Ik zou willen dat dat zo wasquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef elf04 het volgende:
[..]
Datzelfde verbaasde gevoel had ik toen ik hier mee begon te lezen, nooit gedacht dat mannen ook zo denken. In mijn beleving zijn alle mannen zelfverzekerd en hebben ze schijt aan wat anderen van ze denken.
Ik ga er vanuit dat het een zeldzame uitzondering is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, met deze wederzijdse kennis moet het toch een stuk makkelijker gaan?
Zijn jullie nou beide zo kortzichtig dat jullie je niet voor kunnen stellen dat het andere geslacht ook onzeker is?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat zo wasEen deel van de stoere/populaire jongens komt ook wel zo op me over, maar ik weet dat er toch meer mannen zijn die denken zoals ik
[..]
Ik ga er vanuit dat het een zeldzame uitzondering is.
waarom?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat zo wasEen deel van de stoere/populaire jongens komt ook wel zo op me over, maar ik weet dat er toch meer mannen zijn die denken zoals ik
[..]
Ik ga er vanuit dat het een zeldzame uitzondering is.
Het klopt gewoon niet. Ik heb jarenlang een compleet andere ervaring opgedaan. Dat er een uitzondering bestaat is mogelijk, maar dan gaat alsnog de regel op voor de overige 99,99%.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
je hebt nu het levende bewijs in handen zeg maar en dan nog kies je er voor om lekker te blijven denken zoals je denkt?
je wil gewoon echt niet veranderen he
want je kent zoveel vrouwen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet. Ik heb jarenlang een compleet andere ervaring opgedaan. Dat er een uitzondering bestaat is mogelijk, maar dan gaat alsnog de regel op voor de overige 99,99%.
Ik wil wel veranderen, maar dit is gewoon niet logisch.
Ik heb ook jarenlang ervaring op gedaan... Ik was er ook van overtuigd dat vrouwen allemala bitches waren van planeet bitch in het bitch stelsel. Dat het praten met ze een een bepaalde skillset eist. Dat het gewoon compleet andere wezens zijn.... Maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet. Ik heb jarenlang een compleet andere ervaring opgedaan. Dat er een uitzondering bestaat is mogelijk, maar dan gaat alsnog de regel op voor de overige 99,99%.
Ik wil wel veranderen, maar dit is gewoon niet logisch.
Nja, dat hangt er vanaf welke definitie je gebruikt voor het woord 'kennen'. Ik kom soms wel met vrouwen in aanraking ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
want je kent zoveel vrouwen?
wat is logischer, dat alle vrouwen zijn als die 5 meiden die onaardig tegen je waren 10 jaar geleden?
of dat meiden ook gewoon mensen zijn met emoties en dezelfde onzekerheden als de rest van de wereld?
Ze komen minder voor, vast. Maar jij extrapoleert je slechte ervaringen van de middelbare school naar de hele populatie. Dat is verkeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat hangt er vanaf welke definitie je gebruikt voor het woord 'kennen'. Ik kom soms wel met vrouwen in aanraking ja.
Even ter informatie: het waren er veel meer dan 5, het woord onaardig is een understatement en het is pas 7-4 jaar geleden.
Heel veel vrouwen waar ik in aanraking mee ben geweest waren niet aardig. Vrouwen zijn heel erg anders. Ze komen bijna allemaal vrij zelfverzekerd over en nja. Het is vooral ook een gevoel en ik weet niet goed welke woorden ik kan gebruiken om dat over te brengen. Ik kan niemand laten begrijpen hoe het voor mij voelt.
Vrouwen zijn in elk geval heel anders, vaak onnodig hard en allemaal vrij zelfverzekerd, vrolijk, spontaan, actief en interessant. En om het on topic te houden: ik ben ervan overtuigd dat vrouwen met versierproblemen vele malen minder voorkomen dan mannen.
Dat ben je ook. Te hard en direct. Maar van jou weet ik dat je het goed bedoelt en me op die manier probeert te helpen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin, jij vind mij al hard en direct. Geen wonder dat vrouwen dan eng lijken
Mwaah. Veel meisjes zijn nog steeds niet lief tegen me. De paar keer dat meisjes mij zonder bijbedoelingen (het aansmeren van een of ander goed doel) uit zichzelf aanspreken, dan is dat vaak om iets beledigends te zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze komen minder voor, vast. Maar jij extrapoleert je slechte ervaringen van de middelbare school naar de hele populatie. Dat is verkeerd.
Maar waar wil je aangesproken worden als je nergens naar toe gaat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Te hard en direct. Maar van jou weet ik dat je het goed bedoelt en me op die manier probeert te helpen.
[..]
Mwaah. Veel meisjes zijn nog steeds niet lief tegen me. De paar keer dat meisjes mij zonder bijbedoelingen (het aansmeren van een of ander goed doel) uit zichzelf aanspreken, dan is dat vaak om iets beledigends te zeggen.
Dat ligt dan aan jou. Blijkbaar ben jij zo afschuwelijk dat vrouwen de moeite nemen om jou aan te spreken en dan iets beledigends te zeggen. Dat je je nog op straat durft te vertonen!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Veel meisjes zijn nog steeds niet lief tegen me. De paar keer dat meisjes mij zonder bijbedoelingen (het aansmeren van een of ander goed doel) uit zichzelf aanspreken, dan is dat vaak om iets beledigends te zeggen.
Voor een deel wel waar, maar ik ben op zich wel op plekken soms en ik zou het niet erg vinden om vaker aangesproken te worden en danquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar waar wil je aangesproken worden als je nergens naar toe gaat?
Mwaah, ik weet niet waar dat aan ligt. Ik ben niet afschuwelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
Dat ligt dan aan jou. Blijkbaar ben jij zo afschuwelijk dat vrouwen de moeite nemen om jou aan te spreken en dan iets beledigends te zeggen. Dat je je nog op straat durft te vertonen!!
Op een middag gezellig met een paar vriendinnen lol hebben ten koste van iemand is blijkbaar erg leuk.quote:Ik geloof geen klap van je verhaal. Het bestaat niet dat vrouwen je alleen maar beledigen. Als je niet interessant bent dan houden ze dat voor zich. Jij interpreteert waarschijnlijk alles als belediging.
Shot in the dark dit, maar goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Op een middag gezellig met een paar vriendinnen lol hebben ten koste van iemand is blijkbaar erg leuk.
Een jongen op een positieve manier aanspreken is niet echt interessant, omdat er duizenden jongens beter zijn dan ik.
Er zijn zoveel prikkels om onaardig tegen mij te zijn en zo weinig prikkels om lief voor me te zijn
Ik heb geen idee waar je op doelt, maar als je gewoon door stad loopt zie ik geen reden om iemand aan te gaan spreken? Hoe lekker diegene ook is. In een kroeg met uitgaan is een ander verhaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor een deel wel waar, maar ik ben op zich wel op plekken soms en ik zou het niet erg vinden om vaker aangesproken te worden en dan
Mijn laatste echt leuke gesprek met een meisje was zo'n verkoopmeisje die zieltjes wint voor een goed doel. En als iemand maar lief genoeg voor me is dan vind ik het op zo'n moment heel moeilijk om nee te zeggen. Ze vroeg naar mijn dag en ze luisterde naar me
Ik zou er goud voor geven om door een meisje te worden aangesproken, zonder commerciėle motieven, op een positieve manier.
[..]
Mwaah, ik weet niet waar dat aan ligt. Ik ben niet afschuwelijk.
[..]
Op een middag gezellig met een paar vriendinnen lol hebben ten koste van iemand is blijkbaar erg leuk.
Een jongen op een positieve manier aanspreken is niet echt interessant, omdat er duizenden jongens beter zijn dan ik.
Er zijn zoveel prikkels om onaardig tegen mij te zijn en zo weinig prikkels om lief voor me te zijn
Juist en dan zou ik dus zeggen Benzin, Neem eens een assertiviteitstrainingquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
Het hangt inderdaad er van af hoe je zelf opstelt. Mensen, man of vrouw vinden het altijd nodig om tegen me aan te praten. Soms erg vermoeiendmaar het heeft ook mede te maken met mijn gedrag.
Benzin in dit geval gaat er al van uit dat vrouwen hem haten, hem niet positief willen aanspreken. Zeg maar alles heel erg negatief.
Dat straal je dan ook uit, en als hij maar hele korte reacties geeft trekken veel mensen vaan hun conclussie.
In de rij voor de kassa wel bv, of als je samen naar het zelfde staat te kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je op doelt, maar als je gewoon door stad loopt zie ik geen reden om iemand aan te gaan spreken? Hoe lekker diegene ook is. In een kroeg met uitgaan is een ander verhaal.
Maar dan spreek je iemand aan met een reden.. Niet alleen omdat iemand er mooi uitziet. (tuurlijk komt dat ook voor, maar je snapt me wel)quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de rij voor de kassa wel bv, of als je samen naar het zelfde staat te kijken.
Misschien? dat weet ik wel zeker. Vrouwen maken zich veel meer druk om hoe ze eruitzien enzo. Juist die vrouwen die erg bitchy zijn hebben hier vaak last van, dat is dan gewoon een 'muurtje' om niet te laten merken dat ze onzeker zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Kevin24 het volgende:
Tja, wat ik de laatste paar weken heb geleerd is dat vrouwen ook zo onzeker als ze pest zijn, misschien wel iets meer dan wij mannen.
Om welke reden spreken ze je aan dan? Ik praat alleen met mensen in de rij als daarvoor een aanleiding is (dat ze me voorlaten omdat ik maar 2 items heb ofzo). Normaal sta je met de rug naar iemand toe, en bovendien is het geen plek waar je komt om sociaal te doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:51 schreef ook_gek het volgende:
In de rij voor de kassa wel bv, of als je samen naar het zelfde staat te kijken.
Heh. Ik kwam een paar jaar terug een keer langs een groepje meiden gefietst, jaar of 17 ofzo. Was om 4 uur 's nachts en een van hun draaide zich om en vroeg of ze wat mocht vragen. Ik stopte, en zei "ja hoor". Zei: "waarom heb je zo'n lelijk hoofd". Nogal een WTF momentjequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
Als je doelt op van die 14jarige breezermeisjes die iedereen die langs komet lopen uitschelden hoef je je niet zo druk te maken. Dat zijn van die onzekere meisjes die je niet serieus kan nemen.
Dat bedoelde ik. Jij verwoord het beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien? dat weet ik wel zeker. Vrouwen maken zich veel meer druk om hoe ze eruitzien enzo. Juist die vrouwen die erg bitchy zijn hebben hier vaak last van, dat is dan gewoon een 'muurtje' om niet te laten merken dat ze onzeker zijn.
[..]
Om welke reden spreken ze je aan dan? Ik praat alleen met mensen in de rij als daarvoor een aanleiding is (dat ze me voorlaten omdat ik maar 2 items heb ofzo). Normaal sta je met de rug naar iemand toe, en bovendien is het geen plek waar je komt om sociaal te doen.
Graag gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:56 schreef Joysa het volgende:
Dat bedoelde ik. Jij verwoord het beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |