Mooi verhaal, klinkt als een prima examen tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik moest om 14:55 afrijden. Ik had daarvoor even ingereden en de instructeur zei dat het niet zo best ging. Ik vond het zelf wel redelijk gaan, maar hij zei dat er nog wat puntjes op de i's gezet moesten worden. Ik was geschrokken, maar goed, ik bleef wel rustig. Het vervelendst vond ik dat ik een beetje ziek ben.
Toen moest ik rijden. De route was niet zo heel moeilijk. Eerst even op het industrieterrein, daarna de rondweg op (70km/u). Vervolgens de stad uit en het platteland in (60 km/u). Door wat dorpjes (30 km/u) en daarna via de "snelweg" weer terug (100km/u). Het was druk en ik kon mooi wat inhaalacties inzetten. Ik durfde niet te ver over de maximum snelheid te gaan. Dat was dan ook het enige puntje waar de examinator over begon. Ik had gerust wat sneller gemogen om de inhaalactie vlotter af te ronden. Maar hij kon zich wel voorstellen dat ik dat niet deed op een examen.
That's it. Eigenlijk een heel soepel ritje.
Nu zo snel mogelijk mijn BMW ophalen
Bikk0l! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:39 schreef Joooo-pi het volgende:
IK BEN GESLAAGD
Het was koud, maar het ging prima
Dan wil je niet weten hoe ik gisteren op kantoor kwam.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef BadderAapje het volgende:
Gister mijn eerste motorrijles gehad, ik ben helemaal verkocht.
Echt zoveel beter dan achterop of met de auto rijden, wordt er al blij van als ik eraan denk.
Ik denk dat je de post erboven wilde quoten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten hoe ik gisteren op kantoor kwam.
Brede smile op mijn bakkes dat ik eindelijk weer kon opstappen.
Succes
Volgens mij heeft (bijna) iedereen dat na een eerste lesquote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef BadderAapje het volgende:
Gister mijn eerste motorrijles gehad, ik ben helemaal verkocht.
Echt zoveel beter dan achterop of met de auto rijden, wordt er al blij van als ik eraan denk.
Dinsdagochtend kwaaltjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik denk dat je de post erboven wilde quoten?
[..]
Volgens mij heeft (bijna) iedereen dat na een eerste les
Ook wel terecht, motorrijden is gewoon heel erg tof
Dat heb ik zeker. Zodra ik mijn auto verkocht krijg neem ik zoiezo contact met je op indien de motor er nog is. Had hem ook al op het MF zien staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:28 schreef crossover het volgende:
Iemand hier die eventueel geinteresseerd is in mijn Bandit? Het is mij zeer goed bevallen als eerste motor na het behalen van mijn rijbewijsWellicht dus interessant voor iemand hier.
Oke, maar dit weekend komen de eerste geinteresseerden al kijken. Neem eventueel contact met me op via de link van Marktplaats (met de vermelding van FOK!).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:06 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker. Zodra ik mijn auto verkocht krijg neem ik zoiezo contact met je op indien de motor er nog is. Had hem ook al op het MF zien staan.
Dan sta je vanaf heden bij de geslaagden van 2012quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:04 schreef t0sti het volgende:
ik zie dat mijn AVD examen nog niet in de OP staat?
ik ben 9 januari 2012 namelijk geslaagd![]()
alles in 1 keer gehaald![]()
vanavond eindelijk mn suzuki proberenblij dat die sneeuw weg is
Wat doe je nog binnen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Succes
Ik heb vandaag mijn rijbewijs opgehaald.
Eensch, prachtig weer om te rijden nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat doe je nog binnen?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moet m'n motor nog ophalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat doe je nog binnen?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook gewoon gelijk voor een R1 gaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef Gokhan03 het volgende:
Gisteren heeft een vriend van me(met wie ik op hetzelfde moment met lessen ben begonnen) een R6 gekocht uit 2004. Wat een beest van een motor hey. Ik zat er even op en woowwIk ga zeker een supersport halen nu.
Vorig week was ik dus in Nijmegen bij Termaat en zat ik op een R6 uit (2010/2011/2012) en die was echt TE. Stuur was te laag waardoor ik op de motor letterlijk lag. Die uit 2004 zat echt goed.
ja breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:58 schreef Nickenator het volgende:
Vrijdag les gehad, examen wordt aangevraagd. "Als je rijdt zoals vandaag had je waarschijnlijk je examen gehaald" Moet dus nog paar weekjes wachten
Oh da's effe lullig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja breek me de bek niet openik ben ook al tijdje bezig om dat examen gedaan te krijgen maar ze waren ongelooflijk traag met verwerken van de eigen verklaring en nu moet ik nog een maand wachten omdat ze die geannuleerde examens in moeten halen en die krijgen voorrang
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb vandaag mijn motor opgehaald. Eerst 5 minuten proef gereden en daarna naar huis (70 km).
Wat een feest. Wat rijdt dat mooi
2e handsjes op de beurs zou ik niet snel kopen eerlijk gezegd, geen mogelijkheid tot proeflessen en alles ook en heb zelf ook niet het idee dat ze echt goedkoop zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef Tankiej het volgende:
Ik ga zaterdag naar de beurs
Ik heb een motor nodig, dus ik ga wel even bij de tweedehandsjes kijken die op de beurs staan. En ik ga even kijken naar motorjeans, maar nog niet aanschaffen. Verwacht de komende tijd nog wel (flink) af te vallen
Kopen was ik ook niet van plan, maar kijken. Even zitten en passen of ik er op pas met mijn enorme lengtequote:Op woensdag 22 februari 2012 18:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
2e handsjes op de beurs zou ik niet snel kopen eerlijk gezegd, geen mogelijkheid tot proeflessen en alles ook en heb zelf ook niet het idee dat ze echt goedkoop zijn.
Pas maar opquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kopen was ik ook niet van plan, maar kijken. Even zitten en passen of ik er op pas met mijn enorme lengte
Op die manier kan ik dan later beslissen of ik wel of niet op een bepaalde advertentie van een motor reageer. Daarnaast wil ik sowieso een proefrit maken voordat ik koop
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Pas maar op. Zo ging ik ook naar de beurs. Eind van de dag had ik wel een motor gekocht
. Je koopt de motor toch onder voorbehoud van proefrit, dus die proefrit komt wel.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Pas maar op. Zo ging ik ook naar de beurs. Eind van de dag had ik wel een motor gekocht
. Je koopt de motor toch onder voorbehoud van proefrit, dus die proefrit komt wel.
Ach, als je precies vindt wat je zoekt en ook nog voor een goeie prijs, dan laat je 'm toch niet staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]![]()
Ik ben toch echt van plan om niks te kopen
Maar het punt is dat ik nu nog niet het geld uit wil/kan geven voor een motor, dat word hem pas eind maart/begin aprilquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ach, als je precies vindt wat je zoekt en ook nog voor een goeie prijs, dan laat je 'm toch niet staan
Welke types heb je eigenlijk op het oog?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik nu nog niet het geld uit wil/kan geven voor een motor, dat word hem pas eind maart/begin april
Het liefste ga ik voor een SV650N van na 2004. Maar die worden heel weinig aangeboden voor een prijs dat binnen mijn budget valt.. Daarnaast kijk ik ook nog wel naar een Bandit, Fazer (FZS) of andere nakeds met 600 - 800 ccquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Welke types heb je eigenlijk op het oog?
Leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Het liefste ga ik voor een SV650N van na 2004. Maar die worden heel weinig aangeboden voor een prijs dat binnen mijn budget valt.. Daarnaast kijk ik ook nog wel naar een Bandit, Fazer (FZS) of andere nakeds met 600 - 800 cc
Inderdaad! Is meer dan genoeg om goed te leren sturenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Leuk!
Ook niet te zwaar. Dat wilde ik ook niet hoor. Dat kan later altijd nog.
Zoals je misschien nog weet ben ik gestart met een FZS 600 uit 2002 ofzo is hij (oude model). Is een prima ding voor mijn 1.90 en bevalt me zeer goed. Lekker fel ook met zijn 600 cc. Met jouw budget kan je een leuk dingetje van 2004 wel vinden hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad! Is meer dan genoeg om goed te leren sturen
Die heeft toch ook iets van 100pk? Dat is ook wel genoeg volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zoals je misschien nog weet ben ik gestart met een FZS 600 uit 2002 ofzo is hij (oude model). Is een prima ding voor mijn 1.90 en bevalt me zeer goed. Lekker fel ook met zijn 600 cc. Met jouw budget kan je een leuk dingetje van 2004 wel vinden hoor
Die Bandit en Fazer waren ook mijn 1e keuzes (+ Thundercat ook een optie) maar uiteindelijk is het een SV650S uit 2007 geworden nadat ik er een proefrit op had gemaakt. Eerst denk je dat die 72pk niet genoeg zal zijn vergeleken met de 100 van die andere 3 maar met zo'n v-twin valt dat nog behoorlijk mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Het liefste ga ik voor een SV650N van na 2004. Maar die worden heel weinig aangeboden voor een prijs dat binnen mijn budget valt.. Daarnaast kijk ik ook nog wel naar een Bandit, Fazer (FZS) of andere nakeds met 600 - 800 cc
En het grote voordeel, zo'n v-twin klinkt geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Die Bandit en Fazer waren ook mijn 1e keuzes (+ Thundercat ook een optie) maar uiteindelijk is het een SV650S uit 2007 geworden nadat ik er een proefrit op had gemaakt. Eerst denk je dat die 72pk niet genoeg zal zijn vergeleken met de 100 van die andere 3 maar met zo'n v-twin valt dat nog behoorlijk mee.Het enige nadeel is dat de SV ook wat duurder is als je er per se eentje vanaf dat jaartal wil (wat ook logisch is, die oudere vind ik niet mooi).
Ik les op een CBF500 en zag dat hij tegen de 110k km zit haha. Stevige dingen zijn het.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een CBR 600f uit 2004?
25000 gelopen, net nieuwe banden en een nok as spanner.
Pics/prijs/link naar advertentie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een CBR 600f uit 2004?
25000 gelopen, net nieuwe banden en een nok as spanner.
Is nog geen advertentie, maar zat te denken aan 4000 euro.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Pics/prijs/link naar advertentie?
Ja hoor was meer om interesse te peilenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Anne het volgende:
Zou je asjeblieft een topic in V&A willen openen? PTA is daar niet voor bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |