Terecht toch? 3-4-3 tegen de aanvallers van Real is niet zo slim.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Barcelona durft tegen Real Madrid niet de 3-4-3 te spelen die ze anders nog wel eens willen gebruiken.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Barcelona durft tegen Real Madrid niet de 3-4-3 te spelen die ze anders nog wel eens willen gebruiken.
Haha, Zegt wel veel over je kennis.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Terecht toch? 3-4-3 tegen de aanvallers van Real is niet zo slim.
Want ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, Zegt wel veel over je kennis.
[..]
Met 3 verdedigers tegen geweld als Ronaldo, Higuain, Benzema etc is toch wel een beetje bluf weet je niet. Dan vraag je wel om problematische shitquote:
Anti-voetbal dus als we menigeen hier moeten geloven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met 3 verdedigers tegen geweld als Ronaldo, Higuain, Benzema etc is toch wel een beetje bluf weet je niet. Dan vraag je wel om problematische shit
Nee, Counteren is niet een vorm van anti-voetbal. Hoe Barça wel eens een counter uitspeelt is om een stijve van te krijgen. Die geven een schoolvoorbeeld aan counterkansen effectief gebruiken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Anti-voetbal dus als we menigeen hier moeten geloven.
Anita-voetbalquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe mooi kan Anit-voetbal zijn, wist niet dat het zo geweldig was
Hoop dat Ajax ook anti voetbal gaat spelen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Anti-voetbal![]()
![]()
als ze dit nou ook eens deden tegen Barcelona
quote:
Bazengoal. Is dat ook Anti-voetbal dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Anti-voetbal![]()
![]()
Anti Voetbal vs Anti Voetbalquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Anti-voetbal![]()
![]()
Ja ok, maar kijk dan tegen wie ze spelen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
Anti-voetbal![]()
![]()
Nee, ben geen Real hater.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier de Real en de Barca fans zijn.
Of noemen we het tegenwoordig Barca haters en Real haters?
Ja toch? countervoetbal is toch anti-voetbal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bazengoal. Is dat ook Anti-voetbal dan?
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja toch? countervoetbal is toch anti-voetbal?
Zondag ook weer antivoetbal van Ajax spottenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Zal dan wel een bazenwedstrijd worden met 2 anti-voetbal teams
pff, tegen het buitenaardse voetbal van Feijenoord? Kweenie man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag ook weer antivoetbal van Ajax spotten
Ik ben geen Real fan hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier de Real en de Barca fans zijn.
Of noemen we het tegenwoordig Barca haters en Real haters?
Op dit moment spelen ze anti-voetbal vind ik. Met Guidetti.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff, tegen het buitenaardse voetbal van Feijenoord? Kweenie man.
Het antivoetbal van Barça hatenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben geen Real fan hoor.Vind het een prachtige club, maar ik ben geen fan van ze ofzo.. Heb wel een grafhekel aan 'Barca' ja
Is dat verboden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het antivoetbal van Barça haten
Ach joch toch. Als je hulp nodig hebt met het verwerken van bepaalde dingen kun je me bellen man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben geen Real fan hoor.Vind het een prachtige club, maar ik ben geen fan van ze ofzo.. Heb wel een grafhekel aan 'Barca' ja
Zoiets als : "2e plaats is ook goed hoor!"quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ben geen Real hater.Ook een mooie club hoor.
Precies. Denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef Serko het volgende:
[..]
Zoiets als : "2e plaats is ook goed hoor!"
speciaal als "speciaal onderwijs"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik ben nou eenmaal een voetballiefhebber. Dus het ergert me nogal dat zo'n afschuwelijke club als Barcelona de sport kapot maakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik snap ook niet dat je een hekel kan hebben aan een voetbalclub. Er zijn wel ergere dingen. Tuurlijk kan je helemaal niks met een club hebben, maar haten?
Met het meest verhelderende voetbal ooit?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een voetballiefhebber. Dus het ergert me nogal dat zo'n afschuwelijke club als Barcelona de sport kapot maakt.
Sprakeloos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een voetballiefhebber. Dus het ergert me nogal dat zo'n afschuwelijke club als Barcelona de sport kapot maakt.
Meeste saaie en lelijke voetbal ooit bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met het meest verhelderende voetbal ooit?
Ze maken het niet kapot. Het is gewoon een totaal andere sport wat ze laten zien. Nooit eerder vertoond. Iets met aliens ofzo, daar komt het vandaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Anti-voetbal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Meeste saaie en lelijke voetbal ooit bedoel je?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies. Denk ikDie 2e sloeg nergens op haha, maar ik bedoel van, Madrid is ook een mooie club, maar tippen aan Barca kunnen ze vergeten, behalve als ze helemaal terug gaan naar de dagen van Di Stefano, toen de meeste mensen nog geen TV thuis haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn hier allemaal voetballiefhebber. Fijn dat je zo'n kleurrijke mening heb, maar dat hoef je toch iedereen in de strot te duwen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Achja, tippen aan Barca of niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:35 schreef Serko het volgende:
[..]
Die 2e sloeg nergens op haha, maar ik bedoel van, Madrid is ook een mooie club, maar tippen aan Barca kunnen ze vergeten, behalve als ze helemaal terug gaan naar de dagen van Di Stefano, toen de meeste mensen nog geen TV thuis hadden
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef inZanity het volgende:
Dit gaat Real natuurlijk 'gewoon' winnen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:31 schreef inZanity het volgende:
Deze gaat Real gewoon winnen denk ik, alvast de eerste tik uitdelen. De titel gaat ook naar Real dit seizoen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef inZanity het volgende:
Het zou me echt verbazen als Real deze wedstrijd niet weet te winnen, ze zijn momenteel gewoon een stuk beter. Hopelijk word het een mooie wedstrijd en gaat Barcelona niet wederom over tot spelbederf en anti-voetbal als het een beetje tegenzit.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef inZanity het volgende:
Normaal gesproken moet Real dit kunnen winnen, maar dat dachten we laatst ook.. Als Real er vol voor gaat en dit keer wel z'n gebruikelijke niveau weet te halen zie ik ze dit wel winnen. Zou natuurlijk ook mooi zijn voor Real om naast de landstitel ook de beker te pakken.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef inZanity het volgende:
Ben benieuwd. Lijkt me duidelijk dat Barcelona favoriet is, maar Real is zeker niet kansloos. Overigens zal Barcelona wel weer anti-voetbal spelen, wat het een stuk lastiger maakt en bovendien een stuk vervelender om naar te kijken aangezien je je het grootste gedeelte van de wedstrijd loopt te ergeren aan hun onsportieve spel. Daarom hoop ik dat Real het deze keer wel waarmaakt. Als Real hun gebruikelijke niveau haalt hebben ze zeker kans om te winnen van FC Barcelona, wat het wel moeilijk maakt is dat ze uit spelen. Maar ik durf er niks over te zeggen. Elke keer denk ik dat Real er klaar voor is en kunnen winnen en dan gaat het weer mis, het lijkt ondertussen steeds meer een mentale kwestie te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |