SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Nober op 08-08-2011 00:48:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Ze zullen inderdaad een stuk minder zijn zonder Afellay, hopelijk heeft Guardiola de oplossing.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ibi Afellay maar die heeft blessure dus Barça is kansloos tegen Real.
Zou dat een excuus zijn om te kunnen vasten of zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ibi Afellay maar die heeft blessure dus Barça is kansloos tegen Real.
Hij start gewoon met Pedro ipv Sanchez, en Abidal ipv Adriano en Busquets ipv Thiago.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Masterboy het volgende:
Opstelling Barca:
Valdes,Adriano,Pique,Puyol,Alves,Thiago,Xavi,Iniesta,Villa,Messi & Sanchez.
Guardiola zal waarschijnlijk toch niet spelen met Sanchez en Thiago
Twee...quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe dan? Madrid heeft pas één speler gekocht.
Abidalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij start gewoon met Pedro ipv Sanchez, en Abidal ipv Adriano en Busquets ipv Thiago.
Dus dezelfde elf als je gewend bent..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij start gewoon met Pedro ipv Sanchez, en Abidal ipv Adriano en Busquets ipv Thiago.
Uhu, niet meer dan logisch toch? Dit is immers de sterkst mogelijke opstelling.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus dezelfde elf als je gewend bent..
Valdes
Alves, Puyol, Piqué, Abidal
Busquets, Iniesta, Xavi
Messi
Villa, Pedro
Sahinquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe dan? Madrid heeft pas één speler gekocht.
Busquets, Piqué nog geblesseerd? Messi nog niet fit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uhu, niet meer dan logisch toch? Dit is immers de sterkst mogelijke opstelling.
Dan zullen Fontàs & Keita/Thiago wel spelen. Als Messi niet fit is wil ie alsnog spelen. Ik verwacht hem dan ook gewoon in de basis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:20 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Busquets, Piqué nog geblesseerd? Messi nog niet fit?
Ik ga mee met de VI deskundigen dat Real deze gaat winnen. Return moet ik dan nog zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zullen Fontàs & Keita wel spelen. Als Messi niet fit is wil ie alsnog spelen. Ik verwacht hem dan ook gewoon in de basis.
Ik denk niet dat Madrid gaat winnen. Simpelweg omdat Barca nog steeds een ploeg is en Madrid slechts een bij 1 gekocht zooitje is en zal blijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:25 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik ga mee met de VI deskundigen dat Real deze gaat winnen. Return moet ik dan nog zien.
Mooi zo'n uitspraak. Licht je hem ook even toe?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef Doublepain het volgende:
Barça heeft zijn leukste tijd gehad, Real gaat weer domineren.
Tuurlijk:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi zo'n uitspraak. Licht je hem ook even toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:14 schreef Doublepain het volgende:
Toch heeft Afellay ze in de finale gebracht.![]()
Real Madrid![]()
![]()
Ik denk dat Barca het dit seizoen moeilijk gaat krijgen. Ik ben altijd voor Barca, maar Real is dit jaar sterker geworden en met Mourinho aan het roer kunnen ze niet stuk. Word een spannend seizoen! Ik kan niet wachten tot de competitie begint.![]()
![]()
Coentrao en Sahin nieuwe basisspelers?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef DeNummer10 het volgende:
In welk opzicht is Real sterker geworden dan? En Mourinho kon het vorig jaar ook niet veranderen.![]()
Ze zijn meer een team geworden lijkt mij. Tweede jaar van Mourinho is altijd beter als zijn eerste. De spelers daar kennen elkaar beter en zijn nu meer op elkaar ingespeeld. Verder hebben ze een aantal goeie breedte aankopen gedaan denk ik.![]()
Voor wie moet Sahin erin komen? En Coentrao is goed, maar Marcelo was afgelopen seizoen niet minder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Coentrao en Sahin nieuwe basisspelers?![]()
Breedte-aankopen zijn per definitie niet goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:50 schreef Tetouanie het volgende:
Ze zijn meer een team geworden lijkt mij. Tweede jaar van Mourinho is altijd beter als zijn eerste. De spelers daar kennen elkaar beter en zijn nu meer op elkaar ingespeeld. Verder hebben ze een aantal goeie breedte aankopen gedaan denk ik.![]()
Verder kan Barca niet altijd superieur blijven. Dat gaat niet in sport. Na een tijdje zal het altijd minder gaan. Ik weet niet of dat nu al zo is, maar de voorbereiding zegt veel. Ze veroren van Chivas en van united. Dat Spanje van italie verloor zegt ook veel denk ik aangezien 70% van het Spaanse elftal uit Barca komt.![]()
Bij Mourinho weet je het inderdaad nooit. Zelf zou ik Khedira eruit halen voor Sahin. Marcelo heeft inderdaad goede wedstrijden. Coentrao is de betere verdediger.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Voor wie moet Sahin erin komen? En Coentrao is goed, maar Marcelo was afgelopen seizoen niet minder.![]()
Dan heb je dus werkelijk HE-LE-MAAL niks van die voorbereiding gezien, want ze speelden constant met een B-elftal. Bij het Spaanse elftal speelden 2 spelers van Barcelona mee. Dit zegt dus alles over jouw stelling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef Tetouanie het volgende:
Verder kan Barca niet altijd superieur blijven. Dat gaat niet in sport. Na een tijdje zal het altijd minder gaan. Ik weet niet of dat nu al zo is, maar de voorbereiding zegt veel. Ze veroren van Chivas en van united. Dat Spanje van italie verloor zegt ook veel denk ik aangezien 70% van het Spaanse elftal uit Barca komt.![]()
1e wedstrijd wint Real Madrid en 2e wedstrijd gelijkspel/winst voor Barca.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Klopt, zie Champions League 2009-10 halve finale, zie bekerfinale 2010-11. Maar een voorbereiding neem jij kennelijk zeer serieus. Ik ga er zelf vanuit dat FC Barcelona deze prijs koste wat het kost wil winnen, omdat ze de Super Copa alle vier de keren tegen Real Madrid hebben verloren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef Tetouanie het volgende:
Verder kan Barca niet altijd superieur blijven. Dat gaat niet in sport. Na een tijdje zal het altijd minder gaan. Ik weet niet of dat nu al zo is, maar de voorbereiding zegt veel. Ze veroren van Chivas en van united.Ga er maar aan staan, uit wedstrijd tegen drievoudig wereldkampioen Italië terwijl de eerste plaats van de FIFA Ranking op het spel staat, dat is zo'n zware druk die je gewoon niet kunt voorstellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef Tetouanie het volgende:
Dat Spanje van italie verloor zegt ook veel denk ik aangezien 70% van het Spaanse elftal uit Barca komt.![]()
![]()
Zo dat wordt een latertje vanavond .. Woensdag helemaal,
Ik neem donderdag een vrije dag
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Is toch de minst belangrijke prijs van het seizoen, dus of ze er koste wat het kost voor zullen gaan betwijfel ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt, zie Champions League 2009-10 halve finale, zie bekerfinale 2010-11. Maar een voorbereiding neem jij kennelijk zeer serieus. Ik ga er zelf vanuit dat FC Barcelona deze prijs koste wat het kost wil winnen, omdat ze de Super Copa alle vier de keren tegen Real Madrid hebben verloren.
Verder zijn het natuurlijk beide leuke ploegen om naar te kijken, waarschijnlijk de nummers 1 en 2 van de wereld, maar nummer 1 is nog steeds Barca en daar zie ik ook dit seizoen geen verandering in komen![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef Tetouanie het volgende:
![]()
Messi is ook niet wedstrijdfit maar zal waarschijnlijk wel starten in de basis.quote:Real Madrid afwezigen: Granero, Sahin. Onzeker: Sergio Ramos.
Barcelona afwezigen: Carles Puyol, Gerard Piqué, Xavi, Maxwell, Ibrahim Afellay.
Ben zelf erg benieuwd naar Sanchez.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Ik hoop eigenlijk op enorme opstootjes en irritaties bij de spelers, en dat bij alle classico's die gaan komen (incl hopelijk CL)
Zodat de boel mooi instort voor het EK en er dus weer een favoriet minder is![]()
![]()
Zou best kunnen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoop eigenlijk op enorme opstootjes en irritaties bij de spelers, en dat bij alle classico's die gaan komen (incl hopelijk CL)
Zodat de boel mooi instort voor het EK en er dus weer een favoriet minder isOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Deze gaat Real gewoon winnen denk ik, alvast de eerste tik uitdelen. De titel gaat ook naar Real dit seizoen.![]()
![]()
Mwah, Real heeft zich nu niet echt versterkt tov Barca. Sterker nog, ik vind dat Barca zich beter versterkt heeft deze zomer.
Maar we zien het over 9 maanden wel![]()
![]()
Als Real de titel haalt zal het verdiend zijn maar waarom denk je dat het dit jaar wel gaat lukken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:31 schreef inZanity het volgende:
De titel gaat ook naar Real dit seizoen.![]()
Aangezien jij er altijd naast zit, vind ik dit een post die het citeren waard is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:31 schreef inZanity het volgende:
Deze gaat Real gewoon winnen denk ik, alvast de eerste tik uitdelen. De titel gaat ook naar Real dit seizoen.![]()
Ik hoop dat Barca het net zo goed gaat doen als vorig jaar maar dat wordt gewoon een lastig verhaal nu Xavi fysiek in een dip zit. Dat is ook wel de reden waarom ze Fabregas gehaald hebben en ik verwacht dit seizoen veel van Thiago.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Gaat dit jaar sowieso niet lukken, was dus geen citaat waard.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Aangezien jij er altijd naast zit, vind ik dit een post die het citeren waard is.![]()
![]()
Guardiola: "It's a final: no excuses"
Roger Bogunyà
Despite having the whole squad around for only the past two days, Josep Guardiola doesn’t want any excuses ahead of the Spanish Super Cup which starts this Sunday at the Bernabeu. "This is a final and whoever wins will be the best team" he said.
For the Barça manager, playing the Spanish Super Cup is always good news. "We are fortunate to be playing it. It means we won something last season. We’ve been in it for the last 3 years" he said. After his words of praise for the competition, Guardiola is aware that the circumstances around the timing of the Super Cup, and the team they are playing, are not altogether favorable. "We’ve only been two days all together and Madrid has had a flawless preseason. From what I've seen, they’re just like they were last year".
Who will play is the big question
After only two training sessions with the entire squad, together with the fact that lots of the players haven’t played in the preseason with the team, like Alexis, Mascherano, Messi and Alves, there is a big question mark about who’ll start in Madrid. "Messi and Mascherano have come back looking in good shape. They are the ones who have had the shortest holidays, only three weeks. When you have less time off you need less time to get into shape" he said about the Argentinian players. With regard to the others, Guardiola prefers to wait until Sunday. However, he warned that not all players are ready to play 90 minutes.
To the Bernabeu with ambition
Guardiola wanted to make it clear that there will be no excuses. "We’re playing a final and there can’t be any possible excuses. If I’d wanted them to be fitter then I’d have called them back earlier. The rest was important" he stressed. However, he warned that a 3-1 defeat like last season’s first leg of the Super Cup against Sevilla, would be practically definitive against Real Madrid. "The tie will be practically decided on Sunday. Whenever we’ve come back with a good result from the Bernabeu it’s because we’ve been ambitious" he added.
"It will help us to get into competitive shape"
The fact that they’re playing Madrid early on also has its positive side. According to Guardiola it will "help us to get into a competitive frame of mind for the near future", because the European Super Cup, and the start of the League, come immediately after the double battle against Madrid.
How are Real Madrid going to play? "It's very difficult to figure out how they’re going to play. They sat back in the first half of the first leg of the semifinals, and in the second half they pressurised us high up the pitch. They have a lot in their locker. We have to be cautious. Beating them is really tough" he stressed.
Puyol close to being fit
Looking beyond the Super Cup, Guardiola has discarded signing a central defender and indicated that Carles Puyol’s recovery is on the right track. "I'm not a doctor, but I think that in a short time he’ll be back with us. He’s training without pain" he said.
With regard to Cesc he reminded everybody that "he’s not here yet….according to the information I have, everything is very advanced but not quite finalised. He’s still an Arsenal player. If he comes or not, Barça will still have a good midfield" he concluded.![]()
Mourinho: "We haven't just been preparing for the Spanish Super Cup, but for the whole campaign"
"We worked intensely this month in order to be in the best possible form at this stage"
Jose Mourinho addressed the media after Real Madrid's training session at the Bernabeu. The coach talked about the preseason and tomorrow's match against Barcelona in the Spanish Super Cup.
"Ramos and Benzema will be starters tomorrow. Di Maria and Coentrao are the only uncertainties and we'll leave it that way. The Spanish Super Cup is an isolated tournament that doesn't have much to do with what follows in the future. I normally say it is the most important tournament of the summer and the least important in the season. We want to win it and so does our opponent."
"We had 26 training sessions and played seven friendlies during the preseason. Each session lasted 90 minutes, just as our games did. Today's session is out of that context. We planned the preseason the best way we could. We haven't just been preparing for the Spanish Super Cup, but for the whole campaign. The work we did throughout the month won't be at stake tomorrow. We're working for the entire season."
"I intend the squad to stay as it is. I don't want anyone from the essential core to leave and I don't want anyone to arrive. We have versatile players, which is very significant. I have faith in them and they in me. We have a small squad, but the Castilla players are more mature now and can help us, while we in turn help them. I hope to reach the end of the season with this squad."
"The team has been away from home for a long time due to our US and China tours, and also because of international games. We were in Madrid only for a couple of days between our US and China stints. People missed them, and the championship and the travelling it entails is about to start. This is a good chance for them to feel relaxed at home."
"I don't talk about the Champions League because I'm suspended. It means a lot to me that UEFA reduced my suspension. They didn't reduce it more because it would have been strange to do so. It was a great victory."
"We must play tomorrow and on Wednesday and I would obviously like to know it there's going to be a players' strike in order to plan well for Wednesday and Sunday. If we don't play next weekend I'll give my men the day off on Thursday and Friday, but they'll have to train if nothing is decided yet. I can't do anything about it."
"Sahin is improving, despite the fact some people with bad intentions said he was injured. He has recovered well and will train with the team after the match against Athletic Bilbao. Varane is a kid with enormous potential, but he's young and has to work hard. He is intelligent and knows he has much to improve on, but he has great potential. We have great faith in him and he's won us over with his hard work and humble nature. It's easy for people to fall in love with him. He trained like never before in his life today with 57,000 people watching. He is a great player."![]()
Real: Casillas; Sergio Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo; Xabi Alonso, Khedira, Özil; Cristiano Ronaldo, Benzema, Di María
Barça: Valdés; Alves, Mascherano, Abidal, Adriano; Thiago, Keita, Iniesta; Messi, Alexis Sanchez, Villa
Debuut voor Sanchez.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
twitter:SPORT1_nl twitterde op zondag 14-08-2011 om 21:30:25Nu nog even snel naar de wc, want straks is het anderhalf uur lang oorlog in Santiago Bernabéu! #sport1 #reabar #totstraks reageer retweet
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
En hoe vaak Alves zich van het veld laat dragen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd hoeveel schwalbes Mascherano gaat maken![]()
Ben benieuwd hoe vaak jij Barcelonaquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd hoeveel schwalbes Mascherano gaat makenzult schrijven
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
en Busquets zijn hand voor zijn hoofd houd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En hoe vaak Alves zich van het veld laat dragen.![]()
en Messi valt en naar de scheids kijkt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2011 21:38:13 ]![]()
Dat dat filmpje maar drie minuten duurt.quote:![]()
Moet je eens de aanbevolen ernaast bekijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat dat filmpje maar drie minuten duurt.![]()
Barcelona Hollywood Cheaters
The true reason why Barcelona win
David Villa dives & Arbeloa's revenge
Sergio Busquets Oscar Winning Peformance Against Inter Milan
Fc Barcelona - Top 10 Dives
Inter vs FC Barcelona (3-1) Messi Diver 6th min
![]()
![]()
KUT!!! S1 ligt er bij mij uit
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb gewoon een stream van Sport 1
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nee met heel veel mazzel op Sopcast.quote:
C'est la vie
Ik heb een echtequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met heel veel mazzel op Sopcast.![]()
![]()
Heb ook maar DSC 4 aangezetquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met heel veel mazzel op Sopcast.
Ik ga maar even stoppen met posten hier...What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik ook, lekker op de bank kijken zonder al dat getroll hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ga maar even stoppen met posten hier...![]()
Dan weet je dat het een mooie voetbalavond wordt.twitter:SPORT1_nl twitterde op zondag 14-08-2011 om 21:58:24Hala Madrid schalt door de speakers van Bernabeu. Het kapsel van Ronaldo zit perfect, de schoenen van Messi glimmen #reabar reageer retweet
![]()
Volgens mij heeft Sierd dit zelf getwittertquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Gramulanion het volgende:
Dan weet je dat het een mooie voetbalavond wordt.twitter:SPORT1_nl twitterde op zondag 14-08-2011 om 21:58:24Hala Madrid schalt door de speakers van Bernabeu. Het kapsel van Ronaldo zit perfect, de schoenen van Messi glimmen #reabar reageer retweet
Jaquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sierd dit zelf getwittert
C'est la vie
Belachelijk, voor zo'n flutprijsje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Over drie als het twee keer 0-0, 1-1, 0-1, 1-0 enzovoorts is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zet je HD bril op.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:08 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat een belachelijk slecht beeld bij sport1.nl..![]()
Over 5 als je zo doorgaat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Belachelijk, voor zo'n flutprijsje.![]()
![]()
Achteraf lijkt die redding wat spectaculairder dan dat hij is, vooral omdat Valdes een dwerg is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
Haha, bij mij is nu pas die redding![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
Haha, bij mij is nu pas die reddinghttp://www.firstrowsports(...)vs-fc-barcelona.htmlquote:![]()
Paupers met hun kutstreampjes die overal 2 minuten later op reageren
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZO GOLAZOVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!1![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef TheDutchguy het volgende:
Barcelona speelt slecht. Ben benieuwd wanneer de spelers gaan stemmen over de coach![]()
![]()
Dat zullen ze eerst met Cruijff moeten overleggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef TheDutchguy het volgende:
Barcelona speelt slecht. Ben benieuwd wanneer de spelers gaan stemmen over de coach![]()
Moeten ze wel helemaal naar Spanje gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zullen ze eerst met Cruijff moeten overleggen![]()
Nee want dit zijn wel professionals.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef TheDutchguy het volgende:
Barcelona speelt slecht. Ben benieuwd wanneer de spelers gaan stemmen over de coachC'est la vie
Inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Gramulanion het volgende:
Wat zijn die Barcelona-shirts toch hondslelijk.![]()
Hoe zit het trouwens met Fabregas? Is het al officieel?#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Morgen wouden ze het dacht ik pas bekend makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe zit het trouwens met Fabregas? Is het al officieel?![]()
In het bos?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Morgen wouden ze het dacht ik pas bekend makenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eens. Iemand een linkje waar ik een shirt van vorig jaar in maat S zou kunnen kopen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Gramulanion het volgende:
Wat zijn die Barcelona-shirts toch hondslelijk.![]()
![]()
SPORT1 DOET HET HIER WEER!!
shit, nog steeds 1-0What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://shop.fcbarcelona.c(...)or.aspx?selector=285quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Eens. Iemand een linkje waar ik een shirt van vorig jaar in maat S zou kunnen kopen?
Voor een zeer aantrekkelijk prijsje.
Citius, Altius, Fortius.![]()
Nee. Had waarschijnlijk 1 omhoog getrokkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Rijstbal het volgende:
Shirt van Ronaldo heeft 1 lange en 1 korte mouw![]()
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nee. Had waarschijnlijk 1 omhoog getrokken
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Volgens mij niet. Hij heeft een korte mouw en een lange mouw. Wel een wit shirtje met lange mouwen eronder waardoor het niet zo opvalt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nee. Had waarschijnlijk 1 omhoog getrokken![]()
Verkapt ik ben daar ook geweest post.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik hoor diezelfde kerel schreeuwen als toen ik in het stadion zat
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
haha, dat worden collector's items natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://shop.fcbarcelona.c(...)or.aspx?selector=285
Voor een zeer aantrekkelijk prijsje.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Verkapt ik ben daar ook geweest post.![]()
![]()
Ik was er in de Copa del Rey finale live bijquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Verkapt ik ben daar ook geweest post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geblesseerdquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar is krullenbol in de verdediging van Barça gebleven?![]()
Denk dat ie lekker naast Shakira ligtquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft een transfer naar Willem II te pakken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft een transfer naar Willem II te pakken.![]()
![]()
Oh nee das Pikequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie lekker naast Shakira ligt![]()
Mag ook wel een keer. Normaal is het altijd gegeil op barca.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef DeMessias het volgende:
Wat een Real gefap op m'n livestream![]()
Nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft een transfer naar Willem II te pakken.! Nja Madrid heeft er meer zin in vandaag
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
wie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Is Barça wel eens bij het goal van Real geweest?![]()
Is het ook van het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Toxor het volgende:
Nou dit is 100% winst voor Real, Barca speelt alsof het de eerste keer is.![]()
Zijn bijwerkingen van zijn doping groeihormonen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Rijstbal het volgende:
Messi lijkt wel een paar kilo aangekomen.![]()
We zijn er nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Toxor het volgende:
Nou dit is 100% winst voor Real, Barca speelt alsof het de eerste keer is.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Vond het trouwens geen Van Bronckhorstje hoor.
Maar wat een geschreeuw van Sierd itt de goal van Madrid
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sierd overdrijft graagquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat een goal. Maar echt geen Bronckhorstje!
Ik ga niet meer meelezen. mn stream loopt een halve minuut achter
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Haha true, alleen 100% weten we nu niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Toxor het volgende:
[..]
Haha gelukkig niet, kan snel gaan hé
Nu maar gewoon eens verder kijken
Barcelona maakt geen overtredingen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:40 schreef chufi het volgende:
mooie goal van Villa , maar die scheids fluit alleen maar tegen madrid of in iig niet voor Madrid![]()
Typische commentaar van Reals kant als ze niet kunnen winnen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:40 schreef chufi het volgende:
mooie goal van Villa , maar die scheids fluit alleen maar tegen madrid of in iig niet voor Madrid![]()
Sport1 jonguh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ga niet meer meelezen. mn stream loopt een halve minuut achter![]()
Jij bent naar een andere match aan het kijken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef Nober het volgende:
Barcelona neemt t over, Madrid had de openingsfase![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef Nober het volgende:
Barcelona neemt t over, Madrid had de openingsfase![]()
![]()
![]()
Jij boos?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Jij bent naar een andere match aan het kijken?
Barca![]()
![]()
Heeft ie al een tijdjequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
hij heeft trouwens een bezoekje bij de kapper gebracht.![]()
Eerlijk = eerlijk. Real is beter.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: