De hele familie Bouwhuis is me goed bevallen... blijf het kut vinden dat ze Edwin hebben geslachtofferdquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook meteen leuk. Anton en Bianca ook wel.
Ik vind het jammer dat Edwin zoals iemand al eerder had gezegd alleen is ontworpen om uit de kast te komen en Lucas's vriendje te zijn. Verder droeg hij bijzonder weinig toe, Rikki en Sjoerd zie ik nou duidelijk als personages waarmee ze nog alle kanten op kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De hele familie Bouwhuis is me goed bevallen... blijf het kut vinden dat ze Edwin hebben geslachtofferd
Inderdaad, maar ik had me al erbij neergelegd dat hij eruit ging/is. Het was nu hij of Lukas, en Lukas gaat het niet worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De hele familie Bouwhuis is me goed bevallen... blijf het kut vinden dat ze Edwin hebben geslachtofferd
Als de schrijvers wat inventiever waren geweest en niet alleen het gay zijn als verhaallijn hadden bedacht had je met Edwin ook nog jaren vooruit gekund inderdaad....quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Edwin zoals iemand al eerder had gezegd alleen is ontworpen om uit de kast te komen en Lucas's vriendje te zijn. Verder droeg hij bijzonder weinig toe, Rikki en Sjoerd zie ik nou duidelijk als personages waarmee ze nog alle kanten op kunnen.
Waarom hebben ze die toen teruggehaald...quote:
No ideaquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die toen teruggehaald...
Inderdaadquote:
Das waar!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets familie van Sjors
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Reclame vóór GTST op donderdag?![]()
Ik ga het wel terugkijken op rtl gemist, anders mis ik het begin van WIDM.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Reclame vóór GTST op donderdag?![]()
Ik ga het wel terugkijken op rtl gemist, anders mis ik het begin van WIDM.
Die kent Bianco toch uit de salon...en zij was er voor Lorena toen haar moeder stierfquote:
Ja, nu je het zegt! ben er niet bij geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kent Bianco toch uit de salon...en zij was er voor Lorena toen haar moeder stierf
Ja want hij is natuurlijk expres ziek geworden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:14 schreef loezzzje het volgende:
Jack: als ik iets voor jullie kan doen.
Hij heeft al genoeg gedaan
Ik denk dat ze Bianca probeerde af te leiden ofsquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Klipnap het volgende:
LorenaAlsof ze op haar kapsalonovername zitten te wachten
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef leilab het volgende:
Nina is wel egoïstisch inplaats van gelijk naar Lucas gaan toen edwin overleed was ze alleen maar bezorgd Noud.
Ja, kan ook nog natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef leilab het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bianca probeerde af te leiden ofs
Hij kan wel uitkijken met wat ie zegt. Dit is natuurlijk niet echt tactisch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want hij is natuurlijk expres ziek geworden.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Dat lijkt me dus echt niks he, dat iemand in je huiskamer opgebaard ligt
ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
mij ook niet...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt wel een schuiflade, straks gaat ie weer in de kastquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef roos85 het volgende:
Het lijkt wel of Edwin in een zeepkist ligt
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Lijkt wel een schuiflade, straks gaat ie weer in de kast
Joep is dan ook geen soapiequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
Bianca en Anton spelen dit best goed, voor soapbegrippen
Neej, ONM telt niet meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Idd, ik erger me aan Anton.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef leilab het volgende:
Vind the script trouwens heel mooi.
Ed is dood. Hij is hier dood, hij is in de keuken dood. En hij is boven dood.
heel mooi gezegd
Ja hoe moet het anders?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef DjinN het volgende:
Je zag gewoon de halsslagader van Edwin kloppen
Doe jij het dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef kwiwi het volgende:
Man man man, hij kan zelfs geen lijk spelen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:Dus eigenlijk gewoon een doodnormale shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:
In zoveel andere series zie je mensen die een lijk spelen, nog niet 1x is het me daar opgevallen dat er iets bewoog.. Als een acteur toch iets zou moeten kunnen is het stil liggen, niet?quote:
Wat een dooddoener. Je hoeft niet iets 'ook' te kunnen om ergens een mening over te hebben hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef loezzzje het volgende:
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef loezzzje het volgende:
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze speelt niet graag met lego
![]()
Truequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef vencodark het volgende:
Overigens zou ik mij eerder verstoppen voor Bing dan voor Danny.
Met dat vreselijke liedje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef roos85 het volgende:
Wordt weer een heftige aflevering morgen
Van die keer dat ze met elkaar naar bed zijn gegaan, en hij er die druiper aan overhield. Was geloof ik ong 2 jaar terug. Is hij nog steeds boos over.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef hugsy33 het volgende:
Waarom heeft rik zo'n hekel aan maxime?
Tijdens het dieptepunt van GTST keek ik niet, maar... Dit meen je niet serieus toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Van die keer dat ze met elkaar naar bed zijn gegaan, en hij er die druiper aan overhield. Was geloof ik ong 2 jaar terug. Is hij nog steeds boos over.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Van die keer dat ze met elkaar naar bed zijn gegaan, en hij er die druiper aan overhield. Was geloof ik ong 2 jaar terug. Is hij nog steeds boos over.
Wat is WIDM?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef DaMart het volgende:
Heb ik na half negen nog iets boeiends gemist? Toen moest ik WIDM kijken namelijk.
Ik zag ook ineens 20.31 staan, ik denk k*t snel naar 1!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef DaMart het volgende:
Heb ik na half negen nog iets boeiends gemist? Toen moest ik WIDM kijken namelijk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zag ik nog, en toen zapte ik snel naar Nederland 1, omdat RTL die klotereclame had om 8 uurquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is WIDM?
En nee, niet echt. Behalve misschien dat Rik Maxime nu gelooft. Of heb je dat nog gezien?
Het hele rouwproces wordt wel heel uitgebreid in beeld gebracht... mooi maar ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef roos85 het volgende:
Wordt weer een heftige aflevering morgen
quote:
Ja, dat deed hij goed. Respect voor die baas.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Ludo's gesprek tegen Lucas was geweldig! Baas dat hij is, streng toespreken die handel!
Als het je eigen kind is, maakt het niets uit denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou gewoon doorsnijden die hap.quote:
Nee, hij was niet serieus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tijdens het dieptepunt van GTST keek ik niet, maar... Dit meen je niet serieus toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |