Ohhh dat is tof! Ding zal wel onmeunig duur zijn en ik betwijfel dat het vergoed wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Concept fase, maar handig voor mensen met voedselallergie": http://www.culy.nl/gadget(...)elallergie-detector/
Ondanks dat ik het niet met eng eens ben, kan ik niet geloven dat feminisme eng isquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef seasushi het volgende:
Nog steeds "enge avatars" ? het punt is wel gemaakt geloof ikKan er een andere titel komen?
Ha briljant zoiets! dat zou mij een hoop gedoe schelenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Concept fase, maar handig voor mensen met voedselallergie": http://www.culy.nl/gadget(...)elallergie-detector/
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, daar ga je dood van, omdat je accuut 55kg aankomt als je dat eet!
Dáár zijn de meningen ook over verdeeldquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet met eng eens ben, kan ik niet geloven dat feminisme eng is
je nieuwe ui isquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet met eng eens ben, kan ik niet geloven dat feminisme eng is
Oké, ik heb een keer een man laten huilen omdat ik boos was op iemand anders en hij zat erbijquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dáár zijn de meningen ook over verdeeld
nou ja of t leuk is weet ik t maar heb hem veranderdquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Silmarwen het volgende:
Oh crap, helemaal niet opgelet. Kan een modje vast wel wat leuks mee.
En het verband?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, ik heb een keer een man laten huilen omdat ik boos was op iemand anders en hij zat erbij
Het hangt van je interpretatie af.... maar ik kan een behoorlijke kat zijn als het om vrouwenrechten gaat (en seksistische mannen)quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind feminisme een beetje passé.
Nooit in geloofd, gelijke rechten: prima en logisch. Maar dat: wij kunnen t allemaal zelf wel en hebben die mannen eigenlijk alleen nodig om kinderen te maken etc etc .. neuh..quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind feminisme een beetje passé.
Persoon in kwestie: "O... mensen, we eten bij CotS"quote:
Dat ja. Tegenwoordig word je echt wel beoordeeld op je kunnen en veel minder of je man of vrouw bent. De gedachte dat vrouwen achter het aanrecht horen is inmiddels wel verdwenen. Ik hou me er verder ook eigenlijk helemaal niet mee bezig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nooit in geloofd, gelijke rechten: prima en logisch. Maar dat: wij kunnen t allemaal zelf wel en hebben die mannen eigenlijk alleen nodig om kinderen te maken etc etc .. neuh..
Pesto, gemengd met een beetje gehakt ui en paprika?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat ja. Tegenwoordig word je echt wel beoordeeld op je kunnen en veel minder of je man of vrouw bent. De gedachte dat vrouwen achter het aanrecht horen is inmiddels wel verdwenen. Ik hou me er verder ook eigenlijk helemaal niet mee bezig.
OT:
Vandaag bij het D ga ik champignons vullen, iemand een verschrikkelijk lekker idee met wát? Ik maakte ze eerst wel eens in wijn met spinazie en geitenkaas maar misschien heeft iemand een beter idee
ik heb laatst heerlijke portobello's gegeten die uit de oven kwamen. Erop zat verse salie, knoflook en boter.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Vandaag bij het D ga ik champignons vullen, iemand een verschrikkelijk lekker idee met wát? Ik maakte ze eerst wel eens in wijn met spinazie en geitenkaas maar misschien heeft iemand een beter idee
Hehe, ik moest er wel om lachen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja of t leuk is weet ik t maar heb hem veranderd
Ik heb al beef dus ik wil eigenlijk iets niet-vlezigs erinquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pesto, gemengd met een beetje gehakt ui en paprika?
Klinkt heel lekker maar misschien wat veel als bijgerecht of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb laatst heerlijke portobello's gegeten die uit de oven kwamen. Erop zat verse salie, knoflook en boter.
Wát!Bóter!!???
![]()
Ja Boter
dat lag dan op gecarameliseerde rode ui en aardappelpuree, en dat was goddelijk!
Was echt heerlijk. Had t uit: For the love of food van Denis Cotter, echt een aanrader (vegetarisch)quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hehe, ik moest er wel om lachen.
nee vond van niet,ik had t als licht hoofdgerecht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Audreyoot het volgende:
Klinkt heel lekker maar misschien wat veel als bijgerecht of valt dat wel mee?
Ik ga ze overigens met beef en yorkshire pudding serveren
Ikzelf gebruik altijd wat linzen, maar ik ging er vanuit dat je een vleeseter bent en ik wilde mijn linzenverslaving niet overdragenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb al beef dus ik wil eigenlijk iets niet-vlezigs erinMaar pesto is ook lekker!
Ik vind het heerlijk, mijn schoonfamilie is Engels en als we dan op bezoek gaan, vooral bij de wat oudere dames, en krijgen dan op zondag een heerlijke roastquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee vond van niet,ik had t als licht hoofdgerecht.
yorkshire pudding, nog nooit een echt lekkere gegeten, ook niet in York
Misschien is t mijn smaak niet hoewel ik t er wel altijd lekker uit vind zien.
Ik heb nog nooit linzen gehadquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik altijd wat linzen, maar ik ging er vanuit dat je een vleeseter bent en ik wilde mijn linzenverslaving niet overdragen
ja klopt, misschien nooit echt goeie gravy erbij gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, mijn schoonfamilie is Engels en als we dan op bezoek gaan, vooral bij de wat oudere dames, en krijgen dan op zondag een heerlijke roastDe pudding opzich smaakt heel neutraal, je moet hem dan ook echt met jus eten
Ehm... ze hebben een beetje de structuur van (bruine/witte) bonen en smaken een beetje zoetig, maar niet overheersend.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit linzen gehadWaar smaakt dat na? Is dat zoet?
Nee nu ik op dieet ben eigenlijk nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt, misschien nooit echt goeie gravy erbij gehad.
Dus als je een tip hebt voor een goeie jus..?
Ik zal ze eens meenemen vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ehm... ze hebben een beetje de structuur van (bruine/witte) bonen en smaken een beetje zoetig, maar niet overheersend.
Je hebt ze gedroogd en uit blik. Voordeel van blik is dat ze snel klaar zijn, voordeel van gedroogd is dat ze veel en veel lekkerder zijn (ze moeten dan circa 30min koken)quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik zal ze eens meenemen vandaag
Af en toe uit de band springen houdt de verbranding op gang.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik had een dietiste ooit(in een eetstoornissengroep) die zei dat je echt soms wel vette dingen moest zitten, volgens mij goed voor de stoelgang... Je kan ook niet zonder vetten!
In Pubfood van Gordons Ramsay staat bij de Toad in the hole (worstjes in deeg uit de oven) een heerlijke uienjus. Denk dat die wel zou passenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt, misschien nooit echt goeie gravy erbij gehad.
Dus als je een tip hebt voor een goeie jus..?
Je hebt me om Moblo! Kneden werkt zeer rustgevendquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Veel makkelijker wordt het niet:
250 gram volkorenbloem
150ml lauw water
1 eetlepeltje zonnebloemolie
klein beetje zout
Kneden, laten rusten.
Genoeg voor 6 fatsoenlijke wraps
phew! anders leek t me heel viesquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, tuurlijk..
Voor de n00bs: even in een droge koekenpan op hoog vuur, ongeveer 40 seconden elke kant, maar is even aftastende ene pan is de andere niet!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Silmarwen het volgende:
On the bright side! Wel genoeg calorieen
Dus nooit advies vragen aan een weegschaal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, wijze raad van mijn huisgenoot. Weegschalen hebben geen mening
Whoeighihi. De laatste T werd: Champagne met een mandarijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een lijst!
T: mandarijn
T: Appel
O: HL Shake
T: Appel
L: HL shake
T: appel
D: 2 volkorenboterhammen, 1 met pindakaas en sambal, 1 met een hele avocado, zongedroogde tomaatjes en walnoten
T: dunnodunno.
Gekkedag, kwam ineens een leuke avondplanning uit de lucht vallen (zie ook gekke D) dus ik zal ergens in de stad nog wel iets T-igs opdoen...
Is dat letterlijk zoals ik het voor me zie? In de ene hand champagne en de andere mandarijn? Aparte combiquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whoeighihi. De laatste T werd: Champagne met een mandarijn
Goed idee, ga ik zeker eens proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Veel makkelijker wordt het niet:
250 gram volkorenbloem
150ml lauw water
1 eetlepeltje zonnebloemolie
klein beetje zout
Kneden, laten rusten.
Even in een droge koekenpan op hoog vuur, ongeveer 40 seconden elke kant, maar is even aftastende ene pan is de andere niet!
Genoeg voor 6 fatsoenlijke wraps
Da's waarquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
Als je het maar bij 2 mozartkogels houdt, dan kan het toch zo af en toe ook geen kwaad?
Ik heb het gisteren ook weer goed opgepakt, en zag vanmorgen ook weer een mooi getalletje.. Vandaag op en neer naar Utrecht, en hopelijk vanavond nog genoeg puf om te gaan sporten... Dan gaan we weer voor een nog lager getalletje..
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:41 schreef Tink89 het volgende:
Vanochtend de -28 gepasseerd!
Edit: da's een bmi van 31, waar ik begon op 41... - 10 bmi-punten lijkt me een mijlpaal, ofzo.
Ik wil naar 80-85 kilo, dus nog een kilo of 7-12 te gaan. En dan vasthoudenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Wat knap Tinkhoelang ben je nu bezig?
Wat is je volgende doel? Dit gewicht behouden of wil je nog meer afvallen?
'quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik wil naar 80-85 kilo, dus nog een kilo of 7-12 te gaan. En dan vasthouden
Heb er dik anderhalf jaar over gedaan btw.
Wat meer calorieen zo toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
'
Succes met de laatste kilo's!
Maar bedenk wel dat je nu al veel gezondheidswinst hebt gemaakt
@Silmarwen klinkt als een lekker lijstje
quote:
Kijk op de site?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:18 schreef Tink89 het volgende:
Ziet er zeker lekker uitKrijg er honger van.
Ga vanmiddag lunchen met een vriendinnetje in een restaurant waar ik nog nooit geweest ben. Hoop dat er iets fatsoenlijks op de kaart staat...
Goed planquote:
Wat goed Tink! Gefeliciteerd, bmi -10 is zéker een mijlpaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:41 schreef Tink89 het volgende:
Vanochtend de -28 gepasseerd!
Edit: da's een bmi van 31, waar ik begon op 41... - 10 bmi-punten lijkt me een mijlpaal, ofzo.
Dat!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:39 schreef Sarabi het volgende:
Purdey heb je geprobeerd je etenspatroon of bewegingspatroon aan te passen?
Als je een tijd bezig bent met afvallen kan het zijn dat je soms iets anders moet doen om weer verder af te vallen.
In principe wil ik gewoon 'normaal' blijven eten. Geen shakes of iets, aangezien dat niks aan je leeftstijl veranderd. Uiteindelijk zul je ooit weer normaal moeten gaan eten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:39 schreef Sarabi het volgende:
Purdey heb je geprobeerd je etenspatroon of bewegingspatroon aan te passen?
Als je een tijd bezig bent met afvallen kan het zijn dat je soms iets anders moet doen om weer verder af te vallen.
Je hoeft ook geen shakes te pakken, maar maak bv eens een goed gevulde smoothie als ontbijt ipv boterhammenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
In principe wil ik gewoon 'normaal' blijven eten. Geen shakes of iets, aangezien dat niks aan je leeftstijl veranderd. Uiteindelijk zul je ooit weer normaal moeten gaan eten.
Stiekem zie ik Tink een beetje als mijn grote voorbeeld aangezien die ook doodnormaal eet, maar er wel heel succesvol mee is. Ook qua startgewicht en einddoel zitten wij op 1 lijn.
En heel gezondquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:05 schreef Purdey het volgende:
Dat zou ik inderdaad wel kunnen doen! Dat is gewoon 'normaal' voedsel in elk geval
Ik bedoel ook normaal etenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
In principe wil ik gewoon 'normaal' blijven eten. Geen shakes of iets, aangezien dat niks aan je leeftstijl veranderd. Uiteindelijk zul je ooit weer normaal moeten gaan eten.
Stiekem zie ik Tink een beetje als mijn grote voorbeeld aangezien die ook doodnormaal eet, maar er wel heel succesvol mee is. Ook qua startgewicht en einddoel zitten wij op 1 lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |