Gad-verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-dammequote:
Jaaaaquote:
Heb je het wel eens op?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gad-verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-damme
quote:Hi Leute, Verkaufe Sofa: Echtleder, Braun, Zweisitzer.... Gebrauchter Zustand ... 50,-Euro Wer Interesse hat einfach melden... Bild auf Anfrage ... Bitte nur ernst gemeinte Anfragen danke
kauwgomballen theequote:
Wel eens aan geroken, en laat ik het zo zeggen: I choose lifequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaaaaDie is lekker...
[..]
Heb je het wel eens op?
Nomnomnomnomnomquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij was voor jou bedoeld schbartje
Mijn vriend krijgt choclate raspberry cheesecake
Jij krijgt volgende keer koffie van mij
In een thee winkeltjequote:
Hij is zo lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wel eens aan geroken, en laat ik het zo zeggen: I choose life
Mijn moeder kwam een keer binnenlopen toen ik op de tv south park had opstaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Okee, de TV staat aaan, ik zie mijn moeder er aan komen, ik kijk naar de TV en zie dat er een vrij genante scene (jochie wordt afgetrokken op een kinderfeest) aankomt die je gewoon niet wil zien met je moeder in de buurt. In allerijl zoek ik de afstandsbediening, ik kan hem net op tijd vinden, avond gered.
South Park is niet zo erg, mijn moeder downloadde een DVD van South Park toen ik 11 was ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam een keer binnenlopen toen ik op de tv south park had opstaan.
Toen had de duivel seks met iemands ingewanden
U-oh, now you've done itquote:
Wasda?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
South Park is niet zo erg, mijn moeder downloadde een DVD van South Park toen ik 11 was ofzo.
The Inbetweeners gaat net iets te ver.
welke is goed of slecht aan die 2? ik zie dat niet. mij lijkt dat voor de normale man die 1ste met dat schoeisel van de 2de perfect is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn top/flop voor in mn tijdschrift.
[ afbeelding ]
Dat was het erge, de aflevering was voor de rest nog vrij normaal. Maar mijn moeder komt weer binnen op zo'n WTF-momentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
South Park is niet zo erg, mijn moeder downloadde een DVD van South Park toen ik 11 was ofzo.
The Inbetweeners gaat net iets te ver.
Kijk maar uit dat je niet in een niesbui geil wordt, zometeen krijg je echt de griep en bij gebrek aan vrouwen wordt je besmet met homofilie!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke is goed of slecht aan die 2? ik zie dat niet. mij lijkt dat voor de normale man die 1ste met dat schoeisel van de 2de perfect is.
of mis ik dan iets?
ik vind dat kattenshirt wel leuk.
@ayumu2.0
ja niet leuk hoor dat je de manier om je te helpen eroverheen te komen gisteravond belachelijk hebt gemaakt (je weet waar het over gaat).
Voor jongeren jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat was het erge, de aflevering was voor de rest nog vrij normaal. Maar mijn moeder komt weer binnen op zo'n WTF-moment.
The inbetweeners valt wel mee toch?
Erger dan southpark dit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Inbetweeners
Oh, wacht...of het moet zijn dat je het nog steeds bedoelde n.a.v. het feit dat je geen indruk van me kon krijgen. Dan kan ik je geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Serieus, ben ik nou nog niet verder dan "wat is een capstan"?
De eerste seizoenen van South Park waren niet veel beterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jongeren ja
Maar er word om de 5 seconden gepraat over seks of er word gescholden. Of in dit geval wordt er iemand gezellig afgetrokken. Misschien net iets teveel voor mijn moeder.
nee.. Jij zei zondag dat je altijd de vraag kreeg wat is een capstan dus ik dacht, kom, wees originel//quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, wacht...of het moet zijn dat je het nog steeds bedoelde n.a.v. het feit dat je geen indruk van me kon krijgen. Dan kan ik je geen ongelijk geven.
Ja, ik quote mezelf om dat even te zeggen
wat is dit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet in een niesbui geil wordt, zometeen krijg je echt de griep
oh is dit allemaal weer over dat beetje nog in redelijke mate, en zeer gezonde portie van homofobie die ik heb?quote:en bij gebrek aan vrouwen wordt je besmet met homofilie!
Het is goedbedoeld advies met dit wisselvallige weer! Je weet maar nooit waar je mee besmet wordtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is dit?
[..]
oh is dit allemaal weer over dat beetje nog in redelijke mate, maar zeer gezonde portie van homofobie die ik heb?
Oh ja. Maar ergens dacht ik achteraf nog dat je al lang wist dat die vraag hier een tijde een running gag is geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee.. Jij zei zondag dat je altijd de vraag kreeg wat is een capstan dus ik dacht, kom, wees originel//
nee dan moet je eerst nat worden, en dan ziek worden met niesbuien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het is goedbedoeld advies met dit wisselvallige weer! Je weet maar nooit waar je mee besmet wordt
dat wist ik ook daarom stel ik m ook..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ergens dacht ik achteraf nog dat je al lang wist dat die vraag hier een tijde een running gag is geweest
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
@ayumu2.0
ja niet leuk hoor dat je de manier om je te helpen eroverheen te komen gisteravond belachelijk hebt gemaakt (je weet waar het over gaat).
3Xquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is dit?
[..]
oh is dit allemaal weer over dat beetje nog in redelijke mate, en zeer gezonde portie van homofobie die ik heb?
Godsammequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het is goedbedoeld advies met dit wisselvallige weer! Je weet maar nooit waar je mee besmet wordt
South Park is vooral heel onrealistisch en maar een tekenfilm.quote:
En omdat ik dat niet neerzet zou dat niet kunnen? Autist (no offence voor sommigen)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan moet je eerst nat worden, en dan ziek worden met niesbuien.
gelukkig zijn de meeste mensen bang om nat te worden, en dat is dus voor een reden.
Maar wel erg leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
South Park is vooral heel onrealistisch en maar een tekenfilm.
Pics or it did not happenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef kutkloon7 het volgende:
Wejoo, ik doe net mijn sok uit, zit mn hele voet onder het bloed, blijkbaar is mijn nagel dubbelgegaan bij voetbal
Ik ben traag vandaag. Ik zit nog met mijn hoofd bij mijn werk. Sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat wist ik ook daarom stel ik m ook..
ik volg er nu niets meer van. is dat ook autisme?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En omdat ik dat niet neerzet zou dat niet kunnen? Autist (no offence voor sommigen)
Waar zit je hoofd dan wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben traag vandaag. Ik zit nog met mijn hoofd bij mijn werk. Sorry
Maar ik lach alsnog
Nee homofobie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik volg er nu niets meer van. is dat ook autisme?
Ik denk dat je al iets Greys onder de leden hebt.. Het heet bekrompenheid. Beterschap!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik volg er nu niets meer van. is dat ook autisme?
Dat is ook besmettelijke meestal krijg je dat door in sprookjes te gelovenquote:
Het waren de kaboutertjes...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook besmettelijke meestal krijg je dat door in sprookjes te geloven
Nu volg ik het niet meerquote:
Die hebben dat op een nacht in zijn oor gefluisterd terwijl de opperkabouter even met zijn handjes in Mlig's broekje is geweestquote:
The horrorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die hebben dat op een nacht in zijn oor gefluisterd terwijl de opperkabouter even met zijn handjes in Mlig's broekje is geweest
Neehee, fout. Er is níemand in zijn broekje geweest, dat is het hele punt. Daarom moet hij uikijken dat hij niet geil wordt tijdens een verkoudheid, een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die hebben dat op een nacht in zijn oor gefluisterd terwijl de opperkabouter even met zijn handjes in Mlig's broekje is geweest
Oh shit ja, Daarom hield Mligje ook altijd zijn broekje aan tijdens het douchen, Mligje was je dat knulletje uit mijn klas?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neehee, fout. Er is níemand in zijn broekje geweest, dat is het hele punt. Daarom moet hij uikijken dat hij niet geil wordt tijdens een verkoudheid, een ongeluk zit in een klein hoekje
Welterusten!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar lieverds ik ga lekker slapen
Ayumu, blijf jij maar lekker besmettelijk hoor
(wel een beetje uit de buurt van mlig blijven hoor, beloof je dat? Hij kwam een beetje verhit over, wellicht heeft hij verhoging/koorts?)
Pics van homo in kwestiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit gedanst met een homo, ben ik nu homo MLIG? Verlos me alsjeblieft ik moet het weten!
Doe ik en jij slaap lekker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar lieverds ik ga lekker slapen
Ayumu, blijf jij maar lekker besmettelijk hoor
(wel een beetje uit de buurt van mlig blijven hoor, beloof je dat? Hij kwam een beetje verhit over, wellicht heeft hij verhoging/koorts?)
Jij bent sowieso een kasthomo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit gedanst met een homo, ben ik nu homo MLIG? Verlos me alsjeblieft ik moet het weten!
Nah het is een Hollander en bezet, gaat niks worden man.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Pics van homo in kwestie
Trouwens jij bent geen homo![]()
Ik had gewoon een hele gezonde ontdekkingsfase toen ik 12 was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een kasthomo.
Een Hollanderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah het is een Hollander en bezet, gaat niks worden man.
Wat heb je toen toch gedaan heloef dat het je blijft achtervolgen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had gewoon een hele gezonde ontdekkingsfase toen ik 12 was.
Droogneuken met de buurjongen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat heb je toen toch gedaan heloef dat het je blijft achtervolgen?
Oh?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!
Ik heb veel erger gedaan.
Hetero, had daarna altijd enorm veel meisjes achter zijn reet aan lopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En wat is er met de buurjongen gebeurt?
Ik moet toch eens gaan checken hoe het nu is afgelopen met de jongen uit de straatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Hetero, had daarna altijd enorm veel meisjes achter zijn reet aan lopen.![]()
Voor mij liep het anders.
Kasthommoquote:
HA-HA-HAquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Gadverdamme een oude leraar van mij heeft net mijn profiel bezocht op een datingsite Zum kotsen
Tell me, what happend?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig niet mijn Gym leraar... Dat zou helemaal erg zijn
Oh okee, ik dacht er komt nu een gaylove affair naar boven ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niks maar het zou me nou echt niet zo'n prettig gevoel geven als het een gym leraar was
Nee! En slaap zachtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht er komt nu een gaylove affair naar boven ofzo.![]()
Maar goed ik ga naar bed, tschuss.
Puntenslijperwinkeltje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:02 schreef Sinosappel het volgende:
Waar kan je een puntenslijper kopen??
zoalsquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Puntenslijperwinkeltje.
Overal waar potloden te koop zijn?
Hema zeker! Blokker weet ik niet, maar een kantoor artikelen winkel heeft het ook zekerquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:02 schreef Sinosappel het volgende:
Waar kan je een puntenslijper kopen??
Aangekleed en wel zodat je direct naar buiten kan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niet naakt wakker geworden!
Good luckquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Totaal zonder voorbereiding voor mn project presenteren. ohjoy.
Slim.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Totaal zonder voorbereiding voor mn project presenteren. ohjoy.
Ze kwamen gisterenavond of ik even de presentatue wilde maken en wilde doen. Ik heb alles al gemaakt, ik had zo iets van. bekijk het.quote:
Omdat ik zo onbeholpen en falend in het leven overkom aangezien ik nog niet eens weet hoe ik een puntenslijper moet kopen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hema zeker! Blokker weet ik niet, maar een kantoor artikelen winkel heeft het ook zeker
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jij in het dagelijks leven doet?
Maar je gaat uiteindelijk toch presenteren? Dat is raar...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kwamen gisterenavond of ik even de presentatue wilde maken en wilde doen. Ik heb alles al gemaakt, ik had zo iets van. bekijk het.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ik zo onbeholpen en falend in het leven overkom aangezien ik nog niet eens weet hoe ik een puntenslijper moet kopen?
Ach, mij is iets soortgelijks ook geluktquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef heloef het volgende:
Oh die mensen op school zijn zo'n stel naaiers.
Ik moet fucking gaan presenteren op de open dag.
De mensen verdienen echt een pijnlijke, langzame dood soms.
Ik wil het niet, ik word hier godverdomme gestraft omdat ik kan presenteren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, mij is iets soortgelijks ook gelukt
Over kwijlen gesproken:quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil het niet, ik word hier godverdomme gestraft omdat ik kan presenteren.![]()
Ik ga er voortaan wel als een kwijlende autist bij staan als ze zo met mensen omgaan.
WTF?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over kwijlen gesproken:
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
Le neuk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over kwijlen gesproken:
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
Letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
WTF?
Klinkt als een trollartikel.
Zou kunnen. Maar komt in ieder geval niet van De Speld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
WTF?
Klinkt als een trollartikel.
Uhm nee? Je komt op mij niet onbeholpen en falend over als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ik zo onbeholpen en falend in het leven overkom aangezien ik nog niet eens weet hoe ik een puntenslijper moet kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef twi het volgende:
Deze alpha-male heeft zelf de droogtrommel gerepareerd.
Ik heb gelijk dit shirt maar besteld, als beloning:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je toch een held
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
hihi ik zag datquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh ja eentje bovenin m'n linkeroor....
Had er vroeger nog 3 in m'n oorlel...
Hoezo?
Met haar ogenquote:
Alsjeblieft zegquote:
Geweldig die fotoquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegDa's de meest waardeloze foto die ooit van mij genomen is
En al 4,5 jaar oud ondertussen...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:26 schreef Joysa het volgende:
Wil iemand voor mij een foto vergroten?
Ik kan dat niet
voeg mij eens toe danquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:29 schreef twi het volgende:
Ik heb Facebook alleen voor Spotify.
En om andere mensen te stalken, natuurlijk. Maar dat zeg ik er niet bij
stuur invite danquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is het hele principe van stalken weg, natuurlijk.
Al heb ik jou en faxie nu wel gevonden.
Goedzo!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
6 gekregen voor project. Hoger dan verwacht.
Haha, ik ken het gevoel. Ik begin volgende week aan een minor op mijn studie en ik kwam er laatst achter dat we bij elk vak wel een project hebben, Great..quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
Dit project gaat mijn dood worden.![]()
Net trouwens een episch gevecht gewonnen om maar zo vroeg mogelijk te presenteren op de Open Dag. Ze hadden een lijst opgehangen met tijden, heb me maar naar voren gebeukt om op een fatsoenlijke tijd te mogen en niet als laatste om kwart voor 9.![]()
Oh ja dankzij mij staan twee mensen die er niet waren ook ingeschreven, netjes om kwart voor 9 natuurlijk.
Je krijgt 10 keuzeopdrachten met een verschillend aantal punten, in totaal 17.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:39 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Haha, ik ken het gevoel. Ik begin volgende week aan een minor op mijn studie en ik kwam er laatst achter dat we bij elk vak wel een project hebben, Great..
Je gedraagt je als een negerquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
Dit project gaat mijn dood worden.![]()
Net trouwens een episch gevecht gewonnen om maar zo vroeg mogelijk te presenteren op de Open Dag. Ze hadden een lijst opgehangen met tijden, heb me maar naar voren gebeukt om op een fatsoenlijke tijd te mogen en niet als laatste om kwart voor 9.![]()
Oh ja dankzij mij staan twee mensen die er niet waren ook ingeschreven, netjes om kwart voor 9 natuurlijk.
Om tot zo laat mogelijk door te kunnen gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:43 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Een neger die zo vroeg mogelijk wil beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke WC's hebben we toch ook.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Om zo vroeg mogelijk weg te kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:43 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Een neger die zo vroeg mogelijk wil beginnen?
Je kent neuspeuterman toch? Die heb ik dus genaaid.quote:
Ik verveel me ook dood hierquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef kutkloon7 het volgende:
ik iig wel. KAPOT. En ik heb na deze week nóg een week vrij.
Ik ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef kutkloon7 het volgende:
ik iig wel. KAPOT. En ik heb na deze week nóg een week vrij.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
Heloef is gefrustreerd. Trouwens wel knap dat alle mensen die in dit topic zitten een heel project zowat helemaal zelf doen terwijl de rest geen ene reet uitvoert. Dat verbaasd me
Ik werk, en als ik thuis ben is er niets te doen behalve strijken en koken enzo, en dan verveel je je nog steedsquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
Wat een leven hebben jullie allemaal. ik loop keihard te bikkelen
Een project van mij het afgelopen semester was wel het absolute dieptepunt. We waren met z'n vieren maar één groepsgenootje was zoo irritant en dom dat we haar niks hebben laten doen. Want anders moesten we het zelf verbeteren en zou het nog meer tijd kosten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
Heloef is gefrustreerd. Trouwens wel knap dat alle mensen die in dit topic zitten een heel project zowat helemaal zelf doen terwijl de rest geen ene reet uitvoert. Dat verbaasd me
Bij je ouders zitten overdag is sowieso stom...quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk, en als ik thuis ben is er niets te doen behalve strijken en koken enzo, en dan verveel je je nog steeds
Je meent hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij je ouders zitten overdag is sowieso stom...
Ik normaal ook, maar ik heb nu opeens bijna 5 weken achter elkaar vrij voor het eerst dit jaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
Wat een leven hebben jullie allemaal. ik loop keihard te bikkelen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:53 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Een project van mij het afgelopen semester was wel het absolute dieptepunt. We waren met z'n vieren maar één groepsgenootje was zoo irritant en dom dat we haar niks hebben laten doen. Want anders moesten we het zelf verbeteren en zou het nog meer tijd kosten.
Best lullig eigenlijk als ik er nu op terug kijk
Ik ben ze wel dankbaar dat ze me zo motiveren weer te gaan studeren en uit huis te gaan zo snel mogelijkquote:
Ik zat vorig jaar ook bij zo'n gast. Die beloofde van alles, en ik had al zo mijn twijfels of hij dat wel kon, maar hij durfde gewoon niet toe te geven dat het niet lukte. Toen besloot hij maar niet meer naar college te gaan, zijn mail niet meer te beantwoorden en zijn telefoon niet meer te gebruikenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb gewoon netjes mijn deel gedaan. Iets meer dan de rest, maar zonder alles op me te nemen. Bevalt me prima. Gewoon een beetje aan afspraken houden. Projectgroepgenootjes kunnen me wel waarderen en ik heb gevoel dat ik wat bijdraag zonder dat ik me kapot werk
Sowieso aan deadlines houden is echt een protip. Als je weet dat je niet gaat halen zeg het dan, dat werkt het beste
Laat me raden? Een eerstejaars?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar ook bij zo'n gast. Die beloofde van alles, en ik had al zo mijn twijfels of hij dat wel kon, maar hij durfde gewoon niet toe te geven dat het niet lukte. Toen besloot hij maar niet meer naar college te gaan, zijn mail niet meer te beantwoorden en zijn telefoon niet meer te gebruiken![]()
![]()
Damn,balen. Uiteindelijk nog wel goedgekomen? Of werd de hele groep er uiteindelijk op afgerekend?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar ook bij zo'n gast. Die beloofde van alles, en ik had al zo mijn twijfels of hij dat wel kon, maar hij durfde gewoon niet toe te geven dat het niet lukte. Toen besloot hij maar niet meer naar college te gaan, zijn mail niet meer te beantwoorden en zijn telefoon niet meer te gebruiken![]()
![]()
Jep. Maar dat was iedereen uit het groepje toen, dus zoveel zegt dat niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat me raden? Een eerstejaars?
Nouja, het was een project in het eerste jaar, en het was best wel crap maar dat boeide niet zo want de meeste groepjes hadden iets wat niet zo goed was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:58 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Damn,balen. Uiteindelijk nog wel goedgekomen? Of werd de hele groep er uiteindelijk op afgerekend?
Gelukkig, dat is inderdaad wel een voordeel als je wat verder bent, dat al dat soort mensen al af zijn gevallen. Wat studeer je eigenlijk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, het was een project in het eerste jaar, en het was best wel crap maar dat boeide niet zo want de meeste groepjes hadden iets wat niet zo goed was.
Omdat in het eerste jaar er nog mongolen rondlopen die echt nooit van plan zijn wat uit te gaan voeren. Dus als iemand zich zo gedraagt is het meestal een eerstejaars, maar een eerstejaars gedraagt zich meestal helemaal niet als een lui varken. Kwestie van redeneren, mattiequote:Op woensdag 25 januari 2012 14:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jep. Maar dat was iedereen uit het groepje toen, dus zoveel zegt dat niet.
Ik ben ook zo'n mongool denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat in het eerste jaar er nog mongolen rondlopen die echt nooit van plan zijn wat uit te gaan voeren. Dus als iemand zich zo gedraagt is het meestal een eerstejaars, maar een eerstejaars gedraagt zich meestal helemaal niet als een lui varken. Kwestie van redeneren, mattie
Daarom zit je ook niet in het tweede jaar straks hequote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n mongool denk ik
Je kalender is zojuist gebracht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n mongool denk ik
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kalender is zojuist gebracht.
Ik kom nooit in een tweede jaar ben ik bangquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom zit je ook niet in het tweede jaar straks he
Dat was met informatica. Ik doe nu ook wiskunde. Maar ik faal een beetje, de laatste tijdquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:02 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Gelukkig, dat is inderdaad wel een voordeel als je wat verder bent, dat al dat soort mensen al af zijn gevallen. Wat studeer je eigenlijk?
Integrerenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat was met informatica. Ik doe nu ook wiskunde. Maar ik faal een beetje, de laatste tijd
True, ik bedoelde alleen maar dat hij wel eerstejaars moest zijn, omdat iedereen dat toen wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat in het eerste jaar er nog mongolen rondlopen die echt nooit van plan zijn wat uit te gaan voeren. Dus als iemand zich zo gedraagt is het meestal een eerstejaars, maar een eerstejaars gedraagt zich meestal helemaal niet als een lui varken. Kwestie van redeneren, mattie
Op zich niet eens zo'n slechte eigenschap als zich dat uit in het koste wat het kost eigen maken van de stof. Maar in jouw geval is het wel een beetje zuur met zo'n gastquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, ik bedoelde alleen maar dat hij wel eerstejaars moest zijn, omdat iedereen dat toen was
En volgens mij is hij niet eens gestopt. Het is ook wel een slimme gast verder, volgens mij. Alleen hij durfde niet toe te geven dat hij iets niet kon.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef stefanhaan het volgende:
Zo mijn escher gefixedKrijg nu een 7 van de leraar.
En dan heb ik het eerste blok ook gehaald
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef stefanhaan het volgende:
is geen 10 hequote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef stefanhaan het volgende:
Gefeli dan. Je bent een faalhaas. Join the club. Nog even wachten en je zit ook met een uitkeringquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb een 4 voor een hertentamen zie ik net. Ach ja
Iedereen faalt het vak he, dus het zegt niets.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gefeli dan. Je bent een faalhaas. Join the club. Nog even wachten en je zit ook met een uitkering
Dat zei ik ook altijd tegen mijn mama als ik een onvoldoende had.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Iedereen faalt het vak he, dus het zegt niets.
(Serieus, nog geen 20% heeft het vak gehaald, en het grootste deel dat het vak doet is 3e jaars)
Welk vak, welke instelling?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Iedereen faalt het vak he, dus het zegt niets.
(Serieus, nog geen 20% heeft het vak gehaald, en het grootste deel dat het vak doet is 3e jaars)
haskell. Ik ben trouwens ook nooit naar college van het vak geweest, want ik had nog een ander vak in hetzelfde timeslot. Planning faal enzoquote:
Kutkloon een faalhaas noemen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gefeli dan. Je bent een faalhaas. Join the club. Nog even wachten en je zit ook met een uitkering
Ach, je kunt altijd nog in een cafetaria gaan werken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gebruik je ook matlab?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
haskell. Ik ben trouwens ook nooit naar college van het vak geweest, want ik had nog een ander vak in hetzelfde timeslot. Planning faal enzo
7, vandaag eventjes gespeeld. Maar ik snap nog niet alles.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
8 ofzo. alleen gisteren even gespeeld.
jij?
Mwa als je haskell, Mathematics, Excel progremmeren en nog wat PHP, html en C++ kan ben je wel een baasquote:
Join the club.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:33 schreef Casie het volgende:
Ik faal ook, moet een schema maken maar snap niet wat ze nou precies bedoelen en staar nu al een halfuur naar mijn scherm en boek
Shit, ik kan geen Excel!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa als je haskell, Mathematics, Excel progremmeren en nog wat PHP, html en C++ kan ben je wel een baas
Houd ik even voor me. Maar ik moet voor studie ook wel een en anders kunnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Shit, ik kan geen Excel!
Wat studeer jij dan?
Ah das zuur. Ik ben ook al 3 dagen 'leren' en kom nauwelijks verder... Ik heb het zo zwaar, alles is moeilijk bla blaquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:36 schreef Casie het volgende:
[..]
En het moet over een halfuur af zijn, jippie
ah Ik moet in ruwweg 2 dagen een 2d iPhone game makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah das zuur. Ik ben ook al 3 dagen 'leren' en kom nauwelijks verder... Ik heb het zo zwaar, alles is moeilijk bla bla
Succes trouwens
Dan heb je nog wat te doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
deel van de cijferlijst van functioneel
Het is niet van mij, van iedereen. Van deze 20 personen hebben dus twee mensen het vak gehaaldquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat te doenHoe gaat de studie verder eigenlijk?
8,5 is wel extreem baas. En bij zo'n kutvak kan je die 5 misschien laten staan... Dat kan hier welquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is niet van mij, van iedereen. Van deze 20 personen hebben dus twee mensen het vak gehaald
Maar goed, het gaat wel. Het zit er wel in dat ik een jaartje uitloop, maar ach, als dat gebeurt is het zo en dan boeit het me verder ook niet.
Vanavond verder dus?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
7, vandaag eventjes gespeeld. Maar ik snap nog niet alles.
Cool. Had jij ook dat je 2 classes niet kon kiezen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
Ik ben die chick met zwaard en schild.
Ja, dat is in heel Europa. Je hebt keuze uit 3. De Wizard, de dual wielder (die stefan heeft) en de zwaard schild combi.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool. Had jij ook dat je 2 classes niet kon kiezen?
idd die zitten alleen in amerikaanse cliëntquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is in heel Europa. Je hebt keuze uit 3. De Wizard, de dual wielder (die stefan heeft) en de zwaard schild combi.
Dan is er nog een reus ofzo en een boogschutter. Maar die zijn (nog) niet hier beschikbaar.
Mooi, dan zijn we een goed team.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is in heel Europa. Je hebt keuze uit 3. De Wizard, de dual wielder (die stefan heeft) en de zwaard schild combi.
Dan is er nog een reus ofzo en een boogschutter. Maar die zijn (nog) niet hier beschikbaar.
Ik heb ze allang gedood voordat jullie er zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we een goed team.Al wil ik ook nog wel een andere char proberen.
Ja gast, beter ga je niet zo hard levellenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb ze allang gedood voordat jullie er zijn
wat is deze. Higher lvls kunnen lower lvls gewoon helpen manquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja gast, beter ga je niet zo hard levellen
Dan spelen we wel zonder je.
Heb geen hulp nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wat is deze. Higher lvls kunnen lower lvls gewoon helpen man
He wat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb geen hulp nodig.
En helemaal niet van iemand die alles sloopt terwijl ik er achteraan hobbel.
Wat. je had beloofd "twi" in je beenhaar te schrijven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
Deze vrouw zit niet meer in het gips![]()
En nee, geen pics.
Haha. Kan nog steedsquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wat. je had beloofd "twi" in je beenhaar te schrijven.
Sexy! Doe maar om me op te beuren, want ik word wel een beetje chagrijnig van het FOK!loze Sinos-vooruitzicht.quote:
Tsss dat zal wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Sexy! Doe maar om me op te beuren, want ik word wel een beetje chagrijnig van het FOK!loze Sinos-vooruitzicht.
Ik had op 't ergste moment een stuk of 8 level 85s. Het heeft echt honderden dagen van m'n leven verpest.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:43 schreef stefanhaan het volgende:
Idd Ik powerlevel gewoon. Twi weet want Wow speler.
dat is wel erg, mijn hoogste was 72 dus Ik was niet zo heel lifelessquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had op 't ergste moment een stuk of 8 level 85s. Het heeft echt honderden dagen van m'n leven verpest.
Ik speel spellen omdat ze leuk zijn, niet om zo snel mogelijk klaar te zijn met zo min mogelijk plezier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:43 schreef stefanhaan het volgende:
Idd Ik powerlevel gewoon. Twi weet want Wow speler.
Nep gamerquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik speel spellen omdat ze leuk zijn, niet om zo snel mogelijk klaar te zijn met zo min mogelijk plezier.
Sta ik nu voor lul?
Ik speel niet alleen computerspellen zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik speel spellen omdat ze leuk zijn, niet om zo snel mogelijk klaar te zijn met zo min mogelijk plezier.
Sta ik nu voor lul?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik speel niet alleen computerspellen zo
je moet gewoon zo snel mogelijk bij de top 50 van spelers komen en dan in pvp iedereen pwnen.en ze uitschelden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sta ik nu voor lul?
Dus je gaat nu Fok weer verlaten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
Deze vrouw zit niet meer in het gips![]()
En nee, geen pics.
Oh, sorry, maar ik ben gewoon volwassen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je moet gewoon zo snel mogelijk bij de top 50 van spelers komen en dan in pvp iedereen pwnen.en ze uitschelden.
hoax!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, sorry, maar ik ben gewoon volwassen.
Fixed it.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hoax!!
Mannen Jongentjes worden nooit volwassen
Vriendquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een echte gamer mod z'n eigen spellen![]()
Tevens hoi
Ik heb een spelletje gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een echte gamer mod z'n eigen spellen![]()
Tevens hoi
Jepquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je gaat nu Fok weer verlaten?
Jammer!quote:
Nog wel gaat steeds langzamer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit op level 11. Hihi.
Maar het is wel vrij simpel. Je krijgt echt bakken met exp de hele tijd.
Weet jij wat die rooie schaaltjes zijn die constant overal heenvliegen? Ik verzamel ze wel, maar zie niet echt iets gebeuren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nog wel gaat steeds langzamer.
die geven je HP terug.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet jij wat die rooie schaaltjes zijn die constant overal heenvliegen? Ik verzamel ze wel, maar zie niet echt iets gebeuren.
Vindictus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef palawan het volgende:
Over welk spel gaat het?
En zit er 3d in, waardoor het wss niet te spelen valt op mijn laptop?
Geen dikke tetten meerquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je gaat nu Fok weer verlaten?
Ze zeggen dat slagroom zuur wordt als het in aanraking komt met de huid, ofzo.quote:
Des te meer reden dat het zo snel mogelijk van de huid verwijderd moet wordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze zeggen dat slagroom zuur wordt als het in aanraking komt met de huid, ofzo.
Hmm. Doe mij maar gewoon de aarbeien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Des te meer reden dat het zo snel mogelijk van de huid verwijderd moet worden
All that is left are dreams.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sinos hoe moet ik dan je booty regelen?
Mur en Steef zitten nu op channel 50 voor de Mercenary OUtpost.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben lvl 9, maar wanneer kan ik nou met jullie samen spelen?
Hoe wissel je van channel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur en Steef zitten nu op channel 50 voor de Mercenary OUtpost.
Channel: You must be in the same channel as your friends to see them. Click to change channels.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sinos hoe moet ik dan je booty regelen?
Ik zie wel weer wat het meest gemist gaat wordenquote:
Ik mis jouw sprankelende persoonlijkheidquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Ik zie wel weer wat het meest gemist gaat worden
Sinos waar kan ik dan diepgaande gesprekken met je voeren over seks en bootyquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Ik zie wel weer wat het meest gemist gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |