Tijd geleden dat wij er geweest zijn: bijna 6 jaar., maar zo te zien weinig veranderd, behalve dat toen een 3-gangen diner 29,50 kostte en nu dus al 45 euro.quote:Op maandag 23 april 2012 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
Waar?
WenSen
http://www.restaurantwensen.nl/
Lange Veerstraat 11-13, Haarlem
Op de site staat 3 gangen voor 33,50quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijd geleden dat wij er geweest zijn: bijna 6 jaar., maar zo te zien weinig veranderd, behalve dat toen een 3-gangen diner 29,50 kostte en nu dus al 45 euro.
Ik zie het. Strolie had het over 45 pp.quote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Op de site staat 3 gangen voor 33,50
Was inclusief drankjes.quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
Tijd geleden dat wij er geweest zijn: bijna 6 jaar., maar zo te zien weinig veranderd, behalve dat toen een 3-gangen diner 29,50 kostte en nu dus al 45 euro.
Ah, oké.quote:Op maandag 23 april 2012 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was inclusief drankjes.
Overigens sluit ik me (6 jaar later) helemaal bij je oordeel aan.
Die zal ik onthouden!quote:Op maandag 23 april 2012 12:46 schreef golfer het volgende:
Trouwens al;s je volgende keer in Haarlem bent en trek hebt in kreeft kan ik je Grand café Nobel van harte aanbevelen.
Absoluut de moeite waard.quote:Op maandag 23 april 2012 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zag tegenover WenSen trouwens Truffels, moet ik ook nog een keer bezoeken na je lovende beoordeling.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 23 april 2012 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, oké.
Trouwens al;s je volgende keer in Haarlem bent en trek hebt in kreeft kan ik je Grand café Nobel van harte aanbevelen.
Ik meen het. Prima gegeten en lekkere verse kreeft. Maar dat was op een gewone rustige doordeweekse dag in de winter.quote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Afgelopen zomer werden we daar ronduit onbeschoft behandeld en zo'n beetje weg gekeken
o.a. RobinOokquote:Op woensdag 25 april 2012 21:09 schreef Zwansen het volgende:
Morgen lunchen bij Ivy, iemand ervaring?
Thnx, zal ik doen. Laat weten hoe het is geweest.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:14 schreef RobinOok het volgende:
Gewoon lekker achterover zitten en genieten. :-)
Zo zag het eruit, een schaal hartig en zoet:quote:Flinstering High Tea bestaat uit zoete lekkernijen en hartige hapjes. U kunt hierbij denken aan mini sandwiches met verschillende soorten beleg, kleine croissantjes, diverse marmelades, petit fours, mini clubsandwiches en bonbons.
Wij werken uitsluitend met dagverse producten en maken alles zelf of in samenwerking met onze bakker. De kosten
bedragen ¤19,50 per persoon, hierbij serveren wij naast de hartige en zoete spijzen onbeperkt thee en koffie.
En?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef Zwansen het volgende:
Thnx, zal ik doen. Laat weten hoe het is geweest.
Volgende week staat er voor ons ook een High Tea gepland ergens in Amsterdam.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Phoenixbirdy; beetje zielig voor een high tea, vooral t zoete gedeelte. Maar voor niks is t idd prima
Bij de Bakkerswinkel moet je zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende week staat er voor ons ook een High Tea gepland ergens in Amsterdam.
Ben benieuwd.
Geen idee waar het is. Het is een uitje van mijn broer die trouwt.quote:
Geweldig. M'n eerste keer in een ster(ren)restaurant dus was heel erg benieuwd. Al bij binnenkomst merkte ik dat dit geen standaard tent was. De eerste minuten aan tafel waren even onwennig omdat je toch even moet aftasten qua houding (hou ik mijn glas goed vast? zit ik netjes genoeg?) etc.quote:
Met alle respect, prijs-kwaliteit is ronduit ruk in Parijs. Voor 126 euro kan je in NL op "Michelin" niveau eten als je even goed zoekt. Anyway, ik hou ook wel van de Franse keuken (foie grasquote:
Mja, ik vond het nog wel meevallen. Helemaal omdat ik niet bepaald de goedkoopste fles wijn erbij had + aperitief + koffie. En ik had geen zin om in de buurt verder te zoeken. Ik vond prijs /kwaliteit juist uitstekend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef Physics het volgende:
[..]
Met alle respect, prijs-kwaliteit is ronduit ruk in Parijs. Voor 126 euro kan je in NL op "Michelin" niveau eten als je even goed zoekt. Anyway, ik hou ook wel van de Franse keuken (foie gras).
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:12 schreef golfer het volgende:
want bij het uithalen van een bord is de opmerking: "Het heeft u allemaal weer voortreffelijk gesmaakt" als retorische vraag natuurlijk helemaal not-done.
Kreeft Thermidor is nog veel meer dan alleen kaas en sjalotten. . Ook normaal gesproken lekker hoor, maar juist bij de Rolls Royce onder de kreeften, de Oosterscheldekreeft jammer genoeg te overheersend en daardoor proef je de ietwat zoete smaak van die kreeft nauwelijks meer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou, behalve het darmkanaal, alles wel willen eten Golfer. Lijkt me heerlijk
Kreeft met sjalotten en oude kaas zou ik niet erg vinden.
Ik had 2 hele vies smakende happen, ook wat slijmerige substantie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou, behalve het darmkanaal, alles wel willen eten Golfer. Lijkt me heerlijk
Kreeft met sjalotten en oude kaas zou ik niet erg vinden.
Eens. Ik had ook meer zoet verwacht. Bijvoorbeeld de bonbons die op de site stonden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Phoenixbirdy; beetje zielig voor een high tea, vooral t zoete gedeelte. Maar voor niks is t idd prima
Spraken jullie Frans of Engels? En zij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef Wokschotel het volgende:
Als oudgediende lurker wil ik hier toch eens gepost hebben
Waar?
Restaurant Variations, Parijs
-knip-
Mooi. Ik ga er nu direct naartoe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef vats het volgende:
Net heerlijk Sushi gegeten bij de Jap hier om de hoek! (Morida is de naam) We waren met zijn tweeen en hadden
8 stuks Sushi met vette rauwe zalm en bosui
4 stuks Sushi met rauwe Makreel
2 stuks Sushi met rauwe Zeebaars en Sesam Olie
2 stuks Sushi met rauwe Wagyu Beef en bosui
1 x een salade met Beef en Ui
1 x een salade met Spinazie, Bacon en Knoflook
en hier bij ongelimiteerd verse Thee.
Totale kosten voor deze heerlijke maaltijd voor 2 personen = 234 RMB = 29.10 euro.
Deze tent is echt top, woon er zo ongeveer naast en heb tot nu toe alleen betere Sushi in Japan op!
weet ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Chocoladefondant hoort de binnenkant vloeibaar van te zijn.
En patat, sla en appelmoes bij de Oosterse kip met noedels is apart
Dus Mac z'n recensie in De Volkskrant klopte wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef Isegrim het volgende:
http://www.vanwisse.nl/uit-eten/sansan
Cijfer: 9!
Absoluut!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus Mac z'n recensie in De Volkskrant klopte wel.
Er zit, geloof ik, een foutje in je verslag, want je zegt ergens "Al sinds November 2011 open..." en de datum van je verslag zegt maart 2011. Dat zal toch dan wel maart 2012 zijn?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef RobinOok het volgende:
Ik geloof dat ik mijn verslag destijd hier niet geplakt heb.
Maar ik ben dus ook fan van 't eerste uur.![]()
http://robinuit.wordpress(...)n-restaurant-sansan/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |