SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Het officiele GAM SC anthem voor de rest van de week:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Epic paardengame:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
En daar red ik het niet mee. De goedkoopste is ¤ 239,-.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
200 euro is nog redelijk wat als je ff krap zit
Dat is wel zuur jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
En daar red ik het niet mee. De goedkoopste is ¤ 239,-.
En ik heb momenteel niks over want ik ben bezig met loonvorderen van het uitstaande loon van mijn werkgever. En waarschijnlijk valt er niks te halen ivm faillissement.
Dag dag spaarcentjes.
Jezus.. Da's kut..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
En ik heb momenteel niks over want ik ben bezig met loonvorderen van het uitstaande loon van mijn werkgever. En waarschijnlijk valt er niks te halen ivm faillissement.
Dag dag spaarcentjes.
bah vervelend johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dag dag spaarcentjes.
JONGÛÛÛH ik heb jou allang!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
add mij ook dan anders kan ik niet meegenieten van de fotos
Jonge zit er ook een geigerteller in die camera?quote:
Hehe nice!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:27 schreef Rossdale het volgende:
Er liggen twee katten naast me te slapen en allebei snurken ze behoorlijk hard
Eindigt in:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hell yeah!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
en dat kan alleen maar in geile neuqsekx eindigen
POOO POOO HPOPOO POOOO PO PO POOOOO POO POOPOO POOOquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:56 schreef Poit het volgende:
But tonight! On this small planet.. On Earth!
We're going to rock civilization!
Live @ Brixton is AWESOME!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
POOO POOO HPOPOO POOOO PO PO POOOOO POO POOPOO POOO
POOO POOO HPOPOO POOOO PO PO POOOOO POO POOPOO POOO
NUUUUUUUHHH NUNUNUNUUUUUUUUH NUNUNUNUUUUUUUUUUUUUh
PWOOOOO PWWOOOOH PPOWWW![]()
![]()
Ben al weken Live @ Brixton Academy aan het luisteren. Die intro en dan dat verloop in Showdown![]()
![]()
EARGASM.
DATquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Live @ Brixton is AWESOME!
Die eerste keer dat ik Master of Puppets hoorde in die mix druppelde er een beetje voorvocht uit m'n pielemoos.
True story, wijnglas.gif
stomme Mels, krijg dat niet meer uit m'n systeem![]()
Zo TIEFUS hard BEUKEN op deze plaat!quote:
IK BEN NIET STOM! ... true story wijnglas.gifquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Live @ Brixton is AWESOME!
Die eerste keer dat ik Master of Puppets hoorde in die mix druppelde er een beetje voorvocht uit m'n pielemoos.
True story, wijnglas.gif
stomme Mels, krijg dat niet meer uit m'n systeem![]()
Wellus!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK BEN NIET STOM! ... true story wijnglas.gif
Hoax!!! Er stond geen:"True story, wijnglas.gif" achterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zoek je maar een andere verloofde
ik dacht ik doe het maar niet te voorspelbaar ... true story wijnglas.gifquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoax!!! Er stond geen:"True story, wijnglas.gif" achter
True Story! Wijnglas.gif!
Al met al goed gekomen dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe PS3 aangeschaft voor ¤ 50,-
Voor ¤ 179,90 aan games ingeruild. In eerste instantie alle PS2 games die ik nog had en wat loze PS3 games die ik nooit meer speelde en/of uitgespeeld had.
Met pijn in het hart, maar eerlijk is eerlijk. Verkopen via MartkPlaats had ik toch nooit gedaan. Geen zin in om daar tijd en moeite voor te moeten doen.
Das zeker netjes, als je weet dat de rest toch alleen maar zou blijven liggen heb je nu iig korting op je PS3quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe PS3 aangeschaft voor ¤ 50,-
Voor ¤ 179,90 aan games ingeruild. In eerste instantie alle PS2 games die ik nog had en wat loze PS3 games die ik nooit meer speelde en/of uitgespeeld had.
Met pijn in het hart, maar eerlijk is eerlijk. Verkopen via MartkPlaats had ik toch nooit gedaan. Geen zin in om daar tijd en moeite voor te moeten doen.
quote:
Yeuh. PS2 games bewaren is sowieso weinig zinvol. De nieuwe PS3 (en die moest er komen) kan ze toch niet draaien. En die loze PS3 games ga ik ook niet missen. (Lair, BurnOut Paradise, Ass Creed 1&2).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das zeker netjes, als je weet dat de rest toch alleen maar zou blijven liggen heb je nu iig korting op je PS3
Mooi man! Was het nog bedroevend hoe weinig poen je kreeg voor je games of vond je het zelf wel meevallen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Yeuh. PS2 games bewaren is sowieso weinig zinvol. De nieuwe PS3 (en die moest er komen) kan ze toch niet draaien. En die loze PS3 games ga ik ook niet missen. (Lair, BurnOut Paradise, Ass Creed 1&2).
Het is natuurlijk veel te weinig. Behalve dan ICO en SotC, die leverden serieus nog wel wat op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi man! Was het nog bedroevend hoe weinig poen je kreeg voor je games of vond je het zelf wel meevallen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Eindigt in:Ah moet dat nou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ziet er vies uit maar goed misschien is het wel lekker.quote:
doe er nog wel een spoiler omheen!quote:
Ja je weet toch dat iedereen daar op klikt. Zulke dingen wil ik toch helemaal niet zien..quote:
ik vond het ook ranzigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja je weet toch dat iedereen daar op klikt. Zulke dingen wil ik toch helemaal niet zien..
Mja ranzig kan ik relatief goed tegen (snijzaal bezoeken waar echt te gek!)quote:
Het is toch gewoon voedsel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja ranzig kan ik relatief goed tegen (snijzaal bezoeken waar echt te gek!)
Maar met dit soort dingen heb ik altijd een beetje moeite.
Yeuh...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef GameBabe het volgende:
Wat stom van dat loonvorderen fallen, is dat je huidige werkgever?
I know maar ik ben een zeikerd wat betreft vlees eten. Het liefste zou ik geen vlees eten maar dan keldert mijn vit. b12 echt te hard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is toch gewoon voedsel?
Eigenlijk niets anders dan een kippetje of een koetje. Alleen is het hier niet gebruikelijk..
Dat is dus het probleem dat geeft me niet voldoende.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef wc-eend het volgende:
Je kan ook gewoon een vitamine B12 supplement innemen van tijd tot tijd, die werken even goed als een prakkie vlees af en toe...
Als je dagelijks een supplement eet moet dat meer B12 opleveren dan twee keer in de week vlees..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem dat geeft me niet voldoende.
Heb al meerdere keren een lange periode geen vlees gegeten maar wel vervangers en supplementen maar ik eindig steeds in een tekort.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
beeeeeh de laatste keer dat ik guitar hero heb gespeeld was met eendje en daarvoor ook al tijd niet en nou ben ik eruitdood bij fade to black op expert bij 96%
![]()
96% maar, valt mij tegen van je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
beeeeeh de laatste keer dat ik guitar hero heb gespeeld was met eendje en daarvoor ook al tijd niet en nou ben ik eruitdood bij fade to black op expert bij 96%
![]()
Binnenkort schat... binnenkort...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
the unforgiven was wel gweon 100% uitgespeeld maar had maar 4 sterren gehaaldquote:
I know en in theprie klopt dat allemaal, maar in de praktijk blijft het toch iedere keer weer anders. Ben al vanaf mijn 12e ofzo aan het hansen en uiteindelijk maar opgegeven en 2 x keer in de week gaan eten met voor de zekerheid supplementen ernaast.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je dagelijks een supplement eet moet dat meer B12 opleveren dan twee keer in de week vlees..
Geregeld blijven spelen dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
the unforgiven was wel gweon 100% uitgespeeld maar had maar 4 sterren gehaald![]()
heb hem net voro de tweede keer gedaan en nu wel gewoon 5 sterren gehaald, moet maar geen maanden wachten tot ik de game weer speel
Maar eet je wel vis? Ik zag dat kabeljauw ook behoorlijk wat b12 bevat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know en in theprie klopt dat allemaal, maar in de praktijk blijft het toch iedere keer weer anders. Ben al vanaf mijn 12e ofzo aan het hansen en uiteindelijk maar opgegeven en 2 x keer in de week gaan eten met voor de zekerheid supplementen ernaast.
Snap verder ook niet waar het vandaan komt maar het wordt vanuit supplementen gewoon niet zo goed opgenomen door mijn lijf lijkt het wel.
Maar goed dit werkt prima en heb nu als het goed is geen tekort meer, donderdag weer bloeduitslagen.
kibbelingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar eet je wel vis? Ik zag dat kabeljauw ook behoorlijk wat b12 bevat.
Is ook helemaal geen verkeerd visje om te eten
Mjaquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MjaNah ze hebben online ook bij de laatste update alle punten weggemikt, nu ben ik geen rock legend meer en kan ik opnieuw beginnen met puntentelling
Ik help welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MjaNah ze hebben online ook bij de laatste update alle punten weggemikt, nu ben ik geen rock legend meer en kan ik opnieuw beginnen met puntentelling
Yes visjes eet ik wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar eet je wel vis? Ik zag dat kabeljauw ook behoorlijk wat b12 bevat.
Is ook helemaal geen verkeerd visje om te eten
Ik heb altijd gezeik met Activision sitesquote:
That would be me. Again...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef badboynova het volgende:
Weer een ps3 naar ze moer hier zie ik, wie is nu het slachtoffer van de naai beurten van sony
Agree, ze flikken altijd wel wat, vorige keer had GH community site al mijn groupies weggegooidquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezeik met Activision sites
Dus ik zag toch jouw achter het station staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
That would be me. Again...
Maar ik heb al weer een nieuwe.
Activisionquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree, ze flikken altijd wel wat, vorige keer had GH community site al mijn groupies weggegooid
Wat deed jij daar? kijken hoe Fallen je klanten afpikte!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus ik zag toch jouw achter het station staan
WTF? Aquila? Maak jij nou een leuke opmerking?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat deed jij daar? kijken hoe Fallen je klanten afpikte!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
WTF? Aquila? Maak jij nou een leuke opmerking?
Fuck this shit, seen it all!
Volgens mij neemt je lichaam vitaminen in pillen etc veel en veel slechter op dan in echt eten. Ik probeer veel zuivel, kaas ei yoki etc te eten. Tot nu toe heb ik van weinig dingen last. Wel ben ik super nieuwsgierig hoe vleesgerechten smaken, dus ik denk dat ik ooit weer vlees ga eten. Sowieso voordat ik kinderen krijg denk omdat je anders kinderen misschien slecht beïnvloed met je overtuigingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know en in theprie klopt dat allemaal, maar in de praktijk blijft het toch iedere keer weer anders. Ben al vanaf mijn 12e ofzo aan het hansen en uiteindelijk maar opgegeven en 2 x keer in de week gaan eten met voor de zekerheid supplementen ernaast.
Snap verder ook niet waar het vandaan komt maar het wordt vanuit supplementen gewoon niet zo goed opgenomen door mijn lijf lijkt het wel.
Maar goed dit werkt prima en heb nu als het goed is geen tekort meer, donderdag weer bloeduitslagen.
Tijdens de zwangerschap heb ik van de diëtiste geleerd dat het drinken van zuivelpoducten (dus ook drinkyoghurt en Yoki) en sojadrinks met toegevoegde calcium de opname van vit B, C en D in het lichaam bemoeilijkt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij neemt je lichaam vitaminen in pillen etc veel en veel slechter op dan in echt eten. Ik probeer veel zuivel, kaas ei yoki etc te eten. Tot nu toe heb ik van weinig dingen last. Wel ben ik super nieuwsgierig hoe vleesgerechten smaken, dus ik denk dat ik ooit weer vlees ga eten. Sowieso voordat ik kinderen krijg denk omdat je anders kinderen misschien slecht beïnvloed met je overtuigingen.
En mensen maar zeiken over de Xbox360 die vaak kapot gaatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef Fallen het volgende:
Bagger... PS3 weer YLoD...
Gelukkig gaat die nog wel aan om een backup te maken, maar games klappen er na 3 minuten uit.
*zucht*
Ik heb helemaal geen geld voor een nieuwe...
Is idd tofquote:
Hehe ikea, ja met sommige kun je nog lachen daarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Net naar de IKEA geweest voor de inboedel van het kantoor
Heb me kapot gelachen. We hebben heel de rit door het IKEA-pretpark melig liggen doen tot het punt dat we zelfs het kassameisje melig hadden.![]()
![]()
Morgen kantoor af! Pics asap!
Van dat soort combinaties schijn je er best veel te hebben, dat je het ene niet kan opnemen vanwege het andere. Ik drink al jaren geen melk meer omdat ik vroeger 'gedwongen' lauwe schoolmelk moest drinkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tijdens de zwangerschap heb ik van de diëtiste geleerd dat het drinken van zuivelpoducten (dus ook drinkyoghurt en Yoki) en sojadrinks met toegevoegde calcium de opname van vit B, C en D in het lichaam bemoeilijkt.
Verder kan er op een pakje Davitamon wel staan dat iets 100% van de ADH bevat, maar da nog krijg je nooit 1--% ADH binnen. Het menselijk lichaam is sowieso niet in staat de ingrediënten van pillen volledig op te nemen en daarnaast verhinderen sommige mineralen de opname van andere mineralen en vitamines.
Om die reden moest ik min of meer afkicken van melk. Ik dronk voor het gesprek bij de diëtiste (en dus voordat er zwangerschapsdiabetes werd vastgesteld) bijna 2 liter melk per dag en dat moest terug naar maximaal 400 ml. En die twee bekertjes mochten dan ook niet bij de maaltijd, maar ergens tussen twee eetmomenten in.
Lol, Hans bijna jarig? Iets voor z'n nieuwe inrichting?quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Van dat soort combinaties schijn je er best veel te hebben, dat je het ene niet kan opnemen vanwege het andere. Ik drink al jaren geen melk meer omdat ik vroeger 'gedwongen' lauwe schoolmelk moest drinken2 liter melk, hoe krijg je het weg denk ik nu...
Vitamine B zit geloof ik ook veel in groentes etc... alleen B12 is een lastig ding als je geen beesten eet.
Heeft iemand nog een idee wat voor cadeau je aan je schoonvader moet geven als je partner er niet is...
Ja precies, dat is mij ook altijd verteld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tijdens de zwangerschap heb ik van de diëtiste geleerd dat het drinken van zuivelpoducten (dus ook drinkyoghurt en Yoki) en sojadrinks met toegevoegde calcium de opname van vit B, C en D in het lichaam bemoeilijkt.
Verder kan er op een pakje Davitamon wel staan dat iets 100% van de ADH bevat, maar da nog krijg je nooit 1--% ADH binnen. Het menselijk lichaam is sowieso niet in staat de ingrediënten van pillen volledig op te nemen en daarnaast verhinderen sommige mineralen de opname van andere mineralen en vitamines.
Om die reden moest ik min of meer afkicken van melk. Ik dronk voor het gesprek bij de diëtiste (en dus voordat er zwangerschapsdiabetes werd vastgesteld) bijna 2 liter melk per dag en dat moest terug naar maximaal 400 ml. En die twee bekertjes mochten dan ook niet bij de maaltijd, maar ergens tussen twee eetmomenten in.
Ik ga nu even mamma bellen en kijken of ze mij zo kan brengen, en daarna mijn dokter van de interne specialisme bellen om te kijken of ik langs kan komen, de pijn is zoveel erger sinds vanochtendquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:53 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge, lekker aan de cappuccino.
En Shar, waddup? Wrom?
kutzooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga nu even mamma bellen en kijken of ze mij zo kan brengen, en daarna mijn dokter van de interne specialisme bellen om te kijken of ik langs kan komen, de pijn is zoveel erger sinds vanochtend
thanks schattiequote:Op woensdag 25 januari 2012 08:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
kutzooi. Het is dat SD de auto heeft, anders had ik je eventueel ook wel willen rijden
ik moet meteen aan die reclame van RoosVicee denkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks schattiehet komt wel goed
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga nu even mamma bellen en kijken of ze mij zo kan brengen, en daarna mijn dokter van de interne specialisme bellen om te kijken of ik langs kan komen, de pijn is zoveel erger sinds vanochtend
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga em donderdagavond halen denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuwe zelda ziet er verdomd goed uit
Was toch al in elk deelquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
"i thought you were sleeping and forgot to meet me"
wat een zeikvrouw is zelda toch ook, link staat er netjes op tijd en alsnog bitchen
Gewoon een typische vrouw dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
"i thought you were sleeping and forgot to meet me"
wat een zeikvrouw is zelda toch ook, link staat er netjes op tijd en alsnog bitchen
quote:
Fuck Lara!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Zelda is gewoon de über-needy bitch. Link moet haar gewoon ditchen en met Lara Croft gaan dungeon-diven
quote:
waarom kiezenquote:Samus!!!
De leeftijd begint te tellenquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
zelda is er trouwens niet mooier op geworden, ze heeft nu een raar gezicht
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
natuuuuuurlijk is mijn dokter deze week vrij
kutdokter, slotje!quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
natuuuuuurlijk is mijn dokter deze week vrij
Dat is in ieder geval een lichtpuntje. Hopen dat de pijn en het gezeur wat afneemt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
krijg vervanger, kan wss morgenmiddag terecht
Morgen pas?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
krijg vervanger, kan wss morgenmiddag terecht
HAP geen optie? Als je toch al een andere dokter krijgt?quote:
Nee daar was ik maandag al en dat schoot niet op, ze moeten de apparatuur hebben om mijn ontstekingen te kunnen zien enzo, dokter kan hier niets aan doen, reumatoloog welquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
HAP geen optie? Als je toch al een andere dokter krijgt?
Wat een gedoequote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daar was ik maandag al en dat schoot niet op, ze moeten de apparatuur hebben om mijn ontstekingen te kunnen zien enzo, dokter kan hier niets aan doen, reumatoloog wel
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daar was ik maandag al en dat schoot niet op, ze moeten de apparatuur hebben om mijn ontstekingen te kunnen zien enzo, dokter kan hier niets aan doen, reumatoloog wel
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nouja wel logisch natuurlijk dat ze bij de dokter niet alle apparatuur hebben als in het ziekenhuisquote:
Dat is wel logisch, maar dat je dan ook bijna nergens terecht kan en altijd ziet dat de betreffende dokter vrij is of vol zit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nouja wel logisch natuurlijk dat ze bij de dokter niet alle apparatuur hebben als in het ziekenhuisen het grootste nadeel (ook wel voordeel) van mijn ziekte is dat je aan de buitenkant niets ziet dus ze moeten alles altijd met apparaten doen
oh ja maar das atlijd FMLquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel logisch, maar dat je dan ook bijna nergens terecht kan en altijd ziet dat de betreffende dokter vrij is of vol zit.
Dat is altijd zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja maar das atlijd FML
dokter is er vaak maar niet als mijn lichaam verrot gaat doen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
natuurlijk heeft de evil guy in zelda rood haar
Kon ook niet andersquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
natuurlijk heeft de evil guy in zelda rood haar
dit dus.quote:
Dat zeg ik tegen m'n werkgever ook op dit moment...quote:
jij accepteert Marsen als betaalmiddel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Mja zo makkelijk gaat het dan weer niet
"Er staat nog een factuur open en ik zou u vriendelijk willen verzoeken om deze te voldoen"
zodra ik heb opgehangen:
AFTIKKEN MET UWE MARS
Die is ook bruut jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:56 schreef Poit het volgende:
But tonight! On this small planet.. On Earth!
We're going to rock civilization!
Haha Braboneger, die is uitsmijter bij een kroeg hierquote:
Whehequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die is ook bruut ja
[..]
Haha Braboneger, die is uitsmijter bij een kroeg hier
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Een vriend belt op om te vragen wat er met mijn been is, dus ik zei "I used to be an adventurer like you, then I took an arrow in the knee" ... heerlijk als gamerts die humor begrijpen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Een vriend belt op om te vragen wat er met mijn been is, dus ik zei "I used to be an adventurer like you, then I took an arrow in the knee" ... heerlijk als gamerts die humor begrijpen
ach, er zijn ook mensen die rondlopen met een "unieke" tribal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Een meme laten tatoeëren... hoe dom ben je dan
True, al is het wel grappig, en beter dan zo'n aarsgeweiquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Een meme laten tatoeëren... hoe dom ben je dan
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ah morgen om 1500 mag ik in het ZH terecht
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ah morgen om 1500 mag ik in het ZH terecht
Dat gaat toch niet werkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:12 schreef Poit het volgende:
Neo Geo keert terug
Ik word hier vrolijk van!
Spend ALL the money!
Wat gaat niet werken?quote:
SAMURAI SHOWDOWN!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:12 schreef Poit het volgende:
Neo Geo keert terug
Ik word hier vrolijk van!
Spend ALL the money!
Helllz to the fucking yezzz!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SAMURAI SHOWDOWN!!!!!!!!!!!!!
Kwa verkoop denk ik dat het niet gaat lukkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat gaat niet werken?
Neo geo pocket was superieur!
Het zal geen NDS succes worden. Absoluut maar dat waren de oude NGP's ook niet. Toch heb ik de Neo Geo Pocket (en Color) in huis en ben ik daar altijd zeer enhousiast over geweest. Fijne games, goede handhelds maar in Europa helaas geen succes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kwa verkoop denk ik dat het niet gaat lukken
Nja dat weet ik verder nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Het zal geen NDS succes worden. Absoluut maar dat waren de oude NGP's ook niet. Toch heb ik de Neo Geo Pocket (en Color) in huis en ben ik daar altijd zeer enhousiast over geweest. Fijne games, goede handhelds maar in Europa helaas geen succes.
Machine's maken kunnen ze daar wel hoor
Trek in melk nuquote:
quote:
Ik hoor automatisch zo'n bel rinkelen als ik dit ziequote:
ik zie geen verschilquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kan de rechtse weg
Is er ook nietquote:
quote:
SD heb je nog zegeltjes nodig voor je muppets dingen? Er stond gister een of ander gastje achter de balie die mij er vet veel heeft meegegevenquote:
jij krijgt altijd veel volgens mijquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SD heb je nog zegeltjes nodig voor je muppets dingen? Er stond gister een of ander gastje achter de balie die mij er vet veel heeft meegegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graagquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SD heb je nog zegeltjes nodig voor je muppets dingen? Er stond gister een of ander gastje achter de balie die mij er vet veel heeft meegegeven
Dus je hebt twee volle stroken nodig? Die heb ik sowieso al liggen dan ben jij klaar, geef ik de rest wel weer aan een ander ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
GraagAnimal en Swedish Chef zijn al binnen, moet nu Fozzie en Gonzo nog.
deze post werd u mede mogelijk gemaakt door SB de tikgeit
Ja eerst een iMac kopen en daarna een schermquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Alle IKEA-zooi in elkaar gebeund
Morgen de rest en dan is het (EINDELIJK) af
lijstje:
- in februari extra scherm kopen wat bij mijn imac past (qua kleurstelling/reso)
- in februari een imac halen
- mijn thuiskantoorspullen overhevelen naar het kantoor
- plantjes kopen (ik wil een bonsai + een venus fly trap als hobbyprojectjes)
- planten kopen (2 grote palmen voor extra zuurstof)
- lampen nog aansluiten
- even naar de stort voor de overbodige zooi weg te brengen
- mijn verzekeringen regelen
- post adres veranderen @ KVK
- backupdrive kopen (kan ik gewoon een externe HDD pakken of zal ik een time capsule kaufen)
- foto's maken op te posen
mis ik nog iets
Stiekem heb ik die blauwe maandag aan jou gegevenquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:45 schreef Kn0x het volgende:
Pff ik weet niet waarom maar ik heb al de hele week een baalweek
Die blauwe maandag is overgeslagen naar een blauwe week.
Mogguh kerel. Hoe is het met de vlinders?quote:
Doe dat eens even niet dan!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die blauwe maandag aan jou gegeven
Sorry man.. Kan hem nu niet meer terug nemen.. Zal het volgend jaar niet meer doen.. k?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:07 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Doe dat eens even niet dan!
Ik ben toe aan weer wat goede positieve dagen.
Deal!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Sorry man.. Kan hem nu niet meer terug nemen.. Zal het volgend jaar niet meer doen.. k?
Lolquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Hmm dat is wel gek, weet je zeker dat hij ook niet stiekem een afvoer heeft? Ik stom alleen beddengoed en handdoeken in de droger en koksbuizen, maar die was ik liever niet want dan voel ik me incompetent als huisvrouw...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:51 schreef wc-eend het volgende:
Hmmmm.... mijn droger droogt maar laat het water verdwijnenIk heb namelijk zo'n condens-bak maar die was nog helemaal leeg..
Maar ik heb al gemerkt dat ik volgens mij gewoon een handwasje ga draaien en dan gewoon ophang... is volgens mij veel zuiniger in totaliteit
Centjes verdienen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Alle IKEA-zooi in elkaar gebeund
Morgen de rest en dan is het (EINDELIJK) af
lijstje:
- in februari extra scherm kopen wat bij mijn imac past (qua kleurstelling/reso)
- in februari een imac halen
- mijn thuiskantoorspullen overhevelen naar het kantoor
- plantjes kopen (ik wil een bonsai + een venus fly trap als hobbyprojectjes)
- planten kopen (2 grote palmen voor extra zuurstof)
- lampen nog aansluiten
- even naar de stort voor de overbodige zooi weg te brengen
- mijn verzekeringen regelen
- post adres veranderen @ KVK
- backupdrive kopen (kan ik gewoon een externe HDD pakken of zal ik een time capsule kaufen)
- foto's maken op te posen
mis ik nog iets
Misschien ook maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Poit het volgende:
Zo, net The girl with the dragon tattoo gekeken.
Was eigenlijk best goedVeel beter dan verwacht zelfs.
Heb je al een cadeautje voor Hans kunnen vinden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:50 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen trouwens, paperontwijkendgedrag
Goed!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mogguh kerel. Hoe is het met de vlinders?
Hij bedoelt natuurlijk of je al wat ondernomen hebt!quote:
Ik heb uiteindelijk maar een boek gekocht voor hem... dat soort verjaardagen is niet echt mijn ding, alleen maar onbekende familie en mensen boven de 50... ach ja, het is voor het goede doelquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je al een cadeautje voor Hans kunnen vinden?
En werken met je donder!
quote:
Nee, helemaal niet. Was benieuwd of de vlinders nog actief waren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef koei het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk of je al wat ondernomen hebt!
Ben niet jaloersquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk maar een boek gekocht voor hem... dat soort verjaardagen is niet echt mijn ding, alleen maar onbekende familie en mensen boven de 50... ach ja, het is voor het goede doel
Gewoon masturberen.quote:Ik denk een geweldig idee te hebben voor mijn eerste paper, maar mijn promotor is er niet en nu zit in hier vol van enthousiasme te zijn in mijn eentje (en ik heb geen idee of het terecht enthousiasme is)
Hier zijn de vlinders nog actiefquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Was benieuwd of de vlinders nog actief waren.
[..]
Ben niet jaloers
[..]
Gewoon masturberen.
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ieuw, dat kan toch heel niet op je werk gekkie
Hou nou maar op over masturberen, ik heb al veel te veel panda-punten, al zegt deze website dat ik er 0 heb... (ik hanteer nu maar het studententarief, anders ben ik heel niet zieligquote:
Je hebt nog helemaal geen panda punt!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hou nou maar op over masturberen, ik heb al veel te veel panda-punten, al zegt deze website dat ik er 0 heb...
http://www.pandapunt.nl/
Daarom heb ik mijn post ge-edit, nu heb ik er lekker wel 2quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal geen panda punt!
Da's pas na een maand!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hou nou maar op over masturberen, ik heb al veel te veel panda-punten, al zegt deze website dat ik er 0 heb... (ik hanteer nu maar het studententarief, anders ben ik heel niet zielig)
Je gaat het gemiddelde niet eens redden!!quote:Gemiddeld hebben studenten 9 Pandapunten.
Niet-studenten hebben er gemiddeld 3.
ik moest lachen om die sitequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hou nou maar op over masturberen, ik heb al veel te veel panda-punten, al zegt deze website dat ik er 0 heb... (ik hanteer nu maar het studententarief, anders ben ik heel niet zielig)
Nee ik blijf op 2,95 steken, dat zit ver van het gemiddeldequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Je gaat het gemiddelde niet eens redden!!
Niet zeuren jij!
Niet niets, dat is gewoon valsspelen. En je doet er ook niets aan om van je pandapunten af te komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee ik blijf op 2,95 steken, dat zit ver van het gemiddelde
En die 9 daar ga ik makkelijk overheen en als aio ben je toch nog een soort van student
Wtf is dat nu weerquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik kende het systeem al een tijdjequote:
Zo dacht ik ook al.quote:
Ik stuur elke dag mailtjes, bel een paar keer per week en bezoek mijn schoonvaders verjaardag om er maar zeker van te zijn dat het er geen 3 worden, dat is heel niet cheaten, dat is strategiequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet niets, dat is gewoon valsspelen. En je doet er ook niets aan om van je pandapunten af te komen
Da's cheaten!
Ik had er tot vorige week ook nooit van gehoord...quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:21 schreef Poit het volgende:
Nooit student geweest?
Dacht dat het wel een algemeen bekend systeem was
Nog nooit van gehoord tot vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:21 schreef Poit het volgende:
Nooit student geweest?
Dat haal ik zelfs nietquote:
Een beetje gaan bijhouden hoelang je geen sex hebt gehad? Nou neequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:21 schreef Poit het volgende:
Nooit student geweest?
Haha. Gelukkig maar.quote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
9000!
maar als niet-student gaan de punten gelukkig minder hard
Als student haal ik zeker veel punten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig maar.
Maar goed, ik scoor best punten volgens mij...![]()
Op het moment is dat niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Frankii het volgende:
Ik moet als student 4 keer zo veel seks hebben als Gamebabe?
[ afbeelding ]
5 punten and countingquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op het moment is dat niet zo moeilijk hoor
Fixed!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Frankii het volgende:
Ik moet als student 4 keer zo veel seks hebben als Gamebabe?
quote:
quote:
Ik weet hoe ik dit moet willen, een relatie met Frankii beginnenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik dit moet willen, een relatie met Frankii beginnen
sex kan ook zonder relatiequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
True thatquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sex kan ook zonder relatie
true story wijnglas,gif
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ja maar als je relatie definieert als je mag geen seks met anderen hebben, dan win ik wel het makkelijkst want hij moet 4 keer zoveel seks hebben dan ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sex kan ook zonder relatie
true story wijnglas,gif
fixedquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:37 schreef Poit het volgende:
Ik wordt een beetje wippig van dit onderwerp.
Volgens mij behoorlijk jippig aan je spelling te zienquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:37 schreef Poit het volgende:
Ik wordt een beetje jippig van dit onderwerp.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar kan ik dit nu ook in de kroeg gebruiken? "Hey kun jij mij even van mijn pandapunt afhelpen?"
Eigenlijk vraag je dus gewoon, zullen we zorgen dat we niet uitsterven. Ik denk dat Darwin trots op ons zou zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar kan ik dit nu ook in de kroeg gebruiken? "Hey kun jij mij even van mijn pandapunt afhelpen?"
scorequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk vraag je dus gewoon, zullen we zorgen dat we niet uitsterven. Ik denk dat Darwin trots op ons zou zijn
Er moet ook geoefend worden!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Dan telt het dus alleen als je als dame volgespoten wordt. Anders is er weinig voortplanting aan en telt het punt niet.
Dat telt dan als half punt zekerquote:
Jij hebt een reden voor een no-lifequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Nouja dan maar weer verder met mijn no-life nu5 uur playtime en in de eerste zelda tempel
Dat is een teken dat je even moet stoppenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
de fuck, ik stop er vanochtend nieuwe batterijen in en zelda loopt nu alweer te zeiken dat ze bijna leeg zijn .. faalzooi!
Scherpquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Dan telt het dus alleen als je als dame volgespoten wordt. Anders is er weinig voortplanting aan en telt het punt niet.
Je probeert van je pandapunten af te komen met je wiimote?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
de fuck, ik stop er vanochtend nieuwe batterijen in en zelda loopt nu alweer te zeiken dat ze bijna leeg zijn .. faalzooi!
bustedquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je probeert van je pandapunten af te komen met je wiimote?
Pics!quote:
1st hit:quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga wel googelen hoe ik van mijn panda punt af kom
Lijkt me voor jou geen probleem om daar een geschikt persoon voor uit te kiezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga wel googelen hoe ik van mijn panda punt af kom
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht ik krijg vast grappige hits als ik het google maar de eerste paar zijn anti virus en daarna world of warcraft link![]()
![]()
Ze hebben hier op de uni patatquote:
ik heb ook zin in patatquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze hebben hier op de uni patatEn toen moest er ook maar cola bij, wel consequent ongezond doen
Thuisbezorgd.nl? snackbar in de buurt? zelf aardappelen/diepvriespatat en een frituurpan/fles olie in de buurtquote:
heb express geen frituurpan in huis en geen patat en meuk in de vriezer, en lopen kan ik nu niet zo ver dus ik moet wel geforceerd gezond doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl? snackbar in de buurt? zelf aardappelen/diepvriespatat en een frituurpan/fles olie in de buurt
Of je moet iemand regelen die je patat brengt, wie zit er allemaal in Amsterdam? Ehhh ik zit zelf in Amsterdam, waar woon je eigenlijk, in de buurt van de VU?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb express geen frituurpan in huis en geen patat en meuk in de vriezer, en lopen kan ik nu niet zo ver dus ik moet wel geforceerd gezond doennoujaaaaaaa alleen maar goed eigenlijk
Check, en volgens mij niet eens zo heel ver bij Shar vandaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of je moet iemand regelen die je patat brengt, wie zit er allemaal in Amsterdam? Ehhh ik zit zelf in Amsterdam, waar woon je eigenlijk, in de buurt van de VU?
Nee daar woon ik niet echt in de buurt, maar ik werk er wel in de buurtquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of je moet iemand regelen die je patat brengt, wie zit er allemaal in Amsterdam? Ehhh ik zit zelf in Amsterdam, waar woon je eigenlijk, in de buurt van de VU?
Dat mag ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Check, en volgens mij niet eens zo heel ver bij Shar vandaan.
Maar patat brengen? Dan kook ik wel wat...
Okay ik ben geen 12kg kwijt maar ik denk dat als die pan hier staat er wel over tijd 12kg aan zitquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef Fallen het volgende:
Hier ook geen frietpan in huis... ik wil het mijzelf niet aan doen.
Ben inmiddels 12 kg kwijt en wil er nog 8, dus mijn lunch is niet meer dan een bak magere kwark, zongedroogde vijgen en een cracker.
Ik ben 1 dag per week aio, dus zit alleen op donderdagen op de VU, de rest van de week werk ik in Utrecht. Misschien kunnen we wel een keer lunchen ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daar woon ik niet echt in de buurt, maar ik werk er wel in de buurtwerk je standaard in de buurt van het VU of ben je daar nu tijdelijk?
Als ik 12 kilo kwijt raak sterf ik gewoon. Ik weeg nu 67 kiloquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay ik ben geen 12kg kwijt maar ik denk dat als die pan hier staat er wel over tijd 12kg aan zitik zou dan bitterballen en kroketten blijven eten
![]()
Jaaaquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben 1 dag per week aio, dus zit alleen op donderdagen op de VU, de rest van de week werk ik in Utrecht. Misschien kunnen we wel een keer lunchen ofzo
Met 12 kilo eraf zou ik ook nog maar 44 kilo wegenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als ik 12 kilo kwijt raak sterf ik gewoon. Ik weeg nu 67 kilo.
Dit trouwens. HEERLIJK.
Prima, komt wel goed. Zelfde geldt als je iets nodig hebt, laat maar weten.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaadoen we dat op een donderdag
Ik ga helemaal dood met mijn 52 kilo, maar ja dat ik al 4 kilo meer dan ik vorig jaar woog, dood ga je ook niet heel snel denk ik...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dit trouwens. HEERLIJK.
JAAAquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
GezelligMet patat en (groente)kroketten
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dit trouwens. HEERLIJK.
Jaaaahh...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met 12 kilo eraf zou ik ook nog maar 44 kilo wegen
Dankquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Prima, komt wel goed. Zelfde geldt als je iets nodig hebt, laat maar weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |