abonnement Unibet Coolblue
pi_108531492
Zolang er maar hardtrance/hardstyle gedraaid wordt op het eind _O_

Ik zit trouwens serieus te denken over Creamfields hier in Sydney. Above & Beyond *;
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:54:47 #102
105311 Xantra
Cinematographer
pi_108551620
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik twijfel nog... Gaan wel veel bekende van me. Met wie ga je?
Met Joost, die heeft een gastenlijstplekkie geregeld :)
Je denkt toch zeker niet dat ik er voor ga betalen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kan dat daar nog? :P
Ach ik noem het Trance. :)
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:55:25 #103
105311 Xantra
Cinematographer
pi_108551650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:53 schreef Veersesmurf het volgende:
Zolang er maar hardtrance/hardstyle gedraaid wordt op het eind _O_

Ik zit trouwens serieus te denken over Creamfields hier in Sydney. Above & Beyond *;
Wat een patser ben je ook :')
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_108571089
Je zou het anders zomaar kunnen verwarren met een Creamfields ergens anders op deze wereld :Y)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_108634916
The invasion has started.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:54:31 #106
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108676098
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef Xantra het volgende:
Je denkt toch zeker niet dat ik er voor ga betalen ;)

Was mijn insteek inderdaad ook.... en is gelukt :). Ben erbij, kostenloos... Nouja, 100 euro drank :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_108677359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:53 schreef Veersesmurf het volgende:
Zolang er maar hardtrance/hardstyle gedraaid wordt op het eind _O_

Ik zit trouwens serieus te denken over Creamfields hier in Sydney. Above & Beyond *;
hardstyle op het einde bij energy? :? dat zou ik niet echt fijn vinden, zeker de hardstyle van nu past daar echt niet thuis.
pi_108677525
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Wat een heerlijke line up toen. :)

Dit filmpje blijft ook fijn:
tot nummer 5 _O_
na nummer 5 :r
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:47:21 #109
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108678088
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

tot nummer 5 _O_
na nummer 5 :r
Meen je niet? Die plaat op 18min dan? Dat is toch sowieso een MONSTER!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 maart 2012 @ 04:25:59 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108688155
6.- Steve Angello & Laidback Luke - Be (Original Mix)
;( pijn aan mijn oren

Waar ik ooit nog het idee had Sensation te willen bezoeken ging het in die jaren over :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_108688262
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef jackson het volgende:

[..]

Meen je niet? Die plaat op 18min dan? Dat is toch sowieso een MONSTER!
Niet zeker of serieus is? Ik volg trance al jaaaren helemaal niet meer, maar dit kan toch niet daaronder vallen?

quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:25 schreef rubbereend het volgende:
6.- Steve Angello & Laidback Luke - Be (Original Mix)
;( pijn aan mijn oren

Waar ik ooit nog het idee had Sensation te willen bezoeken ging het in die jaren over :P
steve angello :') :') !

[ Bericht 23% gewijzigd door Deeltjesversneller op 04-03-2012 08:18:41 ]
  zondag 4 maart 2012 @ 13:26:17 #113
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108693590
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niet zeker of serieus is? Ik volg trance al jaaaren helemaal niet meer, maar dit kan toch niet daaronder vallen?

Het gaat er toch niet om of het trance is? :{
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_108694088
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om of het trance is? :{
Ik denk wat DV bedoelt is dat Sensation ooit voornamelijk gericht was op trance muziek. Nu is dat langzaam verschoven naar house, wat hij kennelijk helemaal niets vindt :P
  zondag 4 maart 2012 @ 13:43:32 #115
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108694199
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:40 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik denk wat DV bedoelt is dat Sensation ooit voornamelijk gericht was op trance muziek. Nu is dat langzaam verschoven naar house, wat hij kennelijk helemaal niets vindt :P
Dat is hem een prima recht uiteraard maar ik snap niet wat hij nu wil :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_108694286
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:43 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat is hem een prima recht uiteraard maar ik snap niet wat hij nu wil :).
Terug naar de oude Sensations? Altijd al eens een eerste Sensation Black willen meemaken :P
pi_108696281
Sensation Megamix 2002 tot 2005 :9 White en Black.
Heb die zo vaak geluisterd. Tegenwoordig nog.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:15:54 #118
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108697428
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:25 schreef rubbereend het volgende:
6.- Steve Angello & Laidback Luke - Be (Original Mix)
;( pijn aan mijn oren

Waar ik ooit nog het idee had Sensation te willen bezoeken ging het in die jaren over :P
Toen sensation begon draaide Judge Jules zelfs nog gewoon trance

Judge Jules - Live @­ Sensation (01-07-2000)
http://www.megaupload.com/?d=6GI24UTX
Tracklist
01 Zombie Nation - Kernkraft 400 (DJ Gius remix)
02 Storm - Time To Burn
03 Jon Doe - NRG
04 DJ Scot Project - F
05 Nappy Hardcore - The Laugh
06 Marc et Claude - I Need Your Lovin (Darkmoon Remix)
07 4 String - Daytime (gizeh remix)
08 Out of Grace - Anglia (Plug N Play Remix)
09 York - The Reachers of Civilisation (Rank 1 Remix)
10 Agnelli & Nelson - Hudson Street
11 Solarstone - Seven Cities (SS Transatlantic Remix)
12 Push - Till We Meet Again (Album Mix)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:40:07 #119
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108698429
quote:
11s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Terug naar de oude Sensations? Altijd al eens een eerste Sensation Black willen meemaken :P
Aanwezig geweest 8-)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 4 maart 2012 @ 20:28:08 #120
105311 Xantra
Cinematographer
pi_108714063
Gister bij Energy geweest, wat een ongelofelijke butmuziek...
Viel me echt vies tegen, al had ik er niet veel van verwacht. (omdat ik techouse/techno/minimal meer kan waarderen) Maar had er echt weer zin in om ouderwets wat trance te horen.

Gewoon echt 4 platen minsten 3x voorbij horen komen, dat zegt genoeg over hoe weinig kwaliteit er blijkbaar uitgebracht word...

Normaal was Tiësto altijd wel de man van de exclusiviteit, maar sinds hij de bliepjestroep kant op is gegaan was dit ook weer allemaal standaard hitjes met de bekende vocaltjes.

Fedde, Prydz, Tiësto, Hardwell het kon me allemaal gewoon niet boeien, allemaal zelfde soort platen, allemaal dezelfde riffs...allemaal één pot nat, Prydz was nog wel meest normale trance vond ik, maar ook beetje saai.

Ik heb me wel vermaakt en het is altijd leuk wat bekenden tegen te komen die je weinig ziet, maar ik merk toch wel dat de hedendaagse trance weinig tot niets meer met me doet en aan het muzikale nivo en de platenselectie te horen is trance dood.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_108714276
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Xantra het volgende:
Gister bij Energy geweest, wat een ongelofelijke butmuziek...
Viel me echt vies tegen, al had ik er niet veel van verwacht. (omdat ik techouse/techno/minimal meer kan waarderen) Maar had er echt weer zin in om ouderwets wat trance te horen.

Gewoon echt 4 platen minsten 3x voorbij horen komen, dat zegt genoeg over hoe weinig kwaliteit er blijkbaar uitgebracht word...

Normaal was Tiësto altijd wel de man van de exclusiviteit, maar sinds hij de bliepjestroep kant op is gegaan was dit ook weer allemaal standaard hitjes met de bekende vocaltjes.

Fedde, Prydz, Tiësto, Hardwell het kon me allemaal gewoon niet boeien, allemaal zelfde soort platen, allemaal dezelfde riffs...allemaal één pot nat, Prydz was nog wel meest normale trance vond ik, maar ook beetje saai.

Ik heb me wel vermaakt en het is altijd leuk wat bekenden tegen te komen die je weinig ziet, maar ik merk toch wel dat de hedendaagse trance weinig tot niets meer met me doet en aan het muzikale nivo en de platenselectie te horen is trance dood.
Tsja het godelijke trance van 1997-2005 is dood. We moeten het maar accepteren :)
  zondag 4 maart 2012 @ 20:58:59 #122
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108716114
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Xantra het volgende:
Gister bij Energy geweest, wat een ongelofelijke butmuziek...
Viel me echt vies tegen, al had ik er niet veel van verwacht. (omdat ik techouse/techno/minimal meer kan waarderen) Maar had er echt weer zin in om ouderwets wat trance te horen.

Gewoon echt 4 platen minsten 3x voorbij horen komen, dat zegt genoeg over hoe weinig kwaliteit er blijkbaar uitgebracht word...

Normaal was Tiësto altijd wel de man van de exclusiviteit, maar sinds hij de bliepjestroep kant op is gegaan was dit ook weer allemaal standaard hitjes met de bekende vocaltjes.

Fedde, Prydz, Tiësto, Hardwell het kon me allemaal gewoon niet boeien, allemaal zelfde soort platen, allemaal dezelfde riffs...allemaal één pot nat, Prydz was nog wel meest normale trance vond ik, maar ook beetje saai.

Ik heb me wel vermaakt en het is altijd leuk wat bekenden tegen te komen die je weinig ziet, maar ik merk toch wel dat de hedendaagse trance weinig tot niets meer met me doet en aan het muzikale nivo en de platenselectie te horen is trance dood.
Hoezo zou je iets over trance kunnen zeggen naar energy waar op de hele line up niet 1 dj staat die echt trance draait?
Vorig jaar nog naar quest4trance geweest dat viel me toch zeker niet tegen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 4 maart 2012 @ 21:33:00 #123
105311 Xantra
Cinematographer
pi_108718724
Tiësto draait nog gewoon trance hoor, omdat de beats anders zijn kan jij het house noemen, maar driekwart van zijn tracks zijn gewoon trance, zijn remix van gotye is een goed voorbeeld.

Prydz draaide 100% trance.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 4 maart 2012 @ 22:08:49 #124
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108721181
Haha part Prydz die trance draait. Ben benieuwd naar zijn tracklist. Die van Tiesto heb ik even opgezocht.
Niet mijn smaak. Op uplifting gebied komt er genoeg goede trance uit in ieder geval.

01. Tiësto & Diplo – C’Mon
02. Gotye - Somebody That I Used To Know (Tiësto Remix)
03. Coldplay - Paradise (Tiësto Remix)
04. Sander van Doorn & Adrian Lux ft. Inpetto - No More Serious Eagles (Jacob van Hage Mashup)
05. The Temper Trap - Sweet Disposition (ID Remix)
06. ID
07. Ivan Gough & Feenixpawl Feat. Georgi Kay - In My Mind (Axwell Mix)
08. ID
09. Avesta - Arena
10. Tiësto - Las Vegas (Moska Remix)
11. Sandro Silva & Quintino – Epic
12. Sandro Silva & Quintino vs. Example – Epic The Way You Kissed Me (Hardwell Mashup)
13. Nicky Romero – Generation 303
14. R3hab & Swanky Tunes Feat. Max C – Sending My Love (Afrojack Edit)
15. ID
16. ID - ID (sun goos down, empty streets id)
17. ID
18. ID
19. Tiësto – Lethal Industry (Taped Remix)
20. Otto Knows – Million Voices
21. Delerium – Silence (W&W vs. Jonas Stenberg Remix)
22. Marcel Woods – Advanced (Tiësto Remix)
23. Afrojack & Shermanology – Can’t Stop Me (ID Remix)
24. ID
25. Kanye West - Lost In The World (Tiësto Remix)
26. Coldplay vs. Tiësto, R3hab & Swanky Tunes - Every Teardrop Is Maximal Crazy (Dr. Pihl Mashup)
27. Tiësto - Maximal Crazy
28. Tiësto & Hardwell - Zero 76
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_108721502
Ik was gister ook bij Energy geweest

Viel mij ook tegen. Vorig jaar was de opzet groter en had je tenminste nog 1 zaal waar Trance werd gedraaid (Ferry Corsten, Simon Patterson, Jochen Miller) en nu was die zaal ook House/Electro.

Ik vond het tegenvallen van Tiesto dat hij geen klassiekers ging draaien. Hij draaide alleen van die vage bliepjesmuziek waar ze in Amerika geil van worden, maar hier in Nederland gewoon niet. Nederlands publiek mag wel streng wezen, maar als jij een ijzersterke set neerzet met House, Trouse en Trance hoor je niemand klagen, maar nu waren heel veel mensen aan het klagen van: Jaa waar is de Tiesto van vroeger en vorig jaar was hij beter.

Held van de avond vond ik toch wel Eric Prydz. Maat van mij vond hem maar niks, maar ik vind zijn set echt tof!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')