SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die nieuwe meisjes, tja.. Er wordt bij iedereen (die net in de serie is) geroepen dat ze niet kunnen acteren, valt straks allemaal wel mee.
gtst 2 keer kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Na het een 2de keer gezien te hebben is het mij wel duidelijk. Die 2 turkse dames kunnen voor geen meter acteren. Diegene bij Jack is een ontzettende arrogante bitch en die bij Lorena is gewoon
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ten eerste; mijn vriend die wilde het programma na gtst zien dus hij stond alvast op rtl 4. Ten tweede; ik zie niet in waar jij je mee bemoeit hoe vaak ik welke tv serie kijkquote:
Kom jij hier alleen om zulke opmerkingen te maken?quote:
Ik vind het juist andersomquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Al is die agente heel irritant
Dat meisje is zwaar irritant. "Ik heb jouw dossier opgevraagd..."quote:
Misschien had ze eerst de shortie gezien, misschien niet. En wat dan nog? Waar moet jij je druk om maken?quote:
ik vind haar wel grappig. Lekker direct, ik hou er wel vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat meisje is zwaar irritant. "Ik heb jouw dossier opgevraagd..."
Only in Meerdijk kun je zo solliciteren
Dat doe ik ook wel eens. Dus soms 3xquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk het ook wel eens 2 keer
Want ik zet meestal de tv te vroeg aan als ik de preview ga kijken
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Dus soms 3x
Ja idd. Vooral als je maandag weer kijkt, dan zijn er toch weer 2 dagen overheen gegaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Op vrijdag keek ik altijd the voice. Dus dan had ik de preview 's ochtends al gezien, dan 's avonds nog een keer en dan maandagochtend
Maar vind het wel handig dat hij nog een keer voor de preview komt.... dan denk je: owja dat was er gebeurd
Lorena heeft net alle vooroordelen opgesomt dus hij zal wel afgaan binnenkortquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:55 schreef vencodark het volgende:
Hoelang zou het duren voor het meisje met hoofddoek geen hoofddoek meer draagt? Eerst is het een 'issue' en interessant zodat men erover praat. Straks ida dat eraf en wordt ze 'oh zo modern' en krijgt ze ruzie met haar familie ofzo. En wanneer wordt de eerste de beste man verliefd op haar?
Of denk ik nu te Amerikaans?
Ik heb 5 sec gezien ofzo, morgen de herhaling.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lorena heeft net alle vooroordelen opgesomt dus hij zal wel afgaan binnenkort
Daar zal het vast op uitdraaienquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:55 schreef vencodark het volgende:
Hoelang zou het duren voor het meisje met hoofddoek geen hoofddoek meer draagt? Eerst is het een 'issue' en interessant zodat men erover praat. Straks is dat eraf en wordt ze 'oh zo modern' en krijgt ze ruzie met haar familie ofzo. En wanneer wordt de eerste de beste man verliefd op haar?
Of denk ik nu te Amerikaans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |