Ik tenminste wel hoor en ik zou ook niet anders kunnen ondanks alle pogingen van pleegouders bijvoorbeeld om mij te bekeren tot het hetero zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat homo's ook behoorlijk oprecht zijn in hun seksuele voorkeur.
neemt niet weg dat het onhygiënisch, tegendraads en nog steeds een taboe isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat homo's ook behoorlijk oprecht zijn in hun seksuele voorkeur.
Freudiaans?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
flikker op me je troll, dat is mijn mening en daar vroeg TS om jij ontspoort dit topic weer met je ongegronde beschuldigingen
dat ik er nog op reageer, heb je weer je zin ook
jouw ouders hebben waarschijnlijk ook geen psychologische opleiding genoten dus dat kan ik mij voorstellen jawelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik tenminste wel hoor en ik zou ook niet naders kunnen ondanks alle pogingen van pleegouders bijvoorbeeld om mij te bekeren tot het hetero zijn
Goh, en waarom zou het een taboe zijn? Misschien omdat reacties als de jouwe het lekker in de taboesfeer drukken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:23 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het onhygiënisch, tegendraads en nog steeds een taboe is
Die eerste twee stelligheden zijn meningen, en die laatste vaststelling klopt in de wereld van straatmarokkaantjes. But who cares?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:23 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het onhygiënisch, tegendraads en nog steeds een taboe is
Mooie Fehlleistung idd.quote:
Niemand gaat dat lukkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:25 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jouw ouders hebben waarschijnlijk ook geen psychologische opleiding genoten dus dat kan ik mij voorstellen jawel
het is en blijft een taboe puntquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goh, en waarom zou het een taboe zijn? Misschien omdat reacties als de jouwe het lekker in de taboesfeer drukken?
Als je Mehmet en Ismael vraagt jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
het is en blijft een taboe punt
je wordt geacht het te accepteren door allerlei mazen in de wet, maar vraag drie mensen op straat naar hun oprechte mening en je zult je verbazen toch
Dat is hetzelfde als je drie mensen de vraag stelt hoe zij denken over buitenlandse mensen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je wordt geacht het te accepteren door allerlei mazen in de wet, maar vraag drie mensen op straat naar hun oprechte mening en je zult je verbazen toch
wat denk je, dat mannen zwanger kunnen worden door anale penetratie? absoluut niet, dat is natuurlijk niet mogelijk. en feces kan je zeker prima mee wassen? precies, onhygiënisch dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Die eerste twee stelligheden zijn meningen, en die laatste vaststelling klopt in de wereld van straatmarokkaantjes. But who cares?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:30 schreef zarGon het volgende:
Homofilie is... tsja, homofilie.
Ik zou, om eerlijk te zijn, religie eerder dan homofilie als ziekte bestempelen. Liefde is liefde.
Want iemand die wel een psychologishe opleiding heeft genoten is wel zo goed in het indoctrineren dat iemand wel "bekeerd" kan worden van zijn seksuele voorkeur?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:25 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jouw ouders hebben waarschijnlijk ook geen psychologische opleiding genoten dus dat kan ik mij voorstellen jawel
je kan niet eens tot drie tellen en dan moet ik nog met diezelfde mr. Vooroordeel een discussie voeren ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je Mehmet en Ismael vraagt ja
Ik had zelfs groepsgesprekken via de kerk en in het gezin en dan voor uren waar iedere keer hetzelfde kwam, Vooral de huilende pleegmoeder was mooi om te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want iemand die wel een psychologishe opleiding heeft genoten is wel zo goed in het indoctrineren dat iemand wel "bekeerd" kan worden van zijn seksuele voorkeur?
Dat zijn geen mazen in de wet, hoor. Dat is vrij fundamenteel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je kan niet eens tot drie tellen en dan moet ik nog met diezelfde mr. Vooroordeel een discussie voeren ook
kowed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |