Dat is 1,5 cent of zoietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou er best een nanodeeltje van willen hebben hoor
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weertquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
kan ik weer een leuk rokje kopen bij de h&m
Yep, switch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)
Inderdaad. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dat bewust is gedaan met haar. Dat ze dachten: prima dat ze er zit voor haar onderwerp, als ze daarna maar niet over die tafel heen zit te tetteren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)
Dit ja, helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dat bewust is gedaan met haar. Dat ze dachten: prima dat ze er zit voor haar onderwerp, als ze daarna maar niet over die tafel heen zit te tetteren.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:50 schreef DaverzNL het volgende:
Schreeuwde die Ingeborg nou net vanaf de zijlijn?
Ingeborg is altijd belangrijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:54 schreef OProg het volgende:
Ik dacht dat de tijd van deze dingen nu even niet was.![]()
[ afbeelding ]
In het kader van: geen nieuws is ook nieuws?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:51 schreef pberends het volgende:
P&W met Ingeborg Beugel verloopt rustig
Ik dacht: laat ik eens wat nieuwswaardigs posten.
Dat Ingeborg onrustig is, is geen nieuws toch? Dat ze wel rustig is, wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van: geen nieuws is ook nieuws?
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef pberends het volgende:
Dat Ingeborg onrustig is, is geen nieuws toch? Dat ze wel rustig is, wel.
Ah joh rot toch op man; post ik 's goed nieuws, vinden mensen het weer niet belangrijk.quote:
Ik weet nog steeds niet wie gisteren nou tegen Michiel Romeyn zei "en bepaal jij dat?". Maar ik moest echt lachenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:27 schreef Drebbelman het volgende:
Heb jij gezegd dat ik een lul was?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Ja dan kun je het net zo goed de Bert van der Veer-award noemen en het aan The Voice geven.
Dat is het enige dat ie juist prima doet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef La_Vita het volgende:
Ohh niet weer Tijl met zn klassieke muziek
Graag iets meer respect voor Hansie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef alors het volgende:
omg wat is deze voor Henk en Ingrid ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |