achja typo, lekker boeiendquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan zijn naam niet eens spellen mongool
quote:
Slijmbalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon een klote naam. Kun je niks aan doen.
Ach joh gewoon een typoquote:
Ik ruik een lucifer aankomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe schrijf je aisssattii? zonder op te zoeken.
maak je niet dik joh juicyhillquote:
Niet zo in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe schrijf je aisssattii? zonder op te zoeken.
aissatiquote:
Joods complot, hebben zijn raam elke nacht stiekem op een kier gezet om het flink te laten doortochten.quote:
80. Mag sinds kort zelfstandig schijten.quote:
Schijten gaat vanzelf wel. Hoe zit het met het vegen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
80. Mag sinds kort zelfstandig schijten.
Wedden dat ie er staatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joods complot, hebben zijn raam elke nacht stiekem op een kier gezet om het flink te laten doortochten.Dus nee, hij is nog wel ff ziek.
Lastig. Krijg daar ambulante begeleiding voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijten gaat vanzelf wel. Hoe zit het met het vegen?
Hoop van niet. Anders staat hij mooi voor lul met zijn grote bek in de media.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joods complot, hebben zijn raam elke nacht stiekem op een kier gezet om het flink te laten doortochten.Dus nee, hij is nog wel ff ziek.
Verdorrie als ik dit had geweten had ik nooit een zomercursus gevolgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lastig. Krijg daar ambulante begeleiding voor.
Even bellen dan komt er zo'n meisje van de thuiszorg langs.
Ja, of hij is de held weer met 3 goalsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop van niet. Anders staat hij mooi voor lul met zijn grote bek in de media.
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, of hij is de held weer met 3 goals
Twijfelachtig.quote:
Van Rhijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.
Wie speelt er bij jullie eigenlijk voor die ouwe André?
Dat zei hij niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.
Oude Andre ligt er 3 weken uitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
van Rhijn hoop ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gebalde vuistjes was het toch?quote:
Nooit van gehoord. Is z'n debuut of wat?quote:
Nee, 2 keer in de competitie meegedaan dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is z'n debuut of wat?
Nee al een keer in de basis gestaan zelfs. Ziet er een beetje iel uit eigenlijk. Ben benieuwd hoe hij zich staande houdt er van uitgaande dat Feyenoord wel het doel van Ajax bereikt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speelde al 25 minuten tegen AZ.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al een keer in de basis gestaan zelfs. Ziet er een beetje iel uit eigenlijk. Ben benieuwd hoe hij zich staande houdt er van uitgaande dat Feyenoord wel het doel van Ajax bereikt.
Tegen Ado de gehele wedstrijd toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelde al 25 minuten tegen AZ.
De 1 is een centrale verdediger Clasie een middenvelder... Ja dat maakt wat uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker is
Dat iemand niet groot is ofzo maakt geen reet uit toch
ander voorbeeld, anitaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 1 is een centrale verdediger Clasie een middenvelder... Ja dat maakt wat uit.
Was zijn debuut idd. Maar of dat 90 minuten was weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Ado de gehele wedstrijd toch?
true truequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bewijst mijn gelijk toch? AnitaOverigens staat hij ook niet centraal.
Voor een CV wel. Maar zo klein lijkt hij niet op die fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker is
Dat iemand niet groot is ofzo maakt geen reet uit toch
Naja valt bij Van Rhijn zelfs wel mee, maar hij ziet er gewoon nog wat iel uit in de breedte dan voornamelijk. Ik schrijf hem ook niet af ik stel alleen dat ik benieuwd ben hoe hij zich onder druk staande houdt. Zijn 90 minuten tegen Ado waren geen test na Leewin zijn zwaar gestrafte rode kaartquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
true true
maar niemand bij ajax is eigelijk echt groot
Ach ik vond Koppers bij ons in de thuiswedstrijd 1 van de beterequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja valt bij Van Rhijn zelfs wel mee, maar hij ziet er gewoon nog wat iel uit in de breedte dan voornamelijk. Ik schrijf hem ook niet af ik stel alleen dat ik benieuwd ben hoe hij zich onder druk staande houdt.
een BEEST!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor een CV wel. Maar zo klein lijkt hij niet op die foto
Hoop het maar zoveel Feyenoordertjes in Delft. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een verliespartijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik vond Koppers bij ons in de thuiswedstrijd 1 van de betere
Dus hopelijk zal vn Rhijn ook met de druk om kunnen gaan
Ik zal er dan ook serieus goed ziek van zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop het maar zoveel Feyenoordertjes in Delft. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een verliespartij
Voor mij was dat toch wel uitschakeling in de beker. Het is immers toch de korste route Europa inquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal er dan ook serieus goed ziek van zijn
Verliezen van feyenoord is voor mij het ergste wat er kan gebeuren in een seizoen
ja maar dat is gewoon ELquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij was dat toch wel uitschakeling in de beker. Het is immers toch de korste route Europa in
Als ik Vincenogwat en vrienden moet geloven niet hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon EL
Via de competitie halen we echt wel sowieso EL hoor
Ajax wordt minimaal 3equote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik Vincenogwat en vrienden moet geloven niet hoor.
Voorronde CL toch ook wel. Psv kampioen en jullie daarachter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon EL
Via de competitie halen we echt wel sowieso EL hoor
Plus dat AZ het echt niet volhoudt hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voorronde CL toch ook wel. Psv kampioen en jullie daarachter.
Twente is balhaar.
Springende Enoh is 1,82 ja. Is dus niet fout.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Wiki is Enoh al jaren 1,82. Of is hij inmiddels als gekrompen?
Onzin Enoh is een ekte Peijnenburg happer. Die klopt Carroll nog in de lucht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Springende Enoh is 1,82 ja. Is dus niet fout.
Jij zat zeker op Wikepe-dia dan? Op Wikipedia is hij gewoon 1,74 hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Wiki is Enoh al jaren 1,82. Of is hij inmiddels als gekrompen?
Is dus inmiddels aangepast. http://en.wikipedia.org/wiki/Enoh Op de Engelse zijn ze er ook bijna al is hij daar nog 1,78quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij zat zeker op Wikepe-dia dan? Op Wikipedia is hij gewoon 1,74 hoor.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan de topicvervuiling stoppen.
Hoort hier niet over ajax of voetbal te gaan.
waarover danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan de topicvervuiling stoppen.
Hoort hier niet over ajax of voetbal te gaan.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee als het even over voetbal gaat.
Niet doorhebben als je getrolled wordtquote:
Zo vaak kom ik hier toch nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Niet doorhebben als je getrolled wordt
Mod mag niet trollen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
quote:
badboy hoor die happelquote:
Niks goeds aan, straks besluiten ze Feyenoord nog te supportenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie instelling man, ik ook. [ afbeelding ]
Nee, jij mag niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie instelling man, ik ook. [ afbeelding ]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.
Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben blauw, hij niet. Hij heeft zich aan de regels te houden.
Ik hoop dat dit een grapje isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kakkerlakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is
[..]
Kakkerlak![]()
Je kunt ook tevergaan hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kraanmachinist in de haven? om maar door te gaan op de weg die Happel heeft ingeslagenquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraanmachinist in de haven? om maar door te gaan op de weg die Happel heeft ingeslagen
Nee mijn oprechte excuses![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |