SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Nober op 08-08-2011 00:48:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Ze zullen inderdaad een stuk minder zijn zonder Afellay, hopelijk heeft Guardiola de oplossing.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ibi Afellay maar die heeft blessure dus Barça is kansloos tegen Real.
Zou dat een excuus zijn om te kunnen vasten of zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ibi Afellay maar die heeft blessure dus Barça is kansloos tegen Real.
Hij start gewoon met Pedro ipv Sanchez, en Abidal ipv Adriano en Busquets ipv Thiago.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Masterboy het volgende:
Opstelling Barca:
Valdes,Adriano,Pique,Puyol,Alves,Thiago,Xavi,Iniesta,Villa,Messi & Sanchez.
Guardiola zal waarschijnlijk toch niet spelen met Sanchez en Thiago
Twee...quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe dan? Madrid heeft pas één speler gekocht.
Abidalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij start gewoon met Pedro ipv Sanchez, en Abidal ipv Adriano en Busquets ipv Thiago.
Dus dezelfde elf als je gewend bent..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij start gewoon met Pedro ipv Sanchez, en Abidal ipv Adriano en Busquets ipv Thiago.
Uhu, niet meer dan logisch toch? Dit is immers de sterkst mogelijke opstelling.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus dezelfde elf als je gewend bent..
Valdes
Alves, Puyol, Piqué, Abidal
Busquets, Iniesta, Xavi
Messi
Villa, Pedro
Sahinquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe dan? Madrid heeft pas één speler gekocht.
Busquets, Piqué nog geblesseerd? Messi nog niet fit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uhu, niet meer dan logisch toch? Dit is immers de sterkst mogelijke opstelling.
Dan zullen Fontàs & Keita/Thiago wel spelen. Als Messi niet fit is wil ie alsnog spelen. Ik verwacht hem dan ook gewoon in de basis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:20 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Busquets, Piqué nog geblesseerd? Messi nog niet fit?
Ik ga mee met de VI deskundigen dat Real deze gaat winnen. Return moet ik dan nog zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zullen Fontàs & Keita wel spelen. Als Messi niet fit is wil ie alsnog spelen. Ik verwacht hem dan ook gewoon in de basis.
Ik denk niet dat Madrid gaat winnen. Simpelweg omdat Barca nog steeds een ploeg is en Madrid slechts een bij 1 gekocht zooitje is en zal blijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:25 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik ga mee met de VI deskundigen dat Real deze gaat winnen. Return moet ik dan nog zien.
Mooi zo'n uitspraak. Licht je hem ook even toe?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef Doublepain het volgende:
Barça heeft zijn leukste tijd gehad, Real gaat weer domineren.
Tuurlijk:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi zo'n uitspraak. Licht je hem ook even toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:14 schreef Doublepain het volgende:
Toch heeft Afellay ze in de finale gebracht.![]()
Real Madrid![]()
![]()
Ik denk dat Barca het dit seizoen moeilijk gaat krijgen. Ik ben altijd voor Barca, maar Real is dit jaar sterker geworden en met Mourinho aan het roer kunnen ze niet stuk. Word een spannend seizoen! Ik kan niet wachten tot de competitie begint.![]()
![]()
Coentrao en Sahin nieuwe basisspelers?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef DeNummer10 het volgende:
In welk opzicht is Real sterker geworden dan? En Mourinho kon het vorig jaar ook niet veranderen.![]()
Ze zijn meer een team geworden lijkt mij. Tweede jaar van Mourinho is altijd beter als zijn eerste. De spelers daar kennen elkaar beter en zijn nu meer op elkaar ingespeeld. Verder hebben ze een aantal goeie breedte aankopen gedaan denk ik.![]()
Voor wie moet Sahin erin komen? En Coentrao is goed, maar Marcelo was afgelopen seizoen niet minder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Coentrao en Sahin nieuwe basisspelers?![]()
Breedte-aankopen zijn per definitie niet goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:50 schreef Tetouanie het volgende:
Ze zijn meer een team geworden lijkt mij. Tweede jaar van Mourinho is altijd beter als zijn eerste. De spelers daar kennen elkaar beter en zijn nu meer op elkaar ingespeeld. Verder hebben ze een aantal goeie breedte aankopen gedaan denk ik.![]()
Verder kan Barca niet altijd superieur blijven. Dat gaat niet in sport. Na een tijdje zal het altijd minder gaan. Ik weet niet of dat nu al zo is, maar de voorbereiding zegt veel. Ze veroren van Chivas en van united. Dat Spanje van italie verloor zegt ook veel denk ik aangezien 70% van het Spaanse elftal uit Barca komt.![]()
Bij Mourinho weet je het inderdaad nooit. Zelf zou ik Khedira eruit halen voor Sahin. Marcelo heeft inderdaad goede wedstrijden. Coentrao is de betere verdediger.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Voor wie moet Sahin erin komen? En Coentrao is goed, maar Marcelo was afgelopen seizoen niet minder.![]()
Dan heb je dus werkelijk HE-LE-MAAL niks van die voorbereiding gezien, want ze speelden constant met een B-elftal. Bij het Spaanse elftal speelden 2 spelers van Barcelona mee. Dit zegt dus alles over jouw stelling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef Tetouanie het volgende:
Verder kan Barca niet altijd superieur blijven. Dat gaat niet in sport. Na een tijdje zal het altijd minder gaan. Ik weet niet of dat nu al zo is, maar de voorbereiding zegt veel. Ze veroren van Chivas en van united. Dat Spanje van italie verloor zegt ook veel denk ik aangezien 70% van het Spaanse elftal uit Barca komt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: