Ja commute time is sowieso hoog... dus dat zou het best kunnen zijn, ook omdat verder alles goed is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^Wel last van wat leegstand zo te zien? Commute Time de boosdoener?
Ik kon het toch niet laten toen ik STEX Disc 1&2 tegenkwam op usenet, dus toch maar begonnen met downloaden.
Her en der wat parken neer te gooien en HT industrie ipv vieze industrie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik speel niet zo vaak dus ik zit pas aan 11k inwoners.
Overigens, wat betreft de enviroment meter in het spel, wat is het beste om te doen?
Er zijn er gewoon veel te veel om er een lijst van te makenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga de boel maar weer eens opnieuw installeren, maar welke addons etc zijn nu échte musts?
Ik heb STEX Disc 1&2 en natuurlijk de Network Addon Mod (NAM). Wat mis ik nog?
Dat zou echtquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Zou het dan nu toch eindelijk gaan gebeuren? Een nieuwe Sim City!?
http://tweakers.net/nieuw(...)-nieuwe-simcity.html
het zal me niks verbazen omdat het alweer een tijdje is geleden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Nice, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Daar hebben ze de laatste keer (terecht) erg veel kritiek over gekregen, dus hopelijk gewoon een fatsoenlijke hardcore Sim City.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:34 schreef BlaZ het volgende:
Hoop niet dat men teveel de casual kant opgaat met een nieuw deel, we gaan het zien!
Denk niet dat ze dat weer zo zullen maken. Ook een SimCity leert natuurlijk van de concurrent, en stedelijke plannen kan je prachtig maken met Cities XL. Maxis zal dat willen verbeteren of op zn minst willen evenaren om spelers te trekkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef Kadafi het volgende:
De laatste simulatiebouwer was. Cities XL 2011,een complete aanfluiting, niet bepaald een levende stad. Kaalheid heerste, en hoekoplossingen waren er ook niet. Ook moest je telkens bij het verbreden van je wegen, je hele stad overhoop gooien.
Als het lijkt op SimCity 4 of SimCity 3000 World Edition wordt ik weer verslaafd. Alleen ze moeten eens iets vinden op schuin bouwen, beter in alle gewenste richtingen. Als het wéér gridbouwen wordt heb ik er niet zo veel zin meer in denk ik.
Het zou leuk zijn als ze Cities XL als basis nemen en dat veel beter uitvoeren jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat weer zo zullen maken. Ook een SimCity leert natuurlijk van de concurrent, en stedelijke plannen kan je prachtig maken met Cities XL. Maxis zal dat willen verbeteren of op zn minst willen evenaren om spelers te trekken
Je weet het maar nooit. Ik hoop dat ze in ieder geval wel inzien dat Simcity wel een grote fanbase heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar hebben ze de laatste keer (terecht) erg veel kritiek over gekregen, dus hopelijk gewoon een fatsoenlijke hardcore Sim City.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |