Ideal is ook via moneybookers toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
Je kon op dat 9footballshirt.com toch via moneybookers betalen, krijg nu alleen google checkout
Ja,quote:
Via ideal betaald?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja,
Mijn 3 shirts zijn inmiddels verzonden (sinds vrijdag), dus hoop ze binnenkort in mn bezit te hebben
Dat vorige utishirt was ook supermooi vond ik, maar ditquote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
Nieuwe Australie shirt - erg mooi.
[ afbeelding ]
Als ze het Nederlandse uitshirt nou op diezelfde manier hadden gedaan zou het mooi zijn geweest.
Prachtigquote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze het Nederlandse uitshirt nou op diezelfde manier hadden gedaan zou het mooi zijn geweest.
Hm, zou je eens een nepbestelling kunnen maken. Kijken of je als optie nu ook ideal erbij krijgt? Zie alleen google checkout staan.quote:
Kijk, zo hoort het. Mooi donkerblauw shirt met simpele baan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
hmm ik kon met ideal betalen, maar die staat er idd niet meer tussenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hm, zou je eens een nepbestelling kunnen maken. Kijken of je als optie nu ook ideal erbij krijgt? Zie alleen google checkout staan.
Nike is wel erg origineel zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij kon het ook gewoon nog.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hm, zou je eens een nepbestelling kunnen maken. Kijken of je als optie nu ook ideal erbij krijgt? Zie alleen google checkout staan.
die gasten zijn gewoon lelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Roemenië [ afbeelding ]
Heb ik ze ook gevraagd, kreeg het volgende terug:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef Fiorano het volgende:
Hoe kan ik bij 9footbalshirts iets anders selecteren dan google check out?
Hoef je dus ook niks van te verwachten.quote:dear customer
i think you sould do again maybe it have problem.
thank you
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik ze ook gevraagd, kreeg het volgende terug:
[..]
Hoef je dus ook niks van te verwachten.
Zonde, had daar wel eens wat willen bestellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik ze ook gevraagd, kreeg het volgende terug:
[..]
Hoef je dus ook niks van te verwachten.
Je kunt toch gewoon een Pay Pall account aanmaken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zonde, had daar wel eens wat willen bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |