The Help & The Artist zijn erg goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:51 schreef borisz het volgende:
Nominatie Oscar beste film
• Warhorse,
• The Artist,
• Moneyball,
• The Descendants,
• The Tree of Life,
• Midnight in Paris,
• The Help,
• Hugo,
• Extremely Loud and Incredibly Close.
Welke films zijn de moeite waard om te kijken?. Heb er geen 1 gezien
. En wie moet er winnen volgens jullie?
.
Klonk ook lekker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Frambozen-lemoncurd taartje is goed gewordenEn heerlijk, zelfs met gekochte curd
Heb nu de restantjes in yoghurt om op te maken
Leuker werkje dan koken vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon een sokquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Tof kleurtje!
Die panty/maillot eronder vind ik grappig
If a job is worth doing, its worth doing it rightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Tramp Stamp!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg dit jaar mn eerste tattoovia cordeals.nl (inmiddels uitverkocht) voor 25 euro een tattoo van Henk shiffmacher van ong 4 bij 7 cm
quote:
Wauw van Schiffmacherquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg dit jaar mn eerste tattoovia cordeals.nl (inmiddels uitverkocht) voor 25 euro een tattoo van Henk shiffmacher van ong 4 bij 7 cm
beide denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Mooi kleurtjeDoe je ze onder broeken of rokjes?
ik ook maar ik wist nooit wat en waar, maar dit was wel een erg leuke dealquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw van Schiffmacher
* Bluezz tattoo liefhebbert is
Ow het is geen plakplaatje leest g nu voorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook maar ik wist nooit wat en waar, maar dit was wel een erg leuke deal![]()
heb het hele jaar om m te laten zetten en ben er inmiddels uit al wat t wordt, een klein uiltje voor als ik straks ben afgestudeerd (uil staat voor kennis/wetenschap) en ik vind uiltjes leuk
huh? ikke niet snapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow het is geen plakplaatje leest g nu voor
daar kijk ik soms.. maar ze zijn daar wel erg extreem hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Bluezz het volgende:
Ben je hier al geweest : Heels Heels Heels #19 Wreder dan wreed, vetter dan vet. Superhakken!
Weet je ook al waar je dat beest laat zetten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ook maar ik wist nooit wat en waar, maar dit was wel een erg leuke deal![]()
heb het hele jaar om m te laten zetten en ben er inmiddels uit al wat t wordt, een klein uiltje voor als ik straks ben afgestudeerd (uil staat voor kennis/wetenschap) en ik vind uiltjes leuk
Die met die schaatsenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
daar kijk ik soms.. maar ze zijn daar wel erg extreem hoor
op mn schouder (ivm werk enzo, wil ik n makkelijk te verbergen plek)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je ook al waar je dat beest laat zetten?
Ik heb hem op mn bovenarm, kan ook nog met tshirtjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
op mn schouder (ivm werk enzo, wil ik n makkelijk te verbergen plek)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem op mn bovenarm, kan ook nog met tshirtjes.
Op je schouder (neem aan dat je achterop bedoelt) zie je hem zelf niet (vind ik dan)
klopt maar toch wil ik m niet op n andere plek. plus je schouder is wel t meest veilige qua mooi blijven, ik heb hele forse bovenarmen die ik niet mooi vind en als ik ooit af zal vallen blijft je tat niet mooi lijkt mequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem op mn bovenarm, kan ook nog met tshirtjes.
Op je schouder (neem aan dat je achterop bedoelt) zie je hem zelf niet (vind ik dan)
Maar niet voor niks want het zal vast heerlijk smaken!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:53 schreef golfer het volgende:
Zo dat is gewoon een uur snij en voorbereidingswerk geweest voor de paella.
Rotste klusjes waren het ontvellen en ontpitten van de tomaten en het pellen van de reuzengarnalenstaarten en het darmkanaal daaruit verwijderen.
Straks in een half uurtje ter plekke de finishing touch...het echt maken van de paella.
gedurfd maar vind t wel wat voor jou. Volgend jaar je 2e, dan je 3e etcquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
dat vind ik ook niks nee, en mn armen zijn lelijk, pols/onderarm leuke plek maar way too zichtbaar, schouderblad meest idealequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef golfer het volgende:
Altijd nog beter dan onder aan je rug, net boven de (onderbroek)broekrand. Dat vind ik zo een belachelijke plek voor een tatoo.
anderen hoeven t ook niet mooi te vinden neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind tatoeages zelden mooi, maar vooral doen als je het heel graag wilt
Kunt ook enkel doen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat vind ik ook niks nee, en mn armen zijn lelijk, pols/onderarm leuke plek maar way too zichtbaar, schouderblad meest ideale
Och SHE tochquote:
Haha, dat was/is me er eentje.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind mn benen ook niet mooischouder it is
Er zijn ook nog foto's van!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Handig met Google
Kon alleen de bijbehorende foto's niet vinden, dat viel me wat tegen van mezelf
Oblivion postte het wel treffend daaronderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn ook nog foto's van!Wat jammer dat je die niet kon vinden
Hemel wat ordinair eigenlijk.quote:
Vind het altijd moeilijk te oordelen over tattoo's van mensen. Het wordt al gauw zo persoonlijk.quote:
Nou ja, de locatie van de tattoo en de tekst neigt al heel snel naar ordinair. Ik zou niet weten wat voor persoonlijk verhaal DAAR achter moet zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind het altijd moeilijk te oordelen over tattoo's van mensen. Het wordt al gauw zo persoonlijk.
Bij heel veel tatoos zie ik het idee wel, en ik snap dan ook best dat het een leuk idee was op het moment dat het nog een idee was. Maar na een paar jaar als permanent tekeningetje....huh. En dan heb ik het niet over de meeste kleine, persoonlijke dingetjes, maar vooral om die 'grappig bedoelde' tattoos of van die mode/hype tatoos (tribals, sterretjes, you name it).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Vind het altijd moeilijk te oordelen over tattoo's van mensen. Het wordt al gauw zo persoonlijk.
Ja, dat is dus zo'n idee waar ik het over hadquote:
Dat zal echt nooit gebeurenquote:
Juist, je snapt precies wat ik bedoel met het 'grappige idee'.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n uiltje als waar memo aan denkt, dat kan ik dan nog wel mooi vinden
En niet omdat het memo is, maar gewoon de symboliek van een uiltje en uiltjes zijn niet ordinair en geen hype
Zou je enig staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Of deze:BodypaintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oh ja.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar nog enger vind ik het dat Steer die post zomaar kan vinden of opgeslagen heeft.
Ik ga het steeds meer als een compliment zien dat ze mij ordinair noemdequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn betere
^^ maargoed, da's dus het schaambeen van SHE
Op dit moment toch wel een beetjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n uiltje als waar memo aan denkt, dat kan ik dan nog wel mooi vinden
En niet omdat het memo is, maar gewoon de symboliek van een uiltje en uiltjes zijn niet ordinair en geen hype
Ik loop altijd al achter, dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Op dit moment toch wel een beetje
Maar goed ik vind uiltjes ook erg leukdus cool MeMo
ben benieuwd naar het resultaat
ik kan zelf niet ontwerpen maar hoop dat n vriend van me t wil doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn belangrijkste voorwaarde voor het ontwerp van mij tattoo: uniek! Ik wil niet met iets lopen wat een ander misschien ook heeft. Vandaar dat ik hem zelf ontworpen heb en daardoor is de betekenis ook nog eens nóg persoonlijkerNa 12 jaar nog geen haartje spijt van
geloof dat ik me daar bij Henk geen zorgen over hoef te maken hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
't is ook belangrijk wie het zet natuurlijk. Zoals je veel tekenaars / ontwerpers hebt, verschilt de kunde van een tattooëerder aanzienlijk van persoon tot persoon.
Een vriendin van mij heeft een ballerina op haar rug. Ze was zo enthousiast toen ze erover vertelde, maar toen ik het zag dacht ik:![]()
'Ja, oh ja, héél mooi![]()
'
Het idee was leuk, maar de uitwerking leek van een 12-jarige.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geloof dat ik me daar bij Henk geen zorgen over hoef te maken hoor
ook al doet ie niet zn best ziet t er volgens mij nog beter uit dan de gemiddelde zichzelf tatooartist noemende tatoeëerdersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]mag toch hopen dat hij iig een beetje zijn best gaat doen
Ik had het idee van made in Japan, heb het ook maar niet gedaan, ben er blij omquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb nagedacht over een made-in-holland op de rand van mijn voet
Maar toch maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |