The Help & The Artist zijn erg goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:51 schreef borisz het volgende:
Nominatie Oscar beste film
• Warhorse,
• The Artist,
• Moneyball,
• The Descendants,
• The Tree of Life,
• Midnight in Paris,
• The Help,
• Hugo,
• Extremely Loud and Incredibly Close.
Welke films zijn de moeite waard om te kijken?. Heb er geen 1 gezien
. En wie moet er winnen volgens jullie?
.
Klonk ook lekker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Frambozen-lemoncurd taartje is goed gewordenEn heerlijk, zelfs met gekochte curd
Heb nu de restantjes in yoghurt om op te maken
Leuker werkje dan koken vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon een sokquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Tof kleurtje!
Die panty/maillot eronder vind ik grappig
If a job is worth doing, its worth doing it rightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Tramp Stamp!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg dit jaar mn eerste tattoovia cordeals.nl (inmiddels uitverkocht) voor 25 euro een tattoo van Henk shiffmacher van ong 4 bij 7 cm
quote:
Wauw van Schiffmacherquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg dit jaar mn eerste tattoovia cordeals.nl (inmiddels uitverkocht) voor 25 euro een tattoo van Henk shiffmacher van ong 4 bij 7 cm
beide denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Mooi kleurtjeDoe je ze onder broeken of rokjes?
ik ook maar ik wist nooit wat en waar, maar dit was wel een erg leuke dealquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw van Schiffmacher
* Bluezz tattoo liefhebbert is
Ow het is geen plakplaatje leest g nu voorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook maar ik wist nooit wat en waar, maar dit was wel een erg leuke deal![]()
heb het hele jaar om m te laten zetten en ben er inmiddels uit al wat t wordt, een klein uiltje voor als ik straks ben afgestudeerd (uil staat voor kennis/wetenschap) en ik vind uiltjes leuk
huh? ikke niet snapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow het is geen plakplaatje leest g nu voor
daar kijk ik soms.. maar ze zijn daar wel erg extreem hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Bluezz het volgende:
Ben je hier al geweest : Heels Heels Heels #19 Wreder dan wreed, vetter dan vet. Superhakken!
Weet je ook al waar je dat beest laat zetten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ook maar ik wist nooit wat en waar, maar dit was wel een erg leuke deal![]()
heb het hele jaar om m te laten zetten en ben er inmiddels uit al wat t wordt, een klein uiltje voor als ik straks ben afgestudeerd (uil staat voor kennis/wetenschap) en ik vind uiltjes leuk
Die met die schaatsenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
daar kijk ik soms.. maar ze zijn daar wel erg extreem hoor
op mn schouder (ivm werk enzo, wil ik n makkelijk te verbergen plek)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je ook al waar je dat beest laat zetten?
Ik heb hem op mn bovenarm, kan ook nog met tshirtjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
op mn schouder (ivm werk enzo, wil ik n makkelijk te verbergen plek)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem op mn bovenarm, kan ook nog met tshirtjes.
Op je schouder (neem aan dat je achterop bedoelt) zie je hem zelf niet (vind ik dan)
klopt maar toch wil ik m niet op n andere plek. plus je schouder is wel t meest veilige qua mooi blijven, ik heb hele forse bovenarmen die ik niet mooi vind en als ik ooit af zal vallen blijft je tat niet mooi lijkt mequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem op mn bovenarm, kan ook nog met tshirtjes.
Op je schouder (neem aan dat je achterop bedoelt) zie je hem zelf niet (vind ik dan)
Maar niet voor niks want het zal vast heerlijk smaken!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:53 schreef golfer het volgende:
Zo dat is gewoon een uur snij en voorbereidingswerk geweest voor de paella.
Rotste klusjes waren het ontvellen en ontpitten van de tomaten en het pellen van de reuzengarnalenstaarten en het darmkanaal daaruit verwijderen.
Straks in een half uurtje ter plekke de finishing touch...het echt maken van de paella.
gedurfd maar vind t wel wat voor jou. Volgend jaar je 2e, dan je 3e etcquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
dat vind ik ook niks nee, en mn armen zijn lelijk, pols/onderarm leuke plek maar way too zichtbaar, schouderblad meest idealequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef golfer het volgende:
Altijd nog beter dan onder aan je rug, net boven de (onderbroek)broekrand. Dat vind ik zo een belachelijke plek voor een tatoo.
anderen hoeven t ook niet mooi te vinden neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind tatoeages zelden mooi, maar vooral doen als je het heel graag wilt
Kunt ook enkel doen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat vind ik ook niks nee, en mn armen zijn lelijk, pols/onderarm leuke plek maar way too zichtbaar, schouderblad meest ideale
Och SHE tochquote:
Haha, dat was/is me er eentje.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind mn benen ook niet mooischouder it is
Er zijn ook nog foto's van!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Handig met Google
Kon alleen de bijbehorende foto's niet vinden, dat viel me wat tegen van mezelf
Oblivion postte het wel treffend daaronderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn ook nog foto's van!Wat jammer dat je die niet kon vinden
Hemel wat ordinair eigenlijk.quote:
Vind het altijd moeilijk te oordelen over tattoo's van mensen. Het wordt al gauw zo persoonlijk.quote:
Nou ja, de locatie van de tattoo en de tekst neigt al heel snel naar ordinair. Ik zou niet weten wat voor persoonlijk verhaal DAAR achter moet zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind het altijd moeilijk te oordelen over tattoo's van mensen. Het wordt al gauw zo persoonlijk.
Bij heel veel tatoos zie ik het idee wel, en ik snap dan ook best dat het een leuk idee was op het moment dat het nog een idee was. Maar na een paar jaar als permanent tekeningetje....huh. En dan heb ik het niet over de meeste kleine, persoonlijke dingetjes, maar vooral om die 'grappig bedoelde' tattoos of van die mode/hype tatoos (tribals, sterretjes, you name it).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Vind het altijd moeilijk te oordelen over tattoo's van mensen. Het wordt al gauw zo persoonlijk.
Ja, dat is dus zo'n idee waar ik het over hadquote:
Dat zal echt nooit gebeurenquote:
Juist, je snapt precies wat ik bedoel met het 'grappige idee'.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n uiltje als waar memo aan denkt, dat kan ik dan nog wel mooi vinden
En niet omdat het memo is, maar gewoon de symboliek van een uiltje en uiltjes zijn niet ordinair en geen hype
Zou je enig staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Of deze:BodypaintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oh ja.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar nog enger vind ik het dat Steer die post zomaar kan vinden of opgeslagen heeft.
Ik ga het steeds meer als een compliment zien dat ze mij ordinair noemdequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn betere
^^ maargoed, da's dus het schaambeen van SHE
Op dit moment toch wel een beetjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n uiltje als waar memo aan denkt, dat kan ik dan nog wel mooi vinden
En niet omdat het memo is, maar gewoon de symboliek van een uiltje en uiltjes zijn niet ordinair en geen hype
Ik loop altijd al achter, dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Op dit moment toch wel een beetje
Maar goed ik vind uiltjes ook erg leukdus cool MeMo
ben benieuwd naar het resultaat
ik kan zelf niet ontwerpen maar hoop dat n vriend van me t wil doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn belangrijkste voorwaarde voor het ontwerp van mij tattoo: uniek! Ik wil niet met iets lopen wat een ander misschien ook heeft. Vandaar dat ik hem zelf ontworpen heb en daardoor is de betekenis ook nog eens nóg persoonlijkerNa 12 jaar nog geen haartje spijt van
geloof dat ik me daar bij Henk geen zorgen over hoef te maken hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
't is ook belangrijk wie het zet natuurlijk. Zoals je veel tekenaars / ontwerpers hebt, verschilt de kunde van een tattooëerder aanzienlijk van persoon tot persoon.
Een vriendin van mij heeft een ballerina op haar rug. Ze was zo enthousiast toen ze erover vertelde, maar toen ik het zag dacht ik:![]()
'Ja, oh ja, héél mooi![]()
'
Het idee was leuk, maar de uitwerking leek van een 12-jarige.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geloof dat ik me daar bij Henk geen zorgen over hoef te maken hoor
ook al doet ie niet zn best ziet t er volgens mij nog beter uit dan de gemiddelde zichzelf tatooartist noemende tatoeëerdersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]mag toch hopen dat hij iig een beetje zijn best gaat doen
Ik had het idee van made in Japan, heb het ook maar niet gedaan, ben er blij omquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb nagedacht over een made-in-holland op de rand van mijn voet
Maar toch maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef Isabeau het volgende:
www.readingsoft.com/
Testje hoe snel je leest
Mijn resultaat:Ja,in het engelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik net zo goed niet testen![]()
Kan je nagaan hoe snel ik in het Nederlands benquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:14 schreef freecell het volgende:
Ja,in het engels
Dat kan ik net zo goed niet testen
Ik had 277 en 73quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Gemiddeld was overigens 200 woorden/min en 60% comprehension.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef Isabeau het volgende:
www.readingsoft.com/
Testje hoe snel je leest
Mijn resultaat:Ha geinig. Ik kom op 270w/min en 73% comprehension. Let wel: tv staat aan en Thijs zei wat, dus niet geheel geconsenteerd bezig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus helemaal niet slecht
![]()
Ik zou langzamer ook wel echt heel erg langzaam vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal boven het gemiddelde en het is niet eens onze eigen taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
LOL, had ff eenmomentje hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ze heeft gewoon gelijk: aardig, netjes, stil op achtergrond, grote tetten, beetje suf en burgerlijk. Da's m'n ex in een notendopquote:
Freecell tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:53 schreef freecell het volgende:
En blijkbaar vond je haar ooit toch leuk genoeg
Zie wat het moederschap met je doetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef freecell het volgende:
Ben wat online IQ testjes ed aan het doen en scoor gemiddeld meer dan 20 punten lager dan op de officiele testen van ooit
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie wat het moederschap met je doet
Fuckquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie wat het moederschap met je doet
Niemandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Freecell toch
Wie zegt dat ik niet van suffe, burgerlijke meisjes met grote tetten hou?
Ik heb hier stapels boeken (wiskunde, scheikunde, natuurkunde) van de universiteit liggen en als ik die nu open sla denk ik: WTF?! Heb ik die tentamens echt gehaaldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef freecell het volgende:
Fuck
Ik heb sowieso het gevoel dat ik het meeste wist en het meest logisch kon denken zo tegen mijn eindexamen. Qua intelligentie dan, de rest was op dat moment wat minder
Dat dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier stapels boeken (wiskunde, scheikunde, natuurkunde) van de universiteit liggen en als ik die nu open sla denk ik: WTF?! Heb ik die tentamens echt gehaald![]()
![]()
Ik moest ooit een keer zo een test doen, had echter tijdens mijn studie de hele theorie er achter gehad en zelf ook testen en rekenmodellen er voor ontworpen. Het voor de test een 2 weken zitten oefenen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef freecell het volgende:
Ben wat online IQ testjes ed aan het doen en scoor gemiddeld meer dan 20 punten lager dan op de officiele testen van ooit
Geweldig ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moest ooit een keer zo een test doen, had echter tijdens mijn studie de hele theorie er achter gehad en zelf ook testen en rekenmodellen er voor ontworpen. Het voor de test een 2 weken zitten oefenen.
Het psych die de test afnam wist niet wat hij met de resultaten moest, mij score was de theoretisch hoogst haalbare en was in een derde van de beschikbare tijd klaar.
Heerlijk vind ik dit soort streken.
Nee, ik had me opgemaakt met zwarte eyeliner, had een zwart leren outfit aan, een crewcut, leren tshirt, en veiligheidsspelden door mijn wenkbrauwen, en dr Martins aan. Woog destijds een 60 kilo en ben 182 lang.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geweldig ja!
Wat zei je: maak kennis met de nieuwe Einstein! ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou m zo ff weghalen tav aangezien t blote tetten zijndat mag niet meer he van googleads dinges
(ik kende m overigens al van fb)
Ik weet niet hoe het zit met een linkje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:20 schreef TAV74 het volgende:
ohmy, mag dat ook al niet meer. Nou vooruit dan.
Ja, dat heb ik wel half meegekregen, maar het schiet wel een beetje door als dit al niet meer kan imo. Maar goed, die ene keer in de 15 jaar dat ik daar last van hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met een linkje.
Maar googleads heeft al een tijdje geleden aangegeven te stoppen met fok als er te veel blote borsten ed zouden zijn en dan kan fok niet meer bestaan
In het celebs onflatteus op de pic-topic stond een nipple-slip (echt net een stukje borst te zien dus). Mocht niet van googlequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Ja, dat heb ik wel half meegekregen, maar het schiet wel een beetje door als dit al niet meer kan imo. Maar goed, die ene keer in de 15 jaar dat ik daar last van heb
waarvoor dank uiteraardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja blote tetten mag nietwilde je gewoon behoeden van een ban
Is toch eigenlijk niet van deze tijd, zelfs de meest gangbare sites als Facebook of Youtube doen er niet zo moeilijk over. Maar ik snap het fok belang wel uiteraard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het celebs onflatteus op de pic-topic stond een nipple-slip (echt net een stukje borst te zien dus). Mocht niet van google
De plaatser zit naast jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Het stomme is dat ik nu juist heeel nieuwsgierig ben naar het plaatje wat er nu niet meer staat
De nieuwsgierigheid duurde dan ook niet langquote:
Wat had je? Iets zelf gemaakts?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:32 schreef LieLie het volgende:
Er trakteerde vandaag een keer iemand lekker gebak
Nee, maar van een echt goede bakker. (Kan bij de wethouder wel uit blijkbaarquote:
Er zit ook echt zo'n enorm verschil tussen bakkers, ongelofelijk! Meestal denk ik: hmpf, kan ik beter, zonde van de kcal. En heel zelden haalt iemand dan gebak bij een echt goede bakker en dát kan ik niet namakenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef LieLie het volgende:
Nee, maar van een echt goede bakker. (Kan bij de wethouder wel uit blijkbaar)
Had een heel lekker aardbeigebakje, met een kern van een soort jam, daaromheen bavraravraois en zo'n gelei laagje. Met een lekkere bodem met een bite.
Beeksmaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit ook echt zo'n enorm verschil tussen bakkers, ongelofelijk! Meestal denk ik: hmpf, kan ik beter, zonder van de kcal. En heel zelden haalt iemand dan gebak bij een echt goede bakker en dát kan ik niet namaken
En weet je wie ik echt heel erg vind? De bakker van Het Stoepje die op de markt staat op zaterdag. Mijn moeder kocht daar nog wel eens gebak en/of koeken, maar wat een treurigheid is dat zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Meeste bakkers hun banket is om te huilen, kan je beter een diepvriestaart halen.
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En weet je wie ik echt heel erg vind? De bakker van Het Stoepje die op de markt staat op zaterdag. Mijn moeder kocht daar nog wel eens gebak en/of koeken, maar wat een treurigheid is dat zeg
yum! en je bent alleen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef freecell het volgende:
amen
zit aan de chips en rode wijn, terwijl ik alleen ben
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yum! en je bent alleen!Komt ook niet vaak voor volgens mij
Ik heb net een bakje yoghurt genomen met blauwe bessen. Had ook al zo'n zin en de zak met bugles keek me wel lief aan, maar toch maar niet
MrLie is ook naar de gemeente... raadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef freecell het volgende:
Ik ben tegenwoordig zo idioot stabiel met mijn gewicht dat ik durf
En alleen, nee, dat heb ik niet vaakEr is gemeentevergadering in de kerk, dus daar is Tara heen
Best lekker
Als je bladerdeeg hebt kan je kaasstengels of kruidenstengels oid makenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef LieLie het volgende:
Ik heb trouwens niks lekker hartigs in huis..
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
MrLie is ook naar de gemeente... raad
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je bladerdeeg hebt kan je kaasstengels of kruidenstengels oid maken
En bladerdeeg kan je ook zelf maken
(het is maar hoeveel moeite je wilt doen voor een snack)
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
als je er mee klaar bent dan ben je ook wel toe aan eten denk ik zo
6:00 is ook wel heel vroegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Hmpf, vroege dienst morgen.
Dan gaat mijn wekker om 6 uur en ik kan zó moeilijk uit bed komen als het zo vroeg is
Alles voor 7 uur is horrorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Dan gaat mijn wekker om 6 uur en ik kan zó moeilijk uit bed komen als het zo vroeg is
Voor 5:22 opstaan dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel een beetje de bedoeling jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde
Daar stippelen ze ook de koers uit voor de komende tijd toch?
Eens!quote:
Nou, ik zie de overeenkomstquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de bedoeling ja
Ik zou het liefst om 7:30 opstaanquote:
quote:
LOLquote:
Hier nietquote:
Zeg, wil je dat dan niet noemen hier, anders krijgen wij allemaal ook die reclamequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef TAV74 het volgende:
Hier nietSinds ik me een tijd geleden heb verdiept in Teufel speakers krijg ik overal alleen nog maar reclame voor Teufel
Net nu ik van de sportschoenen af was, zo'n 3 maand na aankoop van een paar handbalschoenen
Ik had de laatste tijd allemaal reclame voor FBTO en Canon.. Da's dan toch een beetje mosterd na de maaltijd hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier nietSinds ik me een tijd geleden heb verdiept in Teufel speakers krijg ik overal alleen nog maar reclame voor Teufel
Net nu ik van de sportschoenen af was, zo'n 3 maand na aankoop van een paar handbalschoenen
Best mooi spul anders, Teufelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg, wil je dat dan niet noemen hier, anders krijgen wij allemaal ook die reclame
Verdorie! Hier een rabobanner, teufelbanner èn een Adidas bannerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:17 schreef borisz het volgende:
Reclame op dit moment: Teuvel in de banner bovenin.
Een kookadvertentie onderin. En een rabo banner na de OP.
Dat dus idd, krijg het meestal NADAT ik iets gekocht hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had de laatste tijd allemaal reclame voor FBTO en Canon.. Da's dan toch een beetje mosterd na de maaltijd he
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verdorie! Hier een rabobanner, teufelbanner èn een Adidas banner
De home cinema set of de Ultima® 30?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef z80 het volgende:
ik doe mee met de teufel banner (komt niet van google).
Dat komt omdat je die van mij nog nooit hebt gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. Pizza en internet marketing nu2 zaken waar mijn interesse nu echt totáál niet ligt
Scary shit, daar kreeg ik net vandaag mijn certificaat van in de brievenbusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondIk zie Haagse Hogeschool-reclame
Ja maar jouw pizza's komen toch ook niet in de ads terecht?? Het gaat hier om NY pizzaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je die van mij nog nooit hebt gehad
ik win mogelijk de set.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De home cinema set of de Ultima® 30?
Wel met gratis BMX-figuurtje!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar jouw pizza's komen toch ook niet in de ads terecht?? Het gaat hier om NY pizza![]()
Over hun tablet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Bezoek is weer weg.
Paella was een groot succes. Ze schepten 3x op.
Ze hadden hem ook besteld en verwachtten hem vandaag of morgen in huis te krijgen. De levertijd van die van ons is iets langer geworden vanwege de stormloop erop bij het Kruidvat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:50 schreef TAV74 het volgende:
Hadden zij die tablet zelf ook? Voor die prijs ben ik wel benieuwd wat je er mee kunt en wat de ervaringen zijn.
Voor thuis hebben we een PC en een laptop.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Voor thuis zou ik een grotere tablet nemen, van 9-10 inch scherm....
zeker omdat Bloes / Golfer de resolutie van hun normale computer monitoren al moeten verlagen om de fonts leesbaar te houden
mijn ouders hebben dat ook gekocht n 7inch tab maar dan moet je wel op wifiplekken zijn (althans als je wilt internetten) ereaden kan altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor thuis hebben we een PC en een laptop.
Dit is puur voor onderweg.
Ja, dat van WiFi weten we. Maar dat is tegenwoordig steeds vaker in openbare ruimtes te vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn ouders hebben dat ook gekocht n 7inch tab maar dan moet je wel op wifiplekken zijn (althans als je wilt internetten) ereaden kan altijd
quote:
Word.Feud ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Ja het is gewoon een speledingetje en mss boekjes erop lezen in bed of zo en voor onderweg spelletjes e.d. altijd makkelijk voor in de tas.
En gewoon omdat het kan
Ow ja kan dat dan? Lijkt me leuk, ik ben dol op scrabblen! En verslavingsgevoeligquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Word.Feud ?
En ze gaan weer vliegen over Nederland
Ben niet de enige gelukkigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef freecell het volgende:
Ik wel
Chips,noten, goede olijven,kaas, port, rode wijn....
Mooi zoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Bezoek is weer weg.
Paella was een groot succes. Ze schepten 3x op.
Zag em toevallig vnv in de aanbiedingenkrantjes, ok ding maar snap nog steeds het nut er niet zo van als je een laptop/telefoon hebt.quote:En omdat zij het er over hadden hebben we een goedkope kleine android tablet besteld bij het Kruidvat.
Je hebt vast deze oplossingen al geprobeerd:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef Den_Haag het volgende:
fout in de netwerkverbinding, time-out. Fout -3259
Reageer je daarop? Noem je mij geen eens spekje?quote:
Er zit, geloof ik, wel Internet op mijn mobiel. Alleen krijg ik dart nauwelijks aan de praat en met mijn prepaid is het ook nog onhandig ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ohw wacht, jij hebt geen tel met internet toch..
Waarom meldt ie je niet gelijk na de APK af?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
APK viel me zeer mee, buiten lampje wat los zat was alles ok en kan donderdag afgemeld worden. Laat ook gelijk een kleine beurt doen, ben heel blij met deze jongen. Tenminste geen oplichter maar voor een normaal bedrag en alleen doen wat echt nodig is.
Hijs zeker niet duur nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zit, geloof ik, wel Internet op mijn mobiel. Alleen krijg ik dart nauwelijks aan de praat en met mijn prepaid is het ook nog onhandig ook.
Zo'n tablet is een leuke uitkomst als we eens een weekendje weg zijn ofzo.
En voor die prijs kan het niet echt een miskoop zijn. Zeker niet nadat ik die 'kenners' op Tweakers er redelijk positief over had zien oordelen.
Omdat dat overdag moet gebeuren met een instantie. Morgen is die jongen op cursus, dus vandaar donderdag. Hij vraagt 237 euro incl. APK.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom meldt ie je niet gelijk na de APK af?
En wat noem jij een normaal bedrag voor kleine beurt met APK?
Eigenlijk best wel duur in vergelijking tot de 89 euro die je er bij KwikFit voor zou betalen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Omdat dat overdag moet gebeuren met een instantie. Morgen is die jongen op cursus, dus vandaar donderdag. Hij vraagt 237 euro incl. APK.
Ja voor een APK alleen misschien. Maar no way dat ik ooit nog naar KwikFit ga, stelletje oplichters hier. Die 89 zou het echt niet bij blijven hoor. Banden werden een keer van mn auto verwijderd zodat ik sowieso niet naar een ander kon, dingen werden verzonnen (hebben meerdere bedrijven last van helaas) en de rekening kwam 2x zo hoog uit als dat ik naar een ander zou gaan omdat ik toch niet wist hoe duur zo'n soort reparatie zou kosten die ik toen had.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel duur in vergelijking tot de 89 euro die je er bij KwikFit voor zou betalen.
http://www.kwik-fit.nl/onderhoud/onderhoudsbeurt-met-apk.htmlquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja voor een APK alleen misschien. Maar no way dat ik ooit nog naar KwikFit ga, stelletje oplichters hier.
Officiële dealers en bedrijven die een naam te verliezen hebben zoals KwikFit juist niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Als leek zijnde kunnen bedrijven je heel gauw een oor aannaaien.
Officiele dealers vragen hoger uurloon. Daarbij geloof me; heeft KwikFit me een rekening gegeven die 2x te hoog was. Voor wat zij deden was de max 500 euro heb ik gehoord en heb 1000 moeten betalen. Kwam er pas later achter dat dat veeels te veel was. (alleen nieuwe remblokken en remschijven). Zie die kop van die griezel nog voor me, enge trolquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Officiële dealers en bedrijven die een naam te verliezen hebben zoals KwikFit juist niet.
Zelfstandig opererende beunhazen wel.....
Maar goed. Bedtijd.
237? Da's hetzelfde wat ik bij mijj Opel-garage betaal met garantie en al die mik en directe afmelding van de APK bij het RDW.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Omdat dat overdag moet gebeuren met een instantie. Morgen is die jongen op cursus, dus vandaar donderdag. Hij vraagt 237 euro incl. APK.
Yep, geen firewall actief. En met andere downloads geen problemen. alleen dus met downloaden van iOSquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt vast deze oplossingen al geprobeerd:
http://support.apple.com/kb/TS2799
?
Kwikfit heeft idd geen naam meerquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Officiële dealers en bedrijven die een naam te verliezen hebben zoals KwikFit juist niet.
Zelfstandig opererende beunhazen wel.....
Maar goed. Bedtijd.
Ja en ook nog inspelen enzo.. Kan gewoon niet meer slapen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Terwijl Djoko pas over tien mintuen gaat beginnen
nee, want geen officiële dealer. Dat is nu eenmaal iets duurder want officieelquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vroeger altijd in de 300 dus dit is beter. Als t nu even duur is als van jullie dan 'klopt' het eindelijk
'service 2.0'quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:33 schreef TAV74 het volgende:
Veel meer dan 237 euro ben ik ook niet kwijt een reguliere kleine beurt en APK bij de Volvo dealer. En dan is hij dealer onderhouden, wat bij inruil een stuk gunstiger is.
Dat laatste klopt overigens niet hoor. Ze hoeven het alleen af te melden via een een computer systeem bij het RDW en die draaien heus niet alleen overdagquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hijs zeker niet duur nee.
[..]
Iets op de velg??quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:44 schreef MaximusTG het volgende:
Grrmbl, maandag nieuwe binnenband in voorband gedaan. Nu alweer lek. En nee, er zat niks in de buitenband...
Dan zal dat t wel zijn, hij meldt t heus expres niet af als hij t wel kan. Was zo vriendelijk om t in zn eigen tijd te doen en zou em vanochtend houden om em af te melden maar vergat dat ie cursus had, dat was t.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat laatste klopt overigens niet hoor. Ze hoeven het alleen af te melden via een een computer systeem bij het RDW en die draaien heus niet alleen overdag.
Ze kunnen dat op elk gewenst tijdstip doen. Hooguit blokkeert het systeem het als de APK controle ook gecontroleerd wordt (steekproef).
Ja, misschien wel.. Nou, morgen maar weer een keer kijken, vandaag geen zin in. Heb wel een tweede fiets die ik kan gebruiken, maar dat is de fiets van mn vriendin..quote:
Als hij in de steekproef zit krijg kun jij je auto nog niet meenemen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan zal dat t wel zijn, hij meldt t heus expres niet af als hij t wel kan. Was zo vriendelijk om t in zn eigen tijd te doen en zou em vanochtend houden om em af te melden maar vergat dat ie cursus had, dat was t.
En idd Sun; ik ben er gewoon blij mee want voelt goed en dat telt.
Beetje lastig vergelijk, als er ook maar iets mis is wordt het gelijk duurder en soms moet er bij een bepaalde km stand weer wat extra's gebeuren. Het is niet dat ik tot op de euro weet wat het kost, zit ergens in deze prijsklasse iig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vroeger altijd in de 300 dus dit is beter. Als t nu even duur is als van jullie dan 'klopt' het eindelijk
Geen idee, misschien andere dag opnieuw proberen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, geen firewall actief. En met andere downloads geen problemen. alleen dus met downloaden van iOS
Er zit een boekje bij en die jongen ziet wat er ieder jaar is gebeurd en weet zo wat hij moet doen, dus onderhoudt dan ook toch..quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beetje lastig vergelijk, als er ook maar iets mis is wordt het gelijk duurder en soms moet er bij een bepaalde km stand weer wat extra's gebeuren. Het is niet dat ik tot op de euro weet wat het kost, zit ergens in deze prijsklasse iig.
Ik weet hoe dan ook wel dat ik hem perse dealer onderhouden wil hebben.
- Per boot is leuk, dan ga je via de zuidingang. http://www.stiphout.nl/ Maar het valt in 15 minuten te lopen vanaf het centrum, dus dat is misschien wel de beste optie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Er zit een boekje bij en die jongen ziet wat er ieder jaar is gebeurd en weet zo wat hij moet doen, dus onderhoudt dan ook toch..
Vraagjes over Maastricht:
- De grotten, kwam je daar nou per boot of OV vanaf centrum of valt dat te lopen?
- Weet iemand een leuk tentje, liefst met typische gerechten, om 's avonds te eten? 's Middags maakt niet uit, wordt een broodje.
Kiwi is echt goedkoop zegquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- Per boot is leuk, dan ga je via de zuidingang. http://www.stiphout.nl/ Maar het valt in 15 minuten te lopen vanaf het centrum, dus dat is misschien wel de beste optie.
- Witloof is leuk (Belgisch) en Pieke Potloed (Maastrichts) in de straat van mijn huisjeis leuk. Kiwi (jong/hip/modern) ook.
Alledrie centrum. Ik zou Witloof doen.
Jullie zijn wel wat te oud voor Kiwiquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh, thanx voor de tips Steer! Ga in april met mijn vader naar Maastricht dus komt goed van pas
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie zijn wel wat te oud voor Kiwi
Ik zat er afgelopen weekend, en d'r waren alleen 21-22 jarige hipsters om ons heen, van die rechten- en psychologie studentjes enzo.![]()
![]()
![]()
nja, vast wel iets minder hip als Kiwi, maar vlak bij de markt, oude waaggebouw.. Beneden kroeg, boven eten en om 21.00 kwam er een DJ hippe loungemuziek draaienquote:
Goeie tip! Dan kunnen we de trein een beetje in de gaten houden want is nog wel weer 2,5 uur terug en zusje wilde graag voor 23u weer thuis zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Witloof - Kiwi is 5 minuten lopen, dus je zou na Witloof nog wat cocktails kunnen doen bij Kiwi als je veel tijd over hebt.
Kiwi - station lopen is wel weer wat verder.
Mocht je in tijdnood komen voor het avondeten, dan kun je bij Friture Royale eten, direct tegenover het station. Dan hoef je niet meer zo te haasten om de trein te halen.
http://www.friture-royale.nl/ (pas op, luide muziek)
Correctie, 3 uur terugquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeie tip! Dan kunnen we de trein een beetje in de gaten houden want is nog wel weer 2,5 uur terug en zusje wilde graag voor 23u weer thuis zijn.
Ja, er zijn bepaalde tijden voor afvaarten met grottenarangement, moet je even op de site van Stiphout kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Hebben die grotten nog bepaalde tijden dat je er in kunt gaan? Niet dat we met de boot gaan en er geen rondleiding meer wordt gegeven
Helaas pindakaas, vaart niet op vrijdag. Als we willen dan maar aan mensen vragen waar we naartoe moeten lopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, er zijn bepaalde tijden voor afvaarten met grottenarangement, moet je even op de site van Stiphout kijken.
Je kan toch nu alvast op internet een kaartje uitprinten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, vaart niet op vrijdag. Als we willen dan maar aan mensen vragen waar we naartoe moeten lopen.
Vanaf het stadspark is het één rechte lijn naar de grotten. Zou idd kaartje uitprinten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, vaart niet op vrijdag. Als we willen dan maar aan mensen vragen waar we naartoe moeten lopen.
De Wouter Bos trend zet door.quote:De president van de Amsterdamse Hells Angels, Daniel Uneputty, stopt volgende week maandag als president van de motorclub. Hij wil meer tijd voor zijn gezin en voor het tattoeëren. Uneputty's opvolger wordt later bekendgemaakt.
Volgende week maandag moeten de Hells Angels hun clubhuis verlaten aan de Wenckebachweg in Amsterdam. Ze hebben daar veertig jaar hun clubhuis gehad. Een nieuwe locatie is nog niet bekend.
De Hells Angels hebben bij de gemeente Diemen gevraagd om daar een nieuw clubhuis te vestigen, maar de gemeente heeft dat verzoek afgewezen. Het zou in strijd zijn met het bestemmingsplan.
Zal het aan mn zusje vragen om morgen te printen, ik heb hier geen printer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan toch nu alvast op internet een kaartje uitprinten?
Ok, wil je die posten misschien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Heb net een linkje gevonden voor je zus
Wij zagen gisteren dat piepkleine Ipodje Nano bij onze vriendin, idd wat een geweldige techniek en zo klein en zo duidelijk en gebruiksvriendelijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Apple heeft goeie producten, da's het fundament. De marketing waar veel naar gesneerd wordt, is uiteraard ook goed, maar zonder goede producten zou je het sowieso niet redden.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Welk een heerlijk weernet lekker een tijdje buiten gelopen met Sam.
Bijna mijn enkel gebrokenmaar volgens mij is alles nog heel
Dat kan je zelf ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok, wil je die posten misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |