achja typo, lekker boeiendquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan zijn naam niet eens spellen mongool
quote:
Slijmbalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon een klote naam. Kun je niks aan doen.
Ach joh gewoon een typoquote:
Ik ruik een lucifer aankomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe schrijf je aisssattii? zonder op te zoeken.
maak je niet dik joh juicyhillquote:
Niet zo in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe schrijf je aisssattii? zonder op te zoeken.
aissatiquote:
Joods complot, hebben zijn raam elke nacht stiekem op een kier gezet om het flink te laten doortochten.quote:
80. Mag sinds kort zelfstandig schijten.quote:
Schijten gaat vanzelf wel. Hoe zit het met het vegen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
80. Mag sinds kort zelfstandig schijten.
Wedden dat ie er staatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joods complot, hebben zijn raam elke nacht stiekem op een kier gezet om het flink te laten doortochten.Dus nee, hij is nog wel ff ziek.
Lastig. Krijg daar ambulante begeleiding voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijten gaat vanzelf wel. Hoe zit het met het vegen?
Hoop van niet. Anders staat hij mooi voor lul met zijn grote bek in de media.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joods complot, hebben zijn raam elke nacht stiekem op een kier gezet om het flink te laten doortochten.Dus nee, hij is nog wel ff ziek.
Verdorrie als ik dit had geweten had ik nooit een zomercursus gevolgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lastig. Krijg daar ambulante begeleiding voor.
Even bellen dan komt er zo'n meisje van de thuiszorg langs.
Ja, of hij is de held weer met 3 goalsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop van niet. Anders staat hij mooi voor lul met zijn grote bek in de media.
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, of hij is de held weer met 3 goals
Twijfelachtig.quote:
Van Rhijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.
Wie speelt er bij jullie eigenlijk voor die ouwe André?
Dat zei hij niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.
Oude Andre ligt er 3 weken uitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
van Rhijn hoop ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gebalde vuistjes was het toch?quote:
Nooit van gehoord. Is z'n debuut of wat?quote:
Nee, 2 keer in de competitie meegedaan dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is z'n debuut of wat?
Nee al een keer in de basis gestaan zelfs. Ziet er een beetje iel uit eigenlijk. Ben benieuwd hoe hij zich staande houdt er van uitgaande dat Feyenoord wel het doel van Ajax bereikt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speelde al 25 minuten tegen AZ.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al een keer in de basis gestaan zelfs. Ziet er een beetje iel uit eigenlijk. Ben benieuwd hoe hij zich staande houdt er van uitgaande dat Feyenoord wel het doel van Ajax bereikt.
Tegen Ado de gehele wedstrijd toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelde al 25 minuten tegen AZ.
De 1 is een centrale verdediger Clasie een middenvelder... Ja dat maakt wat uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker is
Dat iemand niet groot is ofzo maakt geen reet uit toch
ander voorbeeld, anitaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 1 is een centrale verdediger Clasie een middenvelder... Ja dat maakt wat uit.
Was zijn debuut idd. Maar of dat 90 minuten was weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Ado de gehele wedstrijd toch?
true truequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bewijst mijn gelijk toch? AnitaOverigens staat hij ook niet centraal.
Voor een CV wel. Maar zo klein lijkt hij niet op die fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker is
Dat iemand niet groot is ofzo maakt geen reet uit toch
Naja valt bij Van Rhijn zelfs wel mee, maar hij ziet er gewoon nog wat iel uit in de breedte dan voornamelijk. Ik schrijf hem ook niet af ik stel alleen dat ik benieuwd ben hoe hij zich onder druk staande houdt. Zijn 90 minuten tegen Ado waren geen test na Leewin zijn zwaar gestrafte rode kaartquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
true true
maar niemand bij ajax is eigelijk echt groot
Ach ik vond Koppers bij ons in de thuiswedstrijd 1 van de beterequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja valt bij Van Rhijn zelfs wel mee, maar hij ziet er gewoon nog wat iel uit in de breedte dan voornamelijk. Ik schrijf hem ook niet af ik stel alleen dat ik benieuwd ben hoe hij zich onder druk staande houdt.
een BEEST!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor een CV wel. Maar zo klein lijkt hij niet op die foto
Hoop het maar zoveel Feyenoordertjes in Delft. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een verliespartijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik vond Koppers bij ons in de thuiswedstrijd 1 van de betere
Dus hopelijk zal vn Rhijn ook met de druk om kunnen gaan
Ik zal er dan ook serieus goed ziek van zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop het maar zoveel Feyenoordertjes in Delft. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een verliespartij
Voor mij was dat toch wel uitschakeling in de beker. Het is immers toch de korste route Europa inquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal er dan ook serieus goed ziek van zijn
Verliezen van feyenoord is voor mij het ergste wat er kan gebeuren in een seizoen
ja maar dat is gewoon ELquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij was dat toch wel uitschakeling in de beker. Het is immers toch de korste route Europa in
Als ik Vincenogwat en vrienden moet geloven niet hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon EL
Via de competitie halen we echt wel sowieso EL hoor
Ajax wordt minimaal 3equote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik Vincenogwat en vrienden moet geloven niet hoor.
Voorronde CL toch ook wel. Psv kampioen en jullie daarachter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon EL
Via de competitie halen we echt wel sowieso EL hoor
Plus dat AZ het echt niet volhoudt hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voorronde CL toch ook wel. Psv kampioen en jullie daarachter.
Twente is balhaar.
Springende Enoh is 1,82 ja. Is dus niet fout.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Wiki is Enoh al jaren 1,82. Of is hij inmiddels als gekrompen?
Onzin Enoh is een ekte Peijnenburg happer. Die klopt Carroll nog in de lucht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Springende Enoh is 1,82 ja. Is dus niet fout.
Jij zat zeker op Wikepe-dia dan? Op Wikipedia is hij gewoon 1,74 hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Wiki is Enoh al jaren 1,82. Of is hij inmiddels als gekrompen?
Is dus inmiddels aangepast. http://en.wikipedia.org/wiki/Enoh Op de Engelse zijn ze er ook bijna al is hij daar nog 1,78quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij zat zeker op Wikepe-dia dan? Op Wikipedia is hij gewoon 1,74 hoor.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan de topicvervuiling stoppen.
Hoort hier niet over ajax of voetbal te gaan.
waarover danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan de topicvervuiling stoppen.
Hoort hier niet over ajax of voetbal te gaan.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee als het even over voetbal gaat.
Niet doorhebben als je getrolled wordtquote:
Zo vaak kom ik hier toch nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Niet doorhebben als je getrolled wordt
Mod mag niet trollen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
quote:
badboy hoor die happelquote:
Niks goeds aan, straks besluiten ze Feyenoord nog te supportenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie instelling man, ik ook. [ afbeelding ]
Nee, jij mag niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie instelling man, ik ook. [ afbeelding ]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.
Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben blauw, hij niet. Hij heeft zich aan de regels te houden.
Ik hoop dat dit een grapje isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kakkerlakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is
[..]
Kakkerlak![]()
Je kunt ook tevergaan hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kraanmachinist in de haven? om maar door te gaan op de weg die Happel heeft ingeslagenquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraanmachinist in de haven? om maar door te gaan op de weg die Happel heeft ingeslagen
Nee mijn oprechte excuses![]()
Thanks.quote:
Albert.nl . Dus als ik bestel vanaf Oost kom jij ze brengenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh.
Boodschappies rondbrengen voor een heul bekende supermarkt.
Boeiend. Kan het perfect combineren met m'n studie, verdient lekker, fooien zelf houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Thanks.
Je gaat toch geen boodschappen rondbrengen? Zoek gewoon een baantje wat nog iets van waarde heeft voor je CV haha.
Waarom zou dat een grapje moeten zijn? Jordii is al vaak genoeg gewaarschuwd, nu gaat het gewoon op deze manier.quote:
quote:Kakkerlak![]()
HaakneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou goed kunnen. Maar er werken er wel meer he. Al 2 dagen in dat aids Den Haag moeten bezorgen. Dat centrum is echt drama qua bereikbaarheidquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Albert.nl . Dus als ik bestel vanaf Oost kom jij ze brengen
Deed ik toen ik 17 was. Kutwerk en onderbetaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef De_kromme het volgende:
Kan je trouwens beter medicijnen rondbrengen voor een apotheek, dat deed een maat van mij een tijdje. Verdien je ook een stuk beter.
Ach, in Rotjeknor wordt je sowieso genaaid waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deed ik toen ik 17 was. Kutwerk en onderbetaald.
Dat doe ik. Ideaal. Goed uurloon en best wel wat fooien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef De_kromme het volgende:
Kan je trouwens beter medicijnen rondbrengen voor een apotheek, dat deed een maat van mij een tijdje. Verdien je ook een stuk beter.
In R'dam?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat doe ik. Ideaal. Goed uurloon en best wel wat fooien.
Nee. In een gehucht in de omgeving.quote:
Ohooh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou dat een grapje moeten zijn? Jordii is al vaak genoeg gewaarschuwd, nu gaat het gewoon op deze manier.
[..]
Haakneus
Pepsi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef J2T het volgende:
Welk merk bier vinden jullie het lekkerst?
Jupilerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef J2T het volgende:
Welk merk bier vinden jullie het lekkerst?
Hij is je aan het kleineren op een manier zoals Klaas bij Nico deedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohooh.
Ik maakte een grapje. Jij meent het echt.
Klaas is baas. Nico is een dwaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is je aan het kleineren op een manier zoals Klaas bij Nico deed
Sorry.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef Muto het volgende:
En bierdiscussies zijn zo kansloos trouwens.
Geen probleem.quote:
Fikse rap daar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klaas is baas. Nico is een dwaas.
Wauw.
Dat kan HelpMeFok beter. En die maakt dan gelijk een rapalbum in een post.quote:
quote:
Telt niet mee, die boii is een leerling van Reppah Steen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat kan HelpMeFok beter. En die maakt dan gelijk een rapalbum in een post.
Ach. Bevalt prima tot nu toe, lekker rondscheuren. Alleen je hebt er wel echt kutritten tussen zitten (lees: Den Haag, Delft, Leidenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, in Rotjeknor wordt je sowieso genaaid waarschijnlijk.
Sowieso werk waarbij je shit moet rondbrengen word je snel zat.
Uitkijken doe ik altijd wel. Nu wel iets meer, maar had liever ook jullie erbij gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef J2T het volgende:
[..]![]()
Kijk je al uit naar de Klassieker Muto? Ik ben in ieder geval voor het eerst in heel, heel lang angstig voor een potje tegen jullie.
Ruben Schaken joh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telt niet mee, die boii is een leerling van Reppah Steen.
Nice dat wordt opzeker boodschappen online bestellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Bevalt prima tot nu toe, lekker rondscheuren. Alleen je hebt er wel echt kutritten tussen zitten (lees: Den Haag, Delft, Leiden)
Ik heb een theorie dat HelpmeFok in werkelijkheid een vrouw is maar zich als man voordoet om enigszins serieus genomen te worden op een voetbalforum. Bruins heeft mij dit ooit in vertrouwen verteld.quote:
Vanaf het honkbalstadion? Van Stolkweg?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Bevalt prima tot nu toe, lekker rondscheuren. Alleen je hebt er wel echt kutritten tussen zitten (lees: Den Haag, Delft, Leiden)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Vanaf het honkbalstadion? Van Stolkweg?
Maar niemand die deze theorie onderbouwd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een theorie dat HelpmeFok in werkelijkheid een vrouw is maar zich als man voordoet om enigszins serieus genomen te worden op een voetbalforum. Bruins heeft mij dit ooit in vertrouwen verteld.
Wat een sfeer ook. Serieus dat hele stadion zingt mee. Oud, jong maakt niet uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Verlenging bij Cardiff City - Crystal Palace.
Mooi idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een sfeer ook. Serieus dat hele stadion zingt mee. Oud, jong maakt niet uit.
quote:Alberto Stegeman beleefde vandaag angstige momenten. De presentator raakte vanmorgen betrokken bij een auto-ongeluk op de A1 bij Laren. De wagen van Alberto liep hierdoor aanzienlijke schade op, maar gelukkig mankeerde hij zelf niets en hoefde dus ook niet langs het ziekenhuis.
In plaats daarvan reed Stegeman mee naar het bergingsbedrijf, waar hij een leenwagen meekreeg.
Erg aangeslagen leek de SBS-verslaggever niet, hij poseerde zelfs even naast zijn vehikel dat met flinke blikschade te kampen had.
Dr Oetker?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Pizza tonno en een beugeltje. Dat zijn de maaltijden
hoe dik moet jij wel niet zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Pizza tonno en een beugeltje. Dat zijn de maaltijden
Hij bezorgd boodschappen tassen vol over de hele regio per fiets. Genoeg lichaamsbeweging dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoe dik moet jij wel niet zijn
elke keer lees ik dingen als kapsalon en frietje super, en nu weer een pizza
Valt mee. 110 kg bij 2 meter ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zondag eten we sowieso jodenkoekenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je niet eens betalen pauperquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zondag eten we sowieso jodenkoeken
Valt idd best mee jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee. 110 kg bij 2 meter ofzo.
Mag nog wel 5 kg af ja.
Tuurlijk wel, verkoop gewoon je moeder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je niet eens betalen pauper
alsof die 1,89 oplevertquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, verkoop gewoon je moeder.
Stoute troll, doe eens lief tegen onze Ajacieden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, verkoop gewoon je moeder.
van stokstaart kan ik een hoop hebben hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoute troll, doe eens lief tegen onze Ajacieden.
Dat zijn jouw woorden gappiequote:
ja wat, zij is ook de jongste niet meerquote:
laatst zei je dat ze dood was, kreeg ik allemaal gezeik met mods daarover dat ik zulke dingen niet kon makenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja wat, zij is ook de jongste niet meer
Dat is mijn vader lulquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
laatst zei je dat ze dood was, kreeg ik allemaal gezeik met mods daarover dat ik zulke dingen niet kon maken
wat een hommo ben je toch ook he
Bij Ajax staat Frank de Boer achterinquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Dit wordt wel genieten a.s. zondag.![]()
Feijenoord zonder El Ahmadi & Guidetti gaat er waarschijnlijk kansloos af. Maar je weet het nooit, het kan gek lopen he.
Ado gaat boven Feyenoord eindigenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Feijenoord zonder El Ahmadi & Guidetti gaat er waarschijnlijk kansloos af. Maar je weet het nooit, het kan gek lopen he.
Ok sorry dan man. Dacht dat je weer eens liep te ouweterinhoerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is mijn vader lul
Daar had je het toen over in dat radiotopic, die is er nog steeds niet
deed ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok sorry dan man. Dacht dat je weer eens liep te ouweterinhoeren
WACHT MAAR ALS DIE TWEEDE RING EROP ZITquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado gaat boven Feyenoord eindigen[ afbeelding ]
Daarom heb ik ook liever dat Ajax wint moet ik zeggen. Die krijgen nog een inzinking, zou me niks verbazen als die terugzwakken naar plekkie 8. ADO voorronde EL moet wel lukken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado gaat boven Feyenoord eindigen[ afbeelding ]
Snap ook al die euforie niet. Zonder El Ahmadi en Guidetti kunnen we niet eens winnen van VVV. Maar we gaan wel ff die neuzen oprollen met 3-0. Tuurlijk johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef De_kromme het volgende:
ben jij nou voor feyenoord of voor ado?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook liever dat Ajax wint moet ik zeggen. Die krijgen nog een inzinking, zou me niks verbazen als die terugzwakken naar plekkie 8. ADO voorronde EL moet wel lukken.
Ze moeten terug naar het Zuiderpark. Dan kan ik tenminste op de fiets naar wedstrijden. Dat is toch een beter alternatief dan Feyenoord indien Ajax weer wat slechte jaren draait.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
WACHT MAAR ALS DIE TWEEDE RING EROP ZIT
Ik ga gewoon weer naar az dan hoor als die dit jaar kampioen wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten terug naar het Zuiderpark. Dan kan ik tenminste op de fiets naar wedstrijden. Dat is toch een beter alternatief dan Feyenoord indien Ajax weer wat slechte jaren draait.
Blijft triest dat je nooit naar een wedstrijd bent geweest als je er zo dichtbij woont.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten terug naar het Zuiderpark. Dan kan ik tenminste op de fiets naar wedstrijden. Dat is toch een beter alternatief dan Feyenoord indien Ajax weer wat slechte jaren draait.
Den Haag natuurlijk. Leg aub geen verband tussen mij en die kakkerlakken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben jij nou voor feyenoord of voor ado?
AZ en Ado is hij voor. Die kuthagenees met die klapper die je elke week bij Studio Sport ziet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben jij nou voor feyenoord of voor ado?
Hoe kom jij er eigenlijk bij dat ik voor AZ ben?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ en Ado is hij voor. Die kuthagenees met die klapper die je elke week bij Studio Sport ziet.
Az was alleen leuk in de tijd van de Alkmaarder hout, lekker in die pislucht staan, kleffe broodjes hemaworst halen, cola in een plastic bekertjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ en Ado is hij voor. Die kuthagenees met die klapper die je elke week bij Studio Sport ziet.
Dat zei Ritmo laatst. En we weten allemaal dat als hij wat zegt er altijd een kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe kom jij er eigenlijk bij dat ik voor AZ ben?
Krijg je in de arena glas dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Az was alleen leuk in de tijd van de Alkmaarder hout, lekker in die pislucht staan, kleffe broodjes hemaworst halen, cola in een plastic bekertje
Niet veel veranderd dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Az was alleen leuk in de tijd van de Alkmaarder hout, lekker in die pislucht staan, kleffe broodjes hemaworst halen, cola in een plastic bekertje
Nee bedoel echt die kleine plastic bekertjes die je ook in de supermarkt kan kopenquote:
nouja broodje hemaworst hadden ze zondag niet hoorquote:
Ah, zo. Waar je ook vaak koffie uit drinkt bedoel je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee bedoel echt die kleine plastic bekertjes die je ook in de supermarkt kan kopen
Fucking armoequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee bedoel echt die kleine plastic bekertjes die je ook in de supermarkt kan kopen
Ja diequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, zo. Waar je ook vaak koffie uit drinkt bedoel je.
Unox toch bij Az ? Of alleen thuisvakken ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nouja broodje hemaworst hadden ze zondag niet hoor
Zat zondag in het uitvak, en was geen broodje worst te krijgen iigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Unox toch bij Az ? Of alleen thuisvakken ?
Ja. Maar ik zie hem er nog wel invliegen eigenlijk.quote:
Sowieso Ajax en Arenaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja bij Ajax hadden we eerst ook een mcdonalds dat toen een andere smerig voedsel court werd en nu moeten we het ook met een lullig zakje chips doen
Oh dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Broodje unox is wel echt perfect katervoedsel.
Waarom de_kromme en niet voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zie hem er nog wel invliegen eigenlijk.
[..]
Sowieso Ajax en Arenanatuurlijk.
Omdat van Hanegem een held is. Zeker momenteel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom de_kromme en niet voor Feyenoord?
Alles over een een seizoenskaart.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga pitten
morgen 5.30 mijn bed uit om 5 krantenwijkjes van de telegraaf te doen
Feyenoord-Held ja. Willem heeft een teringhekel aan Hagenezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat van Hanegem een held is. Zeker momenteel.
Jij bent volgens mij nog de enige die naar wedstrijden gaat van de Ajacieden hier. Enigszins respect van deze Hagenees.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga pitten
morgen 5.30 mijn bed uit om 5 krantenwijkjes van de telegraaf te doen
Willem heeft een hekel aan kaalkoppies zoals jou. Hagenezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoord-Held ja. Willem heeft een teringhekel aan Hagenezen.
Ja tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles over een een seizoenskaart.
Studeer je niet ofzo dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja toch
Nee moet gewoon naar echte baan, had ik maar 5 krantenwijkjes, dan was ik snel klaar en kon ik de rest van de dag pauper in mijn bed liggen
Thanksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nog de enige die naar wedstrijden gaat van de Ajacieden hier. Enigszins respect van deze Hagenees.
Nee manquote:
5x wel tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
Dat verdient toch geen reet, krantenwijkjes
Redelijk, zo'n dagkrantje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
Dat verdient toch geen reet, krantenwijkjes
quote:
Steven is ook 1 van de weinige meerderjarige in de Ajaxreeks. Het is geen excuus maar het helpt wel mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nog de enige die naar wedstrijden gaat van de Ajacieden hier. Enigszins respect van deze Hagenees.
[..]
Willem heeft een hekel aan kaalkoppies zoals jou. Hagenezen.![]()
Het is een schande dat zo'n schijtirritante trollende hageneus zijn geweldige naam te grabbel gooit hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Willem heeft een hekel aan kaalkoppies zoals jou. Hagenezen.![]()
Steven is een aardige gast. Beetje jammer alleen dat zijn liefde voor Mokum er zo vanaf druipt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven is ook 1 van de weinige meerderjarige in de Ajaxreeks. Het is geen excuus maar het helpt wel mee.
Wordt wel verwarrend zo hoor als Hagenezen nu ook al neuzen zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een schande dat zo'n schijtirritante trollende hageneus zijn geweldige naam te grabbel gooit hier
Stokstaart spreekt voor Helpmefok. Ban.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een schande dat zo'n schijtirritante trollende hageneus zijn geweldige naam te grabbel gooit hier
Ik niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven is een aardige gast. Beetje jammer alleen dat zijn liefde voor Mokum er zo vanaf druipt.
Hij gaat liever naar Ajax dan Den haag. Samen met Cruijff.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stokstaart spreekt voor Helpmefok. Ban.
Aangezien jullie De Kromme niet meer wilden bij de club, mag hij zo bij Den Haag aansluiten hoor.
whut? 2-1 gewonnen ofzo?quote:
Sowieso. Den Haag = kânkahstad. Helemaal nu met dat spuuglelijke Kyocera stadion, wat eigenlijk geen stadion isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij gaat liever naar Ajax dan Den haag. Samen met Cruijff.
Kyoceraquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso. Den Haag = kânkahstad. Helemaal nu met dat spuuglelijke Kyocera stadion, wat eigenlijk geen stadion is
Ik zag het nog 0-1 staanquote:
Helpefok en ritmo hebben een ban door die kuthagenees. Die trollt mensen en gaat dan ouwehoeren bij mods en TR posten. NSB'er.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Wie heeft er allemaal een ban dan, en waarom
Ritmo had allang een ban toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helpefok en ritmo hebben een ban door die kuthagenees. Die trollt mensen en gaat dan ouwehoeren bij mods en TR posten. NSB'er.
jinxerquote:
Ze staan nu allemaal op het veld fotootjes te nemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Muto het volgende:
Mirandes had wel een onSpaans heerlijke stadion
Waar heb je het over jongen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helpefok en ritmo hebben een ban door die kuthagenees. Die trollt mensen en gaat dan ouwehoeren bij mods en TR posten. NSB'er.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Wesleys op het veld.
Veld aflopen en zeggen dat je bang was! = opnieuw spelen!
Genoeg, maar relatief gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef msnk het volgende:
Gelukkig wonen er geen allochtonen in DH... Oh.... Wacht...
Ik zou ze schoppen, en gewoon doortrappen als ze op de grond liggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef De_kromme het volgende:
Haha die speler vindt het niet chill.
Clasie nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
Spelers hebben daar echt een hekel aan.
Stappen jullie lekker in je eigen metro. Smerige zwervers met die lange vette haren die hagenerdjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar heb je het over jongen.Die magool van een Helpmefok verneukt het voor zichzelf, ik heb nog nooit over hem gebitcht.
En Den Haag is in elk opzicht een mooiere stad dan Rotterdam. Dat jij nou niet wordt geaccepteerd als kaalkopje. Sowieso al dat achterlijke allochtonen% als ik weer eens die metro van jullie instap.. Kutvolk.
Ik kreeg van hem lachend een schouderklop omdat ik na een training zei dat hij te populair was bij de kinderen. Hij moest wel springen. Ik ben btw maar 1.77.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
True story.
Moest overigens wel bukken toen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg van hem lachend een schouderklop omdat ik na een training zei dat hij te populair was bij de kinderen. Hij moest wel springen. Ik ben btw maar 1.77.
Het zegt al genoeg dat je je clubkeuze telkens meent te moeten onderbouwen door prat te gaan op de schoonheid van de stad Den Haag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Trots zijn op een metro. Je bent toch geen havenslaaf?
Elke keer weer als ik in Rotterdam ben, straalt de lelijkheid er vanaf. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet iedereen in Nederland. Maar blijf maar volhouden dat Rotjeknor o zo mooi is.
Den Haag.
Ja pleur je toch lekker op hier?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Trots zijn op een metro. Je bent toch geen havenslaaf?
Elke keer weer als ik in Rotterdam ben, straalt de lelijkheid er vanaf. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet iedereen in Nederland. Maar blijf maar volhouden dat Rotjeknor o zo mooi is.
Den Haag.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef msnk het volgende:
In elk mensenhart daar vind je....
... Amsterdam.
De Bijlmer is wel stoer. Binnenstad Amterdam een beetje saai.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef msnk het volgende:
... Amsterdam.
Schijtbewaking loopt daar rond zeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Paard van Troje was wel tof. Verder snap ik ook dat hele Den Haag niet.
Ga slapen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Beide steden hebben wat, de trein naar Amsterdam ouwe
Dan maar geen hart.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef msnk het volgende:
... Amsterdam.
Waarom? Omdat ik Rotterdam een lelijke kutstad vind?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja pleur je toch lekker op hier?
Ben al jaren niet in dat stinkdorp achter de duinen geweest. Verkeerde kant achter de duinen helaas. Niet dat daar enige aanleiding voor zou zijn. Is toch niks te beleven daar.
Tegenwoordig helaas ook dood. Donderdagavonden waren echt legendarisch een aantal jaar geleden daar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Paard van Troje was wel tof. Verder snap ik ook dat hele Den Haag niet.
Nee, omdat niemand je aanwezigheid op prijs stelt met dat zwakzinnige gewauwel van je over Den Haag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik Rotterdam een lelijke kutstad vind?
En dit is niet het Feijenoord topic, ouwe hoolie. Met je stoeltje in je klauw.
Ben daar wel eens op wat technofeestjes geweest. Is dat nog?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tegenwoordig helaas ook dood. Donderdagavonden waren echt legendarisch een aantal jaar geleden daar.
Zo af en toe komt er nog wel eens wat leuks voorbij ja. Helaas moet ik toegeven dat je voor goede techno tegenwoordig niet meer in Den Haag moet zijn. Utrecht/Amsterdam is de place to be.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben daar wel eens op wat technofeestjes geweest. Is dat nog?
Nee.Omdat je een irritante, trollende mongool bent. En bovendien een NSB'er die overal loopt te klikken waardoor goeie gasten een ban krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik Rotterdam een lelijke kutstad vind?
En dit is niet het Feijenoord topic, ouwe hoolie. Met je stoeltje in je klauw.
Bijna altijd in de kleinezaal alleen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben daar wel eens op wat technofeestjes geweest. Is dat nog?
Ligt eraan of je je IQ test op het veen of op het zand houdt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou het IQ zijn van een gemiddelde Hagenees?
Wie vind jij een goede gast? En wie heb ik geklikt? Allemaal onzinnig gewauwel, en voornamelijk aannames. Ik dacht dat jullie aannames niet op prijs stelden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee.Omdat je een irritante, trollende mongool bent. En bovendien een NSB'er die overal loopt te klikken waardoor goeie gasten een ban krijgen.
Wat zou het IQ op veen zijn, en wat zou het zijn op zand.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan of je je IQ test op het veen of op het zand houdt.
Nee man. Kan niet meer tegen die zooi. Op een vage manier kan ik dan niks meer drinken of roken. Beetje het tegenovergestelde effect dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef De_kromme het volgende:
Daar is topic voor, zwakzinnig gewauwel. Laat me.
Ik snap dat je gefrustreerd bent dat Helpmefok is geband, maar die heeft het toch echt aan zichzelf te danken. Succes met je verlies in de toekomst.
[..]
Zo af en toe komt er nog wel eens wat leuks voorbij ja. Helaas moet ik toegeven dat je voor goede techno tegenwoordig niet meer in Den Haag moet zijn. Utrecht/Amsterdam is de place to be.
Ouwe XTC-gebruikert.![]()
Alleen jammer dat het ook in andere topics gebeurt en steevast hetzelfde riedeltje is. Verzin eens wat nieuws.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef De_kromme het volgende:
Daar is topic voor, zwakzinnig gewauwel. Laat me.
Ik snap dat je gefrustreerd bent dat Helpmefok is geband, maar die heeft het toch echt aan zichzelf te danken. Succes met je verlies in de toekomst.
1 van de Cherso gasten komt zelfs uit Zoetermeer. Al zijn al die Scheveningers nog erger, want je kunt een Hagenees moeilijk meer beledigen dan een Scheveninger Haags te noemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zou het IQ op veen zijn, en wat zou het zijn op zand.
Houd rekening met Oh Oh Cherso gasten.
Ga nou niet moeilijk doen! Den Haag-bash.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
Van die gasten uit oh oh cherso komt er maar 1 uit Den Haag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |