je zei in het westen niet westerse landenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:38 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Nee daarom zei ik westerse landen.
The plot thickens...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:39 schreef hexje het volgende:
Hmm Uit je fobo blijkt dat je vooral van papperige mannen houdt.....
En jij van barbies.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:39 schreef hexje het volgende:
Hmm Uit je fobo blijkt dat je vooral van papperige mannen houdt.....
Dat wordt een beetje als hetzelfde gezien. Ik bedoel daarmee hetzelfde. Australië behoort ook tot de Westerse landen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:39 schreef aequus het volgende:
[..]
je zei in het westen niet westerse landen
Het wordt te persoonlijk als ik hierop in ga.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:39 schreef aequus het volgende:
[..]
heeft je moeder het dan toch verteld?
ik zou zeggen open er een topic over...ow wacht laat maarquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:41 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje als hetzelfde gezien. Ik bedoel daarmee hetzelfde. Australië behoort ook tot de Westerse landen.
[..]
Het wordt te persoonlijk als ik hierop in ga.
hahahaquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:50 schreef Piye het volgende:
Dikke reten in combinatie met slanke middels.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | /••\ \|||/ | __ | \ / \____/ // / \____// (•)(•)---/ \ / _| |__ / \ | | \_ __ _/ || || || || /\ /\ |
quote:
Dank broedersquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:25 schreef DAMH het volgende:
TS. jammer dat er schijnbaar zoveel dikke wijven op FOK zitten die je nu allemaal hun dikke haat sturen.. Want je hebt uiteraard gewoon gelijk,,, Er zijn teveel fakin dikke wijven en ze doen er niks aan omdat ze tog wel aan hun trekken komen!
Mannen weten waarom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:11 schreef RAVW het volgende:
volslanke dames of ook wel rubens/ BBW![]()
ach beter dan een ribbenkast naast je hebben liggen.
Helaas heeft TS het alleen over vrouwenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:07 schreef Loverrrr het volgende:
ts heeft wel een punt. Er zijn steeds meer dikke mensen in Nederland.
Dat is wel gezellig maar ook duur.
zijn vrouwen over het algemeen eigenlijk dikker dan mannen of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:15 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Helaas heeft TS het alleen over vrouwen
In Nederland wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zijn vrouwen over het algemeen eigenlijk dikker dan mannen of niet?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef raulbouli het volgende:
Je hebt nooit je plasser in een vagina gestopt, dan weet je dat het niet zoveel uitmaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |