Ja wie gaat er dan ook op een zaterdagmiddag naar de Mediamarkt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:14 schreef GotC het volgende:
Pffffff wat een HEL in de Mediamarkt zeg. Gelukkig gaat mn broer (hopelijk) morgen voor me halen wat ik wil.
Moest effe wat bekijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja wie gaat er dan ook op een zaterdagmiddag naar de Mediamarkt?
Ik heb gebruik gemaakt van dit buitenkansje!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oja iemand een rondje meerijden vanavond?ik verveel me op lijn 4
Mocht je voorin?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:57 schreef GotC het volgende:
Ik heb gebruik gemaakt van dit buitenkansje!
Beter dan onder de wielen, denk ik dan maar.quote:
*jaloers*quote:
Ik wil ook wel met jou in zo'n klein hokje.quote:
Moet je wel continu je voet op dezelfde plek houden hèquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou in zo'n klein hokje.
Ik weet al met welke knop je de deuren kan vrijgeven. Dat kun je zien als je rechts achter de bestuurder zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:47 schreef GotC het volgende:
Moet je wel continu je voet op dezelfde plek houden hèen opletten, knopjes indrukken..
Maar de rest niet? Pfff amateurquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet al met welke knop je de deuren kan vrijgeven. Dat kun je zien als je rechts achter de bestuurder zit.
Ik kan weer goed met andere knopjes overweg.quote:
Baasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan weer goed met andere knopjes overweg.
Ben net terug van mn oma en die woont in zo'n minidorpje in Duitsland en die zei zaterdagmiddag toen we langs de plaatselijke supermarkt reden en er 5 auto's op het parkeerterrein stonden: Kijk nou hoe druk! Er zijn daar echt altijd mensen. Wat zullen ze een omzet draaien.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:32 schreef kwakz0r het volgende:
wij zijn gisteren wezen eten bij de boterwaag (wist niet dat je daar lekker kon eten) en daarna spontaan een late film gepakt (tinker tailor soldier spy), en konden na een drankje nog met de bus naar huis. ik hou van in een échte stad wonen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef YUR het volgende:
Werd hier nou laatst gemeld dat Toko Asli goed eten heeft?
Neem een Rames speciaal, dan heb je een flinke maaltijd.quote:
Ik zal het in mn achterhoofd houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een Rames speciaal, dan heb je een flinke maaltijd.
Eet smakelijk alvast.quote:
En je leeft nog, da's een goed tekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast.Wij hebben er zondag nog eten gehaald trouwens.
Had ik al verteld dat MissM met 39 graden koorts op bed ligt?quote:
Toko Terang it isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat MissM met 39 graden koorts op bed ligt?
Lafaard!quote:
Dan een keer eten halen als je weer aan het werk bent.quote:
De week daarna dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan een keer eten halen als je weer aan het werk bent.
Sorry...kan je niet helpenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
iemand ervaring met/ tips voor een goeie loodgieter/rioolontstopper? onze douchebak loopt niet meer leeg, ontstopper helpt niet, en nu heeft de wasmachine hem vol met water gepompt dat niet meer wegloopt (nou ja, na 48 uur is t bijna weg). ik ben het wassen bij de wastafel een beetje zat, maar t is wat anders dan in t durp van m'n ouders waar je altijd dezelfde belde, of bij de woningbouw, die hun eigen mannetjes sturen...
Waarschijnlijk is het overijvige, óf halfslapende controleur geweest. Ik heb gebeld met Parkeerbeheer en die vertelde mij dat in ieder geval met mijn kaart, maar ook op mijn eigen plek gewoon zonder betalen geparkeerd mag worden. Een bezwaar ligt al getikt en wel klaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Handig. Volgens mij was er laatst een uitspraak in de gemeenteraad dat er nog steeds gratis geparkeerd mag worden op invalidenparkeerplekken. Zal zo ff kijken of ik het ergens kan vinden.
Wel weer gedoe en tijd wat je erin moet steken omdat iemand anders aan het sukkelen is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het overijvige, óf halfslapende controleur geweest. Ik heb gebeld met Parkeerbeheer en die vertelde mij dat in ieder geval met mijn kaart, maar ook op mijn eigen plek gewoon zonder betalen geparkeerd mag worden. Een bezwaar ligt al getikt en wel klaar.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Argh ik kan me zo kwaad maken om de incompetentie van anderen, die dan ook nog eens je baas moeten voorstellen.![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]aha, je werkt ook bij de HTM?
Ter compensatie... Mijn baas!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL
Ja, wat dat betreft gaat het bijna overal zo
Testing wan toe trie.quote:
Daar bedoelde ik niet jou mee.quote:
Dat weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef MissMSX het volgende:
Dat weet ik tochDie is ook tof. Wel anders, maar ook tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Cafe in Den haag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:22 schreef warrel het volgende:
Jullie hebben tenminste werk! *gaat vrijdag proefdraaien in een cafeetje
Jep, hopelijk kan ik er al een beetje aan de bak in februari.. Winter is niet goed voor het naar werk zoeken..quote:
Wat deed je voor een stage?quote:Volgende week zijn mijn laatste werk/stage dagen in Den Haag. En ja, dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ik ga het missen. Elke week met bus 18 naar deze plek. Wijken waar ik normaal gesproken nooit kwam en nu van dichtbij gezien heb.
en jij bent student ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:22 schreef warrel het volgende:
Jullie hebben tenminste werk! *gaat vrijdag proefdraaien in een cafeetje
wat studeer je en wanneer ben je klaar??quote:
Ik hoop november 2011 klaar te zijn. Master medische psychologie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat studeer je en wanneer ben je klaar??
dan ben je 3 maanden te laat..quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik hoop november 2011 klaar te zijn. Master medische psychologie.
Blehehehehehe, oeps.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan ben je 3 maanden te laat..
Psychologie in medische sector.quote:en wat is medische psychologie nou weer![]()
zo ver was ik ook wel. :pquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef warrel het volgende:
[..]
Blehehehehehe, oeps.
[..]
Psychologie in medische sector.
Het eerstequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo ver was ik ook wel. :p
is het meer patient begeleiding of bedenken welke kleur de gangen moeten worden oid?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef sp3c het volgende:
ik zie nog geen sneeuw!
wel heel veel zout gestrooit op de tramhaltes dus dat zal wel op zijn als het strax begint
Laakkwartierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:22 schreef sp3c het volgende:
what the hell?
waar is hier?
ik zit in regentessekwartier (ofzo) en ik zie nu hele kleine vlokjes!
freaky!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto van 20 minuten geleden
[ afbeelding ]
Ik heb wel ervaring met "de Lange Rioolservice" en was wel erg tevreden met hun, kwamen afspraken na en waren duidelijk met prijsopgave, geen verborgen kosten enzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef kwakz0r het volgende:
zuiderpark ook
nogmaals de vraag trouwens, niemand hier die een betrouwbaar mannetje/bedrijf weet voor verstopte afvoeren?
thanks! die bellen we maandag! (geen zin om weekendtoeslag te betalen) ga dit weekend wel bij mijn ouders douchen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb wel ervaring met "de Lange Rioolservice" en was wel erg tevreden met hun, kwamen afspraken na en waren duidelijk met prijsopgave, geen verborgen kosten enzo
Dat kan ik volledig beamen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb wel ervaring met "de Lange Rioolservice" en was wel erg tevreden met hun, kwamen afspraken na en waren duidelijk met prijsopgave, geen verborgen kosten enzo
Dat is de route door de sneeuw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik volledig beamen!
Enne, mooie informatie van de HTM. 'De RR rijdt de sneeuwroute, kijk voor meer informatie op htm.net'. Dus ik surf op mijn kekke smartphone naar htm.net, wat denk je dat er staat? 'De RR rijdt de sneeuwroute'.
Ja, dat wist ik dus al.... MAAR WAT IS IN HEMELSNAAM DE SNEEUWROUTE?
Als jij weet wat de sneeuwroute is..... zou je het mij ook kunnen vertellen dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik volledig beamen!
Enne, mooie informatie van de HTM. 'De RR rijdt de sneeuwroute, kijk voor meer informatie op htm.net'. Dus ik surf op mijn kekke smartphone naar htm.net, wat denk je dat er staat? 'De RR rijdt de sneeuwroute'.
Ja, dat wist ik dus al.... MAAR WAT IS IN HEMELSNAAM DE SNEEUWROUTE?
Dat klinkt logisch, ware het niet dat de RR gewoon door de tramtunnel reed. En daar heb ik geen sneeuw gezien.quote:
Ik zal vragen of ze daar volgende keer gewoon bovengronds willen rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch, ware het niet dat de RR gewoon door de tramtunnel reed. En daar heb ik geen sneeuw gezien.
Het klinkt als een vrijbrief om iedere route te rijden die je maar wil. En als tramreizigers vragen wat je doet, dan roep je: maar dit is de sneeuwroute!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als jij weet wat de sneeuwroute is..... zou je het mij ook kunnen vertellen dan?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een vrijbrief om iedere route te rijden die je maar wil. En als tramreizigers vragen wat je doet, dan roep je: maar dit is de sneeuwroute!
Wel fijn getimmerd?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet nog naar de AH om eten te halen, was toenstraks aan het timmeren en net pas een half uurtje wakker
Ik ken wel mensen die zagen tijdens het slapen, maar timmeren...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet nog naar de AH om eten te halen, was toenstraks aan het timmeren en net pas een half uurtje wakker
quote:
Bierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]heerlijk getimmerd voor het kacheltje
alleen nu bedenken wat ik moet gaan halen bij de AH dus iemand suggesties?
+ Frituur!quote:
Goed plan. Die zet ik ook op mijn lijstje.quote:
Haal een paar pizza's, flessen cola en rum, en kom het hier nuttigen. Wij helpen welquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Haal een paar pizza's, flessen cola en rum, en kom het hier nuttigen. Wij helpen wel
Als het niet zo glad was had ik het zeker gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Haal een paar pizza's, flessen cola en rum, en kom het hier nuttigen. Wij helpen wel
We hebben geduldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als het niet zo glad was had ik het zeker gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |