Netjes, vooral leuk om te zien hoe andere bouwen omdat je altijd een eigen stijl hebt.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef samNL09 het volgende:
ik heb zelf net een stadje uit de grond gestampt. maar na het foto's maken wou ik terug naar de regio en drukte ik per ongeluk op: terug gaan zonder op te slaan.
foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice zo te zien gebruik je een mod.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef BlaZ het volgende:
sam : NAM mod zit automata instelling bij.
Hier weer eens SC4 gestart. Laatste keer was ik hiermee bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja vind monorail een lekkere moderne uitstraling hebben. en het heeft een veel groter vervoers capaciteit, je kunt het vrijwel ook overal tussen plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Netjes, vooral leuk om te zien hoe andere bouwen omdat je altijd een eigen stijl hebt.
Meer foto's mensen![]()
![]()
Misschien leuk om er nog stranden aan de kust te maken bij de woningbouw![]()
Ik heb nog nooit die monorail gebruikt, is het wat?
Zelf gemaakt met SC4 mapper , deze is niet heel erg gigantisch 6x6 grote mappen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nice zo te zien gebruik je een mod.
Hoe krijg je eigenlijk zon grote map? dan bedoel ik niet de regio.
Normaal is het formaat kleiner... lijkt me wel vet om een grotere te kunnen hebben.
Heb je de regio zelf gemaakt of ook gedownload?
hoe kom ik weer bij die NAM instellingen?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef BlaZ het volgende:
sam : NAM mod zit automata instelling bij.
Hier weer eens SC4 gestart. Laatste keer was ik hiermee bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is hem denk ik. Je kan NAM gewoon verwijderen en herinstalleren maar zorg dat je alles verwijderd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef samNL09 het volgende:
[..]
hoe kom ik weer bij die NAM instellingen?
ik zal hem opnieuw installeren. gelijk de meest recente versie natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is hem denk ik. Je kan NAM gewoon verwijderen en herinstalleren maar zorg dat je alles verwijderd.
NetworkAddonMod_Automata_Plugin_Radical.dat
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
Neeee! Waarom heb ik dit topic aangeklikt. Nu wil ik het ook weer spelen.
als mijn vliegveld de gebruiken niet aankan dan vraagt hij of ik hem wel uitbreiden. dan druk ik natuurlijk JA. dan wordt het vliegveld automatisch omgebouwd zonder dat de grootte verandert(je ziet het wel aan de gebouwtjes enzo). dit kan 3 keer per vliegveld type. echt heb ik dit nog nooit gehad bij een klein internationaal vliegveld. ik zou die graag op zijn grootst willen zien. dit geld trouwens ook voor havens.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef BlaZ het volgende:
Ik kan je ook iig de upgradeable airports aanraden. Scheelt enorm veel ruimte die luchthavens innemen normaal.
Je kan ook met losse stukken een heel vliegveld bouwen.
Ik zou de downloads van Sc4devotion gebruiken betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef samNL09 het volgende:
Ik zie net dat sc4mapper niet werkt op vista/win7. Klopt dit? of werkt het bij iemand wel? Heb weinig zin om aan de slag te gaan met virtual pc
Ik zou trouwens ook een hoop nieuwe mooie moderne gebouwen willen. Ik heb me geregistreerd bij BSC exchange. Ik zie heel veel prop packs. wat zijn dat precies? Moet ik alle gebouwen die ik wil apart downloaden of zijn er downloads waar er meerdere inzitten? Het liefst wel groweble gebouwen. Ik wil ze niet zelf steeds een plekje geven.
als ik bij file exchange klik kom ik toch echt op de BSC sitequote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zou de downloads van Sc4devotion gebruiken betere kwaliteit.
je hebt veel te veel scholen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:18 schreef Xetran het volgende:
Ik zal m'n probleem wel even illustreren.. Mijn industrie en mijn sims gingen eerst qua educatie geen steek vooruit.. Mijn scholen hebben genoeg capaciteit en de huizen zijn ook ruim in de range. nu heb ik elementary en high schools overal gebouwd om het op te krikken. maar nadat ik er meer bouwde leek er wel vooruitgang in te komen. Maar nog steeds zijn ze niet helemaal top geschoold. Iemand tips ofzo? Scholen zijn duur en ik raak al snel er van in de schulden namelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ik gewoon wachten dan? De reden dat ik zo op scholen wou focussen was zodat ik van de vieze industrie af zou komen en ook dat de industrie dan gelijk ook meer verdient. Als ik op een gegeven moment aardig wat heb staan dan moet ik ook best veel uitgeven namelijk, vaak maak ik geen winst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je hebt veel te veel scholen...
Het is ook een kwestie van tijd dat ze geschoold zijn, kost aantal jaren.
Tis niet zo dat alle sims meteen geschoold zijn wanneer ze er staan, net als in het echte leven.
Ook kan je met de vraagteken op een school klikken en kijken wat de max. leerlingen zijn en hoeveel er van gebruik maken.
Je moet gewoon telkens klein beetje erboven zitten.
ja ff afwachten...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Moet ik gewoon wachten dan? De reden dat ik zo op scholen wou focussen was zodat ik van de vieze industrie af zou komen en ook dat de industrie dan gelijk ook meer verdient.
zorgen dat je elke maand in de + staat... gaat het altijd goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef Xetran het volgende:
Okay, bedankt!Ik zal wel proberen te verwijderen maar ik denk niet echt dat ik de min nog uit ga raken. Ik merk in ieder geval wel dat het vooruit gaat, alleen het stoorde me zo dat die domme sims zo traag leren.
kijk ook even naar de leeftijd van je sims in de grafieken. daar moet je ook je scholen op baseren. heb je veel oudere sims, dan is de kans groot dat de vraag naar een universiteit hoog is, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja ff afwachten...
Sowieso zoveel mogelijk verwijderen, je zit dik in de min.
Gewoon elk soort school eentje bouwen..
Dirty industrie is in het begin niet te voorkomen...
Ook moeten alle andere voorzieningen in orde zijn.
1grote middelbare school is bijv. goed genoeg, dit kan je dus ook met vraagteken checken.
Godverdomme hier ook al!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
Neeee! Waarom heb ik dit topic aangeklikt. Nu wil ik het ook weer spelen.
Ja commute time is sowieso hoog... dus dat zou het best kunnen zijn, ook omdat verder alles goed is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^Wel last van wat leegstand zo te zien? Commute Time de boosdoener?
Ik kon het toch niet laten toen ik STEX Disc 1&2 tegenkwam op usenet, dus toch maar begonnen met downloaden.
Her en der wat parken neer te gooien en HT industrie ipv vieze industrie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik speel niet zo vaak dus ik zit pas aan 11k inwoners.
Overigens, wat betreft de enviroment meter in het spel, wat is het beste om te doen?
Er zijn er gewoon veel te veel om er een lijst van te makenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga de boel maar weer eens opnieuw installeren, maar welke addons etc zijn nu échte musts?
Ik heb STEX Disc 1&2 en natuurlijk de Network Addon Mod (NAM). Wat mis ik nog?
Dat zou echtquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Zou het dan nu toch eindelijk gaan gebeuren? Een nieuwe Sim City!?
http://tweakers.net/nieuw(...)-nieuwe-simcity.html
het zal me niks verbazen omdat het alweer een tijdje is geleden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Nice, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Daar hebben ze de laatste keer (terecht) erg veel kritiek over gekregen, dus hopelijk gewoon een fatsoenlijke hardcore Sim City.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:34 schreef BlaZ het volgende:
Hoop niet dat men teveel de casual kant opgaat met een nieuw deel, we gaan het zien!
Denk niet dat ze dat weer zo zullen maken. Ook een SimCity leert natuurlijk van de concurrent, en stedelijke plannen kan je prachtig maken met Cities XL. Maxis zal dat willen verbeteren of op zn minst willen evenaren om spelers te trekkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef Kadafi het volgende:
De laatste simulatiebouwer was. Cities XL 2011,een complete aanfluiting, niet bepaald een levende stad. Kaalheid heerste, en hoekoplossingen waren er ook niet. Ook moest je telkens bij het verbreden van je wegen, je hele stad overhoop gooien.
Als het lijkt op SimCity 4 of SimCity 3000 World Edition wordt ik weer verslaafd. Alleen ze moeten eens iets vinden op schuin bouwen, beter in alle gewenste richtingen. Als het wéér gridbouwen wordt heb ik er niet zo veel zin meer in denk ik.
Het zou leuk zijn als ze Cities XL als basis nemen en dat veel beter uitvoeren jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat weer zo zullen maken. Ook een SimCity leert natuurlijk van de concurrent, en stedelijke plannen kan je prachtig maken met Cities XL. Maxis zal dat willen verbeteren of op zn minst willen evenaren om spelers te trekken
Je weet het maar nooit. Ik hoop dat ze in ieder geval wel inzien dat Simcity wel een grote fanbase heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar hebben ze de laatste keer (terecht) erg veel kritiek over gekregen, dus hopelijk gewoon een fatsoenlijke hardcore Sim City.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |