het is wel wat meer dan een hobbycursus schrijven hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Prachtig zo'n studie Journalistiek. Jammer dat het een hobbycursus schrijven is. Feiten controleren klinkt leuk, maar kost geld. Dit soort onderwerpen kost feiten controle een heleboel geld. Kun je beter met een grote (buitenlandse) krant een contract afsluiten zodat jij hun berichten mag gebruiken. Scheelt geld, scheelt tijd.
Media, het zijn net bedrijven.
Ik heb geen directe toegang tot het artikel in The Times dus ik baseer mij op gekopiëerde stukken, maar in geen enkele manier zie ik de door De Pers gepubliceerde 'feiten' terugkomen.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:51 schreef RonaldV het volgende:
Voor iedereen op De Pers gaat schieten: De Pers heeft een bericht in de Times overgenomen. DAAR, en nergens anders, is de fuckup gemaakt.
Dank.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:51 schreef RonaldV het volgende:
Probeer het hier eens: http://www.defencemanagement.com/news_story.asp?id=18662
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, doet hij echt bijzonder goed!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:44 schreef Booomer het volgende:
http://www.ted.com/talks/peter_van_uhm_why_i_chose_a_gun.html
Deze hier al voorbij gekomen?
quote:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-16809532quote:India picks French jet over Eurofighter in $10bn deal
Die eigen fighter komt ook nog. India heeft er te veel geld in zitten om dat af te schieten. Maar met de Rafale hebben ze ook nog eens de kans om zelf een Gen. 4.5 kist te gaan bouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:37 schreef Pumatje het volgende:
Wtf..ze hebben een eigen jet ontwikkeld..waarom hebben ze daar niet voor gekozen?
Wat denk je Ronald, goede keus of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die eigen fighter komt ook nog. India heeft er te veel geld in zitten om dat af te schieten. Maar met de Rafale hebben ze ook nog eens de kans om zelf een Gen. 4.5 kist te gaan bouwen.
Dassault confirms selection for Indian MMRCA deal
India's MMRCA selection advances decade-long search for MiG-21 replacement
Wil je nou beweren dat je beter een of ander overpriced strijkijzer kunt aanschaffen waarvan de onderdelen in alle uithoeken van Europa in elkaar gedraaid worden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:05 schreef Pumatje het volgende:
Het is Frans.
Don't buy anything from that country that runs on fuel.
Ja blijft een mooie, maar ik betwijfel of het ook in deze context geldt. De Indiers schijnen altijd al met plezier de Mirage-2000 te hebben gebruikt. Mede vanwege de mate van onderhoud in vergelijking met de russische toestellen en de 'crash'-historie. 7 toestellen in 30 jaar is een meevaller.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:05 schreef Pumatje het volgende:
Het is Frans.
Don't buy anything from that country that runs on fuel.
Eerlijk gezegd: ik weet het niet. Ik heb een hekel aan franse autos, en afgezien van de Alouette II en III (wat gewoon goeie machines waren) heb ik altijd alleen maar horror-verhalen gehoord over franse helis en vliegtuigen. Maar Dassault heeft een goede reputatie op het gebied van straaljagers. De Mystère en Super-Mystère (en de er van afgeleide Mystère/Falcon zakenjet) waren goeie machines. de Mirage III/5 en de Mirage F-1 hebben het allebei heel lang uitgehouden (en doen dat in sommige landen nog steeds). De Mirage 2000 doet het ook al een behoorlijke tijd goed bij een aantal luchtmachten. Ik vind de Rafale een mooie kist om te zien en ik hoor maar weinig slechte verhalen over de kist (afgezien van het prijskaartje). Maar die slechte verhalen krijg je ook nooit te horen als de enige klant Frankrijk zelf is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:09 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Wat denk je Ronald, goede keus of niet?
Leuk filmpje, maar in een land waar de politie al nauwelijks een file mag veroorzaken om een boef aan te houden, zie ik het niet gebeuren dat militairen met zware wapens gaan schieten op burgers, tussen burgers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:49 schreef Coehoorn het volgende:
Militairen verijdelen overval op waardetransport
Toen ik het zag staan dacht ik even dat het waarheid was, maar het was weer een oefening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |