Vorig jaar een Liverpool shirtje gehaald, naast een echte gelegd. Echt geen enkel verschil, alleen de stof was ietsjes dikker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is mijn eerste neppe shirt en ik kan eigenlijk geen verschil ontdekken.
Dat is fijn voor je.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef CSSO het volgende:
[..]
nee, dat maakt het OK, vriend.![]()
Ik koop gewoon geen neppe shit.
okquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef CSSO het volgende:
[..]
Je koopt je scheel aan splinternieuwe idd. niet aan wat minder nieuwe.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee je scheel betalen voor een simpel shirtje vanwege een logootje.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef CSSO het volgende:
[..]
Link?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef CSSO het volgende:
[..]
Je koopt je scheel aan splinternieuwe idd. niet aan wat minder nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Link?http://classicfootballshirts.co.uk/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Peter, Peter Marie"
Dat is meer een site voor als je shirts uit een bepaald jaar wilt en de meeste zijn niet zo goedkoop.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:27 schreef CSSO het volgende:
[..]
http://classicfootballshirts.co.uk/
ze hebben altijd heel veel nieuwe (dus ongedragen) shirts in de aanbieding, en daar zitten vaak wel leuke bij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is meer een site voor als je shirts uit een bepaald jaar wilt en de meeste zijn niet zo goedkoop.
Leuk idee! Heb helaas niks voor je. Misschien even hier kijken, meeste zijn -10 euro. Voetbalfanshirts.com of .nl een van de 2quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien niet het juiste topic, maar ik probeer het toch maar
Een vriend van mij gaat voor een bepaald project naar Afrika toe. Hij wil daar niet graag met lege handen aankomen en daarom wil hij zoveel mogelijk (kinder)voetbalshirts meenemen.
Ik begrijp dat dit het topic is voor mensen die zelf voetbalshirtjes willen hebben, maar hebben jullie toevallig geen shirts waar jullie nog vanaf willen/moeten/kunnen?
Ik heb een zwak voor dat logo..quote:
Ben zelf 2x in Afrika geweest, de 1e keer een Ziekenhuis gebouwd. Toen had de lokale school allemaal shirtjes van Arsenal. Ze hadden daar 1 of ander project van. Misschien dat dat in Nederland ook wel bestaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien niet het juiste topic, maar ik probeer het toch maar
Een vriend van mij gaat voor een bepaald project naar Afrika toe. Hij wil daar niet graag met lege handen aankomen en daarom wil hij zoveel mogelijk (kinder)voetbalshirts meenemen.
Ik begrijp dat dit het topic is voor mensen die zelf voetbalshirtjes willen hebben, maar hebben jullie toevallig geen shirts waar jullie nog vanaf willen/moeten/kunnen?
Nope, wel het Duitsland shirt gekocht met van Bommel achterop. Is wederom van nette kwaliteit! Net als het WK shirt van NL. Alle twee super netjes en inderdaad niet van echt te onderscheiden.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Fiorano het volgende:
Iemand al via www.9footballshirt.com het vermoedelijk nieuwe thuis shirt van het Nederlandse elftal gekocht?
De mensen van voetbalshop.nl zijn leuk - trots aankondigen dat je 10 procent korting krijgt op het nieuwe uitshirt van Oranje, maar datzelfde shirt ondertussen wel 10 euro duurder verkopen dan normaal waardoor de korting geen reet uitmaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee je scheel betalen voor een simpel shirtje vanwege een logootje.
van die laserstralen?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat ik er van moet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |