quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:39 schreef mindyourstep het volgende:
Wat een Geweldig nummer. Hopelijk op ASOT ook gedraaid als ik erbij ben
Vind er weinig aan eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Geweldig nummer toch !
Easy ID dieFerry Corsten @ Extrema 2001? afsluiter
Ik zeg toch hopelijk man . pfftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja zo'n classic wordt vast op elk feest gedraaid.
Whatever happened to good old Mauro?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Trance Energy.. RIP.
Was mijn eerste feestje in 2001.
Komodo
Techno gaan draaien, vervolgens weinig meer van gehoord.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:52 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Whatever happened to good old Mauro?
fixedquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef mindyourstep het volgende:
[..]
Techno gaan draaien, vervolgens weinig trance meer van gehoord.
Inderdaad een grote held nog steeds... Ik heb hem nooit een echte trance DJ gevonden eigenlijk. Heeft ook nog wel wat hard-trance achtige zaken gedraaid maar het was altijd al wat depressiever dan de handjes in de lucht trance.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:11 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
fixed![]()
Ik weet niet wat ik liever heb, die goeie oude Mauro, of die goeie nieuwe Mauro met platen als deze:
Voyage in een set. Als ik hoor wat de gemiddelde 20-jarige beluistert denk ik, was ik maar 10 jaar eerder geboren.
Oceanlab is heilig, dus mashuppen vind je eigenlijk onheilig? Mogen remixes dan wel?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:05 schreef Veersesmurf het volgende:
Jepmaar over die Essential Mix van Arty kan ik kort zijn: ik vind er totaal niks aan. Oceanlab is heilig (dus daar hoef je niet aan te zitten) en verder zakt trance steeds verder af wat toch wel schrijnend is om te zien
![]()
ditquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:55 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben 20 jaar en ik kan eigenlijk niks zeggen over de goede oude tijd, toch verlang ik soms naar die tijd. Dj_Day-V heeft gelijk, tegenwoordig kunnen we veel terug beluisteren (en soms zien). Regelmatig luister ik naar de Classic Trance channel van di.fm. Hoewel je radio niet kan vergelijken met echte events zie ik het in mijn fantasie al voor mij hoe het zou zijn om live los te gaan op Yahel [ afbeelding ] Voyage in een set. Als ik hoor wat de gemiddelde 20-jarige beluistert denk ik, was ik maar 10 jaar eerder geboren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Trance Energy.. RIP.
Was mijn eerste feestje in 2001.
Komodo
Dit dus, Innercity was voor mij echt helemaal geweldig in 1999.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:55 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben 20 jaar en ik kan eigenlijk niks zeggen over de goede oude tijd, toch verlang ik soms naar die tijd. Dj_Day-V heeft gelijk, tegenwoordig kunnen we veel terug beluisteren (en soms zien). Regelmatig luister ik naar de Classic Trance channel van di.fm. Hoewel je radio niet kan vergelijken met echte events zie ik het in mijn fantasie al voor mij hoe het zou zijn om live los te gaan op Yahel [ afbeelding ] Voyage in een set. Als ik hoor wat de gemiddelde 20-jarige beluistert denk ik, was ik maar 10 jaar eerder geboren.
Wat een heerlijke line up toen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]Johan Gielen samen met Safri Duo
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel nog... Gaan wel veel bekende van me. Met wie ga je?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:10 schreef Xantra het volgende:
Jeeej zaterdag maar weer eens ouderwets trensen op Energy!
kan dat daar nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:10 schreef Xantra het volgende:
Jeeej zaterdag maar weer eens ouderwets trensen op Energy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |