Link?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef CSSO het volgende:
[..]
Je koopt je scheel aan splinternieuwe idd. niet aan wat minder nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Link?http://classicfootballshirts.co.uk/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Peter, Peter Marie"
Dat is meer een site voor als je shirts uit een bepaald jaar wilt en de meeste zijn niet zo goedkoop.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:27 schreef CSSO het volgende:
[..]
http://classicfootballshirts.co.uk/
ze hebben altijd heel veel nieuwe (dus ongedragen) shirts in de aanbieding, en daar zitten vaak wel leuke bij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is meer een site voor als je shirts uit een bepaald jaar wilt en de meeste zijn niet zo goedkoop.
Leuk idee! Heb helaas niks voor je. Misschien even hier kijken, meeste zijn -10 euro. Voetbalfanshirts.com of .nl een van de 2quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien niet het juiste topic, maar ik probeer het toch maar
Een vriend van mij gaat voor een bepaald project naar Afrika toe. Hij wil daar niet graag met lege handen aankomen en daarom wil hij zoveel mogelijk (kinder)voetbalshirts meenemen.
Ik begrijp dat dit het topic is voor mensen die zelf voetbalshirtjes willen hebben, maar hebben jullie toevallig geen shirts waar jullie nog vanaf willen/moeten/kunnen?
Ik heb een zwak voor dat logo..quote:
Ben zelf 2x in Afrika geweest, de 1e keer een Ziekenhuis gebouwd. Toen had de lokale school allemaal shirtjes van Arsenal. Ze hadden daar 1 of ander project van. Misschien dat dat in Nederland ook wel bestaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien niet het juiste topic, maar ik probeer het toch maar
Een vriend van mij gaat voor een bepaald project naar Afrika toe. Hij wil daar niet graag met lege handen aankomen en daarom wil hij zoveel mogelijk (kinder)voetbalshirts meenemen.
Ik begrijp dat dit het topic is voor mensen die zelf voetbalshirtjes willen hebben, maar hebben jullie toevallig geen shirts waar jullie nog vanaf willen/moeten/kunnen?
Nope, wel het Duitsland shirt gekocht met van Bommel achterop. Is wederom van nette kwaliteit! Net als het WK shirt van NL. Alle twee super netjes en inderdaad niet van echt te onderscheiden.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Fiorano het volgende:
Iemand al via www.9footballshirt.com het vermoedelijk nieuwe thuis shirt van het Nederlandse elftal gekocht?
De mensen van voetbalshop.nl zijn leuk - trots aankondigen dat je 10 procent korting krijgt op het nieuwe uitshirt van Oranje, maar datzelfde shirt ondertussen wel 10 euro duurder verkopen dan normaal waardoor de korting geen reet uitmaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee je scheel betalen voor een simpel shirtje vanwege een logootje.
van die laserstralen?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat ik er van moet vinden.
Ideal is ook via moneybookers toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
Je kon op dat 9footballshirt.com toch via moneybookers betalen, krijg nu alleen google checkout
Ja,quote:
Via ideal betaald?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja,
Mijn 3 shirts zijn inmiddels verzonden (sinds vrijdag), dus hoop ze binnenkort in mn bezit te hebben
Dat vorige utishirt was ook supermooi vond ik, maar ditquote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
Nieuwe Australie shirt - erg mooi.
[ afbeelding ]
Als ze het Nederlandse uitshirt nou op diezelfde manier hadden gedaan zou het mooi zijn geweest.
Prachtigquote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze het Nederlandse uitshirt nou op diezelfde manier hadden gedaan zou het mooi zijn geweest.
Hm, zou je eens een nepbestelling kunnen maken. Kijken of je als optie nu ook ideal erbij krijgt? Zie alleen google checkout staan.quote:
Kijk, zo hoort het. Mooi donkerblauw shirt met simpele baan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
hmm ik kon met ideal betalen, maar die staat er idd niet meer tussenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hm, zou je eens een nepbestelling kunnen maken. Kijken of je als optie nu ook ideal erbij krijgt? Zie alleen google checkout staan.
Nike is wel erg origineel zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij kon het ook gewoon nog.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hm, zou je eens een nepbestelling kunnen maken. Kijken of je als optie nu ook ideal erbij krijgt? Zie alleen google checkout staan.
die gasten zijn gewoon lelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Roemenië [ afbeelding ]
Heb ik ze ook gevraagd, kreeg het volgende terug:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef Fiorano het volgende:
Hoe kan ik bij 9footbalshirts iets anders selecteren dan google check out?
Hoef je dus ook niks van te verwachten.quote:dear customer
i think you sould do again maybe it have problem.
thank you
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik ze ook gevraagd, kreeg het volgende terug:
[..]
Hoef je dus ook niks van te verwachten.
Zonde, had daar wel eens wat willen bestellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik ze ook gevraagd, kreeg het volgende terug:
[..]
Hoef je dus ook niks van te verwachten.
Je kunt toch gewoon een Pay Pall account aanmaken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zonde, had daar wel eens wat willen bestellen.
Moet ik me eens in verdiepen, Ideal was iig erg makkelijk geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een Pay Pall account aanmaken?
dude, is die site van jou ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Leuk idee! Heb helaas niks voor je. Misschien even hier kijken, meeste zijn -10 euro. Voetbalfanshirts.com of .nl een van de 2
Ik vind hem mooi.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een Android Telefoon hebt heb je automatisch google check-out ( en een Credit Card)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet ik me eens in verdiepen, Ideal was iig erg makkelijk geweest.
Ik dacht dat Strootman de enige was die licht gafquote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
En kwaliteit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef Fiorano het volgende:
Welke heb je besteld? Foto's zeggen meer haha
Hebben altijd mooie shirts idd. Nieuwe thuisshirt is ook al zo mooiquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef Dekatria het volgende:
Die shirts van de VS zijn echt altijd. Op het WK ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |