abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:07:55 #151
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107180650
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:06 schreef AhmedJaret het volgende:
jij hebt duidelijk geen verstand van dna string mutation
Jij ook niet aangezien homoseksualiteit niet genetisch is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:08:09 #152
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107180657
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:05 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

de rest sterft daar
is een ding van darwin dat klopt: survival of the fittest
Alweer iets waar je geen flater van afweet.

Hint: De uitspraak die je aan Darwin toedicht....die is niet van Darwin. _O-
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_107180685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:06 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

...want homo's zijn 'unfit'?
lees een stukje terug maar de samenvatting is relatief gezien ja, ze zijn niet in staat om zich op zijn eigen soort voor te planten
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_107180714
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

lees een stukje terug maar de samenvatting is relatief gezien ja, ze zijn niet in staat om zich op zijn eigen soort voor te planten
Voor zover ik weet doet hun piemel het gewoon hoor en hebben ze net zoveel zaad als jij ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:09:59 #155
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107180716
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef Semisane het volgende:
Hint: De uitspraak die je aan Darwin toedicht....die is niet van Darwin. _O-
Darwin heeft het als term wel overgenomen overigens, dus het is niet onlogisch dat mensen 'em van Darwin kennen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107180730
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jij ook niet aangezien homoseksualiteit niet genetisch is.
daar ging het niet over, lees mijn eerste post in deze topic daar gaf ik al aan dat het psychomatischg is
BAM
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:10:37 #157
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107180735
quote:

[..]

Jij ook niet zo te merken. Daarbij is het waarschijnlijk een genetische variatie en geen mutatie. Het zou namelijk te toevallig zijn als alle homo's de zelfde soort mutatie toebedeeld krijgen. (soort mutatie, ik heb het dus nog niet eens over een echt willekeurige mutatie)

Een genetische variatie, zoals je dat ook hebt met kleur van ogen of kleur van huid is veel waarschijnlijker.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_107180769
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:09 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Voor zover ik weet doet hun piemel het gewoon hoor en hebben ze net zoveel zaad als jij ;)
je kan hem net zo vaak in ene anus steken, maar die man wordt niet zwanger ;)
BAM
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:11:57 #159
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107180778
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

Homo's zijn niet onvruchtbaar, dus het is niet alleen een vrij domme uitspraak die je doet, maar het klopt ook werkelijk niet. Sterker nog, zat in-de-kast-zittende-homo's die kinderen krijgen.
pi_107180861
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:11 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

je kan hem net zo vaak in ene anus steken, maar die man wordt niet zwanger ;)
Nee maar ze kunnen wel een kind krijgen door middel van draagmoeder, met hun voortplanting is dus an sich niets mis mee!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:15:47 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107180895
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:14 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Nee maar ze kunnen wel een kind krijgen door middel van draagmoeder, met hun voortplanting is dus an sich niets mis mee!
Dan moet je toevallig iemand vinden die dat gratis wil doen, want ervoor betalen is in nederland verboden. En dan nog is het niet jullie kind, het draagt niet het genetisch materiaal van beiden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:17:45 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107180939
Ik ken toch ook wel homo's die seks met een vrouw niet volledig uitsluiten. Het is natuurlijk niet zo dat alle homo's honderd procent gruwelen bij die gedachte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:19:15 #163
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107180984
De vraagstelling van TS is enigszins zwart / wit.

Ik geloof er niet in dat iemand 100% hetero of 100% homo is. Mensen zijn gewoon dieren, en als je naar het dierenrijk kijkt dan zie je dat beesten er op los neuken en dat er opvallend veel dieren bi zijn.

Dat wij mensen echt als homo aanwijzen of als hetero is een direct gevolg van onze maatschappij, waarin wij bekrompen in hokjes denken. En een secundair gevolg daarvan is dat er genoeg mensen rondlopen die worstelen met hun seksualiteit.

Terwijl dat niet nodig is, want in feite geeft de natuur je in dat je mag neuken en zijn waar je maar zin in hebt.

Kortom, ik zie het niet als een afwijking, maar ben tegelijkertijd een beetje ertegen dat mensen zich profileren als homo (van die relnichten). Want dat is eigenlijk net zo onnatuurlijk, maar ook begrijpelijk omdat ze tevens graag de zekerheid van een hokje opzoeken nadat ze eerder verstoten zijn.

Alle verdere discussies over wat homo's op een eiland zouden doen als er vrouwen aanwezig zijn, zijn dan in mijn ogen ook vreemd. Als je dezelfde mensen op een eiland zou zetten, maar ze zouden geen onderscheid kunnen maken tussen hetero of homo zijn.. dan zouden ze een grote orgie op dat eiland houden en planten ze zich alsnog voort. Dat is namelijk wat beesten en dus ook mensen eigenlijk doen.

:P
There is a long line down from heaven.
pi_107181006
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ken toch ook wel homo's die seks met een vrouw niet volledig uitsluiten. Het is natuurlijk niet zo dat alle homo's honderd procent gruwelen bij die gedachte.
Net zoals vele hetero mannen het niet uitsluiten eens seks te hebben met een man en dat geld ook voor de vrouwen :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:20:40 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107181029
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Net zoals vele hetero mannen het niet uitsluiten eens seks te hebben met een man en dat geld ook voor de vrouwen :)
Juist.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:25:05 #166
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107181176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan moet je toevallig iemand vinden die dat gratis wil doen, want ervoor betalen is in nederland verboden. En dan nog is het niet jullie kind, het draagt niet het genetisch materiaal van beiden.
Ik zie echt niet in hoe dat nou relevant is...Ik ken een aantal homo-stellen die gebruik hebben gemaakt van surrogaat moeders of vaders en het feit dat het kind niet het genetisch materiaal hebben van beide speelt totaal geen rol. Ook niet bij de stellen die een kind hebben geadopteerd.
pi_107181231
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ah zullen de stellen leuk vinden die een draagmoeder of zaaddonor nodig hadden omdat één van de twee onvruchtbaar was. 'Ja dat kind is niet van jullie allebei!'
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:26:57 #168
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107181234
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:17 schreef Copycat het volgende:
Zat homo's die ook relaties hebben gehad met vrouwen. De redenen daarvoor zijn natuurlijk zo divers als de gemiddelde homo. :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:28:20 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107181276
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik zie echt niet in hoe dat nou relevant is...Ik ken een aantal homo-stellen die gebruik hebben gemaakt van surrogaat moeders of vaders en het feit dat het kind niet het genetisch materiaal hebben van beide speelt totaal geen rol. Ook niet bij de stellen die een kind hebben geadopteerd.
jij was het die even terug zei dat homo's zich samen voort kunnen planten. Daar vloeide dit uit voort. Adopteren of een draagmoeder/zaaddonor erbij is niet samen voortplanten.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:33:07 #170
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107181419
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik dacht al; wat is het leeg hier.... zeker weer de schuld van de homo's }:|
_O-
Heaven is a place on earth with you
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:02:01 #171
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107182341
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jij was het die even terug zei dat homo's zich samen voort kunnen planten. Daar vloeide dit uit voort. Adopteren of een draagmoeder/zaaddonor erbij is niet samen voortplanten.
Nee, ik zei dat homo's vruchtbaar zijn en dat een homoseksueel zich dus kan voortplanten. Zover ik weet heb ik het niet gehad dat homo of lesbo stellen zich letterlijk samen voortplanten.

En nogmaals bij homo stellen die kinderen krijgen, op welke manier dan ook speelt het echt geen rol dat het kind van de ene wel de genen heeft en van de ander niet.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:08:40 #172
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107182573
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef Semisane het volgende:
En nogmaals bij homo stellen die kinderen krijgen, op welke manier dan ook speelt het echt geen rol dat het kind van de ene wel de genen heeft en van de ander niet.
Ik weet vrij zeker dat als de mogelijkheid er was om dat kind de genen van beiden te geven dat dat dan voor die mensen de beste optie was. Misschien in de toekomst :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:13:16 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107182724
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat als de mogelijkheid er was om dat kind de genen van beiden te geven dat dat dan voor die mensen de beste optie was. Misschien in de toekomst :)
Dat kan natuurlijk makkelijk als de een van de 2 mannen een zus heeft of een van de 2 vrouwen een broer, en toch wordt er regelmatig voor een donor buiten de familie gekozen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:20:32 #174
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107182964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:13 schreef Leandra het volgende:
Dat kan natuurlijk makkelijk als de een van de 2 mannen een zus heeft of een van de 2 vrouwen een broer, en toch wordt er regelmatig voor een donor buiten de familie gekozen.
Nouja, makkelijk. Je moet dan van die wederheld wel uitzoeken wel van de chromosomen identiek is. Nog even afgezien van dat het nogal raar is.
pi_107183025
zijn we er al over uit? was weg, sorry mensen
BAM
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:23:39 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107183091
quote:
Why Can't I Own a Canadian?

Dr. Laura Schlessinger is a radio personality who dispenses advice to people who call in to her radio show. Recently, she said that, as an observant Orthodox Jew, homosexuality is an abomination according to Leviticus 18:22 and cannot be condoned under any circumstance. The following is an open letter to Dr. Laura penned by a east coast resident, which was posted on the Internet. It's funny, as well as informative:

Dear Dr. Laura:

Thank you for doing so much to educate people regarding God's Law. I have learned a great deal from your show, and try to share that knowledge with as many people as I can. When someone tries to defend the homosexual lifestyle, for example, I simply remind them that Leviticus 18:22 clearly states it to be an abomination. End of debate. I do need some advice from you, however, regarding some of the other specific laws and how to follow them:

When I burn a bull on the altar as a sacrifice, I know it creates a pleasing odor for the Lord - Lev.1:9. The problem is my neighbors. They claim the odor is not pleasing to them. Should I smite them?

I would like to sell my daughter into slavery, as sanctioned in Exodus 21:7. In this day and age, what do you think would be a fair price for her?

I know that I am allowed no contact with a woman while she is in her period of menstrual uncleanliness - Lev.15:19- 24. The problem is, how do I tell? I have tried asking, but most women take offense.

Lev. 25:44 states that I may indeed possess slaves, both male and female, provided they are purchased from neighboring nations. A friend of mine claims that this applies to Mexicans, but not Canadians. Can you clarify? Why can't I own Canadians?

I have a neighbor who insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly states he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself?

A friend of mine feels that even though eating shellfish is an abomination - Lev. 11:10, it is a lesser abomination than homosexuality. I don't agree. Can you settle this?

Lev. 21:20 states that I may not approach the altar of God if I have a defect in my sight. I have to admit that I wear reading glasses. Does my vision have to be 20/20, or is there some wiggle room here?

Most of my male friends get their hair trimmed, including the hair around their temples, even though this is expressly forbidden by Lev. 19:27. How should they die?

I know from Lev. 11:6-8 that touching the skin of a dead pig makes me unclean, but may I still play football if I wear gloves?

My uncle has a farm. He violates Lev. 19:19 by planting two different crops in the same field, as does his wife by wearing garments made of two different kinds of thread (cotton/polyester blend). He also tends to curse and blaspheme a lot. Is it really necessary that we go to all the trouble of getting the whole town together to stone them? - Lev.24:10-16. Couldn't we just burn them to death at a private family affair like we do with people who sleep with their in-laws? (Lev. 20:14)

I know you have studied these things extensively, so I am confident you can help. Thank you again for reminding us that God's word is eternal and unchanging.

Your devoted fan,
Jim
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:23:44 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107183094
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:21 schreef AhmedJaret het volgende:
zijn we er al over uit? was weg, sorry mensen
We zijn het er over eens dat we het niet met jou eens zijn.... vrijwel unaniem :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107183191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

We zijn het er over eens dat we het niet met jou eens zijn.... vrijwel unaniem :+
zo is gandhi ook begonnen
BAM
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:27:15 #179
45206 Pietverdriet
pi_107183223
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:26 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

zo is gandhi ook begonnen
Greet Zestienhoven ook
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:32:04 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107183403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

_O_
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:39:53 #181
45206 Pietverdriet
pi_107183670
AhmedJaret, waar is je kleding van gemaakt?
pi_107184489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:19 schreef LostInSpace het volgende:
De vraagstelling van TS is enigszins zwart / wit.

Ik geloof er niet in dat iemand 100% hetero of 100% homo is. Mensen zijn gewoon dieren, en als je naar het dierenrijk kijkt dan zie je dat beesten er op los neuken en dat er opvallend veel dieren bi zijn.

Dat wij mensen echt als homo aanwijzen of als hetero is een direct gevolg van onze maatschappij, waarin wij bekrompen in hokjes denken. En een secundair gevolg daarvan is dat er genoeg mensen rondlopen die worstelen met hun seksualiteit.

Terwijl dat niet nodig is, want in feite geeft de natuur je in dat je mag neuken en zijn waar je maar zin in hebt.

Kortom, ik zie het niet als een afwijking, maar ben tegelijkertijd een beetje ertegen dat mensen zich profileren als homo (van die relnichten). Want dat is eigenlijk net zo onnatuurlijk, maar ook begrijpelijk omdat ze tevens graag de zekerheid van een hokje opzoeken nadat ze eerder verstoten zijn.

Alle verdere discussies over wat homo's op een eiland zouden doen als er vrouwen aanwezig zijn, zijn dan in mijn ogen ook vreemd. Als je dezelfde mensen op een eiland zou zetten, maar ze zouden geen onderscheid kunnen maken tussen hetero of homo zijn.. dan zouden ze een grote orgie op dat eiland houden en planten ze zich alsnog voort. Dat is namelijk wat beesten en dus ook mensen eigenlijk doen.

:P
Mooi gezegd. ^O^
signatuurloos
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:05:17 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107184554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mooi gezegd. ^O^
Zijn kutjes schaars dan pak je een aars zegmaar.
pi_107185628
quote:

[..]

en variaties zijn een natuurlijk proces
wat de gevolgen van variaties natuurlijk maakt
wat als homoseksualiteit door een mutatie wordt veroorzaakt homoseksualiteit natuurlijk maakt.
net zo natuurlijk als heteroseksualiteit
pi_107189010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
AhmedJaret, waar is je kleding van gemaakt?
op het moment zit ik naakt achter de computer
hoezo
BAM
pi_107192186
Idioot om homofilie als een ziekte te zien.
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_107192371
Nee, het is geen ziekte vanuit evolutionair oogpunt en niet vanuit moreel oogpunt naar mening.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:14:37 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107195435
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:16 schreef TripleP het volgende:
Idioot om homofilie als een ziekte te zien.
Vooraanstaande wetenschappers zagen het ooit als een stoornis, het heeft tot 1973 als stoornis in 't DSM-boek van die tijd gestaan. Tevens zien organisaties als de christelijke kerk en Sanquin homoseksualiteit nog steeds niet voor vol aan, maar ik weet dat intern vanuit beiden stemmen opgaan om er beter mee om te gaan.
Een gedicht over Maanvis
pi_107204102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vooraanstaande wetenschappers zagen het ooit als een stoornis, het heeft tot 1973 als stoornis in 't DSM-boek van die tijd gestaan. Tevens zien organisaties als de christelijke kerk en Sanquin homoseksualiteit nog steeds niet voor vol aan, maar ik weet dat intern vanuit beiden stemmen opgaan om er beter mee om te gaan.
Allemaal idioten :P
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
  woensdag 25 januari 2012 @ 00:26:57 #190
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_107204312
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sanquin moet zijn processen gewoon aanpassen ja. Op heterofilie selecteren slaat nergens op. Beter selecteren ze op geen-anale seks en een stabiel seksleven
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_107204495
Homofilie is gewoon normaal net als heterofilie. Niemand word als homo of hetero geboren, maar als bi of zelf niet eens voorkeur voor een mens. Sociale aantrekkingskracht wordt gewoon onderschat in de wetenschap. Pas als je sterk onder druk word gezet een bepaalde kans te kiezen zal je die kans kiezen, daarbij gaat de mens ook altijd voor de beste sociale strategie en daar ligt de crux.

Als je geboren word met fok dan neem je fok .
UITGESCHREVEN
  woensdag 25 januari 2012 @ 00:34:57 #192
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_107204509
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef picardmike het volgende:
Homofilie is gewoon normaal net als heterofilie. Niemand word als homo of hetero geboren, maar als bi of zelf niet eens voorkeur voor een mens. Sociale aantrekkingskracht wordt gewoon onderschat in de wetenschap. Pas als je sterk onder druk word gezet een bepaalde kans te kiezen zal je die kans kiezen, daarbij gaat de mens ook altijd voor de beste sociale strategie en daar ligt de crux.
Hier is helemaal geen bewijs voor.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_107204578
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef Tanin het volgende:

[..]

Hier is helemaal geen bewijs voor.
Er is ook geen enkele wetenschap die zal kijken voorbij persoonlijk gewin en daarbij zijn eigen sociale strategie laat vallen. Simpelweg omdat wetenschap ook afhankelijk is van giften en dus sociale strategie.

Maar het is natuurlijk, voor mij tenminste, onzin dat je als hetero niet onder druk word gezet om dat ook te zijn vanaf je geboorte.

En dan bedoel ik druk niet als iets aangenaams, maar als een kracht die op je werkt.

Maar er is onder homo's een gedachte dat dit beter zou zijn dan hetero. Ik zou geen beter mens zijn als hetero of als homo, hoewel mijn kansen om voort te planten aanzienlijk groter zijn nu en ik daarom blij bent dat ik niet ander gedwongen ben of gekozen heb.
UITGESCHREVEN
  woensdag 25 januari 2012 @ 00:44:47 #194
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_107204728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Er is ook geen enkele wetenschap die zal kijken voorbij persoonlijk gewin en daarbij zijn eigen sociale strategie laat vallen. Simpelweg omdat wetenschap ook afhankelijk is van giften en dus sociale strategie.

Maar het is natuurlijk, voor mij tenminste, onzin dat je als hetero niet onder druk word gezet om dat ook te zijn vanaf je geboorte.

En dan bedoel ik druk niet als iets aangenaams, maar als een kracht die op je werkt.
Het zal mij echt aan mijn reet roesten wat de maatschappij/mijn ouders/vrienden/wie dan ook vindt of denkt, en ik ken een aantal hele lieve jongens, maar ik ben echt gewoon niet lichamelijk aangetrokken tot mannen.
Al die vierkante vormen, hoeken, om over de behaarde lichamen nog maar te zwijgen.

En je kan mij niet wijs maken dat een onzichtbare kracht mij deze richting uitgeduwd heeft, want ik ben vaak genoeg van het begaande pat afgestapt.
pi_107204974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Tanin het volgende:

[..]

Het zal mij echt aan mijn reet roesten wat de maatschappij/mijn ouders/vrienden/wie dan ook vindt of denkt, en ik ken een aantal hele lieve jongens, maar ik ben echt gewoon niet lichamelijk aangetrokken tot mannen.
Al die vierkante vormen, hoeken, om over de behaarde lichamen nog maar te zwijgen.

En je kan mij niet wijs maken dat een onzichtbare kracht mij deze richting uitgeduwd heeft, want ik ben vaak genoeg van het begaande pat afgestapt.
Wat een bs. Je hoeft er maar een gemiddeld kind van 10 bij te nemen ziet dat voorkeur begint met seksuele gedachtes. Waarom denk je dat veel ouders hun kinderen seksueel prikkel, hints geven maar niet teveel vertellen want dat is vies. Ik had dat als kind als door hoor. Je vorm als kind een beeld van je eigen behoeftes je genot met het klaarkomen. Sommige zien dat in een dier andere vinden hun monitor wel lekker, andere een floppy. Ik kende vroeger zelfs iemand die sperma kweekte in bakjes. Zo heeft elke vroege puber wel zijn smerige onortoxode geheimen. ik kwam vroeger in groep 3 klaar door mijn benen te strekken, zonder voorkeur puur door de stress van het zitten. Zeg ik dat tegen een wetenschapper lacht ie mij uit, Sommige mensen houden van een bekkenstoot ook al zoiets.
UITGESCHREVEN
  woensdag 25 januari 2012 @ 00:59:11 #196
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_107205047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat een bs. Je hoeft er maar een gemiddeld kind van 10 bij te nemen ziet dat voorkeur begint met seksuele gedachtes. Waarom denk je dat veel ouders hun kinderen seksueel prikkel, hints geven maar niet teveel vertellen want dat is vies. Ik had dat als kind als door hoor. Je vorm als kind een beeld van je eigen behoeftes je genot met het klaarkomen. Sommige zien dat in een dier andere vinden hun monitor wel lekker, andere een floppy. Ik kende vroeger zelfs iemand die sperma kweekte in bakjes. Zo heeft elke vroege puber wel zijn smerige onortoxode geheimen. ik kwam vroeger in groep 3 klaar door mijn benen te strekken, zonder voorkeur puur door de stress van het zitten. Zeg ik dat tegen een wetenschapper lacht ie mij uit, Sommige mensen houden van een bekkenstoot ook al zoiets.
Je punt is?
pi_107205064
Is pedofillie een ziekte? En necrofillie?
  woensdag 25 januari 2012 @ 01:03:59 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107205126
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 01:00 schreef Zolder het volgende:
Is pedofillie een ziekte? En necrofillie?
Bij die twee is er geen sprake van instemming door beide volwassen partijen.
Het is dus niet vergelijkbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107205189
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:59 schreef Tanin het volgende:

[..]

Je punt is?
Waarom stellen sommige mensen dat ze bewust zijn van een keuze die ze onbewust hebben gemaakt. Waarom moet het dan meteen aangeboren zijn?

Dat komt alleen maar omdat we willen geloven dat hetgene wat ons instinctiefmatig overkomt ook aangeboren moet zijn. De rest wat instinctiefmatig is valt onder de noemer ziekte of afwijking. Ik irriteer me hier echt aan.
UITGESCHREVEN
pi_107205230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 01:07 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waarom stellen sommige mensen dat ze bewust zijn van een keuze die ze onbewust hebben gemaakt. Waarom moet het dan meteen aangeboren zijn?

Dat komt alleen maar omdat we willen geloven dat hetgene wat ons instinctiefmatig overkomt ook aangeboren moet zijn. De rest wat instinctiefmatig is valt onder de noemer ziekte of afwijking.
de definitie van instinct is dat het aangeboren is
anders is het aangeleerd

daarbij lijken de hersenen van homoseksuele mannen op die van hetero vrouwen en die van homoseksuele vrouwen op die van hetero mannen.
wat een sterke aanwijzing is dat het is aangeboren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')