens mij. Als je eens wat meer sociale contacten op zou doen zou je merken dat dat ook voor meiden de standaard omgangsvorm is.

quote:
Leuke cirkel zit je in. Je voelt je snel aangevallen dus je interpreteert veel normale dingen als 'onaardig' gedrag, wat je erin bevestigd dat alle mensen eigenlijk onaardig zijn.

quote:
Je was een beter persoon geweest als je je minder aangetrokken had van andere mensen. Jij bent de enige persoon die verantwoordelijk is voor jouw geluk. Mensen die niet het sociale benul hebben zich respectvol op te stellen naar anderen zijn waardeloos. Dus hun mening over jou heeft ook NUL waarde. Dat voorbeeld van die meid die die kutopmerking maakt, denk je dat ik me daar iets van aantrek? Ik ben alleen verbaasd dat iemand zo dom kan zijn dat ze denkt dat zo iets grappig is.
pi_107255275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:

en weer verwacht je van een ander dat ze al het werk doen
Je verwacht van mij dat ik in staat ben om een meisje aan te spreken zonder dat ze onaardig tegen me zal gaan doen? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:

Je krijgt terug wat je uitstraalt. Jij denkt dat je liefheid en betrouwbaarheid uitstraalt, maar mensen zien onzekerheid en angst.
Waarom zien mensen dan mijn liefheid en betrouwbaarheid niet? (En mijn humor, intelligent, bij vlagen creativiteit) Waarom kiezen mensen ervoor om mijn slechte kanten, zoals die onzekerheid en angst, te zien? Waarom kijken ze niet naar mijn goede kanten?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

Dat konijntje komt er goed vanaf. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze me heel verdrietig en onzeker kunnen maken doordat ze wat onaardigs zeggen.

quote:
niet iedereen kan je aardig vinden, dat is praktisch gewoon niet mogelijk
en je bereikt zo het tegenovergestelde
mensen houden niet van ja-en-amen mensen om het zo maar te zeggen
Waarom niet? Dat is toch juist prettig en lekker makkelijk?

quote:
of ben jij alleen wat andere mensen van je maken? of ben je een eigen persoon met een eigen karakter etc
Ik voel me niet echt een eigen persoon met een eigen karakter. Bijna alles wat ik in mijn leven heb gedaan, alle keuzes die ik heb gemaakt en alles wat mij overkomen is, is door anderen bepaald. 95% van wie ik ben ligt buiten mijn invloed. Dat vind ik juist het ergste omdat dat mij het idee geeft dat ik gevangen zit in mijn leven. Het is alsof ik in een film speel waarvan iemand anders het script bepaald heeft. Feitelijk zou een acteur met hetzelfde script mijn leven net zo kunnen levenspelen als ik.
pi_107255341
Benzin, jij hebt heel hard hulp nodig om je levenshouding te veranderen. Maak een afspraak met een huisarts en laat je doorverwijzen.
pi_107255406
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:08 schreef Catbert het volgende:

Jij begint al te steigeren als een meid iets aardig tegen je zegt volgens mij. Als je eens wat meer sociale contacten op zou doen zou je merken dat dat ook voor meiden de standaard omgangsvorm is.
Het maakt me blij, maar ook vatbaar voor naļviteit. Meisjes hebben me alleen nodig als ze iets proberen te verkopen, hun computers en andere consumentenelektronica het niet meer doen of als ze een hoog cijfer nodig hebben :')

quote:
Je was een beter persoon geweest als je je minder aangetrokken had van andere mensen. .. Dat voorbeeld van die meid die die kutopmerking maakt, denk je dat ik me daar iets van aantrek? Ik ben alleen verbaasd dat iemand zo dom kan zijn dat ze denkt dat zo iets grappig is.
Jij trekt je daar niets van aan omdat jij heel anders in elkaar steekt dan ik. Voor mij is zoiets niet leuk en ik ga daar een heel stuk minder sterk mee om.
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:20:24 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107255414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef benzin het volgende:
Je verwacht van mij dat ik in staat ben om een meisje aan te spreken zonder dat ze onaardig tegen me zal gaan doen? :')
Waarom zou iemand onaardig tegen je doen als je haar gewoon aanspreekt?

quote:
3s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Benzin, jij hebt heel hard hulp nodig om je levenshouding te veranderen. Maak een afspraak met een huisarts en laat je doorverwijzen.
Eens
pi_107255429
Benzin , dit is nu een beetje overdreven je doet net alsof een meisje als die tegen je praat , je meteen een pak slaag gaat geven.
Ik denk dat je een soort in rol in je leven hebt genomen door niets te doen en maar verwacht dat het beter gaat zonder er iets voor te doen en je geeft alles de schuld behalve jezelf .
Jij hebt je gevangen in leven gemaakt niemand anders , ik denk dat jezelf dingen zou ondernemen en niet alles van een ander verwacht jezelf veel minder gevangen voelt.

Het leven is echt iets wat je zelf maakt hoor niet een ander .
pi_107255515
quote:

[..]

[..]
ja
quote:
Waarom zien mensen dan mijn liefheid en betrouwbaarheid niet? (En mijn humor, intelligent, bij vlagen creativiteit) Waarom kiezen mensen ervoor om mijn slechte kanten, zoals die onzekerheid en angst, te zien? Waarom kijken ze niet naar mijn goede kanten?
omdat jij er voor kiest om de hele tijd die onzekerheid te etaleren
iedereen is wel eens onzeker maar daar lopen we gewoon niet zo te koop
waar we wel mee te koop lopen zijn onze goede kanten
quote:
[..]

Dat konijntje komt er goed vanaf. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze me heel verdrietig en onzeker kunnen maken doordat ze wat onaardigs zeggen.

[..]
ow jeetje wat is je leven zwaar
sorry hoor benzin, ik mag je meer en meer maar ik vind dit echt een heel kinderachtige houding
iedereen heeft dingen mee gemaakt die rot zijn
als dit het ergste is en je daar zo over valt... wat moet er dan wel niet van je komen als er ooit echt wat ergs met je gebeurt..
quote:
omdat er alleen al in jou dorp/stad tienduizenden mensen wonen die allemaal wat anders leuk vinden
kom op dit kun je zelf ook weten

quote:
[..]

Ik voel me niet echt een eigen persoon met een eigen karakter. Bijna alles wat ik in mijn leven heb gedaan, alle keuzes die ik heb gemaakt en alles wat mij overkomen is, is door anderen bepaald. 95% van wie ik ben ligt buiten mijn invloed. Dat vind ik juist het ergste omdat dat mij het idee geeft dat ik gevangen zit in mijn leven. Het is alsof ik in een film speel waarvan iemand anders het script bepaald heeft. Feitelijk zou een acteur met hetzelfde script mijn leven net zo kunnen levenspelen als ik.
Jij staat dat toch toe?
als ik mijn opvoeding de overhand had laten nemen zat ik nu ook in het gesticht :')
iedereen maakt dingen mee die je kunnen vormen
maar het verschil tussen ons en dieren is dat wij kunnen sturen en eigen keuzes kunnen maken
neem je leven eens in je eigen hand dan

serieus benzin ik krijg heel sterk het gevoel dat het beter me je ging en dat je er toen achter kwam dat dat minder aandacht op leverde en je nu weer om aandacht te krijgen zo gaat doen
je bent toch slimmer dan opmerkingen als
quote:
als je dat echt geloofd dan vind ik het een wonder dat je wel in staat bent om je eigen veters te strikken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107255641
quote:

[..]

Niet als je je gedraagt als een slachtoffer van de boosaardigheid van de maatschappij. Wat op zich al een bizarre aanname is die zich alleen maar heeft gevormd naar de waandenkbeelden in je hoofd.

quote:

Omdat die dik bovenop liggen. Het is geen keuze. Het is je uitstraling, het is onvermijdelijk voor mensen om dat te zien

quote:

Omdat jij de ruggengraat heb van een natte krant. Andere mensen laten zich niet ongelukkig maken hierdoor.

quote:

Ja. Voor jou ja. Voor die ander niet, want die wordt niet uitgedaagd, serieus genomen en gecorrigeerd waar nodig. Mensen zijn niet geļnteresseerd in deurmatten, neem dat maar van mij aan.

quote:
Onzin. Die denkbeelden heb je zelf in je hoofd gestopt. Dat script voor onzekerheid heb je zelf geschreven, dat is je niet aangedaan.

Wanneer leer je nou eens dat je wel je leven in eigen hand hebt? Ik word echt een beetje moe van de slachtofferrol. Maar ja, nu ben ik weer onaardig en wordt jouw debiele beeld weer bevestigd. Op deze manier kan je nooit geholpen worden en lijkt het er sterk op dat je ook helemaal niet wilt dat mensen je helpen. Kruip dan maar weer lekker onder je steen.
pi_107255644
Hoe oud is Benzin eigenlijk? en heeft die al eens gezoend ofzo ?
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:25:44 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107255652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef benzin het volgende:
Het maakt me blij, maar ook vatbaar voor naļviteit. Meisjes hebben me alleen nodig als ze iets proberen te verkopen, hun computers en andere consumentenelektronica het niet meer doen of als ze een hoog cijfer nodig hebben :')
Je moet eens ophouden jezelf als slachtoffer te zien. Die meiden doen gewoon aardig. Normaal dus. Ik doe tegen klanten ook hardstikke sociaal omdat dat in een commerciele rol van me verwacht wordt.

quote:
Jij trekt je daar niets van aan omdat jij heel anders in elkaar steekt dan ik. Voor mij is zoiets niet leuk en ik ga daar een heel stuk minder sterk mee om.
Wil je wel veranderen of niet?
pi_107255792
Ik vind het vervelend dat jullie twee zo moe van me worden :) Misschien moet ik hier ook gewoon wel helemaal niet over praten.

Misschien kom ik later wel weer kijken.
pi_107255837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
Ik vind het vervelend dat jullie twee zo moe van me worden :) Misschien moet ik hier ook gewoon wel helemaal niet over praten.

En vlucht je dus weg.

Want ze zijn niet moe van je ze willen met je communiceren en nu haak je dus gewoon af.
pi_107255848
quote:

of je gaat verbeteren

toen het beter met je ging werd niemand moe van je maar juist blij van je

dat jij er voor kiest om weg te gaan ipv te verbeteren vind ik erg tekenend
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107256031
Benzin ik bén helemaal niet hard. Jij wilt in je ideale bubbel blijven leven maar die bubbel bestaat niet.
Een meisje dat je handje vast houdt en boe roept tegen alle spoken bestaat gewoon niet, sorry.
Je bent leuk, je bent lief, je bent slim, ja, in die zin wel een catch voor vrouwen. Maar verder ben je zo'n vreselijk zacht ei zonder ruggengraat, dįįr moet je wat aan doen. Ik zou het niet volhouden
pi_107256095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:

of je gaat verbeteren

toen het beter met je ging werd niemand moe van je maar juist blij van je

dat jij er voor kiest om weg te gaan ipv te verbeteren vind ik erg tekenend
Het ging nooit echt beter, ik liet (in de andere reeks) mijn leuke kant meer zien en ik verborg deze kant.

Het is fijn dat mensen blij van me worden :)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Want ze zijn niet moe van je ze willen met je communiceren en nu haak je dus gewoon af.
Ze zeggen vrij duidelijk dat ze moe zijn (van mijn slachtofferrol):

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:

ow jeetje wat is je leven zwaar
sorry hoor benzin, ik mag je meer en meer maar ik vind dit echt een heel kinderachtige houding
iedereen heeft dingen mee gemaakt die rot zijn
als dit het ergste is en je daar zo over valt... wat moet er dan wel niet van je komen als er ooit echt wat ergs met je gebeurt..

serieus benzin ik krijg heel sterk het gevoel dat het beter me je ging en dat je er toen achter kwam dat dat minder aandacht op leverde en je nu weer om aandacht te krijgen zo gaat doen
je bent toch slimmer dan opmerkingen als

als je dat echt gelooft dan vind ik het een wonder dat je wel in staat bent om je eigen veters te strikken
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:

Niet als je je gedraagt als een slachtoffer van de boosaardigheid van de maatschappij. Wat op zich al een bizarre aanname is die zich alleen maar heeft gevormd naar de waandenkbeelden in je hoofd.

Omdat jij de ruggengraat heb van een natte krant. Andere mensen laten zich niet ongelukkig maken hierdoor.

Ik word echt een beetje moe van de slachtofferrol.

Op deze manier kan je nooit geholpen worden en lijkt het er sterk op dat je ook helemaal niet wilt dat mensen je helpen. Kruip dan maar weer lekker onder je steen.
pi_107256168
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Het ging nooit echt beter, ik liet (in de andere reeks) mijn leuke kant meer zien en ik verborg deze kant.

[..]

[..]

[..]

Juist en waarom als men het je duizend malen verteld ga je dan niet eens actie ondernemen om uit die rol te kruipen?

Jij moet veranderen net zo als mij ik heb ook zeker punten waarin ik een oplossing moet zoeken en dat is hier ook een aantal maal vermeld geweest. Niet leuk om te horen maar open je ogen eens en ontwaak uit je droom.
pi_107256197
moe van die slachtofferrol. Dat is wat anders!
pi_107256232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
moe van die slachtofferrol. Dat is wat anders!
Juist niet in de vorm van de persoon die Benzin heet enkel het gedrag wat hij zich heeft aangemeten.
pi_107256263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ik bén helemaal niet hard. Jij wilt in je ideale bubbel blijven leven maar die bubbel bestaat niet.
Een meisje dat je handje vast houdt en boe roept tegen alle spoken bestaat gewoon niet, sorry.
Je bent leuk, je bent lief, je bent slim, ja, in die zin wel een catch voor vrouwen. Maar verder ben je zo'n vreselijk zacht ei zonder ruggengraat, dįįr moet je wat aan doen. Ik zou het niet volhouden
Natuurlijk bestaat dat meisje wel. Er zijn meisjes die zulke zachte eitjes als vriend willen om de baas te spelen binnen de relatie. En als hij nou eenmaal een zacht ei is van zichzelf, kan hij daar ook niets aan doen.
pi_107256312
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

wat snap je daar niet aan?
je bent geen slachtoffer, je verkiest er een te zijn
we zijn dus moe van je keuze ja maar dat wil niet zeggen dat we je als persoon niet meer mogen

waarom zou het ons zo opwinden? als we je een lul zouden vinden zouden we denken: ah fijn hij doet maar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107256337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Natuurlijk bestaat dat meisje wel. Er zijn meisjes die zulke zachte eitjes als vriend willen om de baas te spelen binnen de relatie. En als hij nou eenmaal een zacht ei is van zichzelf, kan hij daar ook niets aan doen.
een zacht ei of iemand die in zijn broek plast als je een keer boos kijkt?
en dan nog, lekkere gelijkwaardige relatie promoot je hier
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107256343
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Juist niet in de vorm van de persoon die Benzin heet enkel het gedrag wat hij zich heeft aangemeten.
Dat bedoel ik ja

quote:

[..]

Een meisje dat een handje vasthoudt en alle draken verslaat, letterlijk, vind ķk niet gezond maar ok. Hij mag in die bubbel blijven, het is niet dat ik het hem niet gun :)
pi_107256419
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een zacht ei of iemand die in zijn broek plast als je een keer boos kijkt?
en dan nog, lekkere gelijkwaardige relatie promoot je hier
Allebei, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren. Lekker interessant; als hij dat wil en zij ook is het wel gelijkwaardig voor die twee mensen binnen een relatie.
pi_107256426
quote:

Weet je, succes met je leven! hoop dat je alles op een rijtje krijgt voor jezelf.

Ik peer um ook uit dit topic. Ga wel in notepad ofzo zitten typen, want response krijg ik toch nergens op. dus weinig verschil :)
pi_107256441
quote:

[..]

Die meisjes bestaan ze zuigen enkel hun prooi helemaal leeg en na een paar maanden duwen ze hem aan de kant en zoeken ze een nieuwe prooi. Daar is benzin geen zak meegeholpen als zulke bloedzuigers op hem af komen.
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:48:21 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107256450
Ik snap hem wel de slachtofferrol is net als een warme deken om 7 uur s'ochtends op een koude winterdag waar je niet onderuit wil komen. Maar net als die deken moet je er uit kruipen om wat te bereiken.

Goede metaforen heb ik ook. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107256473
Hey kevin blijf toch, kan misschien wel goed zijn :) Response komt vanzelf
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:51:11 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107256532
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:48 schreef heloef het volgende:
Ik snap hem wel de slachtofferrol is net als een warme deken om 7 uur s'ochtends op een koude winterdag waar je niet onderuit wil komen. Maar net als die deken moet je er uit kruipen om wat te bereiken.

Je had schrijver moeten worden Heloef.

Maar hoe staat het nu met jou? Heb je de laatste week nog vorderingen gemaakt op dit gebied?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:52:17 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107256565
quote:

[..]

Zegt dat niet genoeg, mensen mogen je, ik zie meer in jou dan in mezelf.
Als je nou aan de "foute" kant zou werken zou je leuke kant alleen maar meer naar voren komen.
C'est la vie
pi_107256621
Verkeerde topic lol
pi_107256671
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:47 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Allebei, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren. Lekker interessant; als hij dat wil en zij ook is het wel gelijkwaardig voor die twee mensen binnen een relatie.
maar volgens mij is dat niet wat hij wil maar wat zijn sociale angst hem op legt zeg maar
ik vind het niet gezond als je daar dan maar in mee blijft gaan
volgens mij staat dat voor een leven vol ongelukkigheid
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:55:51 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107256681
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je had schrijver moeten worden Heloef.

Maar hoe staat het nu met jou? Heb je de laatste week nog vorderingen gemaakt op dit gebied?
Op het mentale vlak of qua versieren?
C'est la vie
pi_107256703
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:47 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Weet je, succes met je leven! hoop dat je alles op een rijtje krijgt voor jezelf.

Ik peer um ook uit dit topic. Ga wel in notepad ofzo zitten typen, want response krijg ik toch nergens op. dus weinig verschil :)
en weer een hoor die begint te miepen als niet iedereen met hem bezig is
echt ontzettend onaantrekkelijk

soms hebben mensen gewoon niks te zeggen op wat je typt
we zijn hier geen prive kliniek die zorg-op-maat bieden

sorry hoor
maar er zijn hier kei veel mensen die erg hun best doen zo veel mogelijk zinnige dingen te zeggen
als het even niet om jou draait kan dat toch ook gewoon
vind het nogal onbeschoft om zo te reageren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:58:16 #115
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107256749
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Op het mentale vlak of qua versieren?
Het versieren, want het mentale vlak ging bij jou al heel aardig geloof ik.
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:00:06 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107256800
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het versieren, want het mentale vlak ging bij jou al heel aardig geloof ik.
Nou we hadden operatie "London Calling" (je weet wat ik bedoel :') ) en dat was het wel.
Voor de rest heb ik het er wel een beetje mee gahd (ja ik klink heel oud nu) en verder ken ik ook niemand die interessant is.
C'est la vie
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:03:39 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107256928
quote:
Misschien moet je eens kappen met dat soort aannames te doen wat betreft hoe mensen tegen je aankijken? Dat ik me tegen je aanbemoei is m'n eigen keuze.

Maargoed. Je hebt meer hulp nodig dan dat we je hier kunnen geven, en dat komt gewoon door je instelling. Je kies nog steeds voor de veilige 'buhuhu' positie in plaats van met jezelf aan de slag te gaan. Als je echt wil veranderen dan kun je beter professionele hulp zoeken.

quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:48 schreef heloef het volgende:

Laat die :') maar achterwege, je slaat de spijker op z'n kop.
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:15:37 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107257404
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou we hadden operatie "London Calling" (je weet wat ik bedoel :') ) en dat was het wel.
Voor de rest heb ik het er wel een beetje mee gahd (ja ik klink heel oud nu) en verder ken ik ook niemand die interessant is.
Ik weet wat je bedoelt.

Maar niet al te lang geleden zag je om de haverklap mooie vrouwen, dus ik verwachtte eigenlijk wel dat je je pijlen al weer op een ander gericht had.
Ik ben benieuwd of ik maandag (nieuwe opleiding) weer wat leuke vrouwen tegen ga komen.
pi_107258191
quote:

In het SC "versier" topic ging het prima. Dat biedt misschien betere mogelijkheden om leuk mee te doen. Hier wordt je geconfronteerd met jezelf en dat is misschien niet zo handig. Zoals Rhu al opmerkte, verstoppen mensen hun sores en proberen leuk mee te doen. Zo ontstaan er mogelijkheden.

Ik ben het half met je eens. Mensen willen iets van hun leven maken. Daarom zijn ze geinteresseerd in dingen die ze waarderen en worden boos als ze te maken krijgen met onzekerheid en passiviteit. Dat gedrag van mensen lijkt op die onzekere jonge meiden die voor de grap iets hufterigs zeggen. Want ook het terugdeinzen voor onzekerheid en passiviteit is een vorm van onzekerheid. De samenleving waardeert nu eenmaal levenslust en bijbehorende kwaliteiten. Zeker in deze tijd. Investeren in anderen mensen gebeurd nauwelijks. Het moet allemaal aantrekkelijk worden aangereikt. Facade poetserij is daarom 'the name of the game'.

Het kan geen kwaad om andere mensen te relativeren. Zo geweldig, dat je zelf in vergelijking de mindere bent, zijn ze niet. Hun aantrekkelijkheid bestaat vooral uit een betere afstemming (die ze voor het gemak hun eigen keuzes noemen). Verhalen over 'uit je comfortzone stappen', het heft in eigen handen nemen, het allemaal zelf kunnen en doen, stamt uit een eigen leerproces waarin ze hun onzekerheden de baas proberen te worden en een plekje te verwerven. Is dat eenmaal voldoende gelukt, dan slaan ze anderen ermee om de oren. :D

Breder gezien, is het een grote komedie en is er weinig reden om je zo klein te maken. Hoe steviger je in je schoenen staat, hoe minder je jezelf laat intimideren door de oordelen van anderen. Hoe vrijer en steviger je jezelf voelt, hoe meer je automatisch aan al de standaard eisen voldoet.
The view from nowhere.
pi_107258297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat snap je daar niet aan?
je bent geen slachtoffer, je verkiest er een te zijn
we zijn dus moe van je keuze ja maar dat wil niet zeggen dat we je als persoon niet meer mogen

waarom zou het ons zo opwinden? als we je een lul zouden vinden zouden we denken: ah fijn hij doet maar
Misschien wel, maar ik trek wat jullie zeiden heel erg aan als een persoonlijke aanval. Ik open mezelf hier best behoorlijk en ik wil dan niet op mijn hart worden getrapt. Ik heb op het moment al heel veel aan mijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')