tja het is weer eens iets andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:23 schreef SHE het volgende:
Bij mij is nummer 2 inmiddels ook gezet...derde ( eigenlijk de kers op de slagroom ) volgt het begin volgende week.
het is een thema
Ik heb op mijn onderrug, een klavertje 4 met daarboven in gothische letters " Lucky me "
Ik heb op mijn schaambeen , een klavertje 4 met daarboven in gothische letters " Lucky you "
Tussen die 2, komt dus een stroom aan klavertjes van mijn rug, over mijn zij naar mijn schaambeen toe![]()
Feauteaux volgen!
Daar dacht ik ook al aan jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:32 schreef Oblivion het volgende:
Dus als je van achteren genomen word is het lucky you, en als je vaginaal genomen word is het lucky iemand anders?![]()
Okay, is weer eens wat anders...
bedankt, echt honderd van die upload sites afgegaan en allemaal kloten zequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooie tattoo!![]()
www.photobucket.com
Ik ga naar portable body art... hele aardige eigenaar... zit op de heemstedestraat.. tram 2 stopt er recht voor...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef EmjaY het volgende:
Pffff, er zitten echt 4 ziljard tattooshops in Amsterdam![]()
Aanraders?
Dat zijn de beste argumenten die ik sinds lange tijd heb gehoord... Een aardige eigenaar en de tram die recht voor de deur stopt. Wow.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga naar portable body art... hele aardige eigenaar... zit op de heemstedestraat.. tram 2 stopt er recht voor...
Ja en natuurlijk dat hij goed kan tattooeren maar dat lijkt me duidelijk anders kwam ik er niet terugquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:49 schreef baantie het volgende:
[..]
Dat zijn de beste argumenten die ik sinds lange tijd heb gehoord... Een aardige eigenaar en de tram die recht voor de deur stopt. Wow.
Denk dat ik me volgende daar ook maar ga laten zettenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga naar portable body art... hele aardige eigenaar... zit op de heemstedestraat.. tram 2 stopt er recht voor...
Jawel, alleen nu is het geheel nog niet echt zo spectaculair. Het is een arm vol met allemaal even dunne lijntjes die bomen ('eng bos') vormen, met een psycho kat die erg veel wegheeft van de Cheshire cat, ergens op een tak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |