Gad-verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-dammequote:
Jaaaaquote:
Heb je het wel eens op?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gad-verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-damme
quote:Hi Leute, Verkaufe Sofa: Echtleder, Braun, Zweisitzer.... Gebrauchter Zustand ... 50,-Euro Wer Interesse hat einfach melden... Bild auf Anfrage ... Bitte nur ernst gemeinte Anfragen danke
kauwgomballen theequote:
Wel eens aan geroken, en laat ik het zo zeggen: I choose lifequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaaaaDie is lekker...
[..]
Heb je het wel eens op?
Nomnomnomnomnomquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij was voor jou bedoeld schbartje
Mijn vriend krijgt choclate raspberry cheesecake
Jij krijgt volgende keer koffie van mij
In een thee winkeltjequote:
Hij is zo lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wel eens aan geroken, en laat ik het zo zeggen: I choose life
Mijn moeder kwam een keer binnenlopen toen ik op de tv south park had opstaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Okee, de TV staat aaan, ik zie mijn moeder er aan komen, ik kijk naar de TV en zie dat er een vrij genante scene (jochie wordt afgetrokken op een kinderfeest) aankomt die je gewoon niet wil zien met je moeder in de buurt. In allerijl zoek ik de afstandsbediening, ik kan hem net op tijd vinden, avond gered.
South Park is niet zo erg, mijn moeder downloadde een DVD van South Park toen ik 11 was ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam een keer binnenlopen toen ik op de tv south park had opstaan.
Toen had de duivel seks met iemands ingewanden
U-oh, now you've done itquote:
Wasda?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
South Park is niet zo erg, mijn moeder downloadde een DVD van South Park toen ik 11 was ofzo.
The Inbetweeners gaat net iets te ver.
welke is goed of slecht aan die 2? ik zie dat niet. mij lijkt dat voor de normale man die 1ste met dat schoeisel van de 2de perfect is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn top/flop voor in mn tijdschrift.
[ afbeelding ]
Dat was het erge, de aflevering was voor de rest nog vrij normaal. Maar mijn moeder komt weer binnen op zo'n WTF-momentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
South Park is niet zo erg, mijn moeder downloadde een DVD van South Park toen ik 11 was ofzo.
The Inbetweeners gaat net iets te ver.
Kijk maar uit dat je niet in een niesbui geil wordt, zometeen krijg je echt de griep en bij gebrek aan vrouwen wordt je besmet met homofilie!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke is goed of slecht aan die 2? ik zie dat niet. mij lijkt dat voor de normale man die 1ste met dat schoeisel van de 2de perfect is.
of mis ik dan iets?
ik vind dat kattenshirt wel leuk.
@ayumu2.0
ja niet leuk hoor dat je de manier om je te helpen eroverheen te komen gisteravond belachelijk hebt gemaakt (je weet waar het over gaat).
Voor jongeren jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat was het erge, de aflevering was voor de rest nog vrij normaal. Maar mijn moeder komt weer binnen op zo'n WTF-moment.
The inbetweeners valt wel mee toch?
Erger dan southpark dit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Inbetweeners
Oh, wacht...of het moet zijn dat je het nog steeds bedoelde n.a.v. het feit dat je geen indruk van me kon krijgen. Dan kan ik je geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Serieus, ben ik nou nog niet verder dan "wat is een capstan"?
De eerste seizoenen van South Park waren niet veel beterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jongeren ja
Maar er word om de 5 seconden gepraat over seks of er word gescholden. Of in dit geval wordt er iemand gezellig afgetrokken. Misschien net iets teveel voor mijn moeder.
nee.. Jij zei zondag dat je altijd de vraag kreeg wat is een capstan dus ik dacht, kom, wees originel//quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, wacht...of het moet zijn dat je het nog steeds bedoelde n.a.v. het feit dat je geen indruk van me kon krijgen. Dan kan ik je geen ongelijk geven.
Ja, ik quote mezelf om dat even te zeggen
wat is dit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet in een niesbui geil wordt, zometeen krijg je echt de griep
oh is dit allemaal weer over dat beetje nog in redelijke mate, en zeer gezonde portie van homofobie die ik heb?quote:en bij gebrek aan vrouwen wordt je besmet met homofilie!
Het is goedbedoeld advies met dit wisselvallige weer! Je weet maar nooit waar je mee besmet wordtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is dit?
[..]
oh is dit allemaal weer over dat beetje nog in redelijke mate, maar zeer gezonde portie van homofobie die ik heb?
Oh ja. Maar ergens dacht ik achteraf nog dat je al lang wist dat die vraag hier een tijde een running gag is geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee.. Jij zei zondag dat je altijd de vraag kreeg wat is een capstan dus ik dacht, kom, wees originel//
nee dan moet je eerst nat worden, en dan ziek worden met niesbuien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het is goedbedoeld advies met dit wisselvallige weer! Je weet maar nooit waar je mee besmet wordt
dat wist ik ook daarom stel ik m ook..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ergens dacht ik achteraf nog dat je al lang wist dat die vraag hier een tijde een running gag is geweest
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
@ayumu2.0
ja niet leuk hoor dat je de manier om je te helpen eroverheen te komen gisteravond belachelijk hebt gemaakt (je weet waar het over gaat).
3Xquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is dit?
[..]
oh is dit allemaal weer over dat beetje nog in redelijke mate, en zeer gezonde portie van homofobie die ik heb?
Godsammequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het is goedbedoeld advies met dit wisselvallige weer! Je weet maar nooit waar je mee besmet wordt
South Park is vooral heel onrealistisch en maar een tekenfilm.quote:
En omdat ik dat niet neerzet zou dat niet kunnen? Autist (no offence voor sommigen)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan moet je eerst nat worden, en dan ziek worden met niesbuien.
gelukkig zijn de meeste mensen bang om nat te worden, en dat is dus voor een reden.
Maar wel erg leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
South Park is vooral heel onrealistisch en maar een tekenfilm.
Pics or it did not happenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef kutkloon7 het volgende:
Wejoo, ik doe net mijn sok uit, zit mn hele voet onder het bloed, blijkbaar is mijn nagel dubbelgegaan bij voetbal
Ik ben traag vandaag. Ik zit nog met mijn hoofd bij mijn werk. Sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat wist ik ook daarom stel ik m ook..
ik volg er nu niets meer van. is dat ook autisme?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En omdat ik dat niet neerzet zou dat niet kunnen? Autist (no offence voor sommigen)
Waar zit je hoofd dan wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben traag vandaag. Ik zit nog met mijn hoofd bij mijn werk. Sorry
Maar ik lach alsnog
Nee homofobie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik volg er nu niets meer van. is dat ook autisme?
Ik denk dat je al iets Greys onder de leden hebt.. Het heet bekrompenheid. Beterschap!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik volg er nu niets meer van. is dat ook autisme?
Dat is ook besmettelijke meestal krijg je dat door in sprookjes te gelovenquote:
Het waren de kaboutertjes...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook besmettelijke meestal krijg je dat door in sprookjes te geloven
Nu volg ik het niet meerquote:
Die hebben dat op een nacht in zijn oor gefluisterd terwijl de opperkabouter even met zijn handjes in Mlig's broekje is geweestquote:
The horrorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die hebben dat op een nacht in zijn oor gefluisterd terwijl de opperkabouter even met zijn handjes in Mlig's broekje is geweest
Neehee, fout. Er is níemand in zijn broekje geweest, dat is het hele punt. Daarom moet hij uikijken dat hij niet geil wordt tijdens een verkoudheid, een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die hebben dat op een nacht in zijn oor gefluisterd terwijl de opperkabouter even met zijn handjes in Mlig's broekje is geweest
Oh shit ja, Daarom hield Mligje ook altijd zijn broekje aan tijdens het douchen, Mligje was je dat knulletje uit mijn klas?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neehee, fout. Er is níemand in zijn broekje geweest, dat is het hele punt. Daarom moet hij uikijken dat hij niet geil wordt tijdens een verkoudheid, een ongeluk zit in een klein hoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |