Het niveau van die Wimby finale was echt niet zo hoog. Sowieso een zeer overrated pot. De eerste 2 sets waren echt armoede, en pas vanaf 3e set Tiebreak werd het leuk. En het niveau. tsja...Maar een legendarische wedstrijd was het zeker ook door de onderbrekingen en de duisternis etc. De spanning vergoedde veel. (Het is zeker de meest legendarische pot die ze gespeeld hebben)quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Afgezien van de vierde set vond ik de US open finale van vorig jaar qua niveau hoger (van de partijen die ik gezien heb dan).
quote:Viktoria Azarenka gaat Maria Sharapova achterna. Niet omdat de Wit-Russische met haar schoonheid plots het ene sponsorcontract na het andere binnenrijft, wél omdat ook zij op de baan ook heel wat 'afkreunt'. Om u een idee te geven: De 91,4 decibel die opgetekend werd, staat gelijk aan het geluid van een grasmaaier.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kut NadalIk voel nu al dat ie dat ene breakpoint gaat benutten omdat Federer door de wind een smash misslaat.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:35 schreef TheGeneral het volgende:
Federer wint de toss, kiest voor de andere kant. Nadal kiest ervoor om te ontvangen.
bij dat laatste moest ik even ergens anders aan denkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:35 schreef TheGeneral het volgende:
Federer wint de toss, kiest voor de andere kant. Nadal kiest ervoor om te ontvangen.
He bah.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:37 schreef alors het volgende:
[..]
bij dat laatste moest ik even ergens anders aan denken
Ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Afgezien van de vierde set vond ik de US open finale van vorig jaar qua niveau hoger (van de partijen die ik gezien heb dan).
Federer begint altijd wel scherp en Nadal krijgt de vorm wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |