abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107265815
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:16 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

Ik sport, dans en ik heb maatje 36..nu ben jij
Heb je poep in je ogen heb zelf gezegd wat ik doe hierboven qua sport en verder bn ik 1,94m 95 kg 6% bf nojoke
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:20:38 #102
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107265819
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als je kleding koopt, pak je willekeurig kleding uit het rek?
dat doet mijn moeder :+

Nee maar even serieus, ik pas gewoon, maar bij maat heb ik geen idee :P voor broeken krijg ik gewoon achterin en bij bloezen shirts of overhemden is het altijd M of L
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:22:12 #103
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_107265853
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Heb je mij ook nooit horen zeggen leer zelf eigenlijk nooit geen concentratie voor :')
Sorry sprong er even snel tussen had ik al aangegeven in mijn eerste quote.

Moest gewoon even deze kennis delen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_107265936
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Heb je poep in je ogen heb zelf gezegd wat ik doe hierboven qua sport en verder bn ik 1,94m 95 kg 6% bf nojoke
Alsof ik jouw posts ga lezen :') maar fijn dat je naast je lage IQ wel gezond bent ^O^
pi_107265949
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:22 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Sorry sprong er even snel tussen had ik al aangegeven in mijn eerste quote.

Moest gewoon even deze kennis delen.
No offense taken kussie kussie knuffel nohommo
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_107265962
Tot nu toe in dit topic geen enkele afbeelding gezien die niet heftig bewerkt is :p

Maar droom lekker verder van die leuke meiden uit Photoshop :+
pi_107265966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
maar ot:
[ afbeelding ]
dit vind ik persoonlijk veel tever gaan, die benen :r dat hele lichaam :r :r
Dit is precies goed juist :9
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_107266029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

Alsof ik jouw posts ga lezen :') maar fijn dat je naast je lage IQ wel gezond bent ^O^
Zou je moeten doen goed voor je ao en die andere opmerking zegt meer over jouw iq dan die van mij
pi_107266052
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:26 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dit is precies goed juist :9
:')
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:33:54 #110
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107266168
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Zou je moeten doen goed voor je ao en die andere opmerking zegt meer over jouw iq dan die van mij
wat zegt jouw lage IQ en oppervlakkige kijk over hele dunne vrouwen over haar IQ dan?
Ach ik zeik wel maar ik kijk uiteraard ook graag naar slanke modellen, daarom kiezen ze die ook uit :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_107266642
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:48 schreef Sjikkermeister het volgende:
Meer drinken worden ze vanzelf knapper.
Deze uitspraak liet me hieraan denken:

Hij is oud, maar hij blijft toch geniaal vind ik _O-
Een heer met stijl
pi_107266653
Tja zo is het ook gesteld met de gemiddelde man, en maar lachen, 'Goed gereedschap hangt onder een afdakje', of, 'Ik heb al een beertender waarom een six-pack?'

En gezien mijn laatste jaar daten, de gemiddelde man mag ook wel eens wat vaker naar de tandarts of zijn tandenborstel langs zijn gebit halen, dat schaamhaar wegscheren, en die papperige vieze buik wat trainen.
Nog meer, de gemiddelde mannenkapsel, of vol vette gel of coupe ontploffing, ze dragen een goedkoop luchtje waar zelfs de bloemen nog slap van gaan hangen, nooit handen wassen na hun toilet bezoek, scheren zonder scheerschuim zodat ze allemaal van die dikke rode punten krijgen met witte topjes.

En voor iemand begint hoe weet je dat, lees het forum maar eens door of ga op webcam sites kijken, zie je de gemiddelde westerse man, inclusief cavia met champignon in de hand.
pi_107266728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

wat zegt jouw lage IQ en oppervlakkige kijk over hele dunne vrouwen over haar IQ dan?
Ach ik zeik wel maar ik kijk uiteraard ook graag naar slanke modellen, daarom kiezen ze die ook uit :D
Wieso is dat nou weer oppervlakkig :')!
Gewoon kwestie van smaak voor gezonde vrouwen en daarbijkomend standaard die ik niet verlaag voor grenades, want dat is juist opprvlakkig om te doen
pi_107266767
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:36 schreef Zombiehoofd het volgende:

Er zijn uitzonderingen, maar ik heb het over het gemiddelde, in de breedte genomen, als je steekproefsgewijs een voorbeeld neemt zegmaar van wat ik eigenlijk bedoel kijk.
Que?
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:54:55 #115
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_107266793
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:50 schreef LittleLady het volgende:
Tja zo is het ook gesteld met de gemiddelde man, en maar lachen, 'Goed gereedschap hangt onder een afdakje', of, 'Ik heb al een beertender waarom een six-pack?'

En gezien mijn laatste jaar daten, de gemiddelde man mag ook wel eens wat vaker naar de tandarts of zijn tandenborstel langs zijn gebit halen, dat schaamhaar wegscheren, en die papperige vieze buik wat trainen.
Nog meer, de gemiddelde mannenkapsel, of vol vette gel of coupe ontploffing, ze dragen een goedkoop luchtje waar zelfs de bloemen nog slap van gaan hangen, nooit handen wassen na hun toilet bezoek, scheren zonder scheerschuim zodat ze allemaal van die dikke rode punten krijgen met witte topjes.

En voor iemand begint hoe weet je dat, lees het forum maar eens door of ga op webcam sites kijken, zie je de gemiddelde westerse man, inclusief cavia met champignon in de hand.
Met wat voor mensen ga jij om? :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_107266794
quote:

Jij lijkt me zo een moddervet vies varken die zelf wel een mooie en aantrekkelijk man wilt hebben, dat feest gaat dus nooit door _O-
Een heer met stijl
pi_107266816
quote:
15s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:')
Wat is er mis met haar lichaam dan? Goede tieten, mooie benen en waarschijnlijk een bil waarmee je kan wobbelen :9
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_107266829
quote:
13s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Jij lijkt me zo een moddervet vies varken die zelf wel een mooie en aantrekkelijk man wilt hebben, dat feest gaat dus nooit door _O-
Tja met mijn 170 cm en 57 kilo voel ik me niet aangesproken, uit jou reaktie kan ik opmaken jij des te meer
pi_107266842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:55 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Wat is er mis met haar lichaam dan? Goede tieten, mooie benen en waarschijnlijk een bil waarmee je kan wobbelen :9
:D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107266922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:56 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja met mijn 170 cm en 57 kilo voel ik me niet aangesproken, uit jou reaktie kan ik opmaken jij des te meer
Sterk verweer zeg :')
Een heer met stijl
pi_107266938
quote:

Nog meer, de gemiddelde mannenkapsel, of vol vette gel of coupe ontploffing, ze dragen een goedkoop luchtje waar zelfs de bloemen nog slap van gaan hangen, nooit handen wassen na hun toilet bezoek, scheren zonder
scheerschuim zodat ze allemaal van die dikke rode punten krijgen met witte topjes.

ben het helemaal met je eens _O_ is ook goede klacht, zelf doe ik alleen niet handen wasse van al die punten. Handen wassen doe ik al tijdens het plassen ;) maar meeste vrouwen zijn net zo erg
pi_107266941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Met wat voor mensen ga jij om? :')
Gewoon mensen uit de westerse wereld,als je naar buiten gaat en regelmatig naar grote evenementen zie je dat soort mensen, gewoon ranzig en kijk op de gemiddelde webcam chat, zie je meteen genoeg.
pi_107266983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:55 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Miss dat ze obesitas heeft?
pi_107267000
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ben het helemaal met je eens _O_ is ook goede klacht, zelf doe ik alleen niet handen wasse van al die punten. Handen wassen doe ik al tijdens het plassen ;) maar meeste vrouwen zijn net zo erg
Tja zijn ook zat ranzige vrouwen, laatst zat ik op kantoor en heb de hele tijd vol afgrijzen naar dat gebit gekeken, in de dachten was ik al aan het uitrekenen wat die verbouwing zou gaan kosten, en ja er zijn zat vrouwen die niet meer op uiterlijk letten, en ik zeg absoluut niet dat je alles weg moet make uppen, maar je lekker fris duchen een tandartsje en een beetje bewegen kan absoluut niet kwaad
  Moderator donderdag 26 januari 2012 @ 19:02:12 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_107267007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:38 schreef aequus het volgende:
Ga maar naar amerika
Daar zijn tenslotte alleen maar slanke vrouwen :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')