quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
Had ook een nachtmerrie vannacht.En dit is srs. Ik droomde dat ik overal brood met pindakaas had laten slingeren terwijl ik dacht dat ik het had opgegeten. Dus dat waren dus allemaal kcals die ik achterliep en nog moest opvullen. Half paniekerig ze allemaal op zitten eten, ze waren overal verstopt.
Echt wat-de _-neuk.
Gerelateerde vraag: Hoe lang wachten jullie tussen elke rep bij de grote compounds? Ik ben van 'geen wachttijd' naar 'na elke rep 5-10 seconden puffen' gegaan terwijl ik mn gewicht omhoog trainde (bij squat, deadlift) en dichter bij mn max kwam.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:57 schreef borstmelk het volgende:
Wat doen jullie trouwens in de rust. Ik zelf moet tijdens t squatten 5 minuten rust hebben tussen de setjes anders krijg ik t gewoon niet omhoog.
Meestal ga ik dan droog naar mijn notitiboekje staren en muziek kiezen maar ik zie dat sommige een grote haat heeft aan mensen die dit doen?
sowieso geen superdudes foto posten, want hier kan je weinig uit opmakenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/842/bbava.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img842.imageshack.us/img842/9896/bbava.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik dacht ik gooi er ook weer eens een progressiefoto op. Iemand een schatting van mijn vetpercentage? Volgens weegschaal is het 18,5%, maar notsureifweegschaalissrs. Abs zijn flexed obviously.
is niet erg, pak zoveel rust als je nodig hebt. Wordt vanzelf minder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:57 schreef borstmelk het volgende:
Wat doen jullie trouwens in de rust. Ik zelf moet tijdens t squatten 5 minuten rust hebben tussen de setjes anders krijg ik t gewoon niet omhoog.
Meestal ga ik dan droog naar mijn notitiboekje staren en muziek kiezen maar ik zie dat sommige een grote haat heeft aan mensen die dit doen?
Dat dacht ik ook idd. Haha, heb geen blackberry en zal hem ook niet op sociale media uploaden. Ik kwam gewoon uit de douche en dacht "Damn, wat ben ik toch lekker" en schoot een fototje. Not srsquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Stuk minder dan 18.5%, dat wel. Goede BlackBerry Avatar .jpg trouwens.
Ach herkenbaar. Ik heb inmiddels 3.9 GB aan narcistisch materiaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook idd. Haha, heb geen blackberry en zal hem ook niet op sociale media uploaden. Ik kwam gewoon uit de douche en dacht "Damn, wat ben ik toch lekker" en schoot een fototje. Not srs
semi-srs
Ik kan geen andere foto's maken. Kga me ma niet vragen een foto van me te maken als ik een BB pose doe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:36 schreef Kroc het volgende:
[..]
sowieso geen superdudes foto posten, want hier kan je weinig uit opmaken
Hmm dat is een goede, zal ff kijken of ik die op m'n mobiel heb. Dan maak ik morgen bij daglicht wel een goede.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef Kroc het volgende:
ik neem aan dat je een timer functie heb, dan op een plank tegen een boek aanleggen en ziek flexen jeweet
geen flauw idee man, zal wel niet zo hoog zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hmm dat is een goede, zal ff kijken of ik die op m'n mobiel heb. Dan maak ik morgen bij daglicht wel een goede.
Edit: maar als je nu mijn bf% moet schatten, wat zou je zeggen? 15-16%?
Je buikspieren zijn wel duidelijk te zien, ik zou zeggen dat je zeker op 10% tot 12% zit. Misschien wel lager zelfs!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/842/bbava.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img842.imageshack.us/img842/9896/bbava.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik dacht ik gooi er ook weer eens een progressiefoto op. Iemand een schatting van mijn vetpercentage? Volgens weegschaal is het 18,5%, maar notsureifweegschaalissrs. Abs zijn flexed obviously.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar de gym voor een rematch van gisteren, kus op jullie neuzen.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hmm dat is een goede, zal ff kijken of ik die op m'n mobiel heb. Dan maak ik morgen bij daglicht wel een goede.
Edit: maar als je nu mijn bf% moet schatten, wat zou je zeggen? 15-16%?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef Panzermaus het volgende:
Herkenbaar, rugfoto's doe ik altijd kunstig met de frontcam van mijn telefoon en dan voor de badkamerspiegel.En dan op het scherm kijken en schieten. Krijg je dit soort resultaten mee. Om in da_unfuckwithable85 zijn stijl te blijven ook nog black&white.
Mooi fysiek gezien de tijd die je traint. Stiekem ben jij gewoon een meso die zich vroeger zwaar ondervoeddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar de gym voor een rematch van gisteren, kus op jullie neuzen.
Of toch du vader?
Yep,, heb ik ook al een keer geoppertquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mooi fysiek gezien de tijd die je traint. Stiekem ben jij gewoon een meso die zich vroeger zwaar ondervoedde
Sta je scheef of ben je scheef....?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef Kroc het volgende:
[..]
geen flauw idee man, zal wel niet zo hoog zijn.
Niet dat ik zelf zo geweldig ben hoor:
http://img717.imageshack.us/img717/5609/einsssszweidrei.jpg (copy/paste deze link)
flexxen bak ik al helemaal niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |