SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Het officiele GAM SC anthem voor de rest van de week:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Epic paardengame:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
En daar red ik het niet mee. De goedkoopste is ¤ 239,-.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
200 euro is nog redelijk wat als je ff krap zit
Dat is wel zuur jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
En daar red ik het niet mee. De goedkoopste is ¤ 239,-.
En ik heb momenteel niks over want ik ben bezig met loonvorderen van het uitstaande loon van mijn werkgever. En waarschijnlijk valt er niks te halen ivm faillissement.
Dag dag spaarcentjes.
Jezus.. Da's kut..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
En ik heb momenteel niks over want ik ben bezig met loonvorderen van het uitstaande loon van mijn werkgever. En waarschijnlijk valt er niks te halen ivm faillissement.
Dag dag spaarcentjes.
bah vervelend johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dag dag spaarcentjes.
JONGÛÛÛH ik heb jou allang!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
add mij ook dan anders kan ik niet meegenieten van de fotos
Jonge zit er ook een geigerteller in die camera?quote:
Hehe nice!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:27 schreef Rossdale het volgende:
Er liggen twee katten naast me te slapen en allebei snurken ze behoorlijk hard
Eindigt in:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hell yeah!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
en dat kan alleen maar in geile neuqsekx eindigen
POOO POOO HPOPOO POOOO PO PO POOOOO POO POOPOO POOOquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:56 schreef Poit het volgende:
But tonight! On this small planet.. On Earth!
We're going to rock civilization!
Live @ Brixton is AWESOME!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
POOO POOO HPOPOO POOOO PO PO POOOOO POO POOPOO POOO
POOO POOO HPOPOO POOOO PO PO POOOOO POO POOPOO POOO
NUUUUUUUHHH NUNUNUNUUUUUUUUH NUNUNUNUUUUUUUUUUUUUh
PWOOOOO PWWOOOOH PPOWWW![]()
![]()
Ben al weken Live @ Brixton Academy aan het luisteren. Die intro en dan dat verloop in Showdown![]()
![]()
EARGASM.
DATquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Live @ Brixton is AWESOME!
Die eerste keer dat ik Master of Puppets hoorde in die mix druppelde er een beetje voorvocht uit m'n pielemoos.
True story, wijnglas.gif
stomme Mels, krijg dat niet meer uit m'n systeem![]()
Zo TIEFUS hard BEUKEN op deze plaat!quote:
IK BEN NIET STOM! ... true story wijnglas.gifquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Live @ Brixton is AWESOME!
Die eerste keer dat ik Master of Puppets hoorde in die mix druppelde er een beetje voorvocht uit m'n pielemoos.
True story, wijnglas.gif
stomme Mels, krijg dat niet meer uit m'n systeem![]()
Wellus!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK BEN NIET STOM! ... true story wijnglas.gif
Hoax!!! Er stond geen:"True story, wijnglas.gif" achterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zoek je maar een andere verloofde
ik dacht ik doe het maar niet te voorspelbaar ... true story wijnglas.gifquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoax!!! Er stond geen:"True story, wijnglas.gif" achter
True Story! Wijnglas.gif!
Al met al goed gekomen dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe PS3 aangeschaft voor ¤ 50,-
Voor ¤ 179,90 aan games ingeruild. In eerste instantie alle PS2 games die ik nog had en wat loze PS3 games die ik nooit meer speelde en/of uitgespeeld had.
Met pijn in het hart, maar eerlijk is eerlijk. Verkopen via MartkPlaats had ik toch nooit gedaan. Geen zin in om daar tijd en moeite voor te moeten doen.
Das zeker netjes, als je weet dat de rest toch alleen maar zou blijven liggen heb je nu iig korting op je PS3quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe PS3 aangeschaft voor ¤ 50,-
Voor ¤ 179,90 aan games ingeruild. In eerste instantie alle PS2 games die ik nog had en wat loze PS3 games die ik nooit meer speelde en/of uitgespeeld had.
Met pijn in het hart, maar eerlijk is eerlijk. Verkopen via MartkPlaats had ik toch nooit gedaan. Geen zin in om daar tijd en moeite voor te moeten doen.
quote:
Yeuh. PS2 games bewaren is sowieso weinig zinvol. De nieuwe PS3 (en die moest er komen) kan ze toch niet draaien. En die loze PS3 games ga ik ook niet missen. (Lair, BurnOut Paradise, Ass Creed 1&2).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das zeker netjes, als je weet dat de rest toch alleen maar zou blijven liggen heb je nu iig korting op je PS3
Mooi man! Was het nog bedroevend hoe weinig poen je kreeg voor je games of vond je het zelf wel meevallen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Yeuh. PS2 games bewaren is sowieso weinig zinvol. De nieuwe PS3 (en die moest er komen) kan ze toch niet draaien. En die loze PS3 games ga ik ook niet missen. (Lair, BurnOut Paradise, Ass Creed 1&2).
Het is natuurlijk veel te weinig. Behalve dan ICO en SotC, die leverden serieus nog wel wat op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi man! Was het nog bedroevend hoe weinig poen je kreeg voor je games of vond je het zelf wel meevallen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Eindigt in:Ah moet dat nou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ziet er vies uit maar goed misschien is het wel lekker.quote:
doe er nog wel een spoiler omheen!quote:
Ja je weet toch dat iedereen daar op klikt. Zulke dingen wil ik toch helemaal niet zien..quote:
ik vond het ook ranzigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja je weet toch dat iedereen daar op klikt. Zulke dingen wil ik toch helemaal niet zien..
Mja ranzig kan ik relatief goed tegen (snijzaal bezoeken waar echt te gek!)quote:
Het is toch gewoon voedsel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja ranzig kan ik relatief goed tegen (snijzaal bezoeken waar echt te gek!)
Maar met dit soort dingen heb ik altijd een beetje moeite.
Yeuh...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef GameBabe het volgende:
Wat stom van dat loonvorderen fallen, is dat je huidige werkgever?
I know maar ik ben een zeikerd wat betreft vlees eten. Het liefste zou ik geen vlees eten maar dan keldert mijn vit. b12 echt te hard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is toch gewoon voedsel?
Eigenlijk niets anders dan een kippetje of een koetje. Alleen is het hier niet gebruikelijk..
Dat is dus het probleem dat geeft me niet voldoende.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef wc-eend het volgende:
Je kan ook gewoon een vitamine B12 supplement innemen van tijd tot tijd, die werken even goed als een prakkie vlees af en toe...
Als je dagelijks een supplement eet moet dat meer B12 opleveren dan twee keer in de week vlees..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem dat geeft me niet voldoende.
Heb al meerdere keren een lange periode geen vlees gegeten maar wel vervangers en supplementen maar ik eindig steeds in een tekort.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
beeeeeh de laatste keer dat ik guitar hero heb gespeeld was met eendje en daarvoor ook al tijd niet en nou ben ik eruitdood bij fade to black op expert bij 96%
![]()
96% maar, valt mij tegen van je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
beeeeeh de laatste keer dat ik guitar hero heb gespeeld was met eendje en daarvoor ook al tijd niet en nou ben ik eruitdood bij fade to black op expert bij 96%
![]()
Binnenkort schat... binnenkort...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
the unforgiven was wel gweon 100% uitgespeeld maar had maar 4 sterren gehaaldquote:
I know en in theprie klopt dat allemaal, maar in de praktijk blijft het toch iedere keer weer anders. Ben al vanaf mijn 12e ofzo aan het hansen en uiteindelijk maar opgegeven en 2 x keer in de week gaan eten met voor de zekerheid supplementen ernaast.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je dagelijks een supplement eet moet dat meer B12 opleveren dan twee keer in de week vlees..
Geregeld blijven spelen dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
the unforgiven was wel gweon 100% uitgespeeld maar had maar 4 sterren gehaald![]()
heb hem net voro de tweede keer gedaan en nu wel gewoon 5 sterren gehaald, moet maar geen maanden wachten tot ik de game weer speel
Maar eet je wel vis? Ik zag dat kabeljauw ook behoorlijk wat b12 bevat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know en in theprie klopt dat allemaal, maar in de praktijk blijft het toch iedere keer weer anders. Ben al vanaf mijn 12e ofzo aan het hansen en uiteindelijk maar opgegeven en 2 x keer in de week gaan eten met voor de zekerheid supplementen ernaast.
Snap verder ook niet waar het vandaan komt maar het wordt vanuit supplementen gewoon niet zo goed opgenomen door mijn lijf lijkt het wel.
Maar goed dit werkt prima en heb nu als het goed is geen tekort meer, donderdag weer bloeduitslagen.
kibbelingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar eet je wel vis? Ik zag dat kabeljauw ook behoorlijk wat b12 bevat.
Is ook helemaal geen verkeerd visje om te eten
Mjaquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MjaNah ze hebben online ook bij de laatste update alle punten weggemikt, nu ben ik geen rock legend meer en kan ik opnieuw beginnen met puntentelling
Ik help welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MjaNah ze hebben online ook bij de laatste update alle punten weggemikt, nu ben ik geen rock legend meer en kan ik opnieuw beginnen met puntentelling
Yes visjes eet ik wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar eet je wel vis? Ik zag dat kabeljauw ook behoorlijk wat b12 bevat.
Is ook helemaal geen verkeerd visje om te eten
Ik heb altijd gezeik met Activision sitesquote:
That would be me. Again...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef badboynova het volgende:
Weer een ps3 naar ze moer hier zie ik, wie is nu het slachtoffer van de naai beurten van sony
Agree, ze flikken altijd wel wat, vorige keer had GH community site al mijn groupies weggegooidquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezeik met Activision sites
Dus ik zag toch jouw achter het station staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
That would be me. Again...
Maar ik heb al weer een nieuwe.
Activisionquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree, ze flikken altijd wel wat, vorige keer had GH community site al mijn groupies weggegooid
Wat deed jij daar? kijken hoe Fallen je klanten afpikte!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus ik zag toch jouw achter het station staan
WTF? Aquila? Maak jij nou een leuke opmerking?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat deed jij daar? kijken hoe Fallen je klanten afpikte!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
WTF? Aquila? Maak jij nou een leuke opmerking?
Fuck this shit, seen it all!
Volgens mij neemt je lichaam vitaminen in pillen etc veel en veel slechter op dan in echt eten. Ik probeer veel zuivel, kaas ei yoki etc te eten. Tot nu toe heb ik van weinig dingen last. Wel ben ik super nieuwsgierig hoe vleesgerechten smaken, dus ik denk dat ik ooit weer vlees ga eten. Sowieso voordat ik kinderen krijg denk omdat je anders kinderen misschien slecht beïnvloed met je overtuigingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know en in theprie klopt dat allemaal, maar in de praktijk blijft het toch iedere keer weer anders. Ben al vanaf mijn 12e ofzo aan het hansen en uiteindelijk maar opgegeven en 2 x keer in de week gaan eten met voor de zekerheid supplementen ernaast.
Snap verder ook niet waar het vandaan komt maar het wordt vanuit supplementen gewoon niet zo goed opgenomen door mijn lijf lijkt het wel.
Maar goed dit werkt prima en heb nu als het goed is geen tekort meer, donderdag weer bloeduitslagen.
Tijdens de zwangerschap heb ik van de diëtiste geleerd dat het drinken van zuivelpoducten (dus ook drinkyoghurt en Yoki) en sojadrinks met toegevoegde calcium de opname van vit B, C en D in het lichaam bemoeilijkt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij neemt je lichaam vitaminen in pillen etc veel en veel slechter op dan in echt eten. Ik probeer veel zuivel, kaas ei yoki etc te eten. Tot nu toe heb ik van weinig dingen last. Wel ben ik super nieuwsgierig hoe vleesgerechten smaken, dus ik denk dat ik ooit weer vlees ga eten. Sowieso voordat ik kinderen krijg denk omdat je anders kinderen misschien slecht beïnvloed met je overtuigingen.
En mensen maar zeiken over de Xbox360 die vaak kapot gaatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef Fallen het volgende:
Bagger... PS3 weer YLoD...
Gelukkig gaat die nog wel aan om een backup te maken, maar games klappen er na 3 minuten uit.
*zucht*
Ik heb helemaal geen geld voor een nieuwe...
Is idd tofquote:
Hehe ikea, ja met sommige kun je nog lachen daarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Net naar de IKEA geweest voor de inboedel van het kantoor
Heb me kapot gelachen. We hebben heel de rit door het IKEA-pretpark melig liggen doen tot het punt dat we zelfs het kassameisje melig hadden.![]()
![]()
Morgen kantoor af! Pics asap!
Van dat soort combinaties schijn je er best veel te hebben, dat je het ene niet kan opnemen vanwege het andere. Ik drink al jaren geen melk meer omdat ik vroeger 'gedwongen' lauwe schoolmelk moest drinkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tijdens de zwangerschap heb ik van de diëtiste geleerd dat het drinken van zuivelpoducten (dus ook drinkyoghurt en Yoki) en sojadrinks met toegevoegde calcium de opname van vit B, C en D in het lichaam bemoeilijkt.
Verder kan er op een pakje Davitamon wel staan dat iets 100% van de ADH bevat, maar da nog krijg je nooit 1--% ADH binnen. Het menselijk lichaam is sowieso niet in staat de ingrediënten van pillen volledig op te nemen en daarnaast verhinderen sommige mineralen de opname van andere mineralen en vitamines.
Om die reden moest ik min of meer afkicken van melk. Ik dronk voor het gesprek bij de diëtiste (en dus voordat er zwangerschapsdiabetes werd vastgesteld) bijna 2 liter melk per dag en dat moest terug naar maximaal 400 ml. En die twee bekertjes mochten dan ook niet bij de maaltijd, maar ergens tussen twee eetmomenten in.
Lol, Hans bijna jarig? Iets voor z'n nieuwe inrichting?quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Van dat soort combinaties schijn je er best veel te hebben, dat je het ene niet kan opnemen vanwege het andere. Ik drink al jaren geen melk meer omdat ik vroeger 'gedwongen' lauwe schoolmelk moest drinken2 liter melk, hoe krijg je het weg denk ik nu...
Vitamine B zit geloof ik ook veel in groentes etc... alleen B12 is een lastig ding als je geen beesten eet.
Heeft iemand nog een idee wat voor cadeau je aan je schoonvader moet geven als je partner er niet is...
Ja precies, dat is mij ook altijd verteld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tijdens de zwangerschap heb ik van de diëtiste geleerd dat het drinken van zuivelpoducten (dus ook drinkyoghurt en Yoki) en sojadrinks met toegevoegde calcium de opname van vit B, C en D in het lichaam bemoeilijkt.
Verder kan er op een pakje Davitamon wel staan dat iets 100% van de ADH bevat, maar da nog krijg je nooit 1--% ADH binnen. Het menselijk lichaam is sowieso niet in staat de ingrediënten van pillen volledig op te nemen en daarnaast verhinderen sommige mineralen de opname van andere mineralen en vitamines.
Om die reden moest ik min of meer afkicken van melk. Ik dronk voor het gesprek bij de diëtiste (en dus voordat er zwangerschapsdiabetes werd vastgesteld) bijna 2 liter melk per dag en dat moest terug naar maximaal 400 ml. En die twee bekertjes mochten dan ook niet bij de maaltijd, maar ergens tussen twee eetmomenten in.
Ik ga nu even mamma bellen en kijken of ze mij zo kan brengen, en daarna mijn dokter van de interne specialisme bellen om te kijken of ik langs kan komen, de pijn is zoveel erger sinds vanochtendquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:53 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge, lekker aan de cappuccino.
En Shar, waddup? Wrom?
kutzooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga nu even mamma bellen en kijken of ze mij zo kan brengen, en daarna mijn dokter van de interne specialisme bellen om te kijken of ik langs kan komen, de pijn is zoveel erger sinds vanochtend
thanks schattiequote:Op woensdag 25 januari 2012 08:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
kutzooi. Het is dat SD de auto heeft, anders had ik je eventueel ook wel willen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |