Dit.quote:
In zoveel andere series zie je mensen die een lijk spelen, nog niet 1x is het me daar opgevallen dat er iets bewoog.. Als een acteur toch iets zou moeten kunnen is het stil liggen, niet?quote:
Wat een dooddoener. Je hoeft niet iets 'ook' te kunnen om ergens een mening over te hebben hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef loezzzje het volgende:
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef loezzzje het volgende:
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze speelt niet graag met lego
![]()
Truequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef vencodark het volgende:
Overigens zou ik mij eerder verstoppen voor Bing dan voor Danny.
Met dat vreselijke liedje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef roos85 het volgende:
Wordt weer een heftige aflevering morgen
Van die keer dat ze met elkaar naar bed zijn gegaan, en hij er die druiper aan overhield. Was geloof ik ong 2 jaar terug. Is hij nog steeds boos over.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef hugsy33 het volgende:
Waarom heeft rik zo'n hekel aan maxime?
Tijdens het dieptepunt van GTST keek ik niet, maar... Dit meen je niet serieus toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Van die keer dat ze met elkaar naar bed zijn gegaan, en hij er die druiper aan overhield. Was geloof ik ong 2 jaar terug. Is hij nog steeds boos over.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Van die keer dat ze met elkaar naar bed zijn gegaan, en hij er die druiper aan overhield. Was geloof ik ong 2 jaar terug. Is hij nog steeds boos over.
Wat is WIDM?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef DaMart het volgende:
Heb ik na half negen nog iets boeiends gemist? Toen moest ik WIDM kijken namelijk.
Ik zag ook ineens 20.31 staan, ik denk k*t snel naar 1!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef DaMart het volgende:
Heb ik na half negen nog iets boeiends gemist? Toen moest ik WIDM kijken namelijk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zag ik nog, en toen zapte ik snel naar Nederland 1, omdat RTL die klotereclame had om 8 uurquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is WIDM?
En nee, niet echt. Behalve misschien dat Rik Maxime nu gelooft. Of heb je dat nog gezien?
Het hele rouwproces wordt wel heel uitgebreid in beeld gebracht... mooi maar ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef roos85 het volgende:
Wordt weer een heftige aflevering morgen
quote:
Ja, dat deed hij goed. Respect voor die baas.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Ludo's gesprek tegen Lucas was geweldig! Baas dat hij is, streng toespreken die handel!
Als het je eigen kind is, maakt het niets uit denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Dat lijkt me dus echt niks he, dat iemand in je huiskamer opgebaard ligt
Nou gewoon doorsnijden die hap.quote:
Nee, hij was niet serieus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tijdens het dieptepunt van GTST keek ik niet, maar... Dit meen je niet serieus toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |