quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Superspeurneus Jack is de beste in zijn vak? Mijn hoop in de maatschappij is weer enorm gezakt.
Arm vaderland.
ik ook!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind die Aysen nu al irritant.
Hij doet ook echt alleen maar zaken in zijn eigen familie en kennissenkring.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Superspeurneus Jack is de beste in zijn vak? Mijn hoop in de maatschappij is weer enorm gezakt.
Arm vaderland.
Mijn vrouw zit in Limburg, dus...quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die laatste is wel een eindbaas hoor
Het lijkt me ook echt een smeerlap.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die campingbaas is echt een vreemde vogel.
dit!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, daar komen de eerste barstjes in de liefde tussen sjors en bing. Eindelijk.
deze!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, daar komen de eerste barstjes in de liefde tussen sjors en bing. Eindelijk.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef Frey het volgende:
"Het voelt heel warm allemaal".
Die vrouw is dus omgekocht.
ze is de eigenaar jo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:22 schreef Beeertjee het volgende:
uh Lorena.. Ze is zelf maar een sapjuf, wat weet zij nou
De verwarming staat te hoog.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef Frey het volgende:
"Het voelt heel warm allemaal".
Die vrouw is dus omgekocht.
Dat heet politiek correct met dit fantastische stelquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:27 schreef DeLuna het volgende:
POSITIEF? HEB JE EEN KLAP VAN DE MOLEN GEHAD MEVROUW???
Ik zei net al: ik vind dit nog geen succes..quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:29 schreef heaven7 het volgende:
BingNieuwe SLECHT spelende troela's
Lorena
Eens! Tenenkrommend ook hoe onderdanig en witvoetjehalend die troela met die hoofddoek doetquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zei net al: ik vind dit nog geen succes..
Capslock kapot?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:27 schreef DeLuna het volgende:
POSITIEF? HEB JE EEN KLAP VAN DE MOLEN GEHAD MEVROUW???
'Daar hou ik niet zo van.'quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo heeft morgen een hartig woordje met Lucas zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |