Ziet er heel goed uit. Ik moet ook eens squash halen hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets als dit:
http://www.bbcgoodfood.co(...)-and-red-onion-pasta![]()
mandarijntje en een glas waterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ehh.. een satekroket, portie vlammetjes met chilisaus en zoete popcorn met limonade
Het smaakte me eigenlijk wel goed. Volgende keer zal ik met je ruilen ok?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
mandarijntje en een glas water![]()
Ruilen?
Comfort foodquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Audreyoot het volgende:
Vanavond maar ik yorkshire pudding met gevulde champignons en roast beef
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Comfort food
Ik eet vnv visgratin met spinazie of macaroni lesco, weet nog niet.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef hugsy33 het volgende:
Hier vanavond simpele broodjes, met kroketten een frikandellen.
Dat had mijn schoonmoeder maandag gemaakt maar dan als overschotel. Aardappelpurree op de bodem, dan witlof in ham gerold en gegratineerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef Muck het volgende:
Witlof met ham en kaas, aardappelpuree en een haaskarbonaadje
dat vind ik eigenlijk wel een bijzonder goed ideequote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat had mijn schoonmoeder maandag gemaakt maar dan als overschotel. Aardappelpurree op de bodem, dan witlof in ham gerold en gegratineerd
receptje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat had mijn schoonmoeder maandag gemaakt maar dan als overschotel. Aardappelpurree op de bodem, dan witlof in ham gerold en gegratineerd
Heb ik niet maar lijkt me niet erg lastig; aardappelpurre maken en die op de bodem van de overnschotel, witlof even voorkoken en inrollen in ham, kaas en broodkruimels erover, in de over de kaas laten smelten en smakelijkquote:
Oh heerlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef RichardHammond het volgende:
Een Whopper met een grote cola.
Hier vanavond ook mihoen, witte rijst, saté babi, ayam kerrie en tahoe/tempeh met.....erwtjes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een zooi bij elkaarBami met sate en varkenshaas ok, maar met spinazie, doperwten en worteltjes?
Dat gaat nog wel vind ik, je kunt de erwtjes bv door de mihoen gooienquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Hier vanavond ook mihoen, witte rijst, saté babi, ayam kerrie en tahoe/tempeh met.....erwtjes!
Om de vriezervoorraad weg te werken
Het was bami..quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel vind ik, je kunt de erwtjes bv door de mihoen gooien.
Ik heb 1,5 bord boerenkoolstamp met spekjes en een halve rookworst op, had ontzettende trek en smaakte zeer goed!
Uiensoepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Uiensoep en een boterham gebakken ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |