Moet ik me eens in verdiepen, Ideal was iig erg makkelijk geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een Pay Pall account aanmaken?
dude, is die site van jou ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Leuk idee! Heb helaas niks voor je. Misschien even hier kijken, meeste zijn -10 euro. Voetbalfanshirts.com of .nl een van de 2
Ik vind hem mooi.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat ik er van moet vinden.
Als je een Android Telefoon hebt heb je automatisch google check-out ( en een Credit Card)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet ik me eens in verdiepen, Ideal was iig erg makkelijk geweest.
Ik dacht dat Strootman de enige was die licht gafquote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat ik er van moet vinden.
En kwaliteit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef Fiorano het volgende:
Welke heb je besteld? Foto's zeggen meer haha
Hebben altijd mooie shirts idd. Nieuwe thuisshirt is ook al zo mooiquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef Dekatria het volgende:
Die shirts van de VS zijn echt altijd. Op het WK ook al.
Haters gonna hatequote:
Echt een vet shirt, zou er zo 100 euro voor betalenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Het was ooit anders( 1994, voor het Nike tijdperk. Dat dan wel );
[ afbeelding ]
Eens. Baalde stevig toen Ghana ze uitschakelde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Haters gonna hate
Op het afgelopen WK waren ze geniaal bezig. Die wedstrijden tegen Slovenië en Algerije, manmanmanheb persoonlijk he-le-maal niks met Amerika, maar als ze meedoen met een eindtoernooi kijk ik alle wedstrijden. Ze spelen echt recht-toe-recht-aan werkvoetbal.
http://www.vintagefootbal(...)_Cup-pg1-cid186.htmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Echt een vet shirt, zou er zo 100 euro voor betalen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Dekatria het volgende:
http://nos.nl/wk2010/video/166910-vsalg-goal-landon-donovan.html
Wat een scenario was dat. 0-0, Engeland en Slovenië op dat moment door, wie deze wedstrijd zou winnen zou doorgaan ipv Slovenië. En dan 1 minuut in blessuretijdik ging helemaal uit m'n plaat man
Zelf heb ik meestal maat L of maat XL. Maat XL dus besteld, maar ze vallen vrij klein. Ze vallen als L zeg maar. Maar het verschilt per shirt. Mijn Napoli shirt valt als een L, maar mijn Man City shirt valt als XL.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Stampie22 het volgende:
Hoe vallen die shirtjes van 9footballshirt? Ik heb zelf maat L maar die staat er niet bij. Valt XL klein of M groot? Of valt alles zoals het hoort en heb ik pech
En weet iemand een Nederlandse site (a la henkfcvoetbal) waar het Napoli thuisshirt te krijgen is voor een schappelijk prijsje?
K*t. Ik heb XXL van shirts, maar die verkopen ze dus niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:30 schreef Ooku het volgende:
[..]
Zelf heb ik meestal maat L of maat XL. Maat XL dus besteld, maar ze vallen vrij klein. Ze vallen als L zeg maar. Maar het verschilt per shirt. Mijn Napoli shirt valt als een L, maar mijn Man City shirt valt als XL.
quote:
En jij geen Amerikaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]sorry ben geen 13 meer.
Nope. Maar is gewoon goeie kwaliteit. Ik koop nooit shirts van 70 euro, dus heb ik geen mening over..quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:27 schreef spiedermann het volgende:
[..]
dude, is die site van jou ofzo?
alle posts van jou die ik in dit topic zie heb je het over die site,
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:28 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Nope. Maar is gewoon goeie kwaliteit..
Maar XXL is gewoon hugequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]sorry ben geen 13 meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NapoliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 3 weken geleden drie shirts besteld van footballkitstore.com besteld.
Nadat ik betaald had kwam ik bij de afsluitende pagina en toen gaf de pagina aan 'Session timed-out', Ik kreeg hierna ook geen bevestigingsemail en de 3 shirts zitten ook nog steeds in mijn 'winkelmandje'.
Maar het geld is dus wel gewoon van m'n rekening af.
Iemand vaker hier mee te maken gehad?![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:00 schreef Ooku het volgende:
Man CitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NapoliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSGZien er erg goed uit, wat heeft dat nu in totaal gekost ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
70 euro, maar zit wel iets van 20 euro verzendkosten bij, maar dan heb heb je de shirts wel snel binnen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zien er erg goed uit, wat heeft dat nu in totaal gekost ?![]()
Via 9footballshirt besteld?Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Iemand enig idee of er nog met moneybookers betaald kan worden op 9footballshirt?
Heb m namelijk 3 dagen geleden al gemaild, maar nog niets terug.....
En heeft iemand toevallig het "oranje" uit shirt van het ek besteld/ontvangen bij dezelfde site?
Hoe is de kwaliteit, aangezien het shirt pas kort geleden "onthuld" is;)![]()
Op dit moment lijkt het alleen mogelijk te zijn om met Google check-out te betalen. Nog niemand heeft het shirt ontvangen, ik het nieuwe thuis shirt besteld en die zal ongeveer met 3 weken zijn. Tipje, lees het topic even door voordat je wat vraagt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Bedankt voor de reactie.
Had het topic door gelezen, maar vroeg me af of iemand inmiddels wel weer heeft kunnen betalen met moneybookers, vandaar de vraag!
Ben benieuwd hoe je shirt eruit ziet!![]()
Ja via die site, wat me ook op viel bij de shirts is dat alle kaartjes erg nog aan. Leek precies zoals je officiele shirts in de winkel koopt.quote:
Dan vraag ik me af, worden ze nou echt gekopieerd of is er een of andere thai die in de officiele fabriek deze shirtjes achter over drukt :p![]()
Ah, het taalwonder heeft weer een reactie gegeven.quote:sorry for inconvenience , it still fix it , how about other payment method?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Misschien is het wel B-kwaliteit op de 1 of andere manier. Of draaien ze naar 17.00 uur nog even een uurtje door....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja via die site, wat me ook op viel bij de shirts is dat alle kaartjes erg nog aan. Leek precies zoals je officiele shirts in de winkel koopt.
Dan vraag ik me af, worden ze nou echt gekopieerd of is er een of andere thai die in de officiele fabriek deze shirtjes achter over drukt :pRegel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Forum Opties Forumhop: Hop naar: