Waar heb je het over jongen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helpefok en ritmo hebben een ban door die kuthagenees. Die trollt mensen en gaat dan ouwehoeren bij mods en TR posten. NSB'er.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Wesleys op het veld.
Veld aflopen en zeggen dat je bang was! = opnieuw spelen!
Genoeg, maar relatief gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef msnk het volgende:
Gelukkig wonen er geen allochtonen in DH... Oh.... Wacht...
Ik zou ze schoppen, en gewoon doortrappen als ze op de grond liggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef De_kromme het volgende:
Haha die speler vindt het niet chill.
Clasie nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
Spelers hebben daar echt een hekel aan.
Stappen jullie lekker in je eigen metro. Smerige zwervers met die lange vette haren die hagenerdjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar heb je het over jongen.Die magool van een Helpmefok verneukt het voor zichzelf, ik heb nog nooit over hem gebitcht.
En Den Haag is in elk opzicht een mooiere stad dan Rotterdam. Dat jij nou niet wordt geaccepteerd als kaalkopje. Sowieso al dat achterlijke allochtonen% als ik weer eens die metro van jullie instap.. Kutvolk.
Ik kreeg van hem lachend een schouderklop omdat ik na een training zei dat hij te populair was bij de kinderen. Hij moest wel springen. Ik ben btw maar 1.77.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
True story.
Moest overigens wel bukken toen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg van hem lachend een schouderklop omdat ik na een training zei dat hij te populair was bij de kinderen. Hij moest wel springen. Ik ben btw maar 1.77.
Het zegt al genoeg dat je je clubkeuze telkens meent te moeten onderbouwen door prat te gaan op de schoonheid van de stad Den Haag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Trots zijn op een metro. Je bent toch geen havenslaaf?
Elke keer weer als ik in Rotterdam ben, straalt de lelijkheid er vanaf. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet iedereen in Nederland. Maar blijf maar volhouden dat Rotjeknor o zo mooi is.
Den Haag.
Ja pleur je toch lekker op hier?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Trots zijn op een metro. Je bent toch geen havenslaaf?
Elke keer weer als ik in Rotterdam ben, straalt de lelijkheid er vanaf. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet iedereen in Nederland. Maar blijf maar volhouden dat Rotjeknor o zo mooi is.
Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |