Ja dat mag volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iets waar ik nog wel eens discussie over heb: Mag je ook rechts inhalen als je op de uitvoegstrook zit?
Ik meen me te herinneren van wel (want blokmarkering), maar mijn bijrijder dacht van niet.
VVZ ga ik proberen. Ben je tevreden over Snelweg?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:15 schreef JochemP het volgende:
[..]
Welke rijschool? Ik rij bij Snelweg in Haarlem
En daar ook blijft, uiteraard.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:17 schreef Morenoo het volgende:
Dat mag inderdaad, als je rechts van de blokmarkering rijd
Dan heet het geen inhalen, maar passeren denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iets waar ik nog wel eens discussie over heb: Mag je ook rechts inhalen als je op de uitvoegstrook zit?
Ik meen me te herinneren van wel (want blokmarkering), maar mijn bijrijder dacht van niet.
Haha toevallig, ik zit bij Snelweg maar heb de instructeur/directeur van VVZ '(eenmanszaak volgensmij) omdat hij af en toe ook voor Snelweg rijdt. Ik heb hier ergens boven een verhaaltje getypt over mijn ervaringen met die instructeur. Als je al goed kan rijden is het een prima instructeur, laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef das_phantom het volgende:
[..]
VVZ ga ik proberen. Ben je tevreden over Snelweg?
Jeetje, gelezen en ik hoop maar dat het meevalt. Ben nu aan t twijfelen omdat ik niet echt aanleg heb en juist een onzekere rijder benquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:18 schreef JochemP het volgende:
[..]
Haha toevallig, ik zit bij Snelweg maar heb de instructeur/directeur van VVZ '(eenmanszaak volgensmij) omdat hij af en toe ook voor Snelweg rijdt. Ik heb hier ergens boven een verhaaltje getypt over mijn ervaringen met die instructeur. Als je al goed kan rijden is het een prima instructeur, laat ik het zo zeggen
Ik zit nog bij dezelfde, ik kijk het nog even aan. HUS weet ik niks van, had er zelfs nog nooit van gehoord, totdat ik er eergisteren een autootje van zag rijden in de stadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:40 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Jeetje, gelezen en ik hoop maar dat het meevalt. Ben nu aan t twijfelen omdat ik niet echt aanleg heb en juist een onzekere rijder benMisschien toch ook maar bij een andere rijschool een proefles boeken.
Heb je nu trouwens een andere instructeur aangevraagd zoals je eerder heb genoemd?
En: weet jij of klasgenoten iets van rijschool HUS? Lees daar wat gemengde verhalen over.
Gratz!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:13 schreef Marrije het volgende:
Eindelijk maar toch, vandaag voor de 2e keer afgereden en geslaagd![]()
Het ging als een tierelier!
Zaterdag heb ik het theorieboekje doorgelezen. Zondag 5 oefenexamens gemaakt. Maandag geslaagdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoelang hebben jullie dan geleerd voor de theorie?
Wees alsjeblieft eerlijk
Waar rij je nu in dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Marrije het volgende:
Kan me wel indenken hoe je je gevoeld moet hebben.
Misschien een beetje vergelijkbaar met mij vandaag.
Ik heb vandaag mn rijbewijs opgehaald en het rijden was zķ anders als in de lesauto, het leek wel of ik opnieuw moest leren rijdenParkeren gaat ook heel anders en na 5 keer (of meer?) insteken en weer terug was ik het zat en vond ik het prima dat ie zo'n 40 cm van de kant stond
![]()
En bij een druk parkeerterrein moest ik voordat ik daarop wilde rijden eerst wachten voor een fietser waardoor ik daarna een soort van hellingproef moest doen terwijl achter mij al een auto bijna op mn bumper zat. Ik probeerde een paar keer weg te komen maar het lukte gewoon niet, kon wel jankenUiteindelijk heb ik m uit gezet en op de handrem en heeft mn man het voor me opgelost, ik wist ook gewoon even helemaal niet meer wat ik moest doen
De terugweg wilde ik dan ook niet rijden, maar wel gedaan en dat ging verder wel redelijk. Wel twee keer een geluid waar ik me rot van schrok, maar het schakelen met onze auto voelt anders aan als in de lesauto en ik zat er dus een paar keer flink naast
![]()
Ik moet echt eerst wennen aan deze auto voor ik met mn kinderen de weg op ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |